Nieuwe spelers (12)

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Stefannec »

Viel mij in de foto's op en op de samenvatting ook dat er een nummerloze speler mee deed wie was dat?
Overigens over de uitslag de jongens hadden s'middags nog getraind dan is zo'n wedstrijd zwaar.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15077
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door necnmgn »

Stefannec schreef:Viel mij in de foto's op en op de samenvatting ook dat er een nummerloze speler mee deed wie was dat?
Overigens over de uitslag de jongens hadden s'middags nog getraind dan is zo'n wedstrijd zwaar.
Sebastiaan Goderie, speler van het 2e elftal

Sanne
Berichten: 1487
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 13:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Sanne »

Godal en Gergel hebben een week de tijd om een contract los te peu­teren bij NEC. Probleem is wel dat ze op posities spelen waar de ploeg van Dwight Lodeweges al goed bezet is. Gergel is een mid­denvelder die zowel links als rechts uit de voeten kan, Godal speelt bij voorkeur in het hart van de defensie. „We gaan deze week gewoon ons uiterste best doen en dan hopen we maar dat NEC ons goed genoeg vindt.”
Hoop dat ze ook nog met een rechtsback en een buitenspeler bezig zijn :mrgreen:
Nijmegen... Stad naar m'n hart!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Mark Ariaans »

jd schreef:Heb geen idee hoe goed hij bij AZ verdiende, ze roepen altijd dat ze het met zo'n kleine begroting moeten doen, en hebben dan een redelijk grote selectie
'Kleine' begroting in vergelijking met Ajax en PSV, waarschijnlijk, want de begroting ligt daar wel makkelijk 2x zo hoog als bij ons. Dus zelfs als Koenders voor AZ begrippen geen al te hoog salaris zou krijgen, betekent dat nog niet dat het voor N.E.C. begrippen niet hoog is. Dus de vraag is of Koenders de stap terug wil maken naar wat modaal beschouwd wordt bij ons, aangezien ik niet inzie dat hij kwalitatief goed genoeg en belangrijk genoeg is om een bovenmodaal salaris bij ons te ontvangen. Al zou ik hem er zeker graag bij hebben hoor!

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door jd »

Mark Ariaans schreef:
jd schreef:Heb geen idee hoe goed hij bij AZ verdiende, ze roepen altijd dat ze het met zo'n kleine begroting moeten doen, en hebben dan een redelijk grote selectie
'Kleine' begroting in vergelijking met Ajax en PSV, waarschijnlijk, want de begroting ligt daar wel makkelijk 2x zo hoog als bij ons. Dus zelfs als Koenders voor AZ begrippen geen al te hoog salaris zou krijgen, betekent dat nog niet dat het voor N.E.C. begrippen niet hoog is. Dus de vraag is of Koenders de stap terug wil maken naar wat modaal beschouwd wordt bij ons, aangezien ik niet inzie dat hij kwalitatief goed genoeg en belangrijk genoeg is om een bovenmodaal salaris bij ons te ontvangen. Al zou ik hem er zeker graag bij hebben hoor!
Ja, bedoelde ook meer te zeggen dat ze meer aan de beeldvorming doen dat ze een lage begroting hebben dan dat het ook daadwerkelijk echt laag is. Denk dat Koenders een van de "minder" betaalden zal zijn bij AZ inderdaad, al ben ik het uiteraard met je eens dat dat in vergelijking met NEC niets zegt. Ik hoop dat hij te betalen is, want ik heb hem er ook graag bij.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Mark Ariaans »

Is Erik Huseklepp van Brann Bergen niet iets voor ons? Tweebenige vleugelspeler. Of is die te duur?

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22811
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door burp »

Slowaken willen dolgraag bij NEC aan de slag

De twee Slowaakse testspelers die sinds maandag op proef zijn bij NEC hopen bij de Nijmegenaren te kunnen blijven. Boris Godal en Roman Gergel willen hun carrière graag in het buitenland voortzetten.

Gergel (21) is een rechter- en linkermiddenvelder en Godal (22) een centrale verdediger. Beiden staan onder contract staan bij AS Trencin in Slowakije, de club die eigendom is van de Nederlander Tsjeu La Ling. Die club stuurde hen naar Nijmegen.

"We gaan deze week gewoon ons uiterste best doen en dan hopen we maar dat NEC ons goed genoeg vindt. Het is allemaal heel snel gegaan", vertelt Godal in De Gelderlander.

"We speelden zaterdag een oefenwedstrijd tegen een Tsjechische club. Na afloop kwam onze manager Robert Rybnicek naar ons toe. 'Dit wordt jullie kans om in het buitenland te gaan voetballen', zei hij. We hoefden er geen seconde over na te denken. De volgende dag zijn we in het vliegtuig gestapt, en vandaag (maandag, red.) zijn we hier."

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Mark Ariaans »

Als ze transfervrij zouden zijn was het misschien wel iets, maar we kunnen ons geld momenteel toch zeker beter besteden dan voor het aantrekken van een middenvelder of een centrale verdediger, dunkt me. Zal wel weer niks worden dus. Maar goed, een stage is niks mis mee natuurlijk.

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Socio »

Ach, een echte topper is altijd welkom. Maar moet ook zeggen dat ik de noodzaak voor het aantrekken van een Slowaakse centrale verdediger niet zo zie.

Misschien dat die aanvallende middenvelder gewoon wat dieper kan spelen, dan is het precies wat we zoeken.

wontcachme
Berichten: 153
Lid geworden op: ma 08 jun 2009, 09:50
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door wontcachme »

Socio schreef:Ach, een echte topper is altijd welkom. Maar moet ook zeggen dat ik de noodzaak voor het aantrekken van een Slowaakse centrale verdediger niet zo zie.
Dan verhuist vd Eijden naar rechtsback, waar hij ook kan spelen en de slowaak centraal, hoewel die misschien ook wel rechtsback kan.

shinji
Berichten: 326
Lid geworden op: ma 25 aug 2008, 15:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door shinji »

wontcachme schreef:
Socio schreef:Ach, een echte topper is altijd welkom. Maar moet ook zeggen dat ik de noodzaak voor het aantrekken van een Slowaakse centrale verdediger niet zo zie.
Dan verhuist vd Eijden naar rechtsback, waar hij ook kan spelen en de slowaak centraal, hoewel die misschien ook wel rechtsback kan.
dat is idd een mogelijkheid. al ben ik niet zo'n fan van centrum verdedigers die ook op de flanken kunnen spelen. Die hebben, zeker aanvallend, een stuk minder in huis als echte backs. Maar het ligt ook aan hoe Lodeweges de middenvelders neer gaat zetten. Mischien moeten de backs helemaal niet meer zoveel meer mee op komen.
100% of the shots you do not take, do not go in...

jbnmgn

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door jbnmgn »

wontcachme schreef:
Socio schreef:Ach, een echte topper is altijd welkom. Maar moet ook zeggen dat ik de noodzaak voor het aantrekken van een Slowaakse centrale verdediger niet zo zie.
Dan verhuist vd Eijden naar rechtsback, waar hij ook kan spelen en de slowaak centraal, hoewel die misschien ook wel rechtsback kan.
Zo ga je de kant van v Basten op: linker vleugelspits op rechts zetten, centrale verdediger op links achter en een centrale middenvelder als spits.
En dan krijg je de Ajax ploeg van afgelopen seizoen: een van los zand aan elkaar hangend team wat geen team wordt omdat spelers niet op hun eigen positie spelen.
Conclusie: NEC moet een echte vleugelverdediger halen!

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Gradje »

Als die twee Slowaken echt talenten zijn en niet te duur, dan zijn ze wat mij betreft welkom. Wellicht kun je er later dan goed aan verdienen. Daarnaast is de bezetting centraal achterin en het aantal aanvallende middenvelders beperkt.

Gebruikersavatar
Jantje007
Berichten: 144
Lid geworden op: wo 06 mei 2009, 20:56
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Jantje007 »

NEC nodigt die gasten echt niet uit als ze deze mannen niet zouden kunnen betalen.... dat zou wel erg dom zijn...
Is er nu nog concreet een buitenspeler die in de belangstelling staat??

:sjaal:

Gebruikersavatar
Hans
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:57
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Hans »

Gradje schreef:Als die twee Slowaken echt talenten zijn en niet te duur, dan zijn ze wat mij betreft welkom. Wellicht kun je er later dan goed aan verdienen. Daarnaast is de bezetting centraal achterin en het aantal aanvallende middenvelders beperkt.
Laatste jaar voor Pothuizen.

bvg
Berichten: 2008
Lid geworden op: vr 09 jan 2009, 10:57
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door bvg »

Jantje007 schreef:NEC nodigt die gasten echt niet uit als ze deze mannen niet zouden kunnen betalen.... dat zou wel erg dom zijn...
Is er nu nog concreet een buitenspeler die in de belangstelling staat??

:sjaal:
Is wel vaker gebeurd dat NEC proefspelers heeft laten komen en daarna erachter te komen dat ze te duur zijn. Of dat we toch een speler voor een andere positie zoeken.

Net als nu: we zoeken een vleugelspeler en een rechtsback. We laten op proef: komen een aanvallende middenvelder en een centrale verdediger.

rubinho
Berichten: 303
Lid geworden op: di 12 aug 2008, 22:22
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door rubinho »

bvg schreef:
Jantje007 schreef:NEC nodigt die gasten echt niet uit als ze deze mannen niet zouden kunnen betalen.... dat zou wel erg dom zijn...
Is er nu nog concreet een buitenspeler die in de belangstelling staat??

:sjaal:
Is wel vaker gebeurd dat NEC proefspelers heeft laten komen en daarna erachter te komen dat ze te duur zijn. Of dat we toch een speler voor een andere positie zoeken.

Net als nu: we zoeken een vleugelspeler en een rechtsback. We laten op proef: komen een aanvallende middenvelder en een centrale verdediger.
Op het moment dat een speler van buiten de eu komt zit je al op de 4 ton aan salaris. Dit is voor N.E.C. veel maar als je hier een supertalent voor binnen kan halen dan doe je dat en omdat je een speler toch verreweg het beste kan beoordelen als hij een weekje met je meetraint is dit helemaal niet raar of dom van N.E.C.

Gebruikersavatar
Barreto
Berichten: 131
Lid geworden op: di 16 jun 2009, 19:18
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Barreto »

Proefspelers vallen tegen. Verdediger kon niet mee met het niveau. Middenvelder was nog wel aardig maar wist zeer zeker niet te overtuigen. Ga er dus maar vanuit dat beide heren geen contract krijgen.

Gebruikersavatar
jacojans
Berichten: 1410
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door jacojans »

rubinho schreef:
bvg schreef:
Jantje007 schreef:NEC nodigt die gasten echt niet uit als ze deze mannen niet zouden kunnen betalen.... dat zou wel erg dom zijn...
Is er nu nog concreet een buitenspeler die in de belangstelling staat??

:sjaal:
Is wel vaker gebeurd dat NEC proefspelers heeft laten komen en daarna erachter te komen dat ze te duur zijn. Of dat we toch een speler voor een andere positie zoeken.

Net als nu: we zoeken een vleugelspeler en een rechtsback. We laten op proef: komen een aanvallende middenvelder en een centrale verdediger.
Op het moment dat een speler van buiten de eu komt zit je al op de 4 ton aan salaris. Dit is voor N.E.C. veel maar als je hier een supertalent voor binnen kan halen dan doe je dat en omdat je een speler toch verreweg het beste kan beoordelen als hij een weekje met je meetraint is dit helemaal niet raar of dom van N.E.C.
volgens mij hoort Slowakije bij de EU.

Gebruikersavatar
Tankmeister
Berichten: 128
Lid geworden op: di 03 feb 2009, 11:17
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Tankmeister »

jacojans schreef:
rubinho schreef:
bvg schreef:
Jantje007 schreef:NEC nodigt die gasten echt niet uit als ze deze mannen niet zouden kunnen betalen.... dat zou wel erg dom zijn...
Is er nu nog concreet een buitenspeler die in de belangstelling staat??

:sjaal:
Is wel vaker gebeurd dat NEC proefspelers heeft laten komen en daarna erachter te komen dat ze te duur zijn. Of dat we toch een speler voor een andere positie zoeken.

Net als nu: we zoeken een vleugelspeler en een rechtsback. We laten op proef: komen een aanvallende middenvelder en een centrale verdediger.
Op het moment dat een speler van buiten de eu komt zit je al op de 4 ton aan salaris. Dit is voor N.E.C. veel maar als je hier een supertalent voor binnen kan halen dan doe je dat en omdat je een speler toch verreweg het beste kan beoordelen als hij een weekje met je meetraint is dit helemaal niet raar of dom van N.E.C.
volgens mij hoort Slowakije bij de EU.
Slowakije hoort inderdaad bij de EU, dus vier ton minimaal gaat niet op.
Maar als ze niet goed genoeg zijn, houdt het op natuurlijk. Bovendien zitten we niet te wachten op jongens voor deze posities.
“The only reason for time is so that everything doesn't happen at once”

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22811
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door burp »

Die Szélesi lijkt niet zo happig om hierheen te komen.
Hij kan ook naar Rusland maar wil eigenlijk naar Engeland.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Mark Ariaans »

burp schreef:Die Szélesi lijkt niet zo happig om hierheen te komen.
Hij kan ook naar Rusland maar wil eigenlijk naar Engeland.
Ja, dat willen alle voetballers wel. Deze gast lijkt het een eentje hoog in zijn bol te hebben; het is nou niet bepaald alsof hij momenteel bij de kampioen van Frankrijk voetbalt of zoiets. Geef mij maar Wellenberg, eerlijk gezegd.

Nassarius
Berichten: 32
Lid geworden op: za 20 jun 2009, 21:43
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Nassarius »

Barreto schreef:Proefspelers vallen tegen. Verdediger kon niet mee met het niveau. Middenvelder was nog wel aardig maar wist zeer zeker niet te overtuigen. Ga er dus maar vanuit dat beide heren geen contract krijgen.
Gewoon verder zoeken...

bvg
Berichten: 2008
Lid geworden op: vr 09 jan 2009, 10:57
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door bvg »

Nassarius schreef:
Barreto schreef:Proefspelers vallen tegen. Verdediger kon niet mee met het niveau. Middenvelder was nog wel aardig maar wist zeer zeker niet te overtuigen. Ga er dus maar vanuit dat beide heren geen contract krijgen.
Gewoon verder zoeken...
Of nieuwe proefspelers halen..... :nut:

rubinho
Berichten: 303
Lid geworden op: di 12 aug 2008, 22:22
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door rubinho »

Tankmeister schreef:
jacojans schreef:
rubinho schreef:
bvg schreef:
Jantje007 schreef:NEC nodigt die gasten echt niet uit als ze deze mannen niet zouden kunnen betalen.... dat zou wel erg dom zijn...
Is er nu nog concreet een buitenspeler die in de belangstelling staat??

:sjaal:
Is wel vaker gebeurd dat NEC proefspelers heeft laten komen en daarna erachter te komen dat ze te duur zijn. Of dat we toch een speler voor een andere positie zoeken.

Net als nu: we zoeken een vleugelspeler en een rechtsback. We laten op proef: komen een aanvallende middenvelder en een centrale verdediger.
Op het moment dat een speler van buiten de eu komt zit je al op de 4 ton aan salaris. Dit is voor N.E.C. veel maar als je hier een supertalent voor binnen kan halen dan doe je dat en omdat je een speler toch verreweg het beste kan beoordelen als hij een weekje met je meetraint is dit helemaal niet raar of dom van N.E.C.
volgens mij hoort Slowakije bij de EU.
Slowakije hoort inderdaad bij de EU, dus vier ton minimaal gaat niet op.
Maar als ze niet goed genoeg zijn, houdt het op natuurlijk. Bovendien zitten we niet te wachten op jongens voor deze posities.
Ik bedoelde ook niet dit specifieke geval, maar zoals bvg zei:'is wel vaker gebeurd dat...'.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten