Nieuwe spelers (12)

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Stefannec »

Vind Wellenberg niet zo slecht wat ik me herinner van hem.
Denneboom erbij prijsje 2 voor een?
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
jacojans
Berichten: 1410
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door jacojans »

hoeven we daar ook niet meer over te zeuren

Ben Sahar verkiest Espanyol boven Amsterdams avontuur
22/06/2009 16:29

Espanyol heeft Ben Sahar overgenomen van Chelsea. De spits tekende in Barcelona een contract voor vier seizoenen, terwijl hij ook een aanbieding had ontvangen van Ajax.

Volgens de Spaanse club kon Sahar ook naar Ajax, maar ging de voorkeur van de negentienjarige Israëlische aanvaller uit naar een overstap naar de Primera División.

Sahar maakte op zestienjarige leeftijd de overstap van Hapoel Tel-Aviv naar Chelsea. In London speelde hij slechts drie competitieduels en werd hij verscheidene keren verhuurd.

Afgelopen half jaar kwam de tienvoudig international op huurbasis uit voor De Graafschap. Voor de Doetinchemse club speelde hij zestien wedstrijden in de Eredivisie en scoorde daarin vijf keer.

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6488
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Strooper »

Wellenberg lijkt me geen back die ons echt sterker maakt, maar ik kan de keuze voor hem wel begrijpen; Nederlandse jongen (makkelijk in te passen dus), redelijk ervaren, relatief goedkoop en bekend met 4-3-3. Ik spring niet direct een gat in de lucht, maar ik zou er wel mee kunnen leven.

De Touma uit zijn Twente-tijd zou ik graag zien komen. Maar hij heeft afgelopen jaar nauwelijks gespeeld en dus is het lastig om hem te beoordelen. Het zou dan ook een beetje een Radomski-aankoop zijn.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
jacojans
Berichten: 1410
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door jacojans »

Qua karakter en inzet zou Wellenberg hier zeker passen. Laat het hem inderdaad maar uitvechten met Burgzorg en dan kan Rens mooi in het centrum naast Ramon, waar hij volgns mij ook hoort.

Gebruikersavatar
Barreto
Berichten: 131
Lid geworden op: di 16 jun 2009, 19:18
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Barreto »

Wellenberg lijkt me een goede versterking. Ook Omroep Gelderland meld het nu dus het zal wel serieus zijn.

Vindt het vooral heel positief dat Carlos dit jaar echt weet waar hij mee bezig is. Hier twijfelde ik vorig jaar toch een beetje aan na die paniek aankopen voor de transfer deadline. Niets meet dan lof!

Undici
Berichten: 587
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Undici »

Wellenberg zou ik een goede aanwinst voor nec vinden, goede voetballende verdediger :tu:

Gebruikersavatar
jacojans
Berichten: 1410
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door jacojans »

Voornaam: Niels
Achternaam: Wellenberg
Geboortedatum: 09-08-1982
Geboorteplaats: Deventer,
Nederland
Nationaliteit: Nederland

PASPOORT

PASPOORTseizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2001/02 Go Ahead Eagles 22 1 Eerste divisie
2002/03 Go Ahead Eagles 19 1 Eerste divisie
2003/04 Go Ahead Eagles 31 1 Eerste divisie
2004/05 FC Twente 21 0 Eredivisie
2005/06 FC Twente 11 0 Eredivisie
2006/07 FC Twente 11 0 Eredivisie
2007/08 FC Twente 26 0 Eredivisie
2008/09 FC Twente 17 0 Eredivisie
Totalen: 158 3

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door burp »

prima speler voor NEC.

De Twente-NEC uitwisseling pakt meestal ook goed uit.

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4993
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door OAFFERE »

burp schreef:prima speler voor NEC.

De Twente-NEC uitwisseling pakt meestal ook goed uit.
nou vergeet nijhof niet, maar daarom zeg je ook meestal :mrgreen:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door pjottr »

Financieel vvor Twente ja.

sanchez-torres
Berichten: 879
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door sanchez-torres »

OAFFERE schreef:
burp schreef:prima speler voor NEC.

De Twente-NEC uitwisseling pakt meestal ook goed uit.
nou vergeet nijhof niet, maar daarom zeg je ook meestal :mrgreen:
En andersom waren ze ook heel blij met Sumiala en Sobiech :jestera:

ErwinFCT

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door ErwinFCT »

pjottr schreef:Financieel vvor Twente ja.
Ik kan me niet voorstellen dat Niels echt heel veel moet kosten.

Gebruikersavatar
jacojans
Berichten: 1410
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door jacojans »

sanchez-torres schreef:
OAFFERE schreef:
burp schreef:prima speler voor NEC.

De Twente-NEC uitwisseling pakt meestal ook goed uit.
nou vergeet nijhof niet, maar daarom zeg je ook meestal :mrgreen:
En andersom waren ze ook heel blij met Sumiala en Sobiech :jestera:
50-50 dus gewoon :mrgreen:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door vak Oost »

Undici schreef:Wellenberg zou ik een goede aanwinst voor nec vinden, goede voetballende verdediger
zal ook wel gebrand zijn op sportieve revanche - lijkt mij een welkome versterking bij NEC mits het doorgaat
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door pjottr »

bedoel eigenlijk meer de klapper die ze met wielaert al hebben en met wisgerhof nog gaan maken

ErwinFCT

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door ErwinFCT »

Ja, we zijn ons al aan het voorbereiden op een bod van Ajax op Wisgerhof komende winter.. ;)

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Socio »

ErwinFCT schreef:Ja, we zijn ons al aan het voorbereiden op een bod van Ajax op Wisgerhof komende winter.. ;)
Misschien wil Ajax hem ruilen met Wielaert en jullie een paar miljoen toe geven?

Koen
Berichten: 830
Lid geworden op: za 21 jul 2007, 11:52
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Koen »

Als het met de mentaliteit van Radomski nog steeds niet goed, laat hem dan maar vertrekken! Je hebt dan zijn hoge salaris weer 'vrij'. En uit het intervieuw van Carlos aan elfvoetbal.nl staat dat NEC weer 4-3-3 gaat spelen en ze nog wel willen investeren in een buitenspeler met diepte in zijn spel en voor een verdediger wouden ze niet teveel betalen, dus Slory zou ik een goede vinden en Wellenberg ook :sjaal: ! En als je dan het salaris van Radomski vrij hebt, dan zou je eventueel Joshua John bij Sparta op kunnen halen, want die is tranfervrij. Ik vind dat wel een leuke voetballer en was altijd wel dreigend als hij erin kwam/stond bij Sparta, bovendien is hij ook nog jong. En als Radomski zou gaan (je speelt op het middenveld toch met de punt naar voren en niet naar achter) heb je alle posities op het middenveld dubbel bezet.

Sibum/Kivuvu -------------- Davids/Goossens
----------------- Worm/Schone -----------------

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Wessel »

mschr schreef:
Wessel schreef:Er was al sinds tijden bekend dat men voor Fernandez en Rommedahl nieuwe spelers zou moeten aantrekken.
Dani weg, Burgzorg in de basis. Rommedahl weg, iedereen blij. Een vervanger voor Rommedahl is niet nodig. We kunnen desnoods met 10 man gaan spelen, dan nog is dat een adequate vervanging van de Deen.

Ik denk toch dat je het verkeerd ziet. Burgzorg is weliswaar een getalenteerde speler maar is ook nog erg jong en onervaren. Of hij het een heel seizoen zal volhouden, is nog maar de vraag. Voor die positie heb je dus in ieder geval versterking nodig.

Leuk grapje van je wat betreft Rommedahl maar een buitenspeler zal er in ieder geval nog bij moeten komen. Op dit moment is Saidi de enige echte buitenspeler. Voor hem is er geen backup en voor op links hebben we helemaal geen spelers. Als er geen vleugelspelers bijkomen kan de z.g. huisstijl, het 4-3-3 al weer gelijk in de uitverkoop.(Dat zal toch niet de bedoeling zijn!). Je moet ook bedenken dat Rommedahl ook al een noodgreep was omdat men er niet in slaagde in de zomer- transferperiode een geschikte vleugelspeler aan te trekken. Dat we nou eindelijk weleens de selectie voor het seizoensbegin rond hebben!

Gebruikersavatar
Hans
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:57
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Hans »

NEC heeft belangstelling voor FC Twente-back Niels Wellenberg, maar de verdedigers is niet de eerste keus in Nijmegen. Dat is voor AD/Sportwereld namelijk Zoltan Szelesi.

De 27-jarige Hongaarse international staat momenteel onder contract bij de Franse RC Strasbourg en speelde eerder voor onder meer het Duitse Energie Cottbus. NEC hoopt de komst van de rechtsback spoedig af te ronden.

Mocht de komst van Szelesi niet doorgaan, dan richt NEC haar pijlen op Wellenberg. De Nederlander komt bij FC Twente niet veel aan spelen toe en zou dan ook wel openstaan voor een transfer. De Nijmegenaren zoeken naar een nieuwe rechtsback nadat Dani Fernandez naar Feyenoord verkaste.

Bron: VoetbalRrimeur/ AD Sportwereld

Sanne
Berichten: 1485
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 13:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Sanne »

Dat ging toch al niet door die hongaar? Vond de ambitie van NEC niet goed ofzo...
Nijmegen... Stad naar m'n hart!

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 1087
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 20:39
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Bert »

Seizoen Club Wedstrijden Doelpunten Kaarten (gele/rode) Speelminuten
2007/2008 Energie Cottbus (Bundesliga) 1 0 0 / 0 100%
2007/2008 RC Strasbourg (Ligue 1 Orange) 22 0 2 / 0 96%

Schijnt toch wel serieus te zijn met die Hongaar.

kennie
Berichten: 96
Lid geworden op: di 12 aug 2008, 01:55
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door kennie »

Sanne schreef:Dat ging toch al niet door die hongaar? Vond de ambitie van NEC niet goed ofzo...
Er is gesproken, maar de onderhandelingen zijn mislukt", zegt Szélesi. "Hun ambities waren om structureel rond plek 7 en 8 te voetballen en via die weg de play-offs om UEFA Cup voetbal te bereieken. Ik heb besloten dat ik liever in de top van de L2 van Frankrijk meedraai met Strasbourg." De Hongaar speelde voor zijn Franse jaren bij Energie Cottbus uit Duitsland.

nectoday

hieruit maak ik op dat het niet door gaat idd.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Polleke »

kennie schreef:
Sanne schreef:Dat ging toch al niet door die hongaar? Vond de ambitie van NEC niet goed ofzo...
Er is gesproken, maar de onderhandelingen zijn mislukt", zegt Szélesi. "Hun ambities waren om structureel rond plek 7 en 8 te voetballen en via die weg de play-offs om UEFA Cup voetbal te bereieken. Ik heb besloten dat ik liever in de top van de L2 van Frankrijk meedraai met Strasbourg." De Hongaar speelde voor zijn Franse jaren bij Energie Cottbus uit Duitsland.

nectoday

hieruit maak ik op dat het niet door gaat idd.
Dus hij vindt de 2e divisie in Frankrijk hoger dan middenmoot eredivisie. OK, doei!

fleuran

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door fleuran »

Deze uitspraak van de Hongaarse verdediger moet je niet letterlijk. Zo'n uitspraak hoort bij het onderhandelingsspelletje!

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten