N.E.C. filmpjes

Gebruikersavatar
De Bloedkuul
Berichten: 550
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. filmpjes

Bericht door De Bloedkuul »

Zat net even te kijken op Youtube, onder andere de 1-2 in Moskou :bigcry: GE-WEL-DIG! Dat vergeet ik nooit meer... :hail:

Gebruikersavatar
angelo1985wakt
Berichten: 510
Lid geworden op: wo 29 jul 2009, 12:55
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. filmpjes

Bericht door angelo1985wakt »

of udinese heerlijk :sjaal:

Gebruikersavatar
nmgnn
Berichten: 556
Lid geworden op: vr 19 sep 2008, 20:25
Contacteer:

Re: N.E.C. filmpjes

Bericht door nmgnn »

groiningen en nac in de play offs ook :sjaal:

Gebruikersavatar
nmgnn
Berichten: 556
Lid geworden op: vr 19 sep 2008, 20:25
Contacteer:

Re: N.E.C. filmpjes

Bericht door nmgnn »

mijn film is bijna klaar

Gebruikersavatar
nmgnn
Berichten: 556
Lid geworden op: vr 19 sep 2008, 20:25
Contacteer:

Re: N.E.C. filmpjes

Bericht door nmgnn »

http://www.youtube.com/watch?v=RB0DMUzj9BE" onclick="window.open(this.href);return false;

dit is m :tu:

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3877
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. filmpjes

Bericht door BasNijmegen »

geinig filmpje

beuk-r-in
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 14:06
Contacteer:

Re: N.E.C. filmpjes

Bericht door beuk-r-in »

Leuk muziekje, volgens mij al eens eerder gebruikt in een legio filmpje (maar dan de Akira versie). ;)

Voor de rest een leuk filmpje!

sjabbah
Berichten: 1105
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 16:43
Contacteer:

Re: N.E.C. filmpjes

Bericht door sjabbah »

videofragment gemist ? PM sjabbah.

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3877
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. filmpjes

Bericht door BasNijmegen »

Altijd leuk :)
Wel opvallend dat veel goals gemaakt worden door mannen die er niet meer zijn. Beuk, saidi, Janssen, Tshibamba, Wisgerhof

ardiesken
Berichten: 355
Lid geworden op: di 28 jul 2009, 23:36
Contacteer:

Re: N.E.C. filmpjes

Bericht door ardiesken »


sjabbah
Berichten: 1105
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 16:43
Contacteer:

Re: N.E.C. filmpjes

Bericht door sjabbah »

Ik krijg weleens verzoeken of ik specifieke dingen in het stadion heb gefilmd zoals bijvoorbeeld de opkomst met de kids waar een ouder om vraagt.
Als iemand een verzoek heeft om iets te filmen/fotograferen, stuur me dan graag een PM voor(!) de wedstrijd zodat ik weet wat gewenst is. Ik heb altijd een camera bij me, dus kan ik wellicht wat beelden opnemen.
videofragment gemist ? PM sjabbah.

Sanne
Berichten: 1487
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 13:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. filmpjes

Bericht door Sanne »

N.E.C. lanceert N.E.C. TV
Uitgegeven op 04 december 2009 15:15
Het is zover! Vanaf vandaag kunt u via deze website met grote regelmaat tv items van en over N.E.C. gratis bekijken onder de noemer N.E.C. TV. Via diverse mediawegen was N.E.C. al regelmatig te zien op televisie. Zo zenden EredivisieLive (clubmagazine) en regionale zender Kanaal 13 al wekelijks N.E.C. items uit. Deze items zijn nu gebundeld in N.E.C. TV en worden aangevuld met reacties van trainer en spelers, de samenvatting en persconferenties na afloop van wedstrijden.
Kijk N.E.C. live via N.E.C. mediaplayer
Naast alle items die gemaakt worden met en over N.E.C.-ers kunt u met de huidige N.E.C. mediaplayer ook alle competitiewedstrijden live bekijken. Hiervoor dient u echter wel (ruim) voorafgaand aan de wedstrijd een kijkcode aan te schaffen. Een ideale uitkomst dus om toch alles te volgen als u nog niet in het bezit bent van een abonnement op EredivisieLive!

Aftrap met heden & recent verleden
N.E.C. TV trapt vandaag af met 3 zeer recent opgenomen items; Hierbij krijgt u onder andere een kijkje achter de voordeur van het huis van Patrick Pothuizen. Daarnaast nemen Ramon Zomer & Bram Nuytinck het in de N.E.C. Clubquiz op tegen Rens van Eijden & Rein Baart. Ook kunt u de presentatie van N.E.C. trainer Wiljan Vloet hier nog eens terugzien. Uit een iets verder verleden ook 3 items waarbij u kunt zien en horen hoe het eigenlijk met N.E.C./FC Oss A1 trainer Arno Arts gaat, ziet u wie er sneller sprint: Mitchell Burgzorg of Moestafa El Kabir en vertelt jeugdspeler Milad Intezar over zijn opleiding tot profvoetballer.

Vaste N.E.C. TV banner
U vindt de N.E.C. mediaplayer als vaste banner terug op deze website. Daarnaast worden nieuwe items aangekondigd in nieuwsberichten. In de huidige player vindt u naast recente items ook filmpjes uit een iets verder verleden. De datum waarop de items zijn opgenomen staat altijd aangegeven in de titel van het onderwerp.


Kijken zonder problemen?
Om alle filmpjes zonder problemen te kunnen bekijken heeft u Silverlight nodig op uw computer. Via microsoft.com kunt u dit eenvoudig installeren.
Nijmegen... Stad naar m'n hart!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31826
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: N.E.C. filmpjes

Bericht door vak Oost »

Sanne schreef:
N.E.C. lanceert N.E.C. TV
http://nec-nijmegen.nl/layout.php?p=3&page=4 doet het alleen [nog] niet
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: N.E.C. filmpjes

Bericht door ronnyguitar »

doet het prima hier..... maar kan ik nu ook wedstrijden van nec life zien met een buitenlandse ip ? natuurlijk tegen betaling....
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31826
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: N.E.C. filmpjes

Bericht door vak Oost »

ronnyguitar schreef:doet het prima hier..... maar kan ik nu ook wedstrijden van nec life zien met een buitenlandse ip ? natuurlijk tegen betaling....
de website van ms silverlight werkt wel zonder problemen, zou het iets met mijn windows 7 te maken kunnen hebben ?!?
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: N.E.C. filmpjes

Bericht door ronnyguitar »

zou het niet weten, kan alleen maar met mijn muisje klikken, en ik werk nog steeds met xp, en dat zal nog wel een tijdje zo blijven want het systeem hier loopt als een tiet.....
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
gjerutten
Moderator
Berichten: 233
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 21:33
Locatie: Lent
Contacteer:

Re: N.E.C. filmpjes

Bericht door gjerutten »

vak Oost schreef:
ronnyguitar schreef:doet het prima hier..... maar kan ik nu ook wedstrijden van nec life zien met een buitenlandse ip ? natuurlijk tegen betaling....
de website van ms silverlight werkt wel zonder problemen, zou het iets met mijn windows 7 te maken kunnen hebben ?!?
Welke browser gebruik je?

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31826
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: N.E.C. filmpjes

Bericht door vak Oost »

gjerutten schreef:
vak Oost schreef:
ronnyguitar schreef:doet het prima hier..... maar kan ik nu ook wedstrijden van nec life zien met een buitenlandse ip ? natuurlijk tegen betaling....
de website van ms silverlight werkt wel zonder problemen, zou het iets met mijn windows 7 te maken kunnen hebben ?!?
Welke browser gebruik je?
Internet Explorer # 8 [deze zit standaart ingebakken in windows 7 ultimate]

# note: silverlight er af gepleurt en er op nieuw opgezet en het is nu wel werkende :sjaal:
Alles komt goed !!

Chris
Berichten: 800
Lid geworden op: vr 14 nov 2008, 15:46
Contacteer:

Re: N.E.C. filmpjes

Bericht door Chris »

Zo hier doet hij het ook. Een heerlijk - lekker boeiend - filmpje over het interieur van Pothuizen gezien. Go NEC TV!
Adilson Ben David Dos Santos

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: N.E.C. filmpjes

Bericht door Mark Ariaans »

ronnyguitar schreef:doet het prima hier..... maar kan ik nu ook wedstrijden van nec life zien met een buitenlandse ip ? natuurlijk tegen betaling....
Ik vrees van niet. Ik neem tenminste aan dat ze die gewoon streamen via Eredivisie Live, dus zullen dezelfde restricties er wel op zitten. Maar wie weet, zou wel heel mooi zijn :tu:

[edit]Net nog even nagekeken. Als je klikt op 'koop de kijkcode' dan wordt je gewoon rechtstreeks doorgelinkt naar de site van Eredivisie Live. dus helaas gaat dit voor ons 'buutenlanders' niet werken :td:

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten