haha het wordt steeds gekker met deze meneerbertje schreef:Ook een prestatie, echt elke cruciale beslissing heeft hij het fout gedaan..mschr schreef:Higler is beter.eniesee-elst schreef:Scheidsje hoor
troost finale: Brazilië <> Nederland
- eniesee-elst
- Contacteer:
Re: troost finale: Brazilië <> Nederland
De slechtste scheidsrechtersprestatie op dit WK! Onbetwist.bertje schreef:Ook een prestatie, echt elke cruciale beslissing heeft hij het fout gedaan..mschr schreef:Higler is beter.eniesee-elst schreef:Scheidsje hoor
Ja, lachwekkend slecht. Echt alles doet hij fout.eniesee-elst schreef:haha het wordt steeds gekker met deze meneerbertje schreef:Ook een prestatie, echt elke cruciale beslissing heeft hij het fout gedaan..mschr schreef:Higler is beter.eniesee-elst schreef:Scheidsje hoor
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Ja, een blinde zou het niet slechter doen.mschr schreef:De slechtste scheidsrechtersprestatie op dit WK! Onbetwist.bertje schreef:Ook een prestatie, echt elke cruciale beslissing heeft hij het fout gedaan..mschr schreef:Higler is beter.eniesee-elst schreef:Scheidsje hoor
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- eniesee-elst
- Contacteer:
De FIFA neemt deze wedstrijd dus ook niet serieus, schaf hem dan af.bertje schreef:Ja, lachwekkend slecht. Echt alles doet hij fout.eniesee-elst schreef:haha het wordt steeds gekker met deze meneerbertje schreef:Ook een prestatie, echt elke cruciale beslissing heeft hij het fout gedaan..mschr schreef:Higler is beter.eniesee-elst schreef:Scheidsje hoor
Wat een afgang voor Brazilië 

- eniesee-elst
- Contacteer:
Onnodig vernederende wissel. Wel bijzonder knap dat dit Braziliaanse baggerelftal de halve finale heeft weten te bereiken.bertje schreef:Wat een afgang voor Brazilië
Een prima pot gezien en een troostfinale waarvoor hij bedoelt is. Troost.
Trots op ons kikkerlandje!!!
En iedereen zijn minuten/seconden gemaakt. Ik heb wel bewondering voor de mentale weerbaarheid van deze over het algemeen jonge ploeg. Vooral Robben is, naast een verschrikkelijk goede voetballer, ook de echte leider geworden. Dat har ik een paar jaar geleden echt niet verwacht. Ik hoop dat hij er over 2 jaar (en wellicht ook over 4 jaar) nog bij is. Ik ben ook echt fan geworden van onze verdediging: Ron Beton, Indi en de Vrij
Al met al een geweldig toernooi geweest en geen enkele wedstrijd kansloos geweest. Ik ben benieuwd hoe Guus met de erfenis van Louis om zal gaan..

Al met al een geweldig toernooi geweest en geen enkele wedstrijd kansloos geweest. Ik ben benieuwd hoe Guus met de erfenis van Louis om zal gaan..
Achja, heeft iedereen wat minuten gemaakt. Ik snap het ook wel, zou anders ook wel erg zuur voor Vorm zijn..eniesee-elst schreef:Onnodig vernederende wissel. Wel bijzonder knap dat dit Braziliaanse baggerelftal de halve finale heeft weten te bereiken.bertje schreef:Wat een afgang voor Brazilië
het 4-3-3 is net zo oud als de oude grieken, het 3-4-3 past beter in het poldermodel van het NL elftaljackameland schreef:Hopelijk gaan we onder Guus weer 4-3-3 spelen, word schijtziek van al dat achteruit voetballen.
Alles komt goed !!
Mooi dat al die Brazilianen blijven zitten 

- Tim Janssen
- Contacteer:
Heb echt respect voor dit Nederlands elftal
misschien een knappere prestatie dan 4 jaar geleden met een hele jonge ploeg.
de verdediging waar iedereen zei dat wordt niks.
vlaar echt een topper met de vrij die hebben de clubs voor het uitzoeken.
Maar deze hele jonge ploeg kan voortborduren en worden alleen maar beter.
als je ziet hoeveel jongens nog in de eredivisie spelen, alleen denk ik dat de meeste nu de stap gaan maken om ook nog beter te gaan worden.
Feyenoord de lachende 3de?
wijnaldum speelde trouwens ook een beren partij
misschien een knappere prestatie dan 4 jaar geleden met een hele jonge ploeg.
de verdediging waar iedereen zei dat wordt niks.
vlaar echt een topper met de vrij die hebben de clubs voor het uitzoeken.
Maar deze hele jonge ploeg kan voortborduren en worden alleen maar beter.
als je ziet hoeveel jongens nog in de eredivisie spelen, alleen denk ik dat de meeste nu de stap gaan maken om ook nog beter te gaan worden.
Feyenoord de lachende 3de?
wijnaldum speelde trouwens ook een beren partij
eniesee-elst schreef:Onnodig vernederende wissel.bertje schreef:Wat een afgang voor Brazilië

- Legendario
- Contacteer:
De wissel was niet om te vernederen. De wissel was om Vorm zijn speeltijd te gunnen.eniesee-elst schreef:Onnodig vernederende wissel.bertje schreef:Wat een afgang voor Brazilië
Maar dat mag je hier niet zeggen.
- Legendario
- Contacteer:
Tja, ik denk niet dat de Brazilianen echt getroost zijn nu. Schiet zijn doel een beetje voorbij. Al ga je als Nederlander nu toch stiekem iets tevredener naar huis na dit toernooi.harold schreef:Een prima pot gezien en een troostfinale waarvoor hij bedoelt is. Troost.
- Legendario
- Contacteer:
Ik vond het niveau van de arbitrage best goed zo over het toernooi gezien. Maar dit is echt een heel bedroevende prestatie.bertje schreef:Ja, lachwekkend slecht. Echt alles doet hij fout.eniesee-elst schreef:haha het wordt steeds gekker met deze meneerbertje schreef:Ook een prestatie, echt elke cruciale beslissing heeft hij het fout gedaan..mschr schreef:Higler is beter.eniesee-elst schreef:Scheidsje hoor
Haha die van Persie geeft van Hooidonk even een kat.. 

- Keizerstad1994
- Contacteer:
Zo, Pierre weet ook weer waar die staat. 

'Justice knows every mans number'
En ik kan het me ook wel voorstellen, altijd als ik iets lees of hoor van die van Hooidonk gaat het over van Persie..Keizerstad1994 schreef:Zo, Pierre weet ook weer waar die staat.
- Legendario
- Contacteer:
Wat is er aan de hand?bertje schreef:En ik kan het me ook wel voorstellen, altijd als ik iets lees of hoor van die van Hooidonk gaat het over van Persie..Keizerstad1994 schreef:Zo, Pierre weet ook weer waar die staat.
Jack vroeg naar dat juichen bij de goal. Dus hij zei dat het richting de criticasters was en noemde gelijk de naam van van Hooidonk, dat de vrije trap hem nog dwars zat. Jack vond het nogal ongemakkelijk volgens mij, zeker omdat van Hooidonk bij Tom Egberts zit..Legendario schreef:Wat is er aan de hand?bertje schreef:En ik kan het me ook wel voorstellen, altijd als ik iets lees of hoor van die van Hooidonk gaat het over van Persie..Keizerstad1994 schreef:Zo, Pierre weet ook weer waar die staat.

- Legendario
- Contacteer:
bertje schreef:Jack vroeg naar dat juichen bij de goal. Dus hij zei dat het richting de criticasters was en noemde gelijk de naam van van Hooidonk, dat de vrije trap hem nog dwars zat. Jack vond het nogal ongemakkelijk volgens mij, zeker omdat van Hooidonk bij Tom Egberts zit..Legendario schreef:Wat is er aan de hand?bertje schreef:En ik kan het me ook wel voorstellen, altijd als ik iets lees of hoor van die van Hooidonk gaat het over van Persie..Keizerstad1994 schreef:Zo, Pierre weet ook weer waar die staat.

die 2 gaan niet samen op vakantie ...bertje schreef:Haha die van Persie geeft van Hooidonk even een kat..
Alles komt goed !!
Prima wedstrijd van NL en toch een mooie 3e plaats
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !