Nee, maar ik zie niet in hoe Nederland zou kunnen verliezen. Een snelle rode kaart of blessure Robben misschien.vak Oost schreef:heeft het NL elftal al van Costa Rica gewonnen ... ?bertje schreef:Die Argentijnen moet je echt wel kunnen hebben. Helemaal als Di Maria geblesseerd is.
Kwartfinale: Argentinië <> België
Re: Kwartfinale: Argentinië <> België
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Ook dat laatste niet. Costa Rica stelt niets voor.bertje schreef:Nee, maar ik zie niet in hoe Nederland zou kunnen verliezen. Een snelle rode kaart of blessure Robben misschien.vak Oost schreef:heeft het NL elftal al van Costa Rica gewonnen ... ?bertje schreef:Die Argentijnen moet je echt wel kunnen hebben. Helemaal als Di Maria geblesseerd is.
- eniesee-elst
- Contacteer:
Jij bent onder de indruk van Argentinië?Pol schreef:Nederland is ook kansloos. Maar dat is prima, want Brazilië-Argentinië is een droomfinale.bertje schreef:Die Argentijnen moet je echt wel kunnen hebben. Helemaal als Di Maria geblesseerd is.
Best wel, ja.eniesee-elst schreef:Jij bent onder de indruk van Argentinië?Pol schreef:Nederland is ook kansloos. Maar dat is prima, want Brazilië-Argentinië is een droomfinale.bertje schreef:Die Argentijnen moet je echt wel kunnen hebben. Helemaal als Di Maria geblesseerd is.
- Arjan van Hout
- Contacteer:
Kwartfinale: Argentinië <> België
Jij doet ook echt je best hèPol schreef:Nederland is ook kansloos. Maar dat is prima, want Brazilië-Argentinië is een droomfinale.bertje schreef:Die Argentijnen moet je echt wel kunnen hebben. Helemaal als Di Maria geblesseerd is.
Eniesee schreef:Jij doet ook echt je best hèPol schreef:Nederland is ook kansloos. Maar dat is prima, want Brazilië-Argentinië is een droomfinale.bertje schreef:Die Argentijnen moet je echt wel kunnen hebben. Helemaal als Di Maria geblesseerd is.

Ach in Zuid Afrika lopen en liepen er voorheen wel meer met heel rare gedachten.Eniesee schreef:Jij doet ook echt je best hèPol schreef:Nederland is ook kansloos. Maar dat is prima, want Brazilië-Argentinië is een droomfinale.bertje schreef:Die Argentijnen moet je echt wel kunnen hebben. Helemaal als Di Maria geblesseerd is.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.
Leg uitTiel schreef:Ach in Zuid Afrika lopen en liepen er voorheen wel meer met heel rare gedachten.Eniesee schreef:Jij doet ook echt je best hèPol schreef:Nederland is ook kansloos. Maar dat is prima, want Brazilië-Argentinië is een droomfinale.bertje schreef:Die Argentijnen moet je echt wel kunnen hebben. Helemaal als Di Maria geblesseerd is.
- jackkreta
- Contacteer:
Welke Maria?bertje schreef:Die Argentijnen moet je echt wel kunnen hebben. Helemaal als Di Maria geblesseerd is.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Di(e).jackameland schreef:Welke Maria?bertje schreef:Die Argentijnen moet je echt wel kunnen hebben. Helemaal als Di Maria geblesseerd is.
knock knock.
- De Kletskop
- Contacteer:
Pol schreef:Best wel, ja.eniesee-elst schreef:Jij bent onder de indruk van Argentinië?Pol schreef:Nederland is ook kansloos. Maar dat is prima, want Brazilië-Argentinië is een droomfinale.bertje schreef:Die Argentijnen moet je echt wel kunnen hebben. Helemaal als Di Maria geblesseerd is.

wat dat betreft vergelijkbaar met NL.
De Kletskop schreef:Pol schreef:Best wel, ja.eniesee-elst schreef:Jij bent onder de indruk van Argentinië?Pol schreef:Nederland is ook kansloos. Maar dat is prima, want Brazilië-Argentinië is een droomfinale.bertje schreef:Die Argentijnen moet je echt wel kunnen hebben. Helemaal als Di Maria geblesseerd is.geven niks weg en hebben wereld klasse voorin..
wat dat betreft vergelijkbaar met NL.

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
De druiven zijn zuur voor de Belgen. Wat is het een naar volkje! http://www.demorgen.be/dm/nl/7136/WK-vo ... nale.dhtml
Haha, die Belgenmschr schreef:De druiven zijn zuur voor de Belgen. Wat is het een naar volkje! http://www.demorgen.be/dm/nl/7136/WK-vo ... nale.dhtml

Hun zo geprezen elftal bleek niet de absolute top te zijn en gaan dat nu botvieren op het Nederlands elftal.
2 penalty's? Laat me niet lachen. Duikelpartijen van Robben? Laat me niet lachen. Ik lees daar ook niemand dat Diaz al met rood van het veld had gemoeten.
Nee, de Belgjes moeten nog veel leren, in plaats van een grote mond te hebben .
Twee niet gefloten penalties? Het enige dat ik me daarbij kan voorstellen is dat Costa Rica twee penalties genomen heeft voordat de scheids floot. Maar is mij verder niet opgevallen.mschr schreef:De druiven zijn zuur voor de Belgen. Wat is het een naar volkje! http://www.demorgen.be/dm/nl/7136/WK-vo ... nale.dhtml
er was 1 moment [ik dacht met vlaar] waar het even kiele kiele was in de 16 van nederland ... een slechte scheidsrechter had costa rica zwaar kunnen matsen met een strafschop, wat gelukkig niet gebeurdePol schreef:Twee niet gefloten penalties? Het enige dat ik me daarbij kan voorstellen is dat Costa Rica twee penalties genomen heeft voordat de scheids floot. Maar is mij verder niet opgevallen.mschr schreef:De druiven zijn zuur voor de Belgen. Wat is het een naar volkje! http://www.demorgen.be/dm/nl/7136/WK-vo ... nale.dhtml
Alles komt goed !!
Was volgens de BBC ook een strafschop.vak Oost schreef:er was 1 moment [ik dacht met vlaar] waar het even kiele kiele was in de 16 van nederland ... een slechte scheidsrechter had costa rica zwaar kunnen matsen met een strafschop, wat gelukkig niet gebeurdePol schreef:Twee niet gefloten penalties? Het enige dat ik me daarbij kan voorstellen is dat Costa Rica twee penalties genomen heeft voordat de scheids floot. Maar is mij verder niet opgevallen.mschr schreef:De druiven zijn zuur voor de Belgen. Wat is het een naar volkje! http://www.demorgen.be/dm/nl/7136/WK-vo ... nale.dhtml
ging er al vanuit dat de scheids ervoor zou fluitenTiel schreef:Was volgens de BBC ook een strafschop.vak Oost schreef:er was 1 moment [ik dacht met vlaar] waar het even kiele kiele was in de 16 van nederland ... een slechte scheidsrechter had costa rica zwaar kunnen matsen met een strafschop, wat gelukkig niet gebeurdePol schreef:Twee niet gefloten penalties? Het enige dat ik me daarbij kan voorstellen is dat Costa Rica twee penalties genomen heeft voordat de scheids floot. Maar is mij verder niet opgevallen.mschr schreef:De druiven zijn zuur voor de Belgen. Wat is het een naar volkje! http://www.demorgen.be/dm/nl/7136/WK-vo ... nale.dhtml
- Legendario
- Contacteer:
Kan het me niet herinneren. Geen penalty gezien.
Maar dat mag je hier niet zeggen.