Kwartfinale: Frankrijk <> Duitsland
Re: Kwartfinale: Frankrijk <> Duitsland
Het is niet om aan te gluren met een dramatisch onmachtig Frankrijk.
Gaaap idd
Gaaap idd
Kansloos zijn we zeker niet tegen Duitsland/Frankrijk. Helaas zijn we wel kansloos tegen de Argentijnen...bertje schreef:Wat een misser van die Duitser, sjongejongejonge. Tegen beide landen zijn we echt niet kansloos als we eventueel de finale zouden halen..
Frankrijk heeft er 10 minuten aan kunnen ruiken, daarna nam Duitsland het heft in handen en zijn verder bijna geen enkele keer echt aan het wankelen gebracht
Alles komt goed !!
Iran, Bosnie, Nigeria en Zwitserland waren niet kansloos tegen de Argentijnen. Waarom zouden wij dat dan wel zijn.mschr schreef:Kansloos zijn we zeker niet tegen Duitsland/Frankrijk. Helaas zijn we wel kansloos tegen de Argentijnen...bertje schreef:Wat een misser van die Duitser, sjongejongejonge. Tegen beide landen zijn we echt niet kansloos als we eventueel de finale zouden halen..
Zeker niet kansloos! Tegen die k..belgen weet ik het nog net zo niet. Maar..... eerst morgen maar eens winnen!mschr schreef:Kansloos zijn we zeker niet tegen Duitsland/Frankrijk. Helaas zijn we wel kansloos tegen de Argentijnen...bertje schreef:Wat een misser van die Duitser, sjongejongejonge. Tegen beide landen zijn we echt niet kansloos als we eventueel de finale zouden halen..
Exact. Ik had vooraf ook Argentinië gepouled, maar ik vrees de Belgen nu een stuk meer. Die willen niets liever dan ten kosten van ons "arrogante Hollanders" de halve finale winnen. Daarnaast vind ik de verdediging plus keeper van Argentinië matig tot slecht. De enige ploeg die op mij tot dusver echt veel indruk heeft gemaakt is Colombia. Ik hoop dan ook dat ze zo van Brazilië winnen. Kijken of ze de Duitsers wat kunnen maken..DR schreef:Iran, Bosnie, Nigeria en Zwitserland waren niet kansloos tegen de Argentijnen. Waarom zouden wij dat dan wel zijn.mschr schreef:Kansloos zijn we zeker niet tegen Duitsland/Frankrijk. Helaas zijn we wel kansloos tegen de Argentijnen...bertje schreef:Wat een misser van die Duitser, sjongejongejonge. Tegen beide landen zijn we echt niet kansloos als we eventueel de finale zouden halen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
pardon?vak Oost schreef:ik ben vandaag voor onze oosterbuurtjesjackameland schreef:Mooi. Hup Frankrijk.Legendario schreef:O jee, 7 Duitsers met [buik]griep.
Jij bent volgens mij voor Duitsland. Duitsland had helemaal geen heft in handen. Tegen Algerije ook niet. En tegen Ghana ook niet! Duitsland kunnen we hebben.vak Oost schreef:Frankrijk heeft er 10 minuten aan kunnen ruiken, daarna nam Duitsland het heft in handen en zijn verder bijna geen enkele keer echt aan het wankelen gebracht
de 2de helft was minder dan de 1ste helft maar je gaat mij niet vertellen dat de Duitsers het echt lastig hadden tegen Frankrijk ? Duitsland zit terecht in de halve finale !Goffert schreef:Jij bent volgens mij voor Duitsland. Duitsland had helemaal geen heft in handen. Tegen Algerije ook niet. En tegen Ghana ook niet! Duitsland kunnen we hebben.vak Oost schreef:Frankrijk heeft er 10 minuten aan kunnen ruiken, daarna nam Duitsland het heft in handen en zijn verder bijna geen enkele keer echt aan het wankelen gebracht
Alles komt goed !!
Niemand had het heft in handen. Het was een hele matige wedstrijd! Terecht of onterecht, ik vond het in het midden liggen.vak Oost schreef:de 2de helft was minder dan de 1ste helft maar je gaat mij niet vertellen dat de Duitsers het echt lastig hadden tegen Frankrijk ? Duitsland zit terecht in de halve finale !Goffert schreef:Jij bent volgens mij voor Duitsland. Duitsland had helemaal geen heft in handen. Tegen Algerije ook niet. En tegen Ghana ook niet! Duitsland kunnen we hebben.vak Oost schreef:Frankrijk heeft er 10 minuten aan kunnen ruiken, daarna nam Duitsland het heft in handen en zijn verder bijna geen enkele keer echt aan het wankelen gebracht
- De Kletskop
- Contacteer:
Jamaar die Manschaft stond al snel met 1-0 voor...dan speel je een wedstrijd heel anders.Goffert schreef:Niemand had het heft in handen. Het was een hele matige wedstrijd! Terecht of onterecht, ik vond het in het midden liggen.vak Oost schreef:de 2de helft was minder dan de 1ste helft maar je gaat mij niet vertellen dat de Duitsers het echt lastig hadden tegen Frankrijk ? Duitsland zit terecht in de halve finale !Goffert schreef:Jij bent volgens mij voor Duitsland. Duitsland had helemaal geen heft in handen. Tegen Algerije ook niet. En tegen Ghana ook niet! Duitsland kunnen we hebben.vak Oost schreef:Frankrijk heeft er 10 minuten aan kunnen ruiken, daarna nam Duitsland het heft in handen en zijn verder bijna geen enkele keer echt aan het wankelen gebracht
Frankrijk leek het initiatief niet te kunnen of willen nemen, dan is het voor Duitsland toch prima.
Helemaal mee eens! Zo'n wedstrijd uitspelen lijkt alleen voor de Duitsers weggelegd!De Kletskop schreef:Jamaar die Manschaft stond al snel met 1-0 voor...dan speel je een wedstrijd heel anders.Goffert schreef:Niemand had het heft in handen. Het was een hele matige wedstrijd! Terecht of onterecht, ik vond het in het midden liggen.vak Oost schreef:de 2de helft was minder dan de 1ste helft maar je gaat mij niet vertellen dat de Duitsers het echt lastig hadden tegen Frankrijk ? Duitsland zit terecht in de halve finale !Goffert schreef:Jij bent volgens mij voor Duitsland. Duitsland had helemaal geen heft in handen. Tegen Algerije ook niet. En tegen Ghana ook niet! Duitsland kunnen we hebben.vak Oost schreef:Frankrijk heeft er 10 minuten aan kunnen ruiken, daarna nam Duitsland het heft in handen en zijn verder bijna geen enkele keer echt aan het wankelen gebracht
Frankrijk leek het initiatief niet te kunnen of willen nemen, dan is het voor Duitsland toch prima.