1/8 ste finale: Argentinië <> Zwitserland
Re: 1/8 ste finale: Argentinië <> Zwitserland
Agüero haakt af met een hamstringblessure, gunstig gezien een eventuele halve finale.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Ongunstig voor mijn kansen in de WK-pool.
Die van mij waren na het eerste weekend sowieso al naar het 0punt gedaald. Bij een poule met het team had ik van de eerste 4 zelfs 3 helemaal goed voorspeld (alleen Nederland niet gelukkig..mschr schreef:Ongunstig voor mijn kansen in de WK-pool.

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- Legendario
- Contacteer:
Spanje kampioenuuuuh! Ik dacht ik kies een andere kampioen dan Brazilië of Duitsland die veel mensen hebben. Achteraf had ik beter voor Costa Rica kunnen gaan.bertje schreef:Die van mij waren na het eerste weekend sowieso al naar het 0punt gedaald. Bij een poule met het team had ik van de eerste 4 zelfs 3 helemaal goed voorspeld (alleen Nederland niet gelukkig..mschr schreef:Ongunstig voor mijn kansen in de WK-pool.). Daarna was het huilen met de pet op..

Maar dat mag je hier niet zeggen.
En Argentinië was geen logischere keuze?Legendario schreef:Spanje kampioenuuuuh! Ik dacht ik kies een andere kampioen dan Brazilië of Duitsland die veel mensen hebben. Achteraf had ik beter voor Costa Rica kunnen gaan.bertje schreef:Die van mij waren na het eerste weekend sowieso al naar het 0punt gedaald. Bij een poule met het team had ik van de eerste 4 zelfs 3 helemaal goed voorspeld (alleen Nederland niet gelukkig..mschr schreef:Ongunstig voor mijn kansen in de WK-pool.). Daarna was het huilen met de pet op..

- Legendario
- Contacteer:
Wellicht, maar die kwam ook al een paar keer voorbij. Spanje niet. Wellicht had er daarom een lichtje moeten gaan branden....LT schreef:En Argentinië was geen logischere keuze?Legendario schreef:Spanje kampioenuuuuh! Ik dacht ik kies een andere kampioen dan Brazilië of Duitsland die veel mensen hebben. Achteraf had ik beter voor Costa Rica kunnen gaan.bertje schreef:Die van mij waren na het eerste weekend sowieso al naar het 0punt gedaald. Bij een poule met het team had ik van de eerste 4 zelfs 3 helemaal goed voorspeld (alleen Nederland niet gelukkig..mschr schreef:Ongunstig voor mijn kansen in de WK-pool.). Daarna was het huilen met de pet op..

Maar dat mag je hier niet zeggen.
wordt zwitserland de eerste grote reuzendoder in deze ronde ... echt overtuigend is allemaal nog niet
Alles komt goed !!
Nee, dat gaat niet gebeuren vrees ik.
Ik ben ook bang dat Argentinië er nog 1 in prikt. Ik hoop op Zwitserland tegen de VS in de kwartfinale!
- jackkreta
- Contacteer:
DJTEEF! schreef:Ik ben ook bang dat Argentinië er nog 1 in prikt. Ik hoop op Zwitserland tegen de VS in de kwartfinale!

Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
- jackkreta
- Contacteer:
Als Zwitserland toch eens door zou kunnen gaan via penalty's.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Zou voor Nederland misschien wel goed uitkomen met t oog op een eventuele halve finale.. Overigens ook eens met je vorige berichtjackameland schreef:Als Zwitserland toch eens door zou kunnen gaan via penalty's.

19.07.....en wat een kutzooi weer gvd da's al de 3e ploeg op rij
hoeveel pech kan je hebben...
- Arjan van Hout
- Contacteer:
1/8 ste finale: Argentinië <> Zwitserland
Echt sneu voor Zwitserland
Ik heb nou alle 2e ronde potjes gezien , maar je kunt ver komen dit toernooi
psst ... om 22.00 is er nog eentjepjottr schreef:Ik heb nou alle 2e ronde potjes gezien , maar je kunt ver komen dit toernooi
Alles komt goed !!
Iedereen op Costa Rica na heeft een ''redelijke'' kans op de titel.pjottr schreef:Ik heb nou alle 2e ronde potjes gezien , maar je kunt ver komen dit toernooi

Dat is nu de zwakste inderdaad, hoewel ze wel gewoon poulewinnaar worden in een poule met Italië, Uruguay en Engeland