1/8 ste finale: Costa Rica <> Griekenland
- Legendario
- Contacteer:
Re: 1/8 ste finale: Costa Rica <> Griekenland
Als ik het goed begrepen heb, moet Nederland indien het wint van Mexico tegen de winnaar van deze wedstrijd?
Maar dat mag je hier niet zeggen.
Legendario schreef:Als ik het goed begrepen heb, moet Nederland indien het wint van Mexico tegen de winnaar van deze wedstrijd?

Alles komt goed !!
Hoewel geen guaranties zitten we wel aan de goede kant van het schema. Want zoals het eruit ziet ontlopen we dan tot de finale ook Duitsland en Frankrijk. Van de echt grote teams komt vermoedelijk alleen Argentinie aan onze zijde, verder Belgie, Zwitserland/Ecuador en VS/Ghana.
ik ga voor een 0-0 en dan een verlenging zonder doelpunten en daarna de pingels
Alles komt goed !!
Wat een redding
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Mooi, Costa Rica voor. Die heb ik liever als tegenstander dan Griekenland persoonlijk.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
bertje schreef:Mooi, Costa Rica voor. Die heb ik liever als tegenstander dan Griekenland persoonlijk.

Saaie pot, maar allebei te doen voor Oranje.
Dik en dik verdiend al is het maar voor Sjek
Ik hoop op wat rode kaarten in de verlenging. Zoals bijv. voor Karagounis.pjottr schreef:Dik en dik verdiend al is het maar voor Sjek
Gaat m'n toto.... Kut Grieken!
Die trainer van Griekenland heeft overtollig neushaar, dat vind ik heel storend.
- Legendario
- Contacteer:
Echt? Ik heb het idee dat Costa Rica veel sterker is dan de Grieken. Al was het maar omdat ze in een veel sterkere groep zaten. Maar ik heb er weinig van gezien.bertje schreef:Mooi, Costa Rica voor. Die heb ik liever als tegenstander dan Griekenland persoonlijk.
- Legendario
- Contacteer:
Jammer Jack!
Goede penaltyserie wel. Zaten er lekker in allemaal. Maar de Grieken hadden het aan zichzelf te danken. Wonnen de toss en kozen om als tweede te schieten. Dan is de kans dat je wint veel kleiner!
Goede penaltyserie wel. Zaten er lekker in allemaal. Maar de Grieken hadden het aan zichzelf te danken. Wonnen de toss en kozen om als tweede te schieten. Dan is de kans dat je wint veel kleiner!
De Grieken hebben sowieso met afstand het lelijkste team.harold schreef:Die trainer van Griekenland heeft overtollig neushaar, dat vind ik heel storend.
God, wat een antivoetbal was dit zeg...
- jackkreta
- Contacteer:
Jammer van Griekenland maar ik vind het feit dat Nederland door is toch net even iets belangrijker.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
potje Bal op het dak 7 vs. Sleuren en doodlopen 5.
Vind het prima dat we tegen CRC spelen, hebben een knap toernooi en hebben we nog nooit tegen gespeeld.
Griekenland is echt verschrikkelijk zeg.
Wordt een feest voor Robben, zoveel ruimte op de vleugels en naïviteit in de opbouw.

Vind het prima dat we tegen CRC spelen, hebben een knap toernooi en hebben we nog nooit tegen gespeeld.
Griekenland is echt verschrikkelijk zeg.
Wordt een feest voor Robben, zoveel ruimte op de vleugels en naïviteit in de opbouw.
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Sowieso een stuk fijner voor de sfeer in de familie en vriendenkringjackameland schreef:Jammer van Griekenland maar ik vind het feit dat Nederland door is toch net even iets belangrijker.

EK88 of was het toen nog geen familie :)
kansloze bedoening EK 96 gewist?DR schreef:EK88 of was het toen nog geen familie :)

Verrek de 4-1 inderdaad. Helemaal vergeten..... :) zal zijn reden wel hebben
Enne... de kwalificatie voor het WK 1994 vergeten? 2-2 op Wembley enzo?
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Nee, pas sinds 2003. Dus daarvoor telt nietDR schreef:EK88 of was het toen nog geen familie :)

Mark Ariaans schreef:Sowieso een stuk fijner voor de sfeer in de familie en vriendenkringjackameland schreef:Jammer van Griekenland maar ik vind het feit dat Nederland door is toch net even iets belangrijker.Ik hou elk toernooi weer mijn hart vast dat we tegen Engeland geloot worden. Gelukkig tot dusverre nog niet gebeurd.

The name's so nice, you say it twice..