Helemaal waar. Ik hoor al 4 jaar niets anders. Ik kan het je van harte afraden.Mark Ariaans schreef:Sowieso een stuk fijner voor de sfeer in de familie en vriendenkringjackameland schreef:Jammer van Griekenland maar ik vind het feit dat Nederland door is toch net even iets belangrijker.Ik hou elk toernooi weer mijn hart vast dat we tegen Engeland geloot worden. Gelukkig tot dusverre nog niet gebeurd.
1/8 ste finale: Costa Rica <> Griekenland
- Legendario
- Contacteer:
Re: 1/8 ste finale: Costa Rica <> Griekenland
Maar dat mag je hier niet zeggen.
- jackkreta
- Contacteer:
Ik neem aan dat je daar nu geen last meer van hebt?Legendario schreef:Helemaal waar. Ik hoor al 4 jaar niets anders. Ik kan het je van harte afraden.Mark Ariaans schreef:Sowieso een stuk fijner voor de sfeer in de familie en vriendenkringjackameland schreef:Jammer van Griekenland maar ik vind het feit dat Nederland door is toch net even iets belangrijker.Ik hou elk toernooi weer mijn hart vast dat we tegen Engeland geloot worden. Gelukkig tot dusverre nog niet gebeurd.

Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
- Legendario
- Contacteer:
Nou, dat valt tegen. Het argument is nu: Liever een finale winnen dan de poulewedstrijd.jackameland schreef:Ik neem aan dat je daar nu geen last meer van hebt?Legendario schreef:Helemaal waar. Ik hoor al 4 jaar niets anders. Ik kan het je van harte afraden.Mark Ariaans schreef:Sowieso een stuk fijner voor de sfeer in de familie en vriendenkringjackameland schreef:Jammer van Griekenland maar ik vind het feit dat Nederland door is toch net even iets belangrijker.Ik hou elk toernooi weer mijn hart vast dat we tegen Engeland geloot worden. Gelukkig tot dusverre nog niet gebeurd.

Mijn vriendin houdt niet van voetbal dus die weet niet beter dan dat Nederland titelsverdediger is dit jaar.

Maar dat mag je hier niet zeggen.
- jackkreta
- Contacteer:
Legendario schreef:Nou, dat valt tegen. Het argument is nu: Liever een finale winnen dan de poulewedstrijd.jackameland schreef:Ik neem aan dat je daar nu geen last meer van hebt?Legendario schreef:Helemaal waar. Ik hoor al 4 jaar niets anders. Ik kan het je van harte afraden.Mark Ariaans schreef:Sowieso een stuk fijner voor de sfeer in de familie en vriendenkringjackameland schreef:Jammer van Griekenland maar ik vind het feit dat Nederland door is toch net even iets belangrijker.Ik hou elk toernooi weer mijn hart vast dat we tegen Engeland geloot worden. Gelukkig tot dusverre nog niet gebeurd.
![]()
Mijn vriendin houdt niet van voetbal dus die weet niet beter dan dat Nederland titelsverdediger is dit jaar.

Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.