Ik ook, Ned.-Griekenland. Helaas kijk ik in Nederland anders had ik mijn Kretenzer vrienden kunnen troosten.MojoMojo schreef:Ik zie een mooie kwartfinale!jackameland schreef:Jij snapt het.Legendario schreef:Leuk voor Sjek en mevrouw Ameland!

Ik ook, Ned.-Griekenland. Helaas kijk ik in Nederland anders had ik mijn Kretenzer vrienden kunnen troosten.MojoMojo schreef:Ik zie een mooie kwartfinale!jackameland schreef:Jij snapt het.Legendario schreef:Leuk voor Sjek en mevrouw Ameland!
Japan is me echt vies tegen gevallen, daar had ik veel meer van verwacht. Griekenland is een zeer matige uitvoering van het spel wat Nederland de laatste wedstrijden speelt. Jammer dat Ivoorkust niet door is, die hadden we opgerold als we die tegen zouden komen in de kwartfinale..burp schreef:was natuurlijk echt een poule van niks met Colombia als duidelijk beste ploeg.
Samaras vind ik altijd wel leuk, ziet er niet uit maar sleept en gaat maar door. Forceert toch ook weer een beslissing. Voor de rest een knake elftal dat er gewoon uitvliegt tegen Costa Rica.
MojoMojo schreef:Nee, ik bedoelde Griekenland-Mexiconecnmgn schreef:Costa Rica - Nederland? Costa Rica wint van Griekenland, op zeker! Al hoop ik voor Sjek natuurlijk dat de Grieken doorgaan.MojoMojo schreef:Ik zie een mooie kwartfinale!jackameland schreef:Jij snapt het.Legendario schreef:Leuk voor Sjek en mevrouw Ameland!
Ron Delgado schreef:En dan Ivoorkust. Vlak voor die penalty hadden ze nog een counter met 4 tegen 2 verdedigers. Daar maakten ze echt helemaal niets van.
Ron Delgado schreef:En dan Ivoorkust. Vlak voor die penalty hadden ze nog een counter met 4 tegen 2 verdedigers. Daar maakten ze echt helemaal niets van.
vak Oost schreef:Ron Delgado schreef:En dan Ivoorkust. Vlak voor die penalty hadden ze nog een counter met 4 tegen 2 verdedigers. Daar maakten ze echt helemaal niets van.zo zijn er wel meer teams die met boter op hun hoofd een wedstrijdje uitspelen ... met welk besef staan sommige spelers eigenlijk op het veld *bizar*
Dit had ik toch helemaal niet slecht gezienSandertjuh85 schreef:Denk toch dat Japan en Ivoorkust ver uit het sterkst zullen zijn in deze poule...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten