Carlos Aalbers

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: de Tech Direct: Carlos Aalbers

Bericht door burp »

benniewels schreef:
Mariodona schreef:Beste Carlos,

Ik hoop dat het gerucht over Redan op necfan.nl niet waar blijkt te zijn. Redan is geen goalgetter een verlevend mannetje die het bij geen club echt gemaakt heeft.Hij is een mindere uitvoering van Denneboom.

HOU ons supporters niet voor de gek en kom met echte aankopen die ambitie uitstralen. Met een Redan haal je nooit de eerste 9. Kom op en doe met met de miljoenen!!
:jestera: Miljoenen ? :jestera:
Miljoen eurocent bedoel je
:schater: :schater:

blijf ook lachen om die onrealistische "open brieven" die mode zijn deze zomer.
Ga vooral door, komt nog eens een groot schrijven van dit forum af :jestera: :schater:

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: de Tech Direct: Carlos Aalbers

Bericht door Mariodona »

Beste Carlos,

Nogmaals we hebben een scorende spits nodig!! Geen bij vele uitgekotste speler als een Redan. Die jongen is helemaal niks. Als je echt ambitie hebt voor de eerste 9 kom dan met een echte spits aan!!

Wat doet de scouting als je nu aankomt met een speler(Redan) die vvv of de graafschap ook zo op kan halen??

Lindenbergh zou een prima aankoop zijn maar dan niet als vervanger van Barreto. We missen namelijk een creatieve middenvelder.
Ik zou dan ook naast Lindenbergh Pardo graag zien bij n.e.c.
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12258
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: de Tech Direct: Carlos Aalbers

Bericht door harold »

En hij blijft maar vasthouden aan zijn open brieven... :mrgreen:

ReY
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: de Tech Direct: Carlos Aalbers

Bericht door ReY »

Ik ga bijna verlangen naar een terugkeer van Spits

Fortaleza
Berichten: 591
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 01:06

Re: de Tech Direct: Carlos Aalbers

Bericht door Fortaleza »

Ik kan me de frustratie van Mariodonna mbt Redan wel voorstellen. Als je eerst als club stelt dat je de lat hoger wilt leggen en je komt vervolgens met een speler als Redan aankakken dan kom je nogal ongeloofwaardig over. In feite wordt je als supporter gewoon een beetje in de maling genomen.

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: de Tech Direct: Carlos Aalbers

Bericht door Mariodona »

:withstupid: He he eindelijk iemand die me begrijpt!! :hail: :thumbsup: :tu: :beer:
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
NBO-er
Berichten: 382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:50
Contacteer:

Re: de Tech Direct: Carlos Aalbers

Bericht door NBO-er »

aalbers gaat vrolijk verder waar looyen mee gestopt is...
beetje jammer van carlos :td:
het scoutingsbeleid van nec is echt 0,0! nec haalt nooit ergens een groot talent ofzo vandaan...

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12479
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: de Tech Direct: Carlos Aalbers

Bericht door Stefannec »

@ mariodonna

Kun je als je blijft ophouden met die belachelijke open brieven en gewoon met je mede forummers discuseren.
Ik weet dat Been heeft gezegt dat hij hier op het forum komt kijken maar dat betekent niet dat hij hier opzoek komt naar advies, hij wil alleen weten wat er speelt onder de supporters.
Misschien moet je als je NEC advies wilt geven over spelers een open sollisitatie schrijven.
Jippiekajee motherfucker!!!

martanthony
Berichten: 3
Lid geworden op: di 24 jul 2007, 07:08
Contacteer:

mooie voetbal acties

Bericht door martanthony »

Kijk alstublieft even naar dit filmpje. Het is een jongen van 14 met een goede baltechniek . In dit filmpje zie je goede passeer acties , een aantal combinaties en er zijn ook wat goals te zien . Het filmpje duurt ongeveer 2 minuten .
Hij speelt op dit moment voor sv top in oss .

http://www.youtube.com/watch?v=IIpN23-yTZc

Alvast bedankt voor het kijken,

Mart

Gebruikersavatar
tja
Berichten: 792
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: de Tech Direct: Carlos Aalbers

Bericht door tja »

Mariodona schreef:Beste Carlos,

Nogmaals we hebben een scorende spits nodig!! Geen bij vele uitgekotste speler als een Redan. Die jongen is helemaal niks. Als je echt ambitie hebt voor de eerste 9 kom dan met een echte spits aan!!

Wat doet de scouting als je nu aankomt met een speler(Redan) die vvv of de graafschap ook zo op kan halen??

Lindenbergh zou een prima aankoop zijn maar dan niet als vervanger van Barreto. We missen namelijk een creatieve middenvelder.
Ik zou dan ook naast Lindenbergh Pardo graag zien bij n.e.c.
Vergis ik me nou, of hebben we al gewoon een scorende spits voor in de basis?

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: mooie voetbal acties

Bericht door Arjan van Hout »

martanthony schreef:Kijk alstublieft even naar dit filmpje. Het is een jongen van 14 met een goede baltechniek . In dit filmpje zie je goede passeer acties , een aantal combinaties en er zijn ook wat goals te zien . Het filmpje duurt ongeveer 2 minuten .
Hij speelt op dit moment voor sv top in oss .

http://www.youtube.com/watch?v=IIpN23-yTZc

Alvast bedankt voor het kijken,

Mart
bedankt papa !

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: de Tech Direct: Carlos Aalbers

Bericht door Danish Dynamite »

NBO-er schreef:aalbers gaat vrolijk verder waar looyen mee gestopt is...
beetje jammer van carlos :td:
het scoutingsbeleid van nec is echt 0,0! nec haalt nooit ergens een groot talent ofzo vandaan...
:???: Kivuvu, Davids, Olsson, Barreto, Holman, Zonneveld, Ax, Schuurman, Hersi,en ga zo maar door waren/zijn toch echt allemaal grote talenten toen ze naar NEC toe kwamen. :tong:

Fortaleza
Berichten: 591
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 01:06

Re: de Tech Direct: Carlos Aalbers

Bericht door Fortaleza »

Stefannec schreef:@ mariodonna

Kun je als je blijft ophouden met die belachelijke open brieven en gewoon met je mede forummers discuseren.
Ik weet dat Been heeft gezegt dat hij hier op het forum komt kijken maar dat betekent niet dat hij hier opzoek komt naar advies, hij wil alleen weten wat er speelt onder de supporters.
Misschien moet je als je NEC advies wilt geven over spelers een open sollisitatie schrijven.
Ik snap niet zo waarom je je zo ergert. Een open brief schrijven is gewoon een van de manieren om je mening weer te geven. Ik vind het zelfs wel iets grappigs hebben. Als het nou de hele tijd door zou gebeuren, zou het misschien vervelend kunnen worden maar zo af en toe, waarom niet?

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12479
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: de Tech Direct: Carlos Aalbers

Bericht door Stefannec »

Fortaleza schreef:
Stefannec schreef:@ mariodonna

Kun je als je blijft ophouden met die belachelijke open brieven en gewoon met je mede forummers discuseren.
Ik weet dat Been heeft gezegt dat hij hier op het forum komt kijken maar dat betekent niet dat hij hier opzoek komt naar advies, hij wil alleen weten wat er speelt onder de supporters.
Misschien moet je als je NEC advies wilt geven over spelers een open sollisitatie schrijven.
Ik snap niet zo waarom je je zo ergert. Een open brief schrijven is gewoon een van de manieren om je mening weer te geven. Ik vind het zelfs wel iets grappigs hebben. Als het nou de hele tijd door zou gebeuren, zou het misschien vervelend kunnen worden maar zo af en toe, waarom niet?
Ja af en toe maar hij doet het alleen maar dat wordt een beetje irritant, hij spreekt alleen tot been en ook iedere reactie is bijna een kopie van de vorige. Een open brief is idd niet erg herhaling de daarintegen wel.
Jippiekajee motherfucker!!!

Fortaleza
Berichten: 591
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 01:06

Re: de Tech Direct: Carlos Aalbers

Bericht door Fortaleza »

Blauw Wit 7 schreef:
NBO-er schreef:aalbers gaat vrolijk verder waar looyen mee gestopt is...
beetje jammer van carlos :td:
het scoutingsbeleid van nec is echt 0,0! nec haalt nooit ergens een groot talent ofzo vandaan...
:???: Kivuvu, Davids, Olsson, Barreto, Holman, Zonneveld, Ax, Schuurman, Hersi,en ga zo maar door waren/zijn toch echt allemaal grote talenten toen ze naar NEC toe kwamen. :tong:
Het zou wel helemaal treurig zijn als je in meer dan 20 jaar als technisch directeur helemaal geen talenten zou binnenhalen. Gewoon op basis van toeval moet er toch een keer een talent bijzitten...

Wat betreft de namen die je noemt, Kivuvu en Davids en Holman zijn natuurlijk wel spelers die op aanraden van Been zijn binnengehaald. Daarmee heeft Been in een jaar haast meer gepresteerd dan Looijen in ruim 15 jaar. En Ax een echt talent of Hersi die het nergens gemaakt heeft?

Gebruikersavatar
NBO-er
Berichten: 382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:50
Contacteer:

Re: de Tech Direct: Carlos Aalbers

Bericht door NBO-er »

Blauw Wit 7 schreef:
NBO-er schreef:aalbers gaat vrolijk verder waar looyen mee gestopt is...
beetje jammer van carlos :td:
het scoutingsbeleid van nec is echt 0,0! nec haalt nooit ergens een groot talent ofzo vandaan...
:???: Kivuvu, Davids, Olsson, Barreto, Holman, Zonneveld, Ax, Schuurman, Hersi,en ga zo maar door waren/zijn toch echt allemaal grote talenten toen ze naar NEC toe kwamen. :tong:
kivuvu is niet echt een groot talent... 1 mooie goal tegen feyenoord en verder vind ik hem middelmatig
davids moest niet voor niets weg bij feyenoord...
holman vind ik niet echt een talent meer gezien zn leeftijd
zonneveld, oke dat was een goede voetballer :tu:
zelfde geldt voor schuurman
maar ax geen talent...
en hersi was redelijk, maar komt ook niets van terecht!
en olsson :hail: (beste man van nec)

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: de Tech Direct: Carlos Aalbers

Bericht door Danish Dynamite »

NBO-er schreef: kivuvu is niet echt een groot talent... 1 mooie goal tegen feyenoord en verder vind ik hem middelmatig
davids moest niet voor niets weg bij feyenoord...
holman vind ik niet echt een talent meer gezien zn leeftijd
zonneveld, oke dat was een goede voetballer :tu:
zelfde geldt voor schuurman
maar ax geen talent...
en hersi was redelijk, maar komt ook niets van terecht!
en olsson :hail: (beste man van nec)
Kivuvu is wel degelijk een groot talent.
Feijenoord heeft wel meer spelers weggedaan de afgelopen jaren die achteraf toch niet zo slecht bleken te zijn.....
Zo oud is Holman nog niet en hij is international geworden, dus een talent.
Ax was op dat moment wel degelijk een groot talent waar veel clubs interesse in hadden, dat het er niet uitgekomen is kun je de TD niet verwijten.
Ook Hersi had de clubs voor het uitkiezen, maar ook zijn stagnatie kun je de TD niet verwijten.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: de Tech Direct: Carlos Aalbers

Bericht door Danish Dynamite »

Fortaleza schreef:
Het zou wel helemaal treurig zijn als je in meer dan 20 jaar als technisch directeur helemaal geen talenten zou binnenhalen. Gewoon op basis van toeval moet er toch een keer een talent bijzitten...

Wat betreft de namen die je noemt, Kivuvu en Davids en Holman zijn natuurlijk wel spelers die op aanraden van Been zijn binnengehaald. Daarmee heeft Been in een jaar haast meer gepresteerd dan Looijen in ruim 15 jaar. En Ax een echt talent of Hersi die het nergens gemaakt heeft?
Ja en Zonneveld, Schuurman, Hersi en Ax kwamen dankzij neeskens......... :roll: :tong:
(Hersi en Ax zie mijn reactie hierboven).

Wat is dat toch dat wanneer spelers het niet redden de TD ze gehaald heeft, en als ze wel waardevol blijken te zijn de trainer ze gehaald heeft....? :eek1:

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: de Tech Direct: Carlos Aalbers

Bericht door BIESKE »

Blauw Wit 7 schreef: Wat is dat toch dat wanneer spelers het niet redden de TD ze gehaald heeft, en als ze wel waardevol blijken te zijn de trainer ze gehaald heeft....? :eek1:
:withstupid: Niet te geloven hier. Dit is elk jaar weer hetzelfde liedje.

Fortaleza
Berichten: 591
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 01:06

Re: de Tech Direct: Carlos Aalbers

Bericht door Fortaleza »

Blauw Wit 7 schreef:
Fortaleza schreef:
Het zou wel helemaal treurig zijn als je in meer dan 20 jaar als technisch directeur helemaal geen talenten zou binnenhalen. Gewoon op basis van toeval moet er toch een keer een talent bijzitten...

Wat betreft de namen die je noemt, Kivuvu en Davids en Holman zijn natuurlijk wel spelers die op aanraden van Been zijn binnengehaald. Daarmee heeft Been in een jaar haast meer gepresteerd dan Looijen in ruim 15 jaar. En Ax een echt talent of Hersi die het nergens gemaakt heeft?
Ja en Zonneveld, Schuurman, Hersi en Ax kwamen dankzij neeskens......... :roll: :tong:
(Hersi en Ax zie mijn reactie hierboven).

Wat is dat toch dat wanneer spelers het niet redden de TD ze gehaald heeft, en als ze wel waardevol blijken te zijn de trainer ze gehaald heeft....? :eek1:
Kivuvu, Davids en Holman zijn door toedoen van Been naar NEC gekomen, dat is toch wel algemeen bekend. Zonneveld, Schuurman, Hersi en Ax zijn inderdaad door Looijen gehaald. Maar ik zou de overal falende Hersi en patrick Ax toch niet echt toptalenten willen noemen. Blijven er twee spelers over..... Dan kun je toch niet echt spreken van een goede scouting van jeugdig talent.

Maar goed, laten we in eerste instantie afwachten wat de scoutingsarbeid van Looijen gedurende het afgelopen jaar heeft opgebracht, welke nieuwe spelers er nog zullen komen. Ik ben heel erg benoeuwd maar ben er eerlijk gezegd niet zo gerust op....

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4393
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: de Tech Direct: Carlos Aalbers

Bericht door Nummer 11 »

Ik vind niet dat Hersi hier gefaald heeft.

sanchez-torres
Berichten: 879
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:00
Contacteer:

Re: de Tech Direct: Carlos Aalbers

Bericht door sanchez-torres »

Hersi heeft hier top gepresteerd. Als je in 2 seizoenen als middenvelder in een ultra verdedigend concept 19 goals maakt presteer je geweldig!

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: de Tech Direct: Carlos Aalbers

Bericht door Jomano »

Blauw Wit 7 schreef: :???: Kivuvu, Davids, Olsson, Barreto, Holman, Zonneveld, Ax, Schuurman, Hersi,en ga zo maar door waren/zijn toch echt allemaal grote talenten toen ze naar NEC toe kwamen. :tong:
Één ding valt wel op.........het zijn allemaal verdedigers en (aanvallende)middenvelders.
Spitsen staan er niet bij. :tong:

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: de Tech Direct: Carlos Aalbers

Bericht door BIESKE »

AWC 9 schreef:
Blauw Wit 7 schreef: :???: Kivuvu, Davids, Olsson, Barreto, Holman, Zonneveld, Ax, Schuurman, Hersi,en ga zo maar door waren/zijn toch echt allemaal grote talenten toen ze naar NEC toe kwamen. :tong:
Één ding valt wel op.........het zijn allemaal verdedigers en (aanvallende)middenvelders.
Spitsen staan er niet bij. :tong:
Misschien is dat wel helemaal niet zo opvallend. Of je het nu wel of niet graag hoort, NEC is een verdedigende ploeg. Daarin komen spitsen meestal niet zo uit de verf, omdat ze vaak op een eiland staan. De bal wordt dan naar voren gerost, en ze zoeken het maar uit. De laatste jaren heb ik eigenlijk alleen onder Ron de Groot structureel aantrekkelijk voetbal gezien.

Fortaleza
Berichten: 591
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 01:06

Re: de Tech Direct: Carlos Aalbers

Bericht door Fortaleza »

Welk jeugdig aanvalstalent is er dan de afgelopen jaren onder Looijen binnengekomen dat het door de verdedigende speelwijze van NEC niet heeft gehaald? Ik denk dat dat nogal meevalt.....

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten