NEC - FC Twente

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door Jomano »

Gandalf schreef:
individualist schreef:
Gandalf schreef:
individualist schreef:
Gandalf schreef:
individualist schreef:Maar nu al wijzer als jou vriend, resultaten hebben niet altijd met een trainer te maken. Word tijd dat je dat eens inziet.
Geef eerst maar wat antwoorden... Met al je wijsheid dan. :tu:
Waar doel je nou op jonge, ze moeten spelers als lens halen AZ 2e, davids feyenoord 2e, kivuvu stormvogels, v beukering de graafschap, jannsen rkc. Davids en Kivuvu en lens zie ik wel degelijk beter worden, nog een mooi voorbeeld aarab die vandaag een goede wedstrijd tegen engelaar speelt. Mario doet het goed met beperkt materiaal, davids, kivuvu, aarab, v brakel en lens zijn al 5 voorbeelden van spelers die niet eredivisie waardig waren maar dat nu wel zijn, er is nou eenmaal geen geld voor type engelaars, of ahmadi's, Mario zou bij twente ook 5e staan hoor geloof mij maar omdat het materiaal simpel weg beter is, el ak heeft in mij ogen ook in 2 jaar aardig progressie gemaakt, of spreek je dit allemaal weer tegen?
Ja... Als je al niet weet waar ik op doel,dan houdt het snel op. :tu:
hahaha je weet niks te zeggen he geeft niks jonge, ga zo door :pukeface:
El-Ak deed het in Den Haag al goed.En Olsson een spelers die zich zelf ontwikkeld.Noem ze natuurtalenten.Pikken stof snel op en/of kijken veel naar anderen :tu:
Kijk naar je voorhoede,waar liggen de verbeteringen?
GAAN JULLIE LEKKER PM-EN!!!!!

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door Stefannec »

Hoezo vind van Beukering goed Lens zoals hij vandaag speelde heb je er wat aan Jansen was vandaag niet super wel nuttig vond ik.
Saidi mits hij wat bij gaat leren is gevaarlijk is allemaal niet zo erg maar moet wel vanaf nu voor iedereen een stapje beter aanhaken of afhaken geld voor een aantal spelers.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
betty
Berichten: 656
Lid geworden op: di 12 jun 2007, 15:16
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door betty »

Lange schreef:
AWC 9 schreef:Ben benieuwd naar de reactie van die hondekop! :angryfire: :angryfire: :angryfire:

Haverkort baalt van beslissing


NIJMEGEN - Scheidsrechter Ben Haverkort erkende vrijdagavond dat hij een fout had gemaakt, door NEC bij een 2-1 stand geen strafschop te geven.

"Ik vind dit verschrikkelijk en ik slaap hier vannacht niet van", aldus de scheidsrechter. Hij zei zijn fout temeer te betreuren omdat het daarna 2-2 werd en NEC in een moeilijke situatie zit. De Nijmeegse ploeg staat op de ranglijst in de buurt van de degradatiestreep.

'Slachtoffer' Tim Janssen kende geen twijfels. "Ik ging door en werd duidelijk gehaakt, ongelooflijk dat ik geen penalty kreeg", zei de spits.
:angryfire: :angryfire: :angryfire: :angryfire: :angryfire: :angryfire:
ik hoop dat je nooit meer kunt slapen vuile klootzak :2up:

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door Strooper »

Man man man Haverkort :angryfire:

Maargoed over de wedstrijd: Twente heerste in de eerste helft en had de wedstrijd kunnen beslissen, maar de bal moet natuurlijk wel over de lijn. Tweede helft speelde NEC veel feller en dat lijkt toch te werken tegen een voetballende ploeg als Twente. Vond NEC in de tweede helft dan ook de sterkere ploeg.

Holman: Tja ik weet niet wat er met die jongen aan de hand is :bigcry:
Lens: Behoorde eindelijk weer eens tot de beteren. Je ziet dat je best wat aan hem hebt als je tegen een sterke ploeg speelt die veel ruimte achter de verdediging heeft liggen.
Janssen: Die bal moet er natuurlijk in, al vond ik dat Boschker heel goed anticipeerde. Misschien dat hij daar van schrok? Verder vond ik hem, itt tot anderen hier, best goed spelen. Was in de eerste helft zowat de enige die ballen opeiste en kaatste vaak goed.
Aarab: Sterke invalbeurt. Zijn taak was voornamelijk om Engelaar uit te schakelen en dat lukte behoorlijk!
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gandalf
Berichten: 510
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 21:58

Re: NEC - FC Twente

Bericht door Gandalf »

Ik ben het volledig met je eens... je kan alles leren in het voetbal behalfe op de goal schieten.Het doet er verder ook niet toe dat ik dat jonge spelers zelf ook heb bijgeleerd.En ze staan ook op trainingen voor Jan lul op de goal te schieten,want wat je niet kan leren,hoef je ook niet te oefenen... :tu:
Laatst gewijzigd door Gandalf op za 12 jan 2008, 00:15, 4 keer totaal gewijzigd.
De Trainingen moeten beter!!!

Gebruikersavatar
Phoenix
Berichten: 766
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:43
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door Phoenix »

De laatste keer dat ik echt zo boos was op een scheids was denk ik Jol bij NEC-Roda paar jaar terug, soms ook wel boos, maar nooit zo erg als toen, maar vanavond!

Wat een mongool, en dat ie er niet van kan slapen,aaaah!

Je speelt niet best en Twente verdiende gewoon 3 punten, duidelijk, maar op zo'n manier, in de 90e minuut! :2up: :2up: :2up:

Laat Haverkort ons in ieder geval maar NOOOOOIT meer fluiten!

Gebruikersavatar
Rickeick
Berichten: 368
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:13
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door Rickeick »

wat een slap gelul van die kneus op TV !!! hij staat er met zijn snuffert bovenop !! Strontjong hij zal wel omgekocht zijn voor een of andere gokmaffia anders weet ik het niet meer, goore hondelul dat ie er rondloopt
hoppa

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door Stefannec »

@strooper

Ben het met je eens.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12267
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door harold »

Godveredomme, zag het net nog even op TV... :bigcry: En ik maar roepen op de tribune dat het wel een twijfelgeval was... :oops: Laat Haverkort NEC nog maar een paar keer fluiten dit seizoen... :tu:

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door Jomano »

En door nu te zeggen dat hij van het opstootje vrijwel niets heeft meegekregen NAAIT hij NEC 2x :angryfire: :2up:
Babos word geschorst voor een wedstrijdje of 4, let maar op.

Gandalf
Berichten: 510
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 21:58

Re: NEC - FC Twente

Bericht door Gandalf »

Dat Dikkie Dik zo maar vrij kwam te staan daar tijdens die vrije trap,was wel gunstig... Halve snoekduik. :nut:
De Trainingen moeten beter!!!

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12267
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door harold »

AWC 9 schreef:En door nu te zeggen dat hij van het opstootje vrijwel niets heeft meegekregen NAAIT hij NEC 2x :angryfire: :2up:
Babos word geschorst voor een wedstrijdje of 4, let maar op.
Zat ik ook al aan te denken, hopen dat de KNVB het door de vingers ziet gezien de omstandigheden...

Gandalf
Berichten: 510
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 21:58

Re: NEC - FC Twente

Bericht door Gandalf »

AWC 9 schreef:En door nu te zeggen dat hij van het opstootje vrijwel niets heeft meegekregen NAAIT hij NEC 2x :angryfire: :2up:
Babos word geschorst voor een wedstrijdje of 4, let maar op.
Nee denk ik niet,ze zullen NEC al genoeg benadeeld vinden. :tu:
De Trainingen moeten beter!!!

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door Jomano »

harold schreef:
AWC 9 schreef:En door nu te zeggen dat hij van het opstootje vrijwel niets heeft meegekregen NAAIT hij NEC 2x :angryfire: :2up:
Babos word geschorst voor een wedstrijdje of 4, let maar op.
Zat ik ook al aan te denken, hopen dat de KNVB het door de vingers ziet gezien de omstandigheden...
Je kent de KNVB he.....

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door Stefannec »

Gandalf schreef:Dat Dikkie Dik zo maar vrij kwam te staan daar tijdens die vrije trap,was wel gunstig... Halve snoekduik. :nut:
Bij dat doelpunt goeie actie van Jansen springt naar de bal waardoor geloof Heubach niet meer kon koppen en de bal voor Jhony valt
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door Arjan van Hout »

Gandalf schreef:Dat Dikkie Dik zo maar vrij kwam te staan daar tijdens die vrije trap,was wel gunstig... Halve snoekduik. :nut:
vrij kom je niet, vrij LOOP je.............. en verder die benaming van jou: :pukeface: stumperd dat je bent !

Gandalf
Berichten: 510
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 21:58

Re: NEC - FC Twente

Bericht door Gandalf »

Stefannec schreef:
Gandalf schreef:Dat Dikkie Dik zo maar vrij kwam te staan daar tijdens die vrije trap,was wel gunstig... Halve snoekduik. :nut:
Bij dat doelpunt goeie actie van Jansen springt naar de bal waardoor geloof Heubach niet meer kon koppen en de bal voor Jhony valt
Denneboom stond te lamballen... Hehehe! :lol:
De Trainingen moeten beter!!!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26933
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door De Kletskop »

Eniesee schreef:
Gandalf schreef:Dat Dikkie Dik zo maar vrij kwam te staan daar tijdens die vrije trap,was wel gunstig... Halve snoekduik. :nut:
vrij kom je niet, vrij LOOP je.............. en verder die benaming van jou: :pukeface: stumperd dat je bent !
Vijanden knop. Hij is mijn volgende.
Quote hem a.u.b. niet meer dan.

mitsie
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 20:09
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door mitsie »

Havenkort heeft omstreeks half 12 het stadion verlaten aan de Hazenkamp-zijde onder begeleiding van 10 a 15 man/politie. Hij en zijn assistenten gingen in ieder geval rennend (na wat bangmakerij) naar 3 auto's die klaar stonden op de Busseweg, die vervolgens als een gek er vandoor gingen..

:hail: :hail: Havenkort & co rennend naar de auto :hail: :hail:

:angryfire: :angryfire: Havenkort als scheids :angryfire: :angryfire:
Three Lions on the shirt..

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door Stefannec »

mitsie schreef:Havenkort heeft omstreeks half 12 het stadion verlaten aan de Hazenkamp-zijde onder begeleiding van 10 a 15 man/politie. Hij en zijn assistenten gingen in ieder geval rennend (na wat bangmakerij) naar 3 auto's die klaar stonden op de Busseweg, die vervolgens als een gek er vandoor gingen..

:hail: :hail: Havenkort & co rennend naar de auto :hail: :hail:

:angryfire: :angryfire: Havenkort als scheids :angryfire: :angryfire:

Kan hij wel rennen dan
Jippiekajee motherfucker!!!

mitsie
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 20:09
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door mitsie »

Stefannec schreef:
mitsie schreef:Havenkort heeft omstreeks half 12 het stadion verlaten aan de Hazenkamp-zijde onder begeleiding van 10 a 15 man/politie. Hij en zijn assistenten gingen in ieder geval rennend (na wat bangmakerij) naar 3 auto's die klaar stonden op de Busseweg, die vervolgens als een gek er vandoor gingen..

:hail: :hail: Havenkort & co rennend naar de auto :hail: :hail:

:angryfire: :angryfire: Havenkort als scheids :angryfire: :angryfire:

Kan hij wel rennen dan
Ja..Met rolkoffertje en al..Machtig mooi :hail:

Vroeger zongen ze nog: "Hij komt de stad niet uit"...Daar deed het me aan herinneren...
Three Lions on the shirt..

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12267
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door harold »

W.V.W.3 schreef:
Eniesee schreef:
Gandalf schreef:Dat Dikkie Dik zo maar vrij kwam te staan daar tijdens die vrije trap,was wel gunstig... Halve snoekduik. :nut:
vrij kom je niet, vrij LOOP je.............. en verder die benaming van jou: :pukeface: stumperd dat je bent !
Vijanden knop. Hij is mijn volgende.
Quote hem a.u.b. niet meer dan.
Nu pas??? Dat kutjong is 3 keer gebanned en is nu wéér een poosje terug om andere forummers te irriteren met zijn onnozel en onzinnig gekut... :pukeface: :pukeface: :pukeface:

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door Stefannec »

mitsie schreef:
Stefannec schreef:
mitsie schreef:Havenkort heeft omstreeks half 12 het stadion verlaten aan de Hazenkamp-zijde onder begeleiding van 10 a 15 man/politie. Hij en zijn assistenten gingen in ieder geval rennend (na wat bangmakerij) naar 3 auto's die klaar stonden op de Busseweg, die vervolgens als een gek er vandoor gingen..

:hail: :hail: Havenkort & co rennend naar de auto :hail: :hail:

:angryfire: :angryfire: Havenkort als scheids :angryfire: :angryfire:

Kan hij wel rennen dan
Ja..Met rolkoffertje en al..Machtig mooi :hail:

Vroeger zongen ze nog: "Hij komt de stad niet uit"...Daar deed het me aan herinneren...
Heerlijk jammer dat ik het niet kon zien
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door NiMwEgUh »

Dan is die nu klaar voor de 4de ban.Echt klote van laatste 5 min.Met deze inzet kunnen we nog hoop punten pakken .En v beukering zat toch lekker bij dat balletje.Het komt wel goed met ons clubbie ,snap alleen niet zo wat drost nou bij ons moet komen doen.

Gebruikersavatar
Ayub
Berichten: 1647
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 00:18
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: NEC - FC Twente

Bericht door Ayub »

Pff echt om te janken dit..
Haverkort :2up:

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten