Rutger Worm

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Rutger Worm

Bericht door Bleum »

Blijft hij of wordt hij verhuurd?
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door BIESKE »

Voor zichzelf, en misschien voor de lange termijn ook wel voor NEC, is het het beste dat ie verhuurd wordt. Ik weet het, hij heeft het nog niet laten zien, maar toch zie ik het nog wel in deze jongen zitten.

Topdude

Re: Rutger Worm

Bericht door Topdude »

Leuk voor De Treffers, maar voor betaal voetbal komt hij tekort. In ieder geval voor een club die middenmoot eredivisie zegt na te streven. De bewijzen daarvoor hebben we veelvuldig gezien inmiddels.

Gebruikersavatar
William
Berichten: 987
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:26
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door William »

Verhuren daarna nog een kans geven, nog te min dan verkopen.
Legio Noviomagum en De Trouwe Honden

Gebruikersavatar
Sven Vermant
Berichten: 123
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:51
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door Sven Vermant »

Topdude schreef:Leuk voor De Treffers, maar voor betaal voetbal komt hij tekort. In ieder geval voor een club die middenmoot eredivisie zegt na te streven. De bewijzen daarvoor hebben we veelvuldig gezien inmiddels.

:withstupid:

Ik zie het vereiste niveau voor middenmoot Eredivisie niet in hem, nu niet en in de toekomst niet.
And it burns,burns,burns,
the ring of fire,
the ring of fire.

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door K03N »

Ik vond het een speler met heel veel talent. Vorig jaar twijfelde ik nog een beetje, maar nu weet ik zeker dat hij niet verder gaat komen dan bij NEC en gaat eindigen in de 1e divisie of zelfs bij de amateurs.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door Frans »

Ik hoop dat NEC hem volgend seizoen kan verhuren aan een eerste divisieclub.
NECTheBest

Gebruikersavatar
satwijchen
Berichten: 82
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:17
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door satwijchen »

Het beste voor rutger en nec is, dat hij een jaartje verhuurd word en iedere week kan spelen.
Van de andere kant zit nec nou niet bepaald ruim in de aanvallers dus dat is dan ook weer een punt omrekening mee te houden.

Gebruikersavatar
BL
Berichten: 72
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:20
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door BL »

Hij heeft er echt geen problemen mee als hij verhuurd wordt. Alleen zolang nec aanvallend niemand aantrekt blijft hij gewoon bij NEC voetballen...

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4393
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door Nummer 11 »

Hij wordt nu misschien wel belemmerd in zijn groei, doordat hij niet al te vaak de kans krijgt. Een jaar een basisplaats in de eerste divisie en daarna beoordelen.
Voor nu lijkt hij tekort te komen, maar wie weet. Op het moment is het niet meer dan een bankzitter voor NEC.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door Harold Bastiaans »

Gewoon laten spelen en laten rijpen, we kunnen Niedzielan aan de kant zetten, maar we kunnen ook Worm laten spelen....No problem, beetje vertrouwen geven en alles komt goed, Nimweegs bloed, belangrijk....
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door De Kletskop »

GigantvanGelderland schreef:Gewoon laten spelen en laten rijpen, we kunnen Niedzielan aan de kant zetten, maar we kunnen ook Worm laten spelen....No problem, beetje vertrouwen geven en alles komt goed, Nimweegs bloed, belangrijk....
:withstupid:

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door LT »

W.V.W.3 schreef:
GigantvanGelderland schreef:Gewoon laten spelen en laten rijpen, we kunnen Niedzielan aan de kant zetten, maar we kunnen ook Worm laten spelen....No problem, beetje vertrouwen geven en alles komt goed, Nimweegs bloed, belangrijk....
:withstupid:
Belangrijk maar niet het belangrijkste. Rutger is een jongen met heel veel potentie, kan echt wel voetballen. Hij mist alleen de snelheid om aan de buitenkant te voetballen, is eigenlijk meer een aanvallende middenvelder. Een jaartje het vertrouwen bij een club onderin de Eredivisie of top Eerste Divisie zou voor Worm denk een belangrijke stap zijn om een belangrijke speler voor NEC in de toekomst te worden.

Gebruikersavatar
mad dog
Berichten: 3067
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:18
Locatie: De Steeg
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door mad dog »

LT schreef:
W.V.W.3 schreef:
GigantvanGelderland schreef:Gewoon laten spelen en laten rijpen, we kunnen Niedzielan aan de kant zetten, maar we kunnen ook Worm laten spelen....No problem, beetje vertrouwen geven en alles komt goed, Nimweegs bloed, belangrijk....
:withstupid:
Belangrijk maar niet het belangrijkste. Rutger is een jongen met heel veel potentie, kan echt wel voetballen. Hij mist alleen de snelheid om aan de buitenkant te voetballen, is eigenlijk meer een aanvallende middenvelder. Een jaartje het vertrouwen bij een club onderin de Eredivisie of top Eerste Divisie zou voor Worm denk een belangrijke stap zijn om een belangrijke speler voor NEC in de toekomst te worden.
Inderdaad. Worm gewoon lekker op "10" laten ballen. Was overigens Cees Lok die dit ook al riep toen hij Rutger op begon te stellen.
einde van deze poging.....

sanchez-torres
Berichten: 879
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door sanchez-torres »

Worm heeft, zeker voor 10, veel te weinig voetbalintilligentie. Hij loopt gaten dicht, staat vaak op de verkeerde plaats en maakt op cruciale bijna altijd de verkeerde keuze. Kan het nivo gewoon niet aan. Denk dat hij bij een Go Ahead of zoiets wel enorm kan groeien.

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door Gradje »

Komt nu nog duidelijk tekort voor de eredivisie, maar voor menige Jupilerploeg kan hij zeker van waarde zijn. Verhuren dus en hopen dat hij sterker terugkomt. Zo niet, jammer dan en a la Grot definitief een divisie lager.

zimmy
Berichten: 157
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:17

Re: Rutger Worm

Bericht door zimmy »

Worm mot blieve, geef dat jong eens een echte kans!
Voorin Lens-Beukering-Holman op de bank Beerens-Saidi-Worm, HOEZO op zoek naar nog een spits????

DJTEEF!

Re: Rutger Worm

Bericht door DJTEEF! »

zimmy schreef:Worm mot blieve, geef dat jong eens een echte kans!
Voorin Lens-Beukering-Holman op de bank Beerens-Saidi-Worm, HOEZO op zoek naar nog een spits????
Neem jij jezelf serieus? Beerens is nog niet van ons, maar mocht hij hier blijven (en laten we op onze blote knieen hopen dat dat gebeurd) dan hoort hij een onomstreden basisspeler te zijn!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door Arjan van Hout »

zimmy schreef:Worm mot blieve, geef dat jong eens een echte kans!
Voorin Lens-Beukering-Holman op de bank Beerens-Saidi-Worm, HOEZO op zoek naar nog een spits????
neem er nog een zou ik zeggen ! :beer:
Laatst gewijzigd door Arjan van Hout op wo 13 jun 2007, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12258
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door harold »

Eniesee schreef:
zimmy schreef:Worm mot blieve, geef dat jong eens een echte kans!
Voorin Lens-Beukering-Holman [op de bank Beerens/b]-Saidi-Worm, HOEZO op zoek naar nog een spits????

neem er nog een zou ik zeggen ! :beer:

:withstupid: :nut: :crazy:

Zittuh!
Berichten: 2046
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 19:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door Zittuh! »

zimmy schreef:Worm mot blieve, geef dat jong eens een echte kans!
Voorin Lens-Beukering-Holman op de bank Beerens-Saidi-Worm, HOEZO op zoek naar nog een spits????
:schater: :schater:

Jij wilt weer een seizoen in de marge rommelen, btw echte kans en jij zet hem op de bank?

proost :beer:
Siboem..Siboem..!!

zimmy
Berichten: 157
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:17

Re: Rutger Worm

Bericht door zimmy »

Luister eens vrinden wij zijn geen ajax, feyenoord of psv, zelfs nog geen vitesse.
Die spelers die je hebt moet je steunen.
Van jullie Gofferttribune supporters zeg ik ook niet koop er eens 100 f-siders of 200 l-siders bij zodat we meer sfeer hebben. Het is niet anders Harold(ongelooflijke betweter die je bent)!
Zit iedereen hier af te zeiken en komt zelf ook met niks bijzonder nieuws.
Beerens is een aardige speler maar niet de klasse van een Holman! Hij moet eerst maar eens een botje laten groeien voordat hij iedere keer in de basis kan.
Verder ben ik hier een van de oudste NEC fans (sinds augustus 1973) dus ik weet heus ook wel een beetje van voetbal hoor. Worm is een goeie speler(voor mij)!
Het wachten is weer op vrind Harold!

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door LT »

zimmy schreef:Luister eens vrinden wij zijn geen ajax, feyenoord of psv, zelfs nog geen vitesse.
Die spelers die je hebt moet je steunen.
Van jullie Gofferttribune supporters zeg ik ook niet koop er eens 100 f-siders of 200 l-siders bij zodat we meer sfeer hebben. Het is niet anders Harold(ongelooflijke betweter die je bent)!
Zit iedereen hier af te zeiken en komt zelf ook met niks bijzonder nieuws.
Beerens is een aardige speler maar niet de klasse van een Holman! Hij moet eerst maar eens een botje laten groeien voordat hij iedere keer in de basis kan.
Verder ben ik hier een van de oudste NEC fans (sinds augustus 1973) dus ik weet heus ook wel een beetje van voetbal hoor. Worm is een goeie speler(voor mij)!
Het wachten is weer op vrind Harold!
Goedzo, jij bent een echte.. Ik ken genoeg supporters die helemaal gek zijn van NEC maar toch het spelletje niet snappen. Het een hoeft niks met het ander te maken te hebben. Beerens is in potentie beter dan Holman maar voor NEC kan Brett uitgroeien tot een hele waardevolle speler.

Gebruikersavatar
Hilversum FC
Berichten: 999
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:05
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door Hilversum FC »

Als ik Worm was zou ik maar beginnen om een studie op te pakken. Want met het beetje geld wat je bij de treffers en JVC verdient kun je geen gezin onderhouden. Worm is een aardige jongen maar gaat de eredivisie niet halen.
NEC is al lang geen volksclub meer.

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door benniewels »

verhuuuuuuuuuuuuuuuuren !!!!!!
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten