Rutger Worm

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door LT »

Dan zou NEC formeel gezien voor 1 april meen ik ook ontslag moeten hebben aangevraagd...

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15077
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door necnmgn »

NEC weet Worm langer te binden
Rutger Worm komt ook komend seizoen uit voor NEC Nijmegen. De aanvaller bereikte een akkoord met zijn werkgever over een nieuw, éénjarig contract.


Worm (23), die in het bezit was van een aflopende verbintenis, komt zodoende ook komend seizoen uit voor de Nijmegenaren. Daarmee begint de aanvaller binnenkort aan zijn zesde voetbaljaargang in het NEC-shirt.

In de afgelopen vijf seizoenen kwam Worm in totaal tot 86 wedstrijden in het eerste elftal van de club. Daarin vond de aanvaller vijf keer het net.

bron: voetbalprimeur... Staat er net op :mrgreen:

shinji
Berichten: 326
Lid geworden op: ma 25 aug 2008, 15:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door shinji »

necnmgn schreef:
NEC weet Worm langer te binden
Rutger Worm komt ook komend seizoen uit voor NEC Nijmegen. De aanvaller bereikte een akkoord met zijn werkgever over een nieuw, éénjarig contract.


Worm (23), die in het bezit was van een aflopende verbintenis, komt zodoende ook komend seizoen uit voor de Nijmegenaren. Daarmee begint de aanvaller binnenkort aan zijn zesde voetbaljaargang in het NEC-shirt.

In de afgelopen vijf seizoenen kwam Worm in totaal tot 86 wedstrijden in het eerste elftal van de club. Daarin vond de aanvaller vijf keer het net.

bron: voetbalprimeur... Staat er net op :mrgreen:
Ik las het ook net ja. Beter!
Ik vind worm persoonlijk een hele goede voetballer die iets extra's brengt. Ik moet wel zeggen dat ik hem beter vind als invaller als als basisspeler.
Als hij nu nog wat rustiger word aan de bal en beter leert zijn energie te verdelen denk ik nog steeds dat hij van toegevoegde waarde is voor de selectie. Maar ik vind wel dat hij heel erg gegroeid is in het laatste 1,5 jaar.
Hij heeft gewoon de pech dat ie niet wekelijks op de ''10" kan staan omdat shone een betere voetballer is.
100% of the shots you do not take, do not go in...

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door Jomano »

Dit is mooi voor Rutger, maar hij zal komend seizoen véél meer moeten afdwingen dan de laatste jaren. Anders wordt dit zijn laatste seizoen bij NEC.

bvg
Berichten: 2008
Lid geworden op: vr 09 jan 2009, 10:57
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door bvg »

Jomano schreef:Dit is mooi voor Rutger, maar hij zal komend seizoen véél meer moeten afdwingen dan de laatste jaren. Anders wordt dit zijn laatste seizoen bij NEC.
Of hij speelt een superseizoen en gaat daarna transfervrij naar Groningen of Heerenveen

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door OAFFERE »

bvg schreef:
Jomano schreef:Dit is mooi voor Rutger, maar hij zal komend seizoen véél meer moeten afdwingen dan de laatste jaren. Anders wordt dit zijn laatste seizoen bij NEC.
Of hij speelt een superseizoen en gaat daarna transfervrij naar Groningen of Heerenveen
Ze zullen toch wel zo slim zijn om hier ook een optie aan te verbinden.

shinji
Berichten: 326
Lid geworden op: ma 25 aug 2008, 15:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door shinji »

OAFFERE schreef:
bvg schreef:
Jomano schreef:Dit is mooi voor Rutger, maar hij zal komend seizoen véél meer moeten afdwingen dan de laatste jaren. Anders wordt dit zijn laatste seizoen bij NEC.
Of hij speelt een superseizoen en gaat daarna transfervrij naar Groningen of Heerenveen
Ze zullen toch wel zo slim zijn om hier ook een optie aan te verbinden.
dat zou er dan toch wel bij gestaan hebben neem ik aan... dus ik denk niet dat er een optie is...
Maar ik denk wel dat als rutger een goede eerste seizoenshelft heeft dat er gepraat gaat worden. Hij is volgens mij ook wel iemand met een club hart... Anders was ie nu ook wel naar een andere club gegaan of niet bijgetekend...
100% of the shots you do not take, do not go in...

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Rutger Worm

Bericht door Juul »

Ik zou Worm samen met Tchibamba een half jaar stallen bij Top Oss. Die moeten nu vooral veel spelen. In de winterstop eventueel terughalen.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7204
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door karlo »

Jomano schreef:Dit is mooi voor Rutger, maar hij zal komend seizoen véél meer moeten afdwingen dan de laatste jaren. Anders wordt dit zijn laatste seizoen bij NEC.
:withstupid:
in mijn ogen laatste kans
Het blijft toch je club.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door BIESKE »

karlo schreef:
Jomano schreef:Dit is mooi voor Rutger, maar hij zal komend seizoen véél meer moeten afdwingen dan de laatste jaren. Anders wordt dit zijn laatste seizoen bij NEC.
:withstupid:
in mijn ogen laatste kans
Dat lijkt me duidelijk. NEC verlengt niet voor niets maar met 1 jaar. Het is voor Rutger dit jaar erop of eronder om te slagen bij NEC. Hopelijk doet ie dat, want ik heb toch een zwak voor hem.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4933
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door Tim Janssen »

ja maar ja je zal toch ook wat nodig hebben op de bank we hebben geen brede selecktie

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Rutger Worm

Bericht door Juul »

Jomano schreef:...hij zal komend seizoen véél meer moeten afdwingen dan de laatste jaren...
Maar dan zal hij wel aan spelen moeten toekomen. Hij heeft zo weinig gespeeld dat je feitelijk niet weet wat je aan hem hebt. Als hij komend jaar weer nauwelijks speelt, kunnen ze hem daarna wel weer een jaarcontract aanbieden, maar dat schiet ook niet echt op. Hij moet nu elke week spelen en daarom zou ik hem samen met Tchibamba een half jaar verhuren.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38492
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door mschr »

Juul schreef:Hij moet nu elke week spelen en daarom zou ik hem samen met Tchibamba een half jaar verhuren.
Maar dan niet aan TOP Oss, maar VVV bijvoorbeeld. Als Honda vertrekt, hebben onze Noord-Limburgse vrienden op die positie versterking nodig.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door Jomano »

mschr schreef:
Juul schreef:Hij moet nu elke week spelen en daarom zou ik hem samen met Tchibamba een half jaar verhuren.
Maar dan niet aan TOP Oss, maar VVV bijvoorbeeld. Als Honda vertrekt, hebben onze Noord-Limburgse vrienden op die positie versterking nodig.
Ik zat voor VVV eerder aan een Thijs Hendriks te denken. :tong: ;)

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38492
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door mschr »

Jomano schreef: Ik zat voor VVV eerder aan een Thijs Hendriks te denken. :tong: ;)
Jamaar, met Worm en Hendriks zou VVV boven NEC kunnen eindigen.

Gebruikersavatar
Hans
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:57
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door Hans »

Prima! Hij heeft zich inderdaad goed ontwikkeld afgelopen jaar.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door Jota »

Hans schreef:Prima! Hij heeft zich inderdaad goed ontwikkeld afgelopen jaar.
dit jaar moet hij die laatste stap zetten, want hij moet aan spelen toekomen. Ik denk dat de duur van het contract vooral een wens van Rutger is.
Ik heb vertrouwen in Worm!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32934
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door bertje »

mschr schreef:
Jomano schreef: Ik zat voor VVV eerder aan een Thijs Hendriks te denken. :tong: ;)
Jamaar, met Worm en Hendriks zou VVV boven NEC kunnen eindigen.
:jestera: :lol:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
VZH
Berichten: 555
Lid geworden op: vr 16 mei 2008, 16:45
Locatie: Ven-Zelderheide
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door VZH »

bertje schreef:
mschr schreef:
Jomano schreef: Ik zat voor VVV eerder aan een Thijs Hendriks te denken. :tong: ;)
Jamaar, met Worm en Hendriks zou VVV boven NEC kunnen eindigen.
:jestera: :lol:
:schater: :schater: :schater:

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3171
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door denniesee »

suc6 Rutger! Laat het nu maar zien dat je het echt wel kan voetballen
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door LT »

Had hem dan een twee-jarig contract gegeven en het eerste (half) jaar verhuurd. Worm moet gewoon spelen, dan komt het helemaal goed met hem!

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door Don Corleone »

LT schreef:Had hem dan een twee-jarig contract gegeven en het eerste (half) jaar verhuurd. Worm moet gewoon spelen, dan komt het helemaal goed met hem!
:withstupid:

maar wellicht zit er een optie in om het contract te verlengen als de prestaties goed zijn?

anders is het toch een raar contract, stel hij speelt de sterren van de hemel opeens, dan kan hij transfervrij weg.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

bvg
Berichten: 2008
Lid geworden op: vr 09 jan 2009, 10:57
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door bvg »

Juul schreef:Ik zou Worm samen met Tchibamba een half jaar stallen bij Top Oss. Die moeten nu vooral veel spelen. In de winterstop eventueel terughalen.
Als NEC een goed seizoen wilt draaien hebben we ook een sterke bank nodig. Worm zat afgelopen jaar vaak tegen een basisplaats aan of stond in de basis. Dus gewoon bij de selectie houden.

mschr schreef:Maar dan niet aan TOP Oss, maar VVV bijvoorbeeld. Als Honda vertrekt, hebben onze Noord-Limburgse vrienden op die positie versterking nodig.
Ja dat zou kunnen. Als VVV 2 punten voor een nederlaag krijgt of elke wedstrijd een penaltie. Misschien beslist de KNVB wel dat VVV met 12 man mag spelen.

Maar kan jij niet 1 keer een normale bijdrage aan het forum leveren? :bigcry:

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door arie1 »

Hans schreef:Prima! Hij heeft zich inderdaad goed ontwikkeld afgelopen jaar.
:thumbsup:

Gebruikersavatar
Vincent
Berichten: 651
Lid geworden op: di 01 apr 2008, 14:51
Contacteer:

Re: Rutger Worm

Bericht door Vincent »

bvg schreef:
Juul schreef:Ik zou Worm samen met Tchibamba een half jaar stallen bij Top Oss. Die moeten nu vooral veel spelen. In de winterstop eventueel terughalen.
Als NEC een goed seizoen wilt draaien hebben we ook een sterke bank nodig. Worm zat afgelopen jaar vaak tegen een basisplaats aan of stond in de basis. Dus gewoon bij de selectie houden.

mschr schreef:Maar dan niet aan TOP Oss, maar VVV bijvoorbeeld. Als Honda vertrekt, hebben onze Noord-Limburgse vrienden op die positie versterking nodig.
Ja dat zou kunnen. Als VVV 2 punten voor een nederlaag krijgt of elke wedstrijd een penaltie. Misschien beslist de KNVB wel dat VVV met 12 man mag spelen.

Maar kan jij niet 1 keer een normale bijdrage aan het forum leveren?
:bigcry:
Hoezo dat nou weer? Ik heb ook liever dat Worm verhuurd word aan VVV. Doet hij meteen (meer) eredivisie ervaring op.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten