KNVB Beker 1/8 finale: NEC - FC Zwolle

Gebruikersavatar
Hilversum FC
Berichten: 999
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:05
Contacteer:

Re: KNVB Beker 1/8 finale: NEC - FC Zwolle

Bericht door Hilversum FC »

pepijn16 schreef:Lees dit maar eens: http://www.feyenoordtime.nl/news.php?readmore=5567
Dit is natuurlijk onzin. Als de resultaten niet beter worden gaat hij weg....hoe moet ik me dat voorstellen. Is dat bij de eerste beste 2 keer verliezen weg gaan. Of trekt hij er 5 wedstrijden voor uit......Gaat nergens over. Of nu opstappen of seizoen afmaken. We hebben er niks aan om straks 8 wedstrijden van te voren met een nieuwe trainer opgezadeld te zitten!! Dus als dit al waar is dan zou ik tegen Been willen zeg.....Wees een vent en neem nu een beslissing. Straks als het te laat is de club met zijn ellende achterlaten pik ik namelijk niet!
NEC is al lang geen volksclub meer.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: KNVB Beker 1/8 finale: NEC - FC Zwolle

Bericht door Bleum »

mitsie schreef:
Rickeick schreef:
tweety schreef:
Fortaleza schreef:
FCZ Amersfoort schreef:
Mariodona schreef:Deze wedstrijd deed me denken aan een jaar of 20 terug en das geen compliment!!
.....

@Zwolle fans
van harte jullie hebben geen super team maar wel een team dat naar hun mogelijkheden speelt!! Totaal verdiend gewonnen!!
Bedankt voor je sportieve reactie. Ik kan me van vroeger nog de derby's tussen FC Wageningen en NEC herinneren (geen onderlinge haat, zoals bij Vitesse). Meestal won NEC die, zij het vaak nipt. Dat was de tijd van o.a. Cees Lok. Het niveau van NEC lag destijds inderdaad een behoorlijk stuk lager dan we de afgelopen jaren gewend zijn. De prestatie van gisteren van NEC was ondermaats, dat mag duidelijk zijn. Aan de andere kant is FC Zwolle een club die al jaren in de top van de eerste divisie meedraait, en een paar jaar geleden nog twee seizoenen eredivisie heeft gespeeld. Voorafgaand aan deze wedstrijd bemerkte ik al een soort lichtzinnigheid onder de meeste supporters van NEC. Bij de spelers zal het niet anders zijn geweest, want dat zijn ook mensen. Wat ik maar wil zeggen is dat zelfoverschatting dodelijk is. In de voetballerij kan het snel gaan. Voor je het weet is je club afgedaald en begin je weer van voren af aan. Ik wens jullie veel succes de rest van het seizoen. Het zou erg jammer zijn als NEC degradeerde. Om dat te voorkomen is het noodzaak dat iedereen (dus ook de supporters) ervan doordrongen is dat er vanaf nu gestreden moet worden voor ieder punt. Daarbij is ieder grijntje zelfoverschatting, tegen welke club dan ook, zeer onverstandig. Dat heeft iedereen gisteren kunnen zien. Je komt alleen uit het dal als je met z'n allen de schouders er vanaf nu onder zet. Sterkte!
Prima reaktie. Je hebt volkomen gelijk, de wedstrijd werd door een aantal supporters en in ieder geval door de spelers veel te gemakkelijk opgenomen. Dat kun je je al helemaal niet permiteren als het door een slecht technisch beleid, blessures en andere tegenslag al helemaal niet lekker gaat. Alhoewel, van spelers zou je als professionals toch eigenlijk beter mogen verwachten.

Jullie hebben trouwens echt een leuk elftal. Hoop dat jullie het seizoen verder goed afmaken. Succes daar....
:withstupid: kijk zo kun je ook reageren , je kunt die lui niks kwalijk nmen
Je kunt ze wel kwalijk nemen dat ze ons hier met reacties komen bestoken waar de meerderheid van ons geen behoeft aan heeft, laat ze lekker op hun eigen website hun overwinning vieren.
:withstupid: ..Heel leuk voor ze de terechte overwinning. Maar laat ze lekker reageren op hun eigen forums of op sites als voetbalzone..
:withstupid: :withstupid: :withstupid:
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: KNVB Beker 1/8 finale: NEC - FC Zwolle

Bericht door K03N »

:withstupid: Hoef geen zwollenaren meer te zien...

Topdude

Re: KNVB Beker 1/8 finale: NEC - FC Zwolle

Bericht door Topdude »

:withstupid:

Waar ik me in de wedstrijd kapot aan heb geergerd was het voortdurende vallen en rollen van die gasten. En dat de scheids na de rust staat te wachten totdat een zwolle speler zijn lens weer in heeft gedaan vind ik te bespottelijk voor woorden. Geef zo'n lamlul geel als hij het veld weer opkomt en begin zonder hem.

Undici
Berichten: 587
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: KNVB Beker 1/8 finale: NEC - FC Zwolle

Bericht door Undici »

Topdude schreef::withstupid:

Waar ik me in de wedstrijd kapot aan heb geergerd was het voortdurende vallen en rollen van die gasten. En dat de scheids na de rust staat te wachten totdat een zwolle speler zijn lens weer in heeft gedaan vind ik te bespottelijk voor woorden. Geef zo'n lamlul geel als hij het veld weer opkomt en begin zonder hem.
:withstupid: net als dat die nummer 5 van zwolle ook al lang van het veld had gemogen de eerste helft, maar om dezelfde overtreding wel lens eraf te sturen.... Maar goed we hebben gewoon terecht verloren, hoe triest ook want je flink met je neus op de feiten gedrukt zo...

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: KNVB Beker 1/8 finale: NEC - FC Zwolle

Bericht door burp »

pepijn16 schreef:Lees dit maar eens: http://www.feyenoordtime.nl/news.php?readmore=5567
die quoten gewoon nec-nijmeguh en hoe betrouwbaar die zijn dat weten we ondertussen wel

Zittuh!
Berichten: 2046
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 19:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: KNVB Beker 1/8 finale: NEC - FC Zwolle

Bericht door Zittuh! »

Topdude schreef:Waar ik me in de wedstrijd kapot aan heb geergerd was het voortdurende vallen en rollen van die gasten. En dat de scheids na de rust staat te wachten totdat een zwolle speler zijn lens weer in heeft gedaan vind ik te bespottelijk voor woorden. Geef zo'n lamlul geel als hij het veld weer opkomt en begin zonder hem.
:withstupid:
Siboem..Siboem..!!

beekie eastside
Berichten: 342
Lid geworden op: ma 18 jun 2007, 16:36
Contacteer:

Re: KNVB Beker 1/8 finale: NEC - FC Zwolle

Bericht door beekie eastside »

het was egt schandalig hoe ze speelde en de stewards aan het dreigen waren op vak a van ja nu eraf en anders stadion verbod bla bla ik ben maar eerder gegaan want had dit al verwacht!

was weer oldschool nec.. kut voetbal en de bosjesmannen waren terug!

N.E.C.-till-i-die
Berichten: 2288
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Re: KNVB Beker 1/8 finale: NEC - FC Zwolle

Bericht door N.E.C.-till-i-die »

Nou ik heb het vandaag wel moeten horen ( ik woon in Zwolle namenlijK)

Zittuh!
Berichten: 2046
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 19:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: KNVB Beker 1/8 finale: NEC - FC Zwolle

Bericht door Zittuh! »

Krijgen die sukkels uit Zwolle toch nog gelijk, ze mogen naar de Kuip.
Siboem..Siboem..!!

Gebruikersavatar
RwgT
Berichten: 2479
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:08
Contacteer:

Re: KNVB Beker 1/8 finale: NEC - FC Zwolle

Bericht door RwgT »

oekoeboekoe schreef:Krijgen die sukkels uit Zwolle toch nog gelijk, ze mogen naar de Kuip.
Lekker voor ze. :mrgreen:
And in the end, the love you take, is equal to the love you make.

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: KNVB Beker 1/8 finale: NEC - FC Zwolle

Bericht door Mariodona »

Ik moet zeggen dat de Zwolle supporters hier zeer correct hebben gereageerd en totaal niet provocerend!! Zo kan het dus ook. En zolang ze binnen deze topic blijven is er toch niks mis mee?!

Daarnaast hebben ze ook prima inhoudelijke reacties m.b.t. n.e.c. Best leuk om eens van andere supporters groepen te horen doe je de wedstrijd vonden en wat ze van n.e.c. vinden.
Can we win? Yes we can!

Jeroentje
Berichten: 1838
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 07:04
Contacteer:

Re: KNVB Beker 1/8 finale: NEC - FC Zwolle

Bericht door Jeroentje »

Mariodona schreef:Ik moet zeggen dat de Zwolle supporters hier zeer correct hebben gereageerd en totaal niet provocerend!! Zo kan het dus ook. En zolang ze binnen deze topic blijven is er toch niks mis mee?!

Daarnaast hebben ze ook prima inhoudelijke reacties m.b.t. n.e.c. Best leuk om eens van andere supporters groepen te horen doe je de wedstrijd vonden en wat ze van n.e.c. vinden.
Ja, tuurlijk:
door suolla op wo 16 jan 2008, 12:31

nou jongens ik denk dat wij gezien de hele wedstrijd verdiend gewonnen hebben : maar buiten het veld waren wij ook een klasse beter ik had van nec heel veel sfeer verwacht GEEN EEN LIEDJE OF WAT DAN OOK

jammer van die BOSNEGERS die met zun 5e heel stoer steentjes gaan gooien whahaha

BRING IT IN ZWOLLE ::::: NEC ?? WHAT A LAUGH
Even a broken clock is right twice a day.

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: KNVB Beker 1/8 finale: NEC - FC Zwolle

Bericht door Michael »

Roel schreef:
oekoeboekoe schreef:Krijgen die sukkels uit Zwolle toch nog gelijk, ze mogen naar de Kuip.
Lekker voor ze. :mrgreen:
Moest heel stiekem ook wel lachen :mrgreen:

suolla
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 16 jan 2008, 11:24
Contacteer:

Re: KNVB Beker 1/8 finale: NEC - FC Zwolle

Bericht door suolla »

eej jeroentje kan je het voorstellen dat ik dat zeg ::

Nec is een ploeg waar ik altijd bewondering vor heb gehad en dat meen ik : mooi stadion,mooie shirts, grote supporters schare, en altijd een gezellige sfeer
wij komen daar helemaal dood wel logisch maar dat was ik niet gewend van N.E.C.

en wat die bosjesmannen betreft me neefje van 10 jaar die kreeg wel steen door de ruit waar hij zat dus ff frustratie maja was toch ook een zwakke actie of heb je daar wel bewondering voor??

N.E.C. mag gewoon niet degraderen en dat gebeurd ook nie SUCCES

PS Ik vind het geweldig uit na de kuip OPBRENGSTEN !!! LIVE TV EN 1600 ZWOLLE SUPPORTERS

KASSAAAAAAA!!! :nut:

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: KNVB Beker 1/8 finale: NEC - FC Zwolle

Bericht door Michael »

Nou veel plezier maar nu kun je dus naar http://feyenoord.messagebase.nl/ :bye:

suolla
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 16 jan 2008, 11:24
Contacteer:

Re: KNVB Beker 1/8 finale: NEC - FC Zwolle

Bericht door suolla »

maar micheal gozert wat is er ik voel dat je verdriet hebt :schater: maja zal je voor ons duimen :finger:

EN WE GAAN MET ZUN ALLE NA DE KUIP (BIJNA MET ZUN ALLE :schater: ) :finger:

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: KNVB Beker 1/8 finale: NEC - FC Zwolle

Bericht door Michael »

Ik beloof te duimen als je hier weggaat... :tong:

beekie eastside
Berichten: 342
Lid geworden op: ma 18 jun 2007, 16:36
Contacteer:

Re: KNVB Beker 1/8 finale: NEC - FC Zwolle

Bericht door beekie eastside »

ik hoop volgende x nog meer bakstenen door je raam...

bah bah wat waren die lui vervelend met der vitesse liedjes :pukeface:

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: KNVB Beker 1/8 finale: NEC - FC Zwolle

Bericht door K03N »

suolla schreef:maar micheal gozert wat is er ik voel dat je verdriet hebt :schater: maja zal je voor ons duimen :finger:

EN WE GAAN MET ZUN ALLE NA DE KUIP (BIJNA MET ZUN ALLE :schater: ) :finger:
Waarom geeft niemand dit vervelend ventje een ban?

Gebruikersavatar
Rickeick
Berichten: 368
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:13
Contacteer:

Re: KNVB Beker 1/8 finale: NEC - FC Zwolle

Bericht door Rickeick »

kunnen die vervelende boertjes niet effe gekickt worden ofzo
hoppa

Gebruikersavatar
William
Berichten: 987
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:26
Contacteer:

Re: KNVB Beker 1/8 finale: NEC - FC Zwolle

Bericht door William »

Ongeloofelijk als je ziet wat er nou nog in de beker zit. :bigcry:
Legio Noviomagum en De Trouwe Honden

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4400
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: KNVB Beker 1/8 finale: NEC - FC Zwolle

Bericht door Nummer 11 »

William schreef:Ongeloofelijk als je ziet wat er nou nog in de beker zit. :bigcry:
:withstupid: Als we een keer de kans hadden................ :bigcry: :bigcry: :bigcry:

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: KNVB Beker 1/8 finale: NEC - FC Zwolle

Bericht door Michael »

Je bedoeld uit tegen feyenoord? :roll:

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4400
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: KNVB Beker 1/8 finale: NEC - FC Zwolle

Bericht door Nummer 11 »

Michael schreef:Je bedoeld uit tegen feyenoord? :roll:
Er zitten nog zat ploegen in waar we wel kans tegen hadden gehad.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten