Sfeer in het stadion

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion

Bericht door Danish Dynamite »

N.E.C.-till-i-die schreef:
Jeroen schreef:
NEC kampioen schreef:Waarom gaan 'we' na een winst op fucking PSV na de wedstrijd alleen zingen dat 'alle boeren homo zijn'..
Ik snap het niet, paar weken geleden is dit liedje er een beetje ingekropen, maar na zo'n winst als de spelers ons komen bedanken(en wij hun) gaan we toch niet van dat soort sneue liedjes zingen?!

waar gaat het heen..
Ik snap dat ook niet. Eén keer oké, maar de hele wedstrijd. Je hoort zelden pro-NEC meer. Na het laatste fluitsignaal zelfs niet meer...
:withstupid:
Jullie hebben gelijk wat betreft dat dit liedje standaard begint te worden, terwijl het alleen maar echt leuk was voor de wedstrijd tegen die rijnjankers.
Maar wat gisteren na de wedstrijd betreft was het gewoon een reactie op het uitlopen van de psv spelers en dan met name richting azofiets, dus ja was het wel weer humor.

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion

Bericht door Jeroen »

Danish Dynamite schreef:
N.E.C.-till-i-die schreef:
Jeroen schreef:
NEC kampioen schreef:Waarom gaan 'we' na een winst op fucking PSV na de wedstrijd alleen zingen dat 'alle boeren homo zijn'..
Ik snap het niet, paar weken geleden is dit liedje er een beetje ingekropen, maar na zo'n winst als de spelers ons komen bedanken(en wij hun) gaan we toch niet van dat soort sneue liedjes zingen?!

waar gaat het heen..
Ik snap dat ook niet. Eén keer oké, maar de hele wedstrijd. Je hoort zelden pro-NEC meer. Na het laatste fluitsignaal zelfs niet meer...
:withstupid:
Jullie hebben gelijk wat betreft dat dit liedje standaard begint te worden, terwijl het alleen maar echt leuk was voor de wedstrijd tegen die rijnjankers.
Maar wat gisteren na de wedstrijd betreft was het gewoon een reactie op het uitlopen van de psv spelers en dan met name richting azofiets, dus ja was het wel weer humor.
Echt niet. Toen Luinge affloot werd dit als eerste gezongen.

Gebruikersavatar
De Bloedkuul
Berichten: 550
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion

Bericht door De Bloedkuul »

NMGN1989 schreef:Dat mensen willen zitte, PRIMA
Maar ga dan niet in Vak L zitten ofzo, koop lekker een seizoenskaart in Vak N ofzo, zit je ook op de goffert tribune

Maar als je in vak L zit weet je dat er mensen willen staan. ik heb ook al een paar keer bijna ruzie daarover gekregen, wanneer mensen weer eens het welbekende ''ZITTTEN'' gingen roepen.

nu wordt ik echt helemaal gek van de wave de hele wedstrijd; bij een kans weer ff staan, om vervolgens weer lekker te gaan zitten met zun allen:S
Ikzelf ben een voorstander van een sta-tribune. Maar zolang die er niet is, vind ik niet dat geen rekening moet houden met mensen die achter jou zitten en niet de hele wedstrijd willen staan. Zeggen dat ze dan maar in een ander vak moeten gaan zitten vind ik ook niet gepast, omdat de Goffert nagenoeg uitverkocht is. Daarbij zit er vaak een vaste kern die toch wel aardig met elkaar kan opschieten en je daardoor niet meer bij hetzelfde groepje kan gaan zitten. En wat te denken van mensen die vanwege de gezondheid (bijvoorbeeld oudendom, slijtage v/d spieren, rugklachten, spierziekte) niet de hele wedstrijd kunnen staan, maar wel op de Gofferttribune zitten. Moet je daar ook geen rekening mee houden?

De enige die dit probleem kan oplossen is NEC door middel van een sta-tribune! Maar ga niet je eigen supporters om wat voor rede dan ook dwingen om te gaan staan (terwijl ze een zitplaats hebben)! Nogmaals ik ben erg voor een sta-tribune en als die er zou komen zou ik daar ook gaan staan, maar hou tot die tijd wel rekening met mensen die gewoon willen zitten om wat voor een rede dan ook. Mensen die dat niet kunnen, vind ik maar egoistisch!

Tot slot, als je wilt staan ga dan op rij 16 staan, dan weet je tenminste zeker dat je niemand in de weg staat!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion

Bericht door Bleum »

Dat achteraf gelul altijd waarom er zo weinig is gezongen of waarom er juist wel iets is gezongen. heel veel mensen zongen mee, misschien ook wel mensen die het nu niks vinden. Kennelijk was dat de emotie van het moment gisteren. Ik heb ook Campeone gehoord toen de spelers voorbij liepen, mooi.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
waalkade
Berichten: 1668
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 19:52

Re: Sfeer in het stadion

Bericht door waalkade »

mooi was ook het "al mot ik krupe" halverwege in de 2de helft
De Goffert, het hart van Nijmegen

Gebruikersavatar
fr@nk
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:06
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion

Bericht door fr@nk »

Ik vind dat heel ...... is homo een beetje vervelend worden en afgezaagd worden.
Dan is het Vitesse, sparta en nou lazovic.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion

Bericht door Don Corleone »

fr@nk schreef:Ik vind dat heel ...... is homo een beetje vervelend worden en afgezaagd worden.
Dan is het Vitesse, sparta en nou lazovic.
ben je zelf homo? :nut:

nee zonder gekheid, ik vind het wel wat hebben.

en zeker als het halve stadion mee blerd dan is het kickuh!
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Zittuh!
Berichten: 2046
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 19:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion

Bericht door Zittuh! »

Bleum schreef:Dat achteraf gelul altijd waarom er zo weinig is gezongen of waarom er juist wel iets is gezongen. heel veel mensen zongen mee, misschien ook wel mensen die het nu niks vinden. Kennelijk was dat de emotie van het moment gisteren. Ik heb ook Campeone gehoord toen de spelers voorbij liepen, mooi.
:withstupid:

En Huub Stevens is een held. Schitterend die strafrondjes van PSV. Zeer vermakelijk, ben gebleven totdat ze klaar waren.
Siboem..Siboem..!!

Gebruikersavatar
RwgT
Berichten: 2479
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:08
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion

Bericht door RwgT »

NEC kampioen schreef:Waarom gaan 'we' na een winst op fucking PSV na de wedstrijd alleen zingen dat 'alle boeren homo zijn'..
Ik snap het niet, paar weken geleden is dit liedje er een beetje ingekropen, maar na zo'n winst als de spelers ons komen bedanken(en wij hun) gaan we toch niet van dat soort sneue liedjes zingen?!

waar gaat het heen..
:withstupid: Beetje jammer inderdaad.
And in the end, the love you take, is equal to the love you make.

Gebruikersavatar
waalkade
Berichten: 1668
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 19:52

Re: Sfeer in het stadion

Bericht door waalkade »

Zittuh! schreef:
Bleum schreef:Dat achteraf gelul altijd waarom er zo weinig is gezongen of waarom er juist wel iets is gezongen. heel veel mensen zongen mee, misschien ook wel mensen die het nu niks vinden. Kennelijk was dat de emotie van het moment gisteren. Ik heb ook Campeone gehoord toen de spelers voorbij liepen, mooi.
:withstupid:

En Huub Stevens is een held. Schitterend die strafrondjes van PSV. Zeer vermakelijk, ben gebleven totdat ze klaar waren.

zijn geen strafrondjes hoor, dat doen ze elke keer na een wedstrijd
De Goffert, het hart van Nijmegen

Gebruikersavatar
eNieSee-Beekenees
Berichten: 242
Lid geworden op: do 09 aug 2007, 17:53
Locatie: Beek-Ubbergen
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion

Bericht door eNieSee-Beekenees »

fr@nk schreef:Ik vind dat heel ...... is homo een beetje vervelend worden en afgezaagd worden.
Dan is het Vitesse, sparta en nou lazovic.
Hier ben ik het helemaal mee eens, heb het wel gehad met dat lied, kunnen we nou niks originelers bedenken?
Tegen Vites werd het nog volop meegezongen maar gister merkte ik dat lang niet iedereen meezong... er zijn er dus meerdere die het met dat liedje gehad hebben!
Zwarte broek en groene trui! Dat zijn de Beekse lui!

N.E.C.-till-i-die
Berichten: 2288
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion

Bericht door N.E.C.-till-i-die »

eNieSee-Beekenees schreef:
fr@nk schreef:Ik vind dat heel ...... is homo een beetje vervelend worden en afgezaagd worden.
Dan is het Vitesse, sparta en nou lazovic.
Hier ben ik het helemaal mee eens, heb het wel gehad met dat lied, kunnen we nou niks originelers bedenken?
Tegen Vites werd het nog volop meegezongen maar gister merkte ik dat lang niet iedereen meezong... er zijn er dus meerdere die het met dat liedje gehad hebben!
:withstupid:

Gebruikersavatar
fr@nk
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:06
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion

Bericht door fr@nk »

Don Corleone schreef:
fr@nk schreef:Ik vind dat heel ...... is homo een beetje vervelend worden en afgezaagd worden.
Dan is het Vitesse, sparta en nou lazovic.
ben je zelf homo? :nut:

nee zonder gekheid, ik vind het wel wat hebben.

en zeker als het halve stadion mee blerd dan is het kickuh!

Haha nee ben geen homo :tong:
Maar tegen vitesse zong ik ook lekker mee, nou vind ik het minder worden.

jbnmgn

Re: Sfeer in het stadion

Bericht door jbnmgn »

fr@nk schreef:
Don Corleone schreef:
fr@nk schreef:Ik vind dat heel ...... is homo een beetje vervelend worden en afgezaagd worden.
Dan is het Vitesse, sparta en nou lazovic.
ben je zelf homo? :nut:

nee zonder gekheid, ik vind het wel wat hebben.

en zeker als het halve stadion mee blerd dan is het kickuh!

Haha nee ben geen homo :tong:
Maar tegen vitesse zong ik ook lekker mee, nou vind ik het minder worden.
In het begin is zo'n nieuwe yell wel leuk maar nu hoor je het weer overal en bij iedere club en dan is de fun er een beetje af. Behalve bij Vitesse en oud Vitesse spelers. Dan is het wel leuk :mrgreen:

jbnmgn

Re: Sfeer in het stadion

Bericht door jbnmgn »

1000

Gebruikersavatar
NEC kampioen
Berichten: 118
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 14:30
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion

Bericht door NEC kampioen »

Bleum schreef:Dat achteraf gelul altijd waarom er zo weinig is gezongen of waarom er juist wel iets is gezongen. heel veel mensen zongen mee, misschien ook wel mensen die het nu niks vinden. Kennelijk was dat de emotie van het moment gisteren. Ik heb ook Campeone gehoord toen de spelers voorbij liepen, mooi.
toen ze voorbij liepen ja. Maar na het laatste fluitsignaal stond iedereen te klappen, dan was het 10 seconden niks en begon iedereen, terwijl de spelers onze kant op kwamen, dat homo-boeren-blabla te zingen..
na het heeeeeeeeee-he-he-he, was het idd campeone..

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3872
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion

Bericht door BasNijmegen »

waalkade schreef:mooi was ook het "al mot ik krupe" halverwege in de 2de helft
Dat ging inderdaad hard! echt gaaf, kippevel moment. :hail:

Leo
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 10 nov 2008, 14:21
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion

Bericht door Leo »

eNieSee-Beekenees schreef:
fr@nk schreef:Ik vind dat heel ...... is homo een beetje vervelend worden en afgezaagd worden.
Dan is het Vitesse, sparta en nou lazovic.
Hier ben ik het helemaal mee eens, heb het wel gehad met dat lied, kunnen we nou niks originelers bedenken?
Tegen Vites werd het nog volop meegezongen maar gister merkte ik dat lang niet iedereen meezong... er zijn er dus meerdere die het met dat liedje gehad hebben!
Ik had het gelijk al gehad met dat liedje. Zelfs bij vitesse en bij onze grote vriend met loszittende handjes lazovic. Ik schaam me ook een beetje als 9 tot 14 jarige jochies in vak E, waaronder mijn zoontje, dit soort teksten staan te brallen.

DJTEEF!

Re: Sfeer in het stadion

Bericht door DJTEEF! »

Het is een erg infantiel liedje inderdaad. Van mij mag het de prullenbak in. Net als de oerwoudgeluiden die ik af en toe naast me hoorde als Mendez een corner moest nemen. Maar dat heb ik de desbetreffende persoon al laten weten.

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3872
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion

Bericht door BasNijmegen »

Als er zoveel mensen tegen dat liedje is (alle ..... zijn homo), waarom wordt deze dan nog gezongen. Ik hoor 10keer liever echte NEC liedjes dan dit lied. Als je dit lied niet wil zingen, dan zing je toch niet mee..... of ligt dat nou aan mij :???:

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion

Bericht door Michael »

Ach ik stoor me er niet aan al hoor ik liever pro NEC. Zeker na winst..

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Sfeer in het stadion

Bericht door jsentani »

Wanneer komen die vouwbare klapkartonnen weer?
Vorig jaar een paar keer gehad in vak E maar nu zie ik ze niet meer. Mijn kinderen "zeuren" er om.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion

Bericht door Arjan van Hout »

jsentani schreef:Wanneer komen die vouwbare klapkartonnen weer?
Vorig jaar een paar keer gehad in vak E maar nu zie ik ze niet meer. Mijn kinderen "zeuren" er om.
als het aan mij ligt nooit meer................

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion

Bericht door jd »

Eniesee schreef:
jsentani schreef:Wanneer komen die vouwbare klapkartonnen weer?
Vorig jaar een paar keer gehad in vak E maar nu zie ik ze niet meer. Mijn kinderen "zeuren" er om.
als het aan mij ligt nooit meer................
:withstupid:

verschrikkelijk die dingen net als toeters, het is geen carnaval

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion

Bericht door Danish Dynamite »

Eniesee schreef:
jsentani schreef:Wanneer komen die vouwbare klapkartonnen weer?
Vorig jaar een paar keer gehad in vak E maar nu zie ik ze niet meer. Mijn kinderen "zeuren" er om.
als het aan mij ligt nooit meer................
:withstupid: Als je kinderen een klapkarton willen moet je ze maar een keer meenemen naar az. :bigcry:

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten