Oerwoudgeluiden

Gebruikersavatar
Mook
Berichten: 1204
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:40
Locatie: Mook
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Mook »

recreantb schreef:
CHEF schreef:
Eniesee schreef:Maar wat ik niet snap is dat het blijkbaar duidelijk is wie het zijn. Als supporters spreek je die gasten toch aan op het moment dat er zoiets gebeurd ! ?
Lijk me lastig om te zien (=Bepalen) wie er boeboe of oeoe riepen
:withstupid:

Het is niet goed te praten als het is geroepen, absoluut niet. Maar op de GT hoorde ik t niet
Ik (in vak-M) duidelijk wel. :td:

Gebruikersavatar
waalkade
Berichten: 1668
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 19:52

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door waalkade »

Het kwam later ook van de H'kamp af gezien het :tu: pje van PaKah
De Goffert, het hart van Nijmegen

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Arjan van Hout »

waalkade schreef:Het kwam later ook van de H'kamp af gezien het :tu: pje van PaKah
dat waren volgens mij gewoon fluitconcerten en gescheld............ hoeven niet meteen "oerwoudgeluiden" te zijn.......

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door BIESKE »

Del Piero schreef:
CHEF schreef:
Eniesee schreef:Maar wat ik niet snap is dat het blijkbaar duidelijk is wie het zijn. Als supporters spreek je die gasten toch aan op het moment dat er zoiets gebeurd ! ?
Lijk me lastig om te zien wie er boeboe of oeoe riepen
Is er zoveel verschil dan tussen boeboe of oeoe? Lijkt een beetje op: "Hij is een boerenjong" wat dan wel mag, maar verrekte veel lijkt op "Hij is een hoerenjong".
Dus jij vindt het niet zo erg? Moet kunnen in deze tijd? Hou ff op he :pukeface:

Jack_Sparrow
Berichten: 564
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Jack_Sparrow »

Eniesee schreef:
waalkade schreef:Het kwam later ook van de H'kamp af gezien het :tu: pje van PaKah
dat waren volgens mij gewoon fluitconcerten en gescheld............ hoeven niet meteen "oerwoudgeluiden" te zijn.......
Ik vond het ook gewoon boe geroep en gefluit als Kah aan de bal was, dat was gewoon vanwege zijn gedrag met de wissel van Worm dat hij hem buiten het veld duwde.
Savvy?

Mark van den Boogaart the new Doeluh :hail:

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door BIESKE »

Jack_Sparrow schreef:Ik vond het ook gewoon boe geroep en gefluit als Kah aan de bal was.
Als het alleen maar boe-geroep was geweest, dan was er hier echt niet over gesproken.

Jack_Sparrow
Berichten: 564
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Jack_Sparrow »

BIESKE schreef:
Jack_Sparrow schreef:Ik vond het ook gewoon boe geroep en gefluit als Kah aan de bal was.
Als het alleen maar boe-geroep was geweest, dan was er hier echt niet over gesproken.
Ja als ik de verhalen moet geloven die hier staan waren er toch een aantal bij die weer oewoud geluiden moeten maken, erg triest vind ik. Maar wat kan je er aan doen?
Savvy?

Mark van den Boogaart the new Doeluh :hail:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door burp »

werd er nou echt veel gedaan of waren het maar een stuk of 5 mongolen?
Heb er zelf niks van meegekregen.

Maar we kunnen er hier wel leuk over gaan moraalridderen vanachter de pc maar oplossen doet dat ook niks. Zijn het een paar man dan kan je verwachten dat mede supporters wel corrigerend kunnen optreden, is er een groter probleem dan moet NEC dat maar doen met stadionvernboden etc.

Maar dan moet er wel eenecht probleem zijn en moeten we niet van een mug een olifant maken en er een heisa van gaan maken dat NEC racicistische fans heeft en de club buiten nmgn een slecht imago geven.

Dat er hier een paar supporters aan de erg rechtse kant zitten wisten we al, blijkt ook altijd uit de politieke discussies op dit forum.

Gebruikersavatar
nectillidie
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:09
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door nectillidie »

als je het mij vraagt was het gewoon boe geroep bij die lange neger (kah?), niets ernstigs aan denk ik zo

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Ramona »

AWC 9 schreef:
Jeroen schreef:Die oerwoudgeluiden waren er op de Gofferttribune in grote mate. Erg schandalig. Er was zelfs een supporter die op de borst klopte (als een aap) en oerwoudgeluiden maakte.....
Is geen supporter, dat is een heel zielig sukkeltje dat een stadionverbod zou moeten krijgen! :pukeface:

:withstupid:


En tegen de roepers moet NEC ook optreden! :pukeface:

Zittuh!
Berichten: 2046
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 19:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Zittuh! »

nectillidie schreef:als je het mij vraagt was het gewoon boe geroep bij die lange neger (kah?), niets ernstigs aan denk ik zo
Ik heb toch weldegelijk oe-oe aahh aah gehoord. En het was geen eenling. Jammer dat sommige supporters zich niet kunnen gedragen. Kah uitschelden omdat hij tegen Worm aan het kutten was prima, maar geen oerwoudgeluiden....
Siboem..Siboem..!!

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door TT »

Huh? Waa is het bericht van H Hools nu gebleven? Wilde er net op gaan reageren namelijk.......uiteraard omdat ik het zo'n stoere reactie vond....

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door K03N »

TT schreef:Huh? Waa is het bericht van H Hools nu gebleven? Wilde er net op gaan reageren namelijk.......uiteraard omdat ik het zo'n stoere reactie vond....
Was idd een stoere eerste reactie :jestera:

Gebruikersavatar
Phoenix
Berichten: 766
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:43
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Phoenix »

Nou op M was het toch wel heel duidelijk te horen en dat waren echt niet alleen boe boe geluiden, wat ik zelf deed, maar was toch duidelijk dat er mensen oerwoudgeluiden maakte en gezien de hardheid daarvan, waren het er nog een boel ook. Het klonk vooral van mijn rechterkant, dus richting K en L denk ik, mensen daar zullen het vooral gehoord moeten hebben gok ik?

Erg triest ja, boegeroep was terecht, maar oerwoudgeluiden, nee...

Gebruikersavatar
nmgnHENKnec
Berichten: 68
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 20:56
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door nmgnHENKnec »

:???: het is maar goed dat gentenaar hier niet meer speelt. :???:
NIET PRATEN MAAR DOEN !!!!!!!!!!

Gebruikersavatar
NBO-er
Berichten: 382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:50
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door NBO-er »

ach het was gewoon boe-geroep :slot:

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door CHEF »

NBO-er schreef:ach het was gewoon boe-geroep :slot:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Del Piero
Berichten: 506
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:10
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door Del Piero »

BIESKE schreef:
Del Piero schreef:
CHEF schreef:
Eniesee schreef:Maar wat ik niet snap is dat het blijkbaar duidelijk is wie het zijn. Als supporters spreek je die gasten toch aan op het moment dat er zoiets gebeurd ! ?
Lijk me lastig om te zien wie er boeboe of oeoe riepen
Is er zoveel verschil dan tussen boeboe of oeoe? Lijkt een beetje op: "Hij is een boerenjong" wat dan wel mag, maar verrekte veel lijkt op "Hij is een hoerenjong".
Dus jij vindt het niet zo erg? Moet kunnen in deze tijd? Hou ff op he :pukeface:
Dan begrijp je me verkeerd. Tuurlijk vind ik het niet kunnen. Ik vind het alleen schijnheilig wanneer supporters boeboe roepen omdat dat wel zou kunnen, terwijl oeoe (alleen de b valt weg) niet kan. Datzelfde was een paar jaar geleden ook met "hij is een boerenjong", volgens mij bij ADO. Supporters verontwaardigd dat de scheids de wedstrijd stil legde, omdat hij toch echt "hij is een hoerenjong" had gehoord. "Maar we zingen toch Hij is een boerenjong en dat mag toch?"

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Bleum »

Het gaat gewoon om de intentie, niet eens om hoe iets gezongen wordt of wat precies er gezongen wordt. Gisteren werd gewoon heel duidelijk en echt massaal oeh oeh oeh geroepen. Gewoon niets meer en niets minder gericht op de huidskleur van de speler in kwestie. We moeten daar niet schijnheilig over gaan doen, alsof er net iets anders geroepen werd, maakt niet uit allemaal. Het was overduidelijk op welke manier we de geluiden moesten interpreteren. Het gebeurde en ik vond en vind het schandalig. Het latere fluiten en boegeroep kan ik wel volledig gebruiken, omdat de actie van Kah niet slim was.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jhon van Beukering

Bericht door CHEF »

Del Piero schreef:
BIESKE schreef:
Del Piero schreef:
CHEF schreef:
Eniesee schreef:Maar wat ik niet snap is dat het blijkbaar duidelijk is wie het zijn. Als supporters spreek je die gasten toch aan op het moment dat er zoiets gebeurd ! ?
Lijk me lastig om te zien wie er boeboe of oeoe riepen
Is er zoveel verschil dan tussen boeboe of oeoe? Lijkt een beetje op: "Hij is een boerenjong" wat dan wel mag, maar verrekte veel lijkt op "Hij is een hoerenjong".
Dus jij vindt het niet zo erg? Moet kunnen in deze tijd? Hou ff op he :pukeface:
Dan begrijp je me verkeerd. Tuurlijk vind ik het niet kunnen. Ik vind het alleen schijnheilig wanneer supporters boeboe roepen omdat dat wel zou kunnen, terwijl oeoe (alleen de b valt weg) niet kan. Datzelfde was een paar jaar geleden ook met "hij is een boerenjong", volgens mij bij ADO. Supporters verontwaardigd dat de scheids de wedstrijd stil legde, omdat hij toch echt "hij is een hoerenjong" had gehoord. "Maar we zingen toch Hij is een boerenjong en dat mag toch?"
:???:

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Jomano »

Bleum schreef:Het gaat gewoon om de intentie, niet eens om hoe iets gezongen wordt of wat precies er gezongen wordt. Gisteren werd gewoon heel duidelijk en echt massaal oeh oeh oeh geroepen. Gewoon niets meer en niets minder gericht op de huidskleur van de speler in kwestie. We moeten daar niet schijnheilig over gaan doen, alsof er net iets anders geroepen werd, maakt niet uit allemaal. Het was overduidelijk op welke manier we de geluiden moesten interpreteren. Het gebeurde en ik vond en vind het schandalig. Het latere fluiten en boegeroep kan ik wel volledig gebruiken, omdat de actie van Kah niet slim was.
:withstupid:
Dan daarbij........je roept niet boeboeboe maar boooooooooooeeeeeeeeee. Dus het verschil is wel degelijk te horen!

Gebruikersavatar
RZG
Berichten: 1696
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 00:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door RZG »

AWC 9 schreef:
Bleum schreef:Het gaat gewoon om de intentie, niet eens om hoe iets gezongen wordt of wat precies er gezongen wordt. Gisteren werd gewoon heel duidelijk en echt massaal oeh oeh oeh geroepen. Gewoon niets meer en niets minder gericht op de huidskleur van de speler in kwestie. We moeten daar niet schijnheilig over gaan doen, alsof er net iets anders geroepen werd, maakt niet uit allemaal. Het was overduidelijk op welke manier we de geluiden moesten interpreteren. Het gebeurde en ik vond en vind het schandalig. Het latere fluiten en boegeroep kan ik wel volledig gebruiken, omdat de actie van Kah niet slim was.
:withstupid:

Dan daarbij........je roept niet boeboeboe maar boooooooooooeeeeeeeeee. Dus het verschil is wel degelijk te horen!
Precies, wie op de GT niets gehoord heeft, heeft echt boter op zijn hoofd. Het waren echt geen 20 of 30 man, maar massaal. En niet de de eerste keer. Vond het echt een zware domper op de avond :pukeface:
Als je alles geeft, verlies je niets.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door burp »

zullen we ook Tumba en Neeskens nog ff om hun mening gaan vragen?

Gister hoor je er bijna niemand over en heeft niemand wat gehoord en een dag later ineens iedereen en was het massaal :nut:
tsja...


als het al wat was natuurlijk nooit goed maar we moeten het ook niet groter gaan maken dan het is en die paar mongolen nog eens kei veel aandacht gaan geven zodat ze maandag in de gelderlander staan en iedereen over de racistische supporters (generaliserend uiteraard) van NEC praat.

Gebruikersavatar
RZG
Berichten: 1696
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 00:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door RZG »

burp schreef:zullen we ook Tumba en Neeskens nog ff om hun mening gaan vragen?

Gister hoor je er bijna niemand over en heeft niemand wat gehoord en een dag later ineens iedereen en was het massaal :nut:
tsja...


als het al wat was natuurlijk nooit goed maar we moeten het ook niet groter gaan maken dan het is en die paar mongolen nog eens kei veel aandacht gaan geven zodat ze maandag in de gelderlander staan en iedereen over de racistische supporters (generaliserend uiteraard) van NEC praat.
De ellende is gewoon dat er er veel meer waren dan een paar, al is het nog altijd de minderheid.
Als je alles geeft, verlies je niets.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Harold Bastiaans »

Ik heb er niks van gehoord.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten