Saidi Ntibazonkiza

nicknec
Berichten: 123
Lid geworden op: ma 01 sep 2008, 23:11
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door nicknec »

.... In de telegraaf staat dat nec juridische stappen gaat ondernemen tegen saidi. "dit kunnen we niet meer tolereren", aldus Aalbers.

schuumke
Berichten: 712
Lid geworden op: wo 08 jul 2009, 12:28
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door schuumke »

nicknec schreef:.... In de telegraaf staat dat nec juridische stappen gaat ondernemen tegen saidi. "dit kunnen we niet meer tolereren", aldus Aalbers.
Eindelijk!

Tommie58
Berichten: 74
Lid geworden op: do 04 sep 2008, 09:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door Tommie58 »

Bleek toch te kloppen, excuus voor mijn uitlatingen :beer:
Tommie58 schreef:
Mavage schreef:
TT schreef:In het AD staat dat Saidi in het geheim heeft meegetraind met Redbull Salzburg!?!?!? Hij beweerde daar transfervrij te zijn en Huub Stevens e.d. hadden blijkbaar geen navraag gedaan bij NEC.....Als dit zo is dan mag íe van mij per direct opflikkeren.....
Juist niet. Speelverbod opleggen en lekker later wegteren in Jong NEC.

Mocht het waar zijn, dan hoeft hij in ieder geval nooit meer één voet op de heilige Goffertmat te zetten. Ik vraag me wel af hoe hij met zijn schamele loon een ticket naar Salzburg kan betalen. :jestera:
Heb het hele sportnieuws van de afgelopen 2 weken van AD doorgespit maar kan geen bericht vinden waarin dit staat. Saidi in een kwaad daglicht stellen met leugens vindt ik erger de daad van Saidi zelf.
Een dag geen NEC is een dag niet genieten - ik ben niet nieuw maar opnieuw!

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door ronnyguitar »

hier de discussie over saidi in salzburg........

http://redbulls.com/soccer/salzburg/de/ ... opic=20252" onclick="window.open(this.href);return false;
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door benniewels »

Ontsla die vent toch es !
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door Mavage »

nicknec schreef:.... In de telegraaf staat dat nec juridische stappen gaat ondernemen tegen saidi. "dit kunnen we niet meer tolereren", aldus Aalbers.
NEC bereidt juridische stappen tegen Saidi voor
Het meetrainen van Saidi Ntibazonkiza bij Red Bull Salzburg krijgt een staartje. NEC kijkt na het weekend wat voor juridische stappen het kan nemen tegen de werkweigerende aanvaller.

"Maandag gaan we met onze juristen bekijken welke stappen we nu gaan nemen", zegt technisch directeur Carlos Aalbers tegenover De Telegraaf. "We hebben geen andere keuze. Saidi blijft werk weigeren, reageert helemaal nergens op en blijkt nu ook achter onze rug om bij een andere club mee te hebben getraind. Dat kunnen we niet tolereren."

Op de eerste competitiedag van dit seizoen eiste Saidi een nieuw contract van NEC, dat niet inging op die eis. De Burundees tekende in januari van dit kalenderjaar al een nieuw contract. Saidi weigert sindsdien te spelen voor NEC, dat hem daarop terugzette naar het beloftenelftal. Aalbers wil het gesprek aangaan met de aanvaller, maar die dook afgelopen week ineens op in Oostenrijk, waar hij trainde onder Huub Stevens.
Energy and persistence conquer all things.

GV
Berichten: 2148
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door GV »

Jammer Saidi, gegokt en verloren. Ga nu maar ergens anders een gokje wagen, maar niet hier!
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
rasputin
Berichten: 2592
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 16:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door rasputin »

benniewels schreef:Ontsla die vent toch es !
Disciplinair schorssen en juridisch aanpakken
#againstmodernfootball

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door Frans »

Unfassbar sowas...
NECTheBest

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4991
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door Bernd »

Gewoon geen salaris meer betalen en kijken wat er gebeurt. Al dat juridisch gedoe kost veel te veel geld, alleen de juristen lachen zich in dat geval suf. Eventueel transfervrij laten vertrekken: Saidi is van geen enkele waarde. Herhaalde oproep: a.u.b. geen juristenzakken gaan vullen!!!

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door Mavage »

Bernd schreef:Gewoon geen salaris meer betalen en kijken wat er gebeurt. Al dat juridisch gedoe kost veel te veel geld, alleen de juristen lachen zich in dat geval suf. Eventueel transfervrij laten vertrekken: Saidi is van geen enkele waarde. Herhaalde oproep: a.u.b. geen juristenzakken gaan vullen!!!
Het artikel noemt 'onze juristen' dus in dat geval zal het qua kosten wel meevallen. En als je geen juridische aanpak hebt, en geen salaris betaalt, dan krijg je het getwist of hij nou wel of niet transfervrij is. En hoe los je dat op? Juridisch bekijken. Kortom: Slimme zet van N.E.C..
Energy and persistence conquer all things.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door Frans »

Je moet hem echt niet zomaar laten gaan, dan is er echt wel weer een club die hem oppikt. Hij moet nog wel wat euro's op kunnen leveren denk ik. En die juridische kosten zijn sowieso voor hem!
NECTheBest

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door BIESKE »

Bernd schreef:Gewoon geen salaris meer betalen en kijken wat er gebeurt. Al dat juridisch gedoe kost veel te veel geld, alleen de juristen lachen zich in dat geval suf. Eventueel transfervrij laten vertrekken: Saidi is van geen enkele waarde. Herhaalde oproep: a.u.b. geen juristenzakken gaan vullen!!!
:huh: Hij wordt al 2 weken niet meer betaald, dus je weet nu wat er gebeurd. Als NEC meent in zijn recht te staan, moeten ze wel degelijk procederen. De kosten van deze procedure gaat dan gewoon op Saidi verhaalt worden. Het feit dat NEC nu gaat procederen sterkt mij in mijn opvatting, dat NEC in deze als winnaar uit de bus zal komen, al mag je in deze kwestie natuurlijk niet spreken van een "winnaar". Deze affaire heeft eigenlijk alleen maar verliezers.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4835
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door T.I.G.O. »

Salzburg heeft zijn verontschuldigingen aangeboden omdat ze ''niet van de situatie'' op de hoogte waren! wat een gelul met al die nederlanders daar :pukeface:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26939
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door De Kletskop »

Eniesee schreef:ik vindt het nogal kinderachtig als je elkaar gaat pm-en om andere forummers op de kast te jagen........
Ik vindt het nogal kinderachtig als mensen niet tegen een geintje kunnen
Eniesee schreef: ........ of ik kan heeeeeeel slecht uitleggen of jij had op school een laag punt voor begrijpend lezen.
:jestera: ik denk het eerste ,anders zouden er hier wel heel een laag punt voor begrijpend lezen hebben.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4475
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door Jeffry74 »

Ik denk gewoon dat Saïdi hoe dan ook het haasje is!

Ik niet alleen trouwens....

Afbeelding
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door ronnyguitar »

De afgelopen week dook Ntibazonkiza op bij Red Bull Salzburg, waar hij meldde transfervrij te zijn. De aanvaller mocht meetrainen van coach Stevens, aldus De Telegraaf. Opvallend genoeg werd hij begeleid door een spelersmakelaar uit Oost-Europa in plaats van door zijn vaste vertegenwoordiger Ger Lagendijk.

oost europa ?? die ruiken geld.......
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Kick
Berichten: 391
Lid geworden op: za 26 jan 2008, 11:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door Kick »

Die Oostenrijkers hebben er wel verstand van zeg (van het forum van RBS): Ich glaub vom Talent her könnte er ein guter Junge sein...mit dem alter schon stammspieler bei einem der stärkeren Niederländischen Vereine...aber wenn das mit der "Gehaltserhöhung" wirklich zutrifft, würde ich die Finger von ihm lassen!
Swart als boegbeeld van NEC? Hij is niet eens een NEC'er!

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4298
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door Napoleon »

Het is toch raar dat er is geregeld dat z'n familie voor 90 dagen hier heen kan komen, maar vervolgens vertrekt hij zelf naar Oostenrijk.
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4475
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door Jeffry74 »

Huub Stevens, Eddy Achterberg, Robin Nelisse, Barry Obdam...allemaal in Salzburg en
ze wisten allemaal niets van de zaak Saïdi af..... :jestera:
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door jd »

Bernd schreef:Gewoon geen salaris meer betalen en kijken wat er gebeurt. Al dat juridisch gedoe kost veel te veel geld, alleen de juristen lachen zich in dat geval suf. Eventueel transfervrij laten vertrekken: Saidi is van geen enkele waarde. Herhaalde oproep: a.u.b. geen juristenzakken gaan vullen!!!
Als je hem transfervrij laat vertrekken dan is het hek van de dam. Dan kan vanaf nu elke speler waarin andere clubs interesse hebben of die weg wil nu gewoon weigeren te werken, 2 maanden geen geld vangen en dan transfervrij de deur uit. Lekker plan.

Gebruikersavatar
Hans
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:57
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door Hans »

Jeffry74 schreef:Huub Stevens, Eddy Achterberg, Robin Nelisse, Barry Obdam...allemaal in Salzburg en
ze wisten allemaal niets van de zaak Saïdi af..... :jestera:
Zou het niet kunnen zijn dat een van hen Aalbers heeft getipt?

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door jd »

W.V.W.3 schreef:
Eniesee schreef:ik vindt het nogal kinderachtig als je elkaar gaat pm-en om andere forummers op de kast te jagen........
Ik vindt het nogal kinderachtig als mensen niet tegen een geintje kunnen
Eniesee schreef: ........ of ik kan heeeeeeel slecht uitleggen of jij had op school een laag punt voor begrijpend lezen.
:jestera: ik denk het eerste ,anders zouden er hier wel heel een laag punt voor begrijpend lezen hebben.
wat staat daar? die laatste zin?

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4298
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door Napoleon »

jd schreef:
W.V.W.3 schreef:
Eniesee schreef:ik vindt het nogal kinderachtig als je elkaar gaat pm-en om andere forummers op de kast te jagen........
Ik vindt het nogal kinderachtig als mensen niet tegen een geintje kunnen
Eniesee schreef: ........ of ik kan heeeeeeel slecht uitleggen of jij had op school een laag punt voor begrijpend lezen.
:jestera: ik denk het eerste ,anders zouden er hier wel heel een laag punt voor begrijpend lezen hebben.
wat staat daar? die laatste zin?
:withstupid: :jestera:
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26939
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door De Kletskop »

jd schreef:
W.V.W.3 schreef:
Eniesee schreef:ik vindt het nogal kinderachtig als je elkaar gaat pm-en om andere forummers op de kast te jagen........
Ik vindt het nogal kinderachtig als mensen niet tegen een geintje kunnen
Eniesee schreef: ........ of ik kan heeeeeeel slecht uitleggen of jij had op school een laag punt voor begrijpend lezen.
:jestera: ik denk het eerste ,anders zouden er hier wel heel veel een laag punt voor begrijpend lezen hebben.
wat staat daar? die laatste zin?
zo beter

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten