Saidi Ntibazonkiza

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2615
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door H-Zenkamp »

:bye: Saïdi. Jammer, vond het altijd een leuke speler.
★★

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door Stefannec »

Prima maakt me niet uit wiens schuld het is maar van mij hoeft hij niet meer te spelen voor NEC.
En als hij volgende week er weer bij is dan vind ik het wel een moment om hem eens lekker uit te fluiten.

Misschien Forza wederhoor??
Laatst gewijzigd door Stefannec op za 01 aug 2009, 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9394
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door Polleke »

Bleum schreef:Gaat hij nu met terugwerkende kracht ook z'n salarisverhoging terug geven of is dat opeens wel een goed contract?
Gewoon beslag leggen NEC en zoeken naar een leuke buitenspeler die wel wil. Wat een egoist zeg! Niemand is groter dan de club!!!
We weten niet wat er precies gaande is......... ik wacht nog even met mijn mening.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38492
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door mschr »

Frans schreef:het lijkt er sterk op dat hij onder druk wordt gezet door gasten om hem heen (niet zijn zaakwaarnemer..)
Mensen uit zijn omgeving? Marij Peters bedoel je?

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door Bleum »

T.I.G.O. schreef:Alle bagger over saidi,heeft iemand wel eens stilgestaan bij de zogenaamde zaakwaarnemer? je maakt mij niet wijs dat hij dit zelf verzint!
Deze problemen liggen er al een tijd. Hij wil z'n vrouw en kind(eren?) hier hebben en hij denkt dat NEC dat voor elkaar kan krijgen. Samen met z'n zaakwaarnemer is het contract mondeling overeen gekomen alleen saidi weigert de handtekening te zetten, tot NEC het voor elkaar heeft met de IND. Aalbers kan dat natuurlijk niet, maar met dit contract zou het wel moeten lukken, maar dat wil hij dus niet ondertekenen. Z'n zaakwaarnemer is het met NEC eens hoorde ik en zowel hij als NEC proberen hem ervan te overtuigen om het te tekenen, want daarmee staat z'n zaak bij de IND sterker.
Saidi wil dat het eerst geregeld is met z'n gezin en wil dan pas tekenen, maar zo werkt dat hier dus niet en dat krijgen ze hem maar niet aan het verstand. Op deze manier gooit hij z'n eigen glazen in. Dit tijdbommetje loopt al een tijd en ontploft dus nu net voor de competitie. Het vreemde is wel dat hij de lusten van het nieuwe contract (meer salaris) wel lijkt te accepteren, want sinds januari krijgt hij al meer salaris. Dan moet hij ook principieel zijn en zeggen: Dit nieuwe salaris daar heb ik geen recht op want ik heb het contract niet ondertekent, maar dat gebeurd natuurlijk niet... Egoistisch vind ik het, ondanks dat ik goed begrijp dat hij vrouw en kind hier wil hebben.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
William
Berichten: 987
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:26
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door William »

Stuk voor stuk allemaal weg doen. Net wat Bleum zegt. Niemand is groter dan de club!
OPZOUTEN!
Legio Noviomagum en De Trouwe Honden

Gebruikersavatar
Samsonite86
Berichten: 20
Lid geworden op: za 01 aug 2009, 14:10
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door Samsonite86 »

beetje jammer dat zoon mannetje kapsones heeft.. we weten nog niet eens of zijn geboortedatum in het contract wel klopt..

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door Juul »

Jean-Marc Bosman heeft de hele voetbalwereld verandert met zijn rechtszaak. Nu moet Aalbers maar aantonen dat ook BVO's rechten hebben. Aalbers moet een peloton advocaten inzetten om het Aalbers-arrest te verklaren. Spelers die maandenlang hun salaris hebben ontvangen en desalniettemin hun club 1 dag voor de competitiestart in de steek laten moeten wereldwijd een verbod krijgen op het uitoefenen van hun vak. Daarnaast mag NEC een miljoenenclaim eisen. In het geval Ntibazonkiza zou dat uiteindelijk betekenen dat hij zijn asiel niet verlengd krijgt en terug moet keren naar land van herkomst.

Als het op die manier gespeeld wordt, dan moet het maar zo.

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2431
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door TheRealTricolores »

Kleine arrogante k*tkop !!! Wat is dit nou weer voor een geouwehoer ! Wat er ook aan de hand is, ook al wil hij zijn vrouw en kind hier krijgen, kan nooit een reden zijn om NEC nu in de steek te laten 1 dag voor de belangrijke wedstrijd in de kuip TEGEN Z'N OUDE TRAINER NOTABENE !!!

Kutjong verdient tonnen en dan gaan klagen over een contract, wat al sterk verbeterd was !!

Weet je optiefen met die gast en een nieuwe vleugelspeler halen ! Loopt er ook altijd bij alsof die heel wat is (net als Tshimbamba). Aan die gasten heb je niks. Strik erom en opzouten !
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

bvg
Berichten: 2008
Lid geworden op: vr 09 jan 2009, 10:57
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door bvg »

Het is heel makkelijk om nu Saidi uit te schelden. En weet je wat, ik ga het gewoon ook doen.

KUT Saidi :pukeface:

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door Frans »

Zijn officiele zaakwaarnemer baalt ook van deze situatie en heeft echt wel alles gedaan om hem tegen te houden. Ik denk echter dat er in zijn directe omgeving andere gasten zijn die meer invloed op hem hebben en hem deze actie hebben laten doen.....
NECTheBest

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2431
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door TheRealTricolores »

bvg schreef:Het is heel makkelijk om nu Saidi uit te schelden. En weet je wat, ik ga het gewoon ook doen.

KUT Saidi :pukeface:
:withstupid:
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

Gebruikersavatar
Jeroenmgn
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:23
Locatie: Nijmegen(NBO)
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door Jeroenmgn »

Maakt niet uit wie het doet..lekker laten opflikkeren, zo goed is die nu ook weer niet.

Gebruikersavatar
Samsonite86
Berichten: 20
Lid geworden op: za 01 aug 2009, 14:10
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door Samsonite86 »

[qoute]Ik denk echter dat er in zijn directe omgeving andere gasten zijn die meer invloed op hem hebben en hem deze actie hebben laten doen.....[/quote]

wie dan? zijn broer die hij heeft gebeld op de dorpstelefoon in de winkel van de slager in het dorp waar hij vandaan komt? zijn broer die ook op de derde volle maan van het jaar van de zon is geboren? "welkom in nederland meneer saidi, wat is uw geboorte datum? " saidi: "weet ik veel, iets met manen, dus doe maar 1 mei..."

gerry
Berichten: 16
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 12:03
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door gerry »

mschr schreef:
Frans schreef:het lijkt er sterk op dat hij onder druk wordt gezet door gasten om hem heen (niet zijn zaakwaarnemer..)
Mensen uit zijn omgeving? Marij Peters bedoel je?
?????????

Jotim
Berichten: 279
Lid geworden op: do 27 nov 2008, 15:39
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door Jotim »

Nou doei,met zo'n mentaliteit vrees ik dat het einde oefening voor je is bij NEC :bye:
Zo'n klein menneke,en dan zulke grote kapsones :finger:

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door Socio »

Jeroenmgn schreef:Maakt niet uit wie het doet..lekker laten opflikkeren, zo goed is die nu ook weer niet.
Ik vind het niet belangrijk of hij goed is. Al had Messi hier gespeeld en zo'n gedrag vertoont, dan nog vond ik het onacceptabel.

Maar triest als zelfs je zaakwaarnemer niet meer tot je kan doordringen omdat allerlei andere mensen je adviezen gaan geven waar je echt niet beter van wordt.

Gebruikersavatar
Samsonite86
Berichten: 20
Lid geworden op: za 01 aug 2009, 14:10
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door Samsonite86 »

saidi: "ik heb geen kapsones, ik ben gewoon de beste....."

Gebruikersavatar
Tom-nijmegen
Berichten: 37
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 08:37
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door Tom-nijmegen »

Frans schreef:Zijn officiele zaakwaarnemer baalt ook van deze situatie en heeft echt wel alles gedaan om hem tegen te houden. Ik denk echter dat er in zijn directe omgeving andere gasten zijn die meer invloed op hem hebben en hem deze actie hebben laten doen.....
Je zult het vast over zijn vaste gevolg hebben?
Rock 'n Roll

Gebruikersavatar
RwgT
Berichten: 2479
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:08
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door RwgT »

Ik had dit nooit van Saïdi verwacht, lijkt altijd zo'n vriendelijke gozer. Op zo'n manier op zo'n moment iedereen in de steek laten, erg triest. Je zou haast denken dat er meer aan de hand is dan alleen zijn gezin. Als iedereen zegt dat hij met een handtekening meer kans bij het IND heeft om zijn vrouw en kind(eren) hierheen te halen, waarom zou hij het dan niet doen?
And in the end, the love you take, is equal to the love you make.

Gebruikersavatar
Marcelinho04
Berichten: 380
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:03
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door Marcelinho04 »

Dat zou kunnen ja, de zaakwaarnemer zal hier dan ook wel achter zitten, maar Saïdi laat het dan toch maar wel gebeuren...

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door BIESKE »

bvg schreef:Het is heel makkelijk om nu Saidi uit te schelden. En weet je wat, ik ga het gewoon ook doen.

KUT Saidi :pukeface:
:withstupid: :withstupid: Niet te geloven dit. :angryfire:

Gebruikersavatar
Nec en aankopen
Berichten: 456
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 21:03
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door Nec en aankopen »

Hij heeft aangegeven dat hij meer consumptiebonnen wil,maar aalbers kan hem nie duidelijk maken dat het volgend jaar consumptie munten zijn.

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door SamSam »

Ik vind hem uitschelden nou ook weer iets te ver gaan, maar wat een kutactie is dit zeg :angryfire:
Ik vrees dat het optreden van Aalbers hier ook niet al te sterk is geweest.
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Saidi Ntibazonkiza

Bericht door BIESKE »

SamSam schreef:Ik vind hem uitschelden nou ook weer iets te ver gaan

Waarom??
Ik vrees dat het optreden van Aalbers hier ook niet al te sterk is geweest.
Want??

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten