Vite$$e - NEC play offs

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vite$$e - NEC play offs

Bericht door SanderNEC »

13.301 toeschouwers... Begrijp nu in eens waarom ze dat 'Allways look on the bright side of life' draaiden :biggrin:
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38420
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Vite$$e - NEC play offs

Bericht door mschr »

Eddy TT schreef:Wat een zielige reacties. Maakt niet uit wat ze wel of niet deden. Alles was toch als provocerend ervaren. Swart moet niet goed praten dat "zijn" supporters zich wederom misdragen. Want laten we eerlijk zijn. Het zijn meestal onze supporters die voor de problemen zorgen. De camera's stonden er volop. Ze kunnen ze er zo uit plukken.
Compleet mee eens. Swart moet verantwoordelijkheid nemen voor het gedrag van de eigen supporters. Het afschuiven op Vitesse en Vitesse-spelers is laf. Dat de naam van Zeefuik door Vitesse wordt verbasterd is natuurlijk wel verkeerd gedrag.

NECRulez
Berichten: 579
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:26
Contacteer:

Re: Vite$$e - NEC play offs

Bericht door NECRulez »

Heb reeds vernomen dat Rikkert ten Voorde een shirtje van Nijmegen onder zn RKC-shirt wil aandoen voor de Play-offs finale. Misschien kinderachtig en -wederom- een onnodige provocatie, maar ergens wel vermakelijk als ie dat ook daadwerkelijk doet en scoort.

Gebruikersavatar
rada
Berichten: 569
Lid geworden op: vr 13 apr 2012, 10:20
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vite$$e - NEC play offs

Bericht door rada »

NECRulez schreef:Heb reeds vernomen dat Rikkert ten Voorde een shirtje van Nijmegen onder zn RKC-shirt wil aandoen voor de Play-offs finale. Misschien kinderachtig en -wederom- een onnodige provocatie, maar ergens wel vermakelijk als ie dat ook daadwerkelijk doet en scoort.
Dan kan alakmak dat ook doen.Hij scoort ook regelmatig.
Zou wel mooi zijn als ze door deze 2 uitgeschakeld worden

jbnmgn

Re: Vite$$e - NEC play offs

Bericht door jbnmgn »

De naam van Zeefuik bewust verkeerd spellen, de middenstip jatten, de haren in rood/groen/zwart verven, het bewust over de ronde vlag in de middencirkel lopen, een middelvinger opsteken naar de vitesse aanhang enz. Dat zijn dingen die bij een echte derby horen. Vernielingen aanrichetn zoals het glas en stoeltjes slopen, schuttingen verven enz, is niet goed te praten. Maar dat het derby gevoel weer terug aan het komen is, is nu wel duidelijk, en meer dan voorgaande jaren, en dat is leuk.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38420
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Vite$$e - NEC play offs

Bericht door mschr »

jbnmgn schreef:De naam van Zeefuik bewust verkeerd spellen
Supporters mogen het doen. Als spelers het doen, vind ik het al wat minder. Als een club het doet, vind ik het slecht. Een club draagt verantwoordelijkheid voor het gedrag van supporters. Als een club spiritus op de barbecue gaat gooien, ontstaat er ellende.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vite$$e - NEC play offs

Bericht door SanderNEC »

Afbeelding

Zo hee, die Van Delft heeft ook 3 stoelen nodig :crazy:
ForzaNEC.nl

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Vite$$e - NEC play offs

Bericht door Bleum »

Vraagje... Wie van de mensen die nu afgeven op de eigen supporters waren er gisteren bij en kunnen derhalve een eerljjkoordeel vellen?
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Vite$$e - NEC play offs

Bericht door LT »

Mark Ariaans schreef:
Demtsjenko schreef:tja... jammer... pastoor had natuurlijk meteen cmovs in moeten brengen toen nuytink eraf moest... achterhoede intact houden en maar zien waar het schip strand...
Deed hij ook, alleen koos hij ervoor om Conboy centraal te schuiven ipv een wissel in te brengen en Amieux terug te halen naar linksback. Is ook logisch, want Conboy is linksbenig en Cmovs rechtsbenig.
Dat klopt niet. Koolwijk kwam naast Van Eijden te spelen. Pas toen Koolwijk voor de defensie ging spelen en Rens in zijn eentje Bony moest kort houden, kwamen we (zelfs met 9 man) weer aan voetballen toe.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4826
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Vite$$e - NEC play offs

Bericht door T.I.G.O. »

LT schreef:
Mark Ariaans schreef:
Demtsjenko schreef:tja... jammer... pastoor had natuurlijk meteen cmovs in moeten brengen toen nuytink eraf moest... achterhoede intact houden en maar zien waar het schip strand...
Deed hij ook, alleen koos hij ervoor om Conboy centraal te schuiven ipv een wissel in te brengen en Amieux terug te halen naar linksback. Is ook logisch, want Conboy is linksbenig en Cmovs rechtsbenig.
Dat klopt niet. Koolwijk kwam naast Van Eijden te spelen. Pas toen Koolwijk voor de defensie ging spelen en Rens in zijn eentje Bony moest kort houden, kwamen we (zelfs met 9 man) weer aan voetballen toe.
:withstupid:

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Vite$$e - NEC play offs

Bericht door Don Corleone »

Bleum schreef:Velthuizen: "Als ze echt waren doorgebroken, was ik natuurlijk snel weggerend"

Je kunt zeggen wat je wilt over Pietje, maar hij past wel bij die club. Hij zou zelfs hetzelfde doen als de supporters! Clubman...
:biggrin:
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
cowboy
Berichten: 281
Lid geworden op: ma 28 apr 2008, 16:36
Locatie: Nijmegen

Re: Vite$$e - NEC play offs

Bericht door cowboy »

Zat gisteren op hoofdtribune en had flink ruzie met zo een mongool voor me die me constant zat uit dagen.
En die Bony met zijn doelpunt met zijn snij bewegingen gewoon belachelijk en dan roepen sommige supporters hier dat je geen apengeluiden mag maken nou let maar op volgend jaar.
Na de 2 -0 zijn we gelijk met 6 man gegaan had ging zin om dat tuig zien te feest vieren.
Dit is de laatste keer dat ik daar naar toe ga ik heb het helemaal gehad met dat kut publiek daar.
En die velthuizen laat hij zich maar niet zien met de 4 daagse in Nijmegen die vuile rat.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26904
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Vite$$e - NEC play offs

Bericht door De Kletskop »

cowboy schreef: En die Bony met zijn doelpunt met zijn snij bewegingen gewoon belachelijk en dan roepen sommige supporters hier dat je geen apengeluiden mag maken nou let maar op volgend jaar..
:pukeface:

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Vite$$e - NEC play offs

Bericht door flipsen »

De Kletskop schreef:
cowboy schreef: En die Bony met zijn doelpunt met zijn snij bewegingen gewoon belachelijk en dan roepen sommige supporters hier dat je geen apengeluiden mag maken nou let maar op volgend jaar..
:pukeface:
misschien was dit een reactie van bony op de oerwoudgeluiden
Risus abundat in ore stultorum

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Vite$$e - NEC play offs

Bericht door jasper491 »

http://www.youtube.com/watch?v=CBKn2mvGi84 pas bij 4.52 valt er wat te zien.. Voor de mensen die erbij waren, waaronder ik, weten dat het allemaal wat overdreven word soms. Er zijn een hoop stoelen kapot gegaan ja maar dat moet vite$$e maar bij zichzelf zoeken. Heb nog geen filmpje gevonden waar je de spelers ziet uitdagen.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17931
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Vite$$e - NEC play offs

Bericht door Demtsjenko »

dat moet vitesse maar bij zichzelf zoeken... ben jij wel helemaal goed bij je hoofd?

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Vite$$e - NEC play offs

Bericht door jasper491 »

Demtsjenko schreef:dat moet vitesse maar bij zichzelf zoeken... ben jij wel helemaal goed bij je hoofd?
Misschien vat je het verkeerd op, maar ik bedoel dat Vitesse en hun staf/leiding moet zeggen dat spelers een voorbeeldfunctie hebben. En daarnaast ik keur het gedrag niet goed hoor, ben verre van een hooligan dus :wink: Het is alleen de onheil over jezelf afroepen met dit rare gedrag

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17931
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Vite$$e - NEC play offs

Bericht door Demtsjenko »

dan nog ben je altijd verantwoordelijk voor je eigen gedrag...

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20551
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Vite$$e - NEC play offs

Bericht door Mark Ariaans »

LT schreef: Dat klopt niet. Koolwijk kwam naast Van Eijden te spelen. Pas toen Koolwijk voor de defensie ging spelen en Rens in zijn eentje Bony moest kort houden, kwamen we (zelfs met 9 man) weer aan voetballen toe.
Is dat zo? Mijn fout dan. Ik zag Amieux na de rode kaart van Bram bij voortduring opduiken op linksback en Conboy leek meer centraal te lopen, terwijl ik niet de indruk had dat Koolwijk zich had laten zakken vanuit het middenveld. Maar goed, op tv is dat toch altijd wat moeilijker in te schatten dan het live zien op het veld uiteraard. Had me ook een logischer oplossing geleken, want zoveel heeft Amieux op linksbuiten toch niet in de melk te brokkelen.

Gebruikersavatar
insomnia
Berichten: 168
Lid geworden op: di 12 jun 2007, 13:55
Contacteer:

Re: Vite$$e - NEC play offs

Bericht door insomnia »

Zeg, die Velthuizen woont hier toch nog steeds ergens in de buurt?

Kwestie van tijd tot ie een keer de verkeerde tegen het lijf loopt. Daar vraag je om met zulk gedrag.
Last van obstipatie? Denk aan Arnhem!

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Vite$$e - NEC play offs

Bericht door LT »

Mark Ariaans schreef:
LT schreef: Dat klopt niet. Koolwijk kwam naast Van Eijden te spelen. Pas toen Koolwijk voor de defensie ging spelen en Rens in zijn eentje Bony moest kort houden, kwamen we (zelfs met 9 man) weer aan voetballen toe.
Is dat zo? Mijn fout dan. Ik zag Amieux na de rode kaart van Bram bij voortduring opduiken op linksback en Conboy leek meer centraal te lopen, terwijl ik niet de indruk had dat Koolwijk zich had laten zakken vanuit het middenveld. Maar goed, op tv is dat toch altijd wat moeilijker in te schatten dan het live zien op het veld uiteraard. Had me ook een logischer oplossing geleken, want zoveel heeft Amieux op linksbuiten toch niet in de melk te brokkelen.
Wellicht, maar dan speelt Conboy weer buiten zijn kracht (het opstomen). Maar dat zijn de dingen die je op tv moeilijker ziet inderdaad. Ik was met Cmovs verder gegaan (ipv Foor of Amieux, beiden speelde zeer matig) en Zeefuik in de rust gewisseld voor Platje. Je enige kans was om een steekbal een snelle speler te bedienen, dan heb je weinig aan Zeefuik (zoals je ook twee keer kon zien aan het slot van de eerste helft).

Gebruikersavatar
Rob Penkelman
Berichten: 325
Lid geworden op: vr 03 jul 2009, 14:07

Re: Vite$$e - NEC play offs

Bericht door Rob Penkelman »

EN IK BLIJF TROTS OP MIJN CLUB!!! :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal:
Niet meteen iemand veroordelen, misschien was ie tijdelijk bezopen!

Gebruikersavatar
fr@nk
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:06
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Vite$$e - NEC play offs

Bericht door fr@nk »

insomnia schreef:Zeg, die Velthuizen woont hier toch nog steeds ergens in de buurt?

Kwestie van tijd tot ie een keer de verkeerde tegen het lijf loopt. Daar vraag je om met zulk gedrag.
Die achterlijke woont volgens mij nog in Beuningen. Beuningseplas.
Hij wil wel de vierdaagse mee vieren en rustig in Nijmegen winkelen. Vooral zo gedragen dan. Hij weet dat het gevoelig ligt.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17931
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Vite$$e - NEC play offs

Bericht door Demtsjenko »

LT schreef:
Mark Ariaans schreef:
LT schreef: Dat klopt niet. Koolwijk kwam naast Van Eijden te spelen. Pas toen Koolwijk voor de defensie ging spelen en Rens in zijn eentje Bony moest kort houden, kwamen we (zelfs met 9 man) weer aan voetballen toe.
Is dat zo? Mijn fout dan. Ik zag Amieux na de rode kaart van Bram bij voortduring opduiken op linksback en Conboy leek meer centraal te lopen, terwijl ik niet de indruk had dat Koolwijk zich had laten zakken vanuit het middenveld. Maar goed, op tv is dat toch altijd wat moeilijker in te schatten dan het live zien op het veld uiteraard. Had me ook een logischer oplossing geleken, want zoveel heeft Amieux op linksbuiten toch niet in de melk te brokkelen.
Wellicht, maar dan speelt Conboy weer buiten zijn kracht (het opstomen). Maar dat zijn de dingen die je op tv moeilijker ziet inderdaad. Ik was met Cmovs verder gegaan (ipv Foor of Amieux, beiden speelde zeer matig) en Zeefuik in de rust gewisseld voor Platje. Je enige kans was om een steekbal een snelle speler te bedienen, dan heb je weinig aan Zeefuik (zoals je ook twee keer kon zien aan het slot van de eerste helft).
ik dus ook... :biggrin:

Jeffrey
Berichten: 129
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 07:55
Contacteer:

Re: Vite$$e - NEC play offs

Bericht door Jeffrey »

Vanuit de kant van Vitesse is er veel fout gegaan in de organisatie voor deze wedstrijd. Om maar een klein voorbeeldje te noemen. Het probleem van de schuifdeur was niet iets van deze wedstrijd maar was iets wat al veel langer speelde. Als organisatie van Vitesse neem je toch geen enkel risico? Je zorgt dat dit goed geregeld is. Vlak voor de wedstrijd is er nog technisch onderhoud aan gedaan en nog was het niet goed. Een steward van Vitesse die vlak voor het vak mee feest viert na de wedstrijd. Sorry hoor maar dan ben je als organisatie niet goed bezig. En dan kan ik nog wel even door gaan. Gelukkig was er een Auditor van de KNVB aanwezig die dit allemaal netjes heeft genoteerd. Voor Vitesse zal dit hopelijk nog een staartje krijgen.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten