Heerenveen-NEC

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16576
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Heerenveen-NEC

Bericht door jackkreta »

CHEF schreef:
tweety schreef:
mschr schreef:
henkie1234 schreef:sprak juist gisteren heerenveen fans en die hopen dat dost uit de basis wordt gehouden. Enige die niveau heeft is aissaidi. Rest vonden ze bagger en zien het juist slecht in voor heerenveen a.s. zaterdag. Tja wie heeft nu gelijk? Wie zien het zaterdag wel.
Friezen, meisjes en Ajax-supporters hebben weinig verstand van voetbal...
onder welke van de drie val jij ? :wink:
Pak de inleiding van Hillemuil Niks er maar bij, dan zie je het zelf.
Friezen, met uitzondering van Amelanders.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Daan
Berichten: 966
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Heerenveen-NEC

Bericht door Daan »

Gaat weer lekker bij NEC. Vorige week zondag al een kaartje via internet besteld maar wederom niks thuis gestuurd gekregen! :(

Lars
Berichten: 880
Lid geworden op: za 04 sep 2010, 22:45

Re: Heerenveen-NEC

Bericht door Lars »

Druten, waar ligt dat ergens?

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20568
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Heerenveen-NEC

Bericht door Mark Ariaans »

Bij Puiflijk.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Heerenveen-NEC

Bericht door BIESKE »

Mark Ariaans schreef:Bij Puiflijk.
Held :hail: :hail:

Gebruikersavatar
Fvijf
Berichten: 305
Lid geworden op: wo 01 okt 2008, 11:48
Contacteer:

Re: Heerenveen-NEC

Bericht door Fvijf »

Daan schreef:Gaat weer lekker bij NEC. Vorige week zondag al een kaartje via internet besteld maar wederom niks thuis gestuurd gekregen! :(
Eergister contact gehad met NEC of mijn kaartje alsnog verstuurd kon worden (wat volgens de site niet meer mogelijk was).
Ze zouden alle kaartjes die voor 10uur (woensdag) besteld waren per post versturen.

Ik vermoed dat ze dus alle kaartjes op woensdag verstuurd hebben wat betekend dat je hem uiterlijk vandaag zou moeten ontvangen.

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Heerenveen-NEC

Bericht door CHEF »

Fvijf schreef:
Daan schreef:Gaat weer lekker bij NEC. Vorige week zondag al een kaartje via internet besteld maar wederom niks thuis gestuurd gekregen! :(
Eergister contact gehad met NEC of mijn kaartje alsnog verstuurd kon worden (wat volgens de site niet meer mogelijk was).
Ze zouden alle kaartjes die voor 10uur (woensdag) besteld waren per post versturen.

Ik vermoed dat ze dus alle kaartjes op woensdag verstuurd hebben wat betekend dat je hem uiterlijk vandaag zou moeten ontvangen.
Of we zitten met een vak vol postbezorgers.

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Heerenveen-NEC

Bericht door OAFFERE »

Mark Ariaans schreef:Bij Puiflijk.
voorbij oaffere

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Heerenveen-NEC

Bericht door OAFFERE »

NIJMEGEN - Leroy George start op de bank bij de competitie-opening van NEC. Trainer Alex Pastoor geeft zaterdagavond tegen Heerenveen de voorkeur aan een aanvalslinie met Melvin Platje, Stef Nijland en Lasse Schöne. Enig voorbehoud moet Pastoor wel maken. Middenvelder John Goossens verliet vrijdag de training met een enkelblessure.


Is de Amsterdammer niet fit, dan kan de coach ervoor kiezen Schöne terug te halen naar het middenveld, waardoor er voor George in de voorhoede een plek vrijkomt. Een andere optie is Navarone Foor op de plek van Goossens te posteren.

Rémy Amieux, net hersteld van een enkelkwetsuur, start in Friesland op de bank. De flankverdedigers zijn daarmee Pavel Cmovs en Nathaniel Will.

Vermoedelijke opstelling NEC: Cillessen; Cmovs, Nuytinck, Zomer, Will; Van der Velden, Koolwijk, Goossens; Platje, Schöne, Nijland

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Heerenveen-NEC

Bericht door Michael »

Totaal geen idee wat te verwachten. Ben erg benieuwd!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Heerenveen-NEC

Bericht door mschr »

OAFFERE schreef:NIJMEGEN - Leroy George start op de bank bij de competitie-opening van NEC. Trainer Alex Pastoor geeft zaterdagavond tegen Heerenveen de voorkeur aan een aanvalslinie met Melvin Platje, Stef Nijland en Lasse Schöne.
Een krankzinnige opstelling. El Akchaoui lust een Platje wel rauw. En Goossens/vd Velden op het middenveld in plaats van Abdisalam is ook niet jofel.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Heerenveen-NEC

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:
OAFFERE schreef:NIJMEGEN - Leroy George start op de bank bij de competitie-opening van NEC. Trainer Alex Pastoor geeft zaterdagavond tegen Heerenveen de voorkeur aan een aanvalslinie met Melvin Platje, Stef Nijland en Lasse Schöne.
Een krankzinnige opstelling. El Akchaoui lust een Platje wel rauw. En Goossens/vd Velden op het middenveld in plaats van Abdisalam is ook niet jofel.
ik snap het ook niet, hoe kun je nou george op de bank zetten !?!?

Lars
Berichten: 880
Lid geworden op: za 04 sep 2010, 22:45

Re: Heerenveen-NEC

Bericht door Lars »

George speelt niet, Platje op de vleugel en niet in de spits, Schone niet op het middenveld? Vreemd hoor!

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Heerenveen-NEC

Bericht door ApophisEire »

Ik hoop niet dat Pastoor de voorkeur aan Platje blijft geven.
Een keertje vind ik niet erg, maar ik vind George toch wel een stuk beter als Platje en verdient het niet om vervangen te worden.

Misschien is dit incidenteel?
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Heerenveen-NEC

Bericht door K03N »

Hoe kun je de beste speler van de voorbereiding op de bank zetten?

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Heerenveen-NEC

Bericht door Jackiegoal »

CHEF schreef:
Fvijf schreef:
Daan schreef:Gaat weer lekker bij NEC. Vorige week zondag al een kaartje via internet besteld maar wederom niks thuis gestuurd gekregen! :(
Eergister contact gehad met NEC of mijn kaartje alsnog verstuurd kon worden (wat volgens de site niet meer mogelijk was).
Ze zouden alle kaartjes die voor 10uur (woensdag) besteld waren per post versturen.

Ik vermoed dat ze dus alle kaartjes op woensdag verstuurd hebben wat betekend dat je hem uiterlijk vandaag zou moeten ontvangen.
Of we zitten met een vak vol postbezorgers.
Dus zo regelt TNT de bedrijfsuitjes :biggrin:
"I am Brian, and so is my wife!"

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Heerenveen-NEC

Bericht door Socio »

mschr schreef:
OAFFERE schreef:NIJMEGEN - Leroy George start op de bank bij de competitie-opening van NEC. Trainer Alex Pastoor geeft zaterdagavond tegen Heerenveen de voorkeur aan een aanvalslinie met Melvin Platje, Stef Nijland en Lasse Schöne.
Een krankzinnige opstelling. El Akchaoui lust een Platje wel rauw. En Goossens/vd Velden op het middenveld in plaats van Abdisalam is ook niet jofel.
Dat Abdisalam niet speelt is niet heel onlogisch, die draait pas kort mee in de selectie. Heerenveen komt gewoon te vroeg.

Maar Platje op de vleugel, Schöne in de spits en George op de bank, het zou mijn keuze niet zijn. Maar anderzijds, Pastoor heeft de laatste weken richting deze opstelling gewerkt. Het is dus niet heel verrassend en als je een goede wedstrijd speelt in Heerenveen zul je mij niet horen.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Heerenveen-NEC

Bericht door Jota »

Lars schreef:George speelt niet, Platje op de vleugel en niet in de spits, Schone niet op het middenveld? Vreemd hoor!
zo heeft NEC toch de hele voorbereiding gespeeld?!
Ik vind het jammer dat George niet speelt, is toch de man van de actie.

ÐIRTYHØUSE
Berichten: 38
Lid geworden op: di 10 mei 2011, 14:53
Contacteer:

Re: Heerenveen-NEC

Bericht door ÐIRTYHØUSE »

El Akchaoui vreet Platje op, George op de bank en Goossens geblesseerd. Word weer een ouderwetse 0 punter.

recreantb
Berichten: 2151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:36

Re: Heerenveen-NEC

Bericht door recreantb »

George deed van de week ook oncollegiaal, misschien heeft dat er wat mee te maken..

Op naar de 3punter in H´veen
NEC: mijn club

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Heerenveen-NEC

Bericht door SanderNEC »

Dit wordt weer zwaar klote, zal ie wel weer Cmovs of Will op linksback zetten wat natuurlijk niet werkt... Will rechts, centrum Van Eijden en Zomer en links gewoon Nuytinck!
ForzaNEC.nl

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Heerenveen-NEC

Bericht door K03N »

SanderNEC schreef:Dit wordt weer zwaar klote, zal ie wel weer Cmovs of Will op linksback zetten wat natuurlijk niet werkt... Will rechts, centrum Van Eijden en Zomer en links gewoon Nuytinck!
Want Nuytinck heeft wel de snelheid om een Beerens bij te houden?

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7340
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Heerenveen-NEC

Bericht door Keizerstad1994 »

Waarom zou George er pas inkomen als Goossens uitvalt? Je moet gewoon met minimaal een speler spelen die snelheid heeft. Platje op rechts kan wel, maar ik heb liever George.

Overigens snap ik wel dat Cmovs rechtsback staat. Hij mag dan opbouwend niet best zijn, verdedigend is hij goed. Precies wat je nodig hebt tegen Assaidi. Iemand die hem gewoon hard aanpakt en er de hele tijd constant opzit.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Heerenveen-NEC

Bericht door Jackiegoal »

K03N schreef:
SanderNEC schreef:Dit wordt weer zwaar klote, zal ie wel weer Cmovs of Will op linksback zetten wat natuurlijk niet werkt... Will rechts, centrum Van Eijden en Zomer en links gewoon Nuytinck!
Want Nuytinck heeft wel de snelheid om een Beerens bij te houden?
Lens is sneller dan Beerens, dus ja.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22803
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Heerenveen-NEC

Bericht door burp »

Sjors gelijk op de bank zetten?

Nou Pastoor heeft nu al wat uit te leggen.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten