Voorbereiding 2011-2012

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2011-2012

Bericht door Tiel »

TT schreef:Foor is echt een talentje....kan een goede worden. Die linksbuiten van AWC kon je wel aan zien dat 'ie kan ballen, maar ik kan niet zeggen dat 'ie het Will (Wellenberg deed niet mee) lastig heeft gemaakt. Iemand hierboven zei dat Cmovs goed speelde, maar dat vond ik juist niet. Met name in de eerste helft had 'ie vijf of zes verkeerde passes. Verdedigend is 'ie nauwelijks getest. George en Ten Voorde speelden zeer gedreven, Nijland ongelukkig....
Erton (deed eerste helft mee) heb ik nauwelijks gezien, in de tweede helft viel 'ie wel op, zij het door zijn hoogblonde vriendin! :wink:

En zes euro voor een oefenwedstrijd vind ik niet veel. Bij amateurclubs vragen ze tegenwoordig soms al 4,5 euro voor een toegangskaartje ofzo....

Wat was dat trouwens voor een actie met die fakkels en dat spandoek? Had niet het idee dat het echt aansloeg. Stonden er daardoor een beetje lullig bij...
Van der Gijp zou zeggen: Wat ben je nu allemaal aan het doen?
Snap niet dat (bijna)volwassenen daar zo "zielig" kunnen gaan staan. Nogmaals van der Gijp: Waar slaat dat op?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1828
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2011-2012

Bericht door BertNEC »

Ik vond het een zeer interessante oefenpot.

1e helft: Cmovs vond ik juist zeer matig spelen. Foute inspeelpasses,hard naar voren lopen met de bal en vaak toch niet wetend wat te doen, erg onrustig.
AWC kwam er een paar keer gevaarlijk uit zonder echt grote kansen te creeren.Duurde lang voordat NEC de 1e goal had. Nuytinck als aanvoerder zeer druk aan het coachen net als Cillesen trouwens. Erton te weinig aan de bal. Platje ook niet veel aan de bal geweest.( wel mooie goal trouwens die lob)Koolwijk al duidelijk centraal aanwezig.Schone als spits in ieder geval in deze wedstrijd niet geslaagd

2e helft: wat jonge nieuwe spelers erin: Grootfaam rechtsachter eigenlijk niet getest. Latupereissa centraal achter de spitsen spelend en zeer actief.Foor maakte een prima indruk, gelijk George alhoewel de eerste acties nog mislukten maar verder in de wedstrijd een paar schitterende acties.Babos op 2 reddingen na niet getest.Nijland nog wat treuzelig, stond wel erg ver aan de zijkant.Ten Voorde ook zeer actief, ik vond hem sneller geworden .

Verschil met de 1e helft vond ik het baltempo, in de 2e helft ging de bal veel sneller rond en vooral in de kleine ruimte werd er soms mooi getikt.

Ik vond het een prima pot van NEC.
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2011-2012

Bericht door Pol »

CHEF schreef:
Jackiegoal schreef:
Bleum schreef:Ik vind 6 euro zeker veel geld voor een oefenpot
Maar toch niet belachelijk hoog?
6 euro is tegenwoordig al laag voor een oefenpot.
:withstupid: Keurige prijs

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26905
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2011-2012

Bericht door De Kletskop »

Pol schreef:
CHEF schreef:
Jackiegoal schreef:
Bleum schreef:Ik vind 6 euro zeker veel geld voor een oefenpot
Maar toch niet belachelijk hoog?
6 euro is tegenwoordig al laag voor een oefenpot.
:withstupid: Keurige prijs
Daar zit het gevaar , dat we het al een keurige prijs gaan vinden.

Leuk , Papa die met zijn 3 zoons gaat....

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2011-2012

Bericht door Pol »

W.V.W.3 schreef:
Pol schreef:
CHEF schreef:
Jackiegoal schreef:
Bleum schreef:Ik vind 6 euro zeker veel geld voor een oefenpot
Maar toch niet belachelijk hoog?
6 euro is tegenwoordig al laag voor een oefenpot.
:withstupid: Keurige prijs
Daar zit het gevaar , dat we het al een keurige prijs gaan vinden.

Leuk , Papa die met zijn 3 zoons gaat....
Nou, dan ben je 18 euro kwijt. Sorry hoor, maar in vergelijking met vele andere vormen van vermaak een heel billijk bedrag.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7088
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2011-2012

Bericht door Sandertjuh85 »

Pol schreef:
W.V.W.3 schreef:
Pol schreef:
CHEF schreef:
Jackiegoal schreef:
Bleum schreef:Ik vind 6 euro zeker veel geld voor een oefenpot
Maar toch niet belachelijk hoog?
6 euro is tegenwoordig al laag voor een oefenpot.
:withstupid: Keurige prijs
Daar zit het gevaar , dat we het al een keurige prijs gaan vinden.

Leuk , Papa die met zijn 3 zoons gaat....
Nou, dan ben je 18 euro kwijt. Sorry hoor, maar in vergelijking met vele andere vormen van vermaak een heel billijk bedrag.
24 euro neem ik aan. (of waren kinderen goedkoper?)
Maar ik maak me dr ook nooit zo druk om, omdat ik toch alleen ga. Maar eigenlijk gaat het nergens over.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2011-2012

Bericht door SanderNEC »

Ja wat moet je dan doen? 1 euro vragen? Het moet ook nog iets opbrengen voor die clubs...
ForzaNEC.nl

Sanne
Berichten: 1486
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 13:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2011-2012

Bericht door Sanne »

Als je 6 euro vraagt zorg dan in ieder geval dat je het goed regelt. En het had nog meer op kunnen brengen, door geen 2 man achter de bar te zetten. Neem een voorbeeld aan de Beuningse Boys waar alles goed geregeld was en waar nog meer mensen waren!
Nijmegen... Stad naar m'n hart!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2011-2012

Bericht door Arjan van Hout »

SanderNEC schreef:Ja wat moet je dan doen? 1 euro vragen? Het moet ook nog iets opbrengen voor die clubs...
de entree is voor NEC. Bij de beuningse boys was dat zeker zo en volgens mij ook bij awc. De baropbrengst is voor de club dan....

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2011-2012

Bericht door SanderNEC »

Tja NEC is ook niet de rijkste dus alle kleine beetjes helpen zullen we maar zeggen :biggrin:
ForzaNEC.nl

dabola
Berichten: 282
Lid geworden op: za 05 jan 2008, 15:18
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2011-2012

Bericht door dabola »

Eniesee schreef:
SanderNEC schreef:Ja wat moet je dan doen? 1 euro vragen? Het moet ook nog iets opbrengen voor die clubs...
de entree is voor NEC. Bij de beuningse boys was dat zeker zo en volgens mij ook bij awc. De baropbrengst is voor de club dan....
Bij Beuningse Boys was 80% van de entree voor NEC, 20% voor Beuningse Boys. Ik was er pas om 10 voor half 8 dus de drukte net ontlopen schijnbaar ;).
Een avond waarop iedereen het eens is, is een verloren avond.

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2011-2012

Bericht door BiT »

Ronnie, Bus 6!

trouwehond

Re: Voorbereiding 2011-2012

Bericht door trouwehond »

20 min in de rij gestaan , die keurig door 2 geparkeerde auto,s doorliep .
:withstupid: Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat ik in rondje om sta bij DTH
Deze foto is van mijn camera.
Afbeelding

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3872
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2011-2012

Bericht door BasNijmegen »

trouwehond schreef:20 min in de rij gestaan , die keurig door 2 geparkeerde auto,s doorliep .
Dat sloeg werkelijk nergens op. Waarom ging de rij tussen de auto's door? Het zou je auto maar zijn.

trouwehond

Re: Voorbereiding 2011-2012

Bericht door trouwehond »

Iedereen volgt elkaar tussen die 2 auto,s door, 1 was en hagelnieuwe golf .

Lars
Berichten: 880
Lid geworden op: za 04 sep 2010, 22:45

Re: Voorbereiding 2011-2012

Bericht door Lars »

Jammer dat Erton vanaf links speelde. Hij is toch echt meer een spits. Als buitenspeler komt hij, zoals in het verleden wel gebleken is, niet uit de verf.

kuppie
Berichten: 157
Lid geworden op: ma 09 feb 2009, 15:19
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2011-2012

Bericht door kuppie »

Manchester City op AWC - veld?

Klein stukje uit de Wegwijs (krant van Wijchen):

In de Wegwijs van 8 juni kondigden we op de voorpagina al aan: Geheime Europese Topclub op AWC-veld. Inmiddels, zij het officieus, wat meer te zeggen over deze voetbalverrassing. De tegenstander van NEC op 29 juli op het veld van AWC is hoogstwaarschijnlijk ..Manchester City. De rijke Premiership ploeg zou officieel met het belofteteam komen om tegen NEC te oefenen. Maar hoewel daarin spelers van wereldniveau voetballen, wordt toch aangenomen dat eveneens spelers uit de hoofdmacht van City op 29 juli in Wijchen hun opwachting zullen maken.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2011-2012

Bericht door Tiel »

kuppie schreef:Manchester City op AWC - veld?

Klein stukje uit de Wegwijs (krant van Wijchen):

In de Wegwijs van 8 juni kondigden we op de voorpagina al aan: Geheime Europese Topclub op AWC-veld. Inmiddels, zij het officieus, wat meer te zeggen over deze voetbalverrassing. De tegenstander van NEC op 29 juli op het veld van AWC is hoogstwaarschijnlijk ..Manchester City. De rijke Premiership ploeg zou officieel met het belofteteam komen om tegen NEC te oefenen. Maar hoewel daarin spelers van wereldniveau voetballen, wordt toch aangenomen dat eveneens spelers uit de hoofdmacht van City op 29 juli in Wijchen hun opwachting zullen maken.
Niet de krant van Wijchen maar de Televaag van Wijchen, zeer rechts zelfs voor Wijchense begrippen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

WestHamersUnited
Berichten: 593
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 17:25
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2011-2012

Bericht door WestHamersUnited »

Tiel schreef:
kuppie schreef:Manchester City op AWC - veld?

Klein stukje uit de Wegwijs (krant van Wijchen):

In de Wegwijs van 8 juni kondigden we op de voorpagina al aan: Geheime Europese Topclub op AWC-veld. Inmiddels, zij het officieus, wat meer te zeggen over deze voetbalverrassing. De tegenstander van NEC op 29 juli op het veld van AWC is hoogstwaarschijnlijk ..Manchester City. De rijke Premiership ploeg zou officieel met het belofteteam komen om tegen NEC te oefenen. Maar hoewel daarin spelers van wereldniveau voetballen, wordt toch aangenomen dat eveneens spelers uit de hoofdmacht van City op 29 juli in Wijchen hun opwachting zullen maken.
Niet de krant van Wijchen maar de Televaag van Wijchen, zeer rechts zelfs voor Wijchense begrippen.
Sjasses, dat is inderdaad een uiterst rechts stukje.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2011-2012

Bericht door Jomano »

http://mcfcreservesandacademy.co.uk/

Friday 29th July 2011

Nijmegen v Manchester City
Goffertstadion
Stadionplein 1
6532 AJ Nijmegen
Kick Off:6pm
Is dus een beloften elftal die waarschijnlijk tegen jong NEC gaat spelen? aangezien NEC één dag later ook een oefenpot heeft.
Het 1e van Manchester City speelt op een toernooi in Dublin.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2011-2012

Bericht door Arjan van Hout »

Tiel schreef: zullen maken.
Niet de krant van Wijchen maar de Televaag van Wijchen, zeer rechts zelfs voor Wijchense begrippen.[/quote]
:jestera: wat een onzin, Wegwijs is nou een typisch lokaal krantje met absoluut geen politieke voorkeur laatst staan artikelen erin.....

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2011-2012

Bericht door Tiel »

Eniesee schreef:
Tiel schreef: zullen maken.
Niet de krant van Wijchen maar de Televaag van Wijchen, zeer rechts zelfs voor Wijchense begrippen.
:jestera: wat een onzin, Wegwijs is nou een typisch lokaal krantje met absoluut geen politieke voorkeur laatst staan artikelen erin.....[/quote]
Ik erger me b.v. al jaren aan de manier waarover er over de politie wordt gesproken. Ze doen helemaal niets goed, iedere snelheidscontrole wordt belachelijk gemaakt. Altijd meer aandacht voor de upperten van Wijchen. Nee ze hebben het inderdaad niet over het vluchtelingenprobleem , maar de rechtse inslag is er in mijn ogen zeker.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2011-2012

Bericht door TT »

Volgens mensen van AWC die ik gisteren sprak gaat het inderdaad om een wedstrijd tussen Jong NEC en Jong Manchester City

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2011-2012

Bericht door Arjan van Hout »

Tiel schreef:
Eniesee schreef:
Tiel schreef: zullen maken.
Niet de krant van Wijchen maar de Televaag van Wijchen, zeer rechts zelfs voor Wijchense begrippen.
:jestera: wat een onzin, Wegwijs is nou een typisch lokaal krantje met absoluut geen politieke voorkeur laatst staan artikelen erin.....
Ik erger me b.v. al jaren aan de manier waarover er over de politie wordt gesproken. Ze doen helemaal niets goed, iedere snelheidscontrole wordt belachelijk gemaakt. Altijd meer aandacht voor de upperten van Wijchen. Nee ze hebben het inderdaad niet over het vluchtelingenprobleem , maar de rechtse inslag is er in mijn ogen zeker.[/quote]
krijg jij overigens de wegwijs in tiel ?

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Voorbereiding 2011-2012

Bericht door Jackiegoal »

Wel grappig dat NEC inderdáád tegen Manchester City speelt :wink:
"I am Brian, and so is my wife!"

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten