Ajax-NEC

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Ajax-NEC

Bericht door Tiel »

Hij was sowieso gestoord. Ik heb nog nooit een speler bij een corner de bal in het driehoekje zien leggen. Deze klojo gaat er geel voor geven.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Lars
Berichten: 880
Lid geworden op: za 04 sep 2010, 22:45

Re: Ajax-NEC

Bericht door Lars »

valkhof schreef:
Ron Delgado schreef:De eerste bal die Nuytinck vooruit trapt is gelijk een goal. :biggrin:

Verder wel goed gespeeld, maar we missen diepgaande middenvelders. Nu spelen we a la Barcelona de bal rond, maar die gaan dan ineens diep. Bij ons lijkt balbezit rond de middellijn wel een doel op zich.
dat gevoel had ik ook, we misten gewoon nog een diepgaande middevelder. ik vond schone weer erg tegenvallend. nogmaals ik heb alleen 2e helft gezien maar afgezien van dat schot op de paal vond ik hem erg tegenvallen, veel handgebaren en misplaatste gevoelens. die kaart sloeg overigens werkelijk nergens op.
ik vind ons (ondanks de doelpunten dit seizoen) aanvallend erg onmachtig, vrijwel elke kans of doelpunt komt voort uit dode spelmomenten.
maar ja wel een punt uit amsterdam.
Je hebt de 1e helft niet gezien, he! Wat je gemist hebt: Een paar goede schoten die niet ver het doel misten. Ook voorzetten die net niet goed vielen. NEC was oppermachtig. Toch een prestatie tegen Ajax uit!

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: Ajax-NEC

Bericht door NiMwEgUh »

Lekker jongens mooi 1 punt .Het hadden er zomaar 3 kunnen zijn maar dat geluk hadden we niet.
Want je mag ook blij zijn als je 1-0 achter komt toch nog een doelpunt scoort tegen ajaks/
En de verdediging moet die zo laten staan vond het stuk zekerder overkomen.

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Ajax-NEC

Bericht door OAFFERE »

effe een vraag, was rens geblesseerd, of gewoon gepasseerd heb het eerste half uur gemist

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ajax-NEC

Bericht door Harold Bastiaans »

Iemand die zegt dat hij Schone slecht vond heeft geen verstand van voetbal, wat een wereld van verschil dit NEC t.o.v vorig jaar...


Lasse :hail:
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
keyser soze
Berichten: 1092
Lid geworden op: di 20 jul 2010, 18:58
Contacteer:

Re: Ajax-NEC

Bericht door keyser soze »

iedereen hier op het forum kan zeggen wat die wil... Mijn weekend is helemaal goed ! Ik ga genieten van alle interviews. Ik kan niet wachten om het op youtube te zetten...

En niet met mazzel, maar gewoon een terecht gelijkspel !
Als onze topscoorder een keer niet scoort, dan pakken we als team een punt.

!!! :sjaal: :sjaal: :sjaal: !!!
sjabbahnijmeguh op youtube.

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Ajax-NEC

Bericht door henkie1234 »

Dubbel gevoel. Normaal ben je zeker vooraf blij met een punt en gezien de historie.
Achteraf en tijdens de wedstrijd baalde ik dat we niet 3 punten gingen pakken of gepakt hebben. Want als je ooit de kans had was het vandaag.
Ja nec was zeker de 1e helft goed en ajax was zeker de 1e helft heel erg van een dramatisch niveau. Maar juist dan moet je toeslaan. Voor hetzelfde geldt verlies je hem nog in de laatste minuten.
Vandaag verlies je eigenlijk 2 onnodige punten, terwijl je ook blij kan zijn met 1 punt. Heel raar dus.
Cilissen keepte fantastisch. Achterin mooi zo laten staan, al vond ik zomer in de laatste minuten steeds slechter gaan spelen. Amieux staat prima op links en bram in het centrum is gewoon top met zomer. Will op rechts is prima.
Middenveld heerlijk met sibum en zimling die constant de beuk erin gooien. Zeker een sibum kan je goed gebruiken.
Davids was best aardig maar is voorin, lees aanvallend, gewoon te weinig. Die chatelle had er eerder in gemoeten.
Schone is een topper, met zeer gave individuele acties, ook vandaag, maar bracht te weinig. Zeker te traag met afspelen en kaatsen.
Goossens, wat een super linkerpoot, maar had ook meer kunnen betekenen vandaag.
Vlem helaas weinig van gezien vandaag. Probeerde van alles, maar stond veel alleen.

na die 1-0 erg blij met 1-1 maar nogmaals het hadden er 3 kunnen en misschien wel moeten zijn. Met een punt schiet je eigenlijk in deze competitie weinig op, maar het is heerlijk om hem wel bij te schrijven :biggrin:

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ajax-NEC

Bericht door Harold Bastiaans »

OAFFERE schreef:effe een vraag, was rens geblesseerd, of gewoon gepasseerd heb het eerste half uur gemist
Rens mot gerepareerd worden.....door Dokter Honig
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: Ajax-NEC

Bericht door NiMwEgUh »

OAFFERE schreef:effe een vraag, was rens geblesseerd, of gewoon gepasseerd heb het eerste half uur gemist
had pijn aan zijn knie dus snel onder het mes als ze slim zijn.
En het was ook verdienste van nec dat ajax zo speelde .Want zaten er lekker vel op moeten we veel vaker doen in uitwedstryden

Chris
Berichten: 800
Lid geworden op: vr 14 nov 2008, 15:46
Contacteer:

Re: Ajax-NEC

Bericht door Chris »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Iemand die zegt dat hij Schone slecht vond heeft geen verstand van voetbal, wat een wereld van verschil dit NEC t.o.v vorig jaar...


Lasse :hail:
Nou hij had inderdaad een paar aardige acties. Neemt niet weg dat zijn balverlies tot twee keer toe tot gevaarlijke situaties heeft geleid.
Adilson Ben David Dos Santos

Gebruikersavatar
NMGN
Berichten: 1576
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:46
Contacteer:

Re: Ajax-NEC

Bericht door NMGN »

Lars schreef:
valkhof schreef:
Ron Delgado schreef:De eerste bal die Nuytinck vooruit trapt is gelijk een goal. :biggrin:

Verder wel goed gespeeld, maar we missen diepgaande middenvelders. Nu spelen we a la Barcelona de bal rond, maar die gaan dan ineens diep. Bij ons lijkt balbezit rond de middellijn wel een doel op zich.
dat gevoel had ik ook, we misten gewoon nog een diepgaande middevelder. ik vond schone weer erg tegenvallend. nogmaals ik heb alleen 2e helft gezien maar afgezien van dat schot op de paal vond ik hem erg tegenvallen, veel handgebaren en misplaatste gevoelens. die kaart sloeg overigens werkelijk nergens op.
ik vind ons (ondanks de doelpunten dit seizoen) aanvallend erg onmachtig, vrijwel elke kans of doelpunt komt voort uit dode spelmomenten.
maar ja wel een punt uit amsterdam.
Je hebt de 1e helft niet gezien, he! Wat je gemist hebt: Een paar goede schoten die niet ver het doel misten. Ook voorzetten die net niet goed vielen. NEC was oppermachtig. Toch een prestatie tegen Ajax uit!
huh lasse slecht? die liep er toch een paar keer door maar kon dan de bal niet kwijt omdat we gewoon een george erbij moeten hebben. verder draait ie mooi weg van vertonghen. Snap niet dat je lasse slecht vond al loopt ie soms wel beetje te zeiken maar wat wil je als die scheids je zon kaart geeft. wat een idioot die bal rolde eruit door die kutgrasmat. en verder raakte die de lijn. waren wel andere die predikaat slecht verdiende. Vond bjorn niet best maar die kreeg ook alleen maar lange ballen tegen die andere belgen van 2 meter. verder vond ik sibum tegenvallen. maar goed je was gewoon beter dan ajax dus niemand was onvoldoende voor mij.

Gebruikersavatar
NMGN
Berichten: 1576
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:46
Contacteer:

Re: Ajax-NEC

Bericht door NMGN »

Chris schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Iemand die zegt dat hij Schone slecht vond heeft geen verstand van voetbal, wat een wereld van verschil dit NEC t.o.v vorig jaar...


Lasse :hail:
Nou hij had inderdaad een paar aardige acties. Neemt niet weg dat zijn balverlies tot twee keer toe tot gevaarlijke situaties heeft geleid.
ja als je aanvallend speelt verlies je wel eens de bal, hij kan ook alleen maar breed spelen. t gaat erover hoe de pleog staat als ie balverlies op de ajax helft leidt..

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Ajax-NEC

Bericht door Strooper »

Wat NEC vooral goed deed was meteen de verdediging van Ajax vastzetten, waardoor Stekelenburg steeds lange ballen moest geven. Daardoor kwam Ajax nauwelijks aan voetballen toe.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ajax-NEC

Bericht door Harold Bastiaans »

Chris schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Iemand die zegt dat hij Schone slecht vond heeft geen verstand van voetbal, wat een wereld van verschil dit NEC t.o.v vorig jaar...


Lasse :hail:
Nou hij had inderdaad een paar aardige acties. Neemt niet weg dat zijn balverlies tot twee keer toe tot gevaarlijke situaties heeft geleid.
Daarvoor zijn die twee kale die dat moeten oplossen, Lasse aanvallend fantastisch, helemaal top, europese top zelfs.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Ajax-NEC

Bericht door Mark Ariaans »

Chris schreef:Nou hij had inderdaad een paar aardige acties. Neemt niet weg dat zijn balverlies tot twee keer toe tot gevaarlijke situaties heeft geleid.
Daarom hebben we ook twee verdedigende middenvelders achter hem lopen, zodat hij vrijuit acties kan maken en zich niet geremd hoeft te voelen door mogelijk balverlies.

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Ajax-NEC

Bericht door Strooper »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Lasse aanvallend fantastisch, helemaal top, europese top zelfs.
Je kan ook overdrijven :crazy:
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ajax-NEC

Bericht door Harold Bastiaans »

Strooper schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Lasse aanvallend fantastisch, helemaal top, europese top zelfs.
Je kan ook overdrijven :crazy:
Soms wel ja, maar nu niet, hij kan zoveel moois met een bal.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Ajax-NEC

Bericht door Arjan van Hout »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Iemand die zegt dat hij Schone slecht vond heeft geen verstand van voetbal, wat een wereld van verschil dit NEC t.o.v vorig jaar...


Lasse :hail:
Nou ik vind Lasse normaal een geweldige voetballen en hij was vandaag ook een paar keer goed, maar vandaag ook te vaak de verkeerde keuze en te lage handelingssnelheid.
Vandaag was hij dus niet goed, iemand die zegt dat hij hem wel goed vond heeft geen verstand van voetbal :tong:

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ajax-NEC

Bericht door Harold Bastiaans »

Eniesee schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Iemand die zegt dat hij Schone slecht vond heeft geen verstand van voetbal, wat een wereld van verschil dit NEC t.o.v vorig jaar...


Lasse :hail:
Nou ik vind Lasse normaal een geweldige voetballen en hij was vandaag ook een paar keer goed, maar vandaag ook te vaak de verkeerde keuze en te lage handelingssnelheid.
Vandaag was hij dus niet goed, iemand die zegt dat hij hem wel goed vond heeft geen verstand van voetbal :tong:
Klopt, ik heb ook geen verstand van voetbal, net als jij..... :tong:

Ik weet niet wat voor poep jij in je ogen hebt, maar een NEC dat zo speelt tegen Ajax, en een Lasse die twee fantastisch doelpogingen had heeft het gewoon goed gedaan.
Verdedigend is Lasse niet goed. Maar onze keeper is ook geen spits.... :tong:
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
NMGN
Berichten: 1576
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:46
Contacteer:

Re: Ajax-NEC

Bericht door NMGN »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
Eniesee schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Iemand die zegt dat hij Schone slecht vond heeft geen verstand van voetbal, wat een wereld van verschil dit NEC t.o.v vorig jaar...


Lasse :hail:
Nou ik vind Lasse normaal een geweldige voetballen en hij was vandaag ook een paar keer goed, maar vandaag ook te vaak de verkeerde keuze en te lage handelingssnelheid.
Vandaag was hij dus niet goed, iemand die zegt dat hij hem wel goed vond heeft geen verstand van voetbal :tong:
Klopt, ik heb ook geen verstand van voetbal, net als jij..... :tong:

Ik weet niet wat voor poep jij in je ogen hebt, maar een NEC dat zo speelt tegen Ajax, en een Lasse die twee fantastisch doelpogingen had heeft het gewoon goed gedaan.
Verdedigend is Lasse niet goed. Maar onze keeper is ook geen spits.... :tong:
:withstupid:

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ajax-NEC

Bericht door Harold Bastiaans »

:wink:
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

NR15
Berichten: 930
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 23:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ajax-NEC

Bericht door NR15 »

Eniesee schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Iemand die zegt dat hij Schone slecht vond heeft geen verstand van voetbal, wat een wereld van verschil dit NEC t.o.v vorig jaar...


Lasse :hail:
Nou ik vind Lasse normaal een geweldige voetballen en hij was vandaag ook een paar keer goed, maar vandaag ook te vaak de verkeerde keuze en te lage handelingssnelheid.
Vandaag was hij dus niet goed, iemand die zegt dat hij hem wel goed vond heeft geen verstand van voetbal :tong:
Hij was goed en is goed..

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Ajax-NEC

Bericht door Arjan van Hout »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
Eniesee schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Iemand die zegt dat hij Schone slecht vond heeft geen verstand van voetbal, wat een wereld van verschil dit NEC t.o.v vorig jaar...


Lasse :hail:
Nou ik vind Lasse normaal een geweldige voetballen en hij was vandaag ook een paar keer goed, maar vandaag ook te vaak de verkeerde keuze en te lage handelingssnelheid.
Vandaag was hij dus niet goed, iemand die zegt dat hij hem wel goed vond heeft geen verstand van voetbal :tong:
Klopt, ik heb ook geen verstand van voetbal, net als jij..... :tong:

Ik weet niet wat voor poep jij in je ogen hebt, maar een NEC dat zo speelt tegen Ajax, en een Lasse die twee fantastisch doelpogingen had heeft het gewoon goed gedaan.
Verdedigend is Lasse niet goed. Maar onze keeper is ook geen spits.... :tong:
Lasse had vandaag drie keer iemand vrij voor de keeper kunnen en moeten zetten. En dat was dus aanvallend, verdedigend beoordeel ik hem niet. In balbezit heeft hij vandaag een aantal keren de verkeerde beslissing genomen en was hij een paar keer te langzaam, waardoor we onnodig balverlies leden en een in potentie gevaarlijke aanval gesmoord zagen raken.......
Een aantal keren was hij wel goed, maar vandaag was dat minder als normaal.
Verder is de teamprestatie van vandaag geweldig...........
zoals je ziet heb ik duidelijk wel verstand van voetbal :tong:

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ajax-NEC

Bericht door Harold Bastiaans »

Eniesee schreef: zoals je ziet heb ik duidelijk wel verstand van voetbal :tong:
Nee hoor, jij vond net als ik Niezielan goed, dus beide geen verstand van voetbal.

Even over Lasse, jij hebt het over te langzaam, ik zie dat anders. Ajax is geen willem 2, je kunt ook zeggen dat op het moment van druk zetten van Ajax met 2 man op Schone hij daar idd niet op kon reageren.

Zie je, net als jij heb ook ik geen verstand van voetbal. :tong:
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Ajax-NEC

Bericht door Strooper »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Even over Lasse, jij hebt het over te langzaam, ik zie dat anders. Ajax is geen willem 2, je kunt ook zeggen dat op het moment van druk zetten van Ajax met 2 man op Schone hij daar idd niet op kon reageren.
Ja maar volgens jou is Schone voetballend Europese top, dus dan moet hij zoiets toch op kunnen lossen :tong:
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten