Excelsior - NEC

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door valkhof »

vind je vaak irritant maar in deze heb je wel gelijk.
het middeveld klopt niet!!!!
en je ziet ook dat we nu met een blessure geval te maken hebben en dat we dan geen andere variant hebben, we vallen weer terug naar iets wat al bewezen is dat niet werkt.
will vond ik erg onrustig spelen en van eijden doet het dit seizoen gewoon goed.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4991
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door Bernd »

Sanne schreef:Het is gewoon wat Vloet zegt, verloren op mentaliteit... En dat kan gewoon niet, had iedereen maar de instelling van Vleminckx! Verder vond ik het wel vreemd dat die Nuytink liet staan, na die gele kaart durfde die geen duel meer aan te gaan en hield zich steeds in..
Zeg Vloet dat? Maar dat roept hij toch over zichzelf af? Z'n meest centrale speler is de man met de minste inzet van de eredivisie. Vloet: Schöne kan een briljante voetballer zijn, maar spelen zonder middenvelder in z'n rug is zelfmoord!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door mschr »

Bernd schreef:Vloet: Schöne kan een briljante voetballer zijn, maar spelen zonder middenvelder in z'n rug is zelfmoord!
En wat doen Zimling en Sibum dan? Uit hun neus vreten? NEC speelt als Oranje. Schöne in de Sneijder-rol en Zimling en Sibum als De Jong en Bommel.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4991
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door Bernd »

mschr schreef:
Bernd schreef:Vloet: Schöne kan een briljante voetballer zijn, maar spelen zonder middenvelder in z'n rug is zelfmoord!
En wat doen Zimling en Sibum dan? Uit hun neus vreten? NEC speelt als Oranje. Schöne in de Sneijder-rol en Zimling en Sibum als De Jong en Bommel.
Praktijk van nu is dat Zimling en Sibum zich op (minimaal) drie middenvelders moeten richten. Dus nee, ze vreten niet uit hun neus, ze zijn bij de tegenstoot bezig hun eigen man en de man van Schöne op te vangen. NEC speelt met drie middenvelders en in de praktijk van balverlies zijn dat er twee. Dat kan niet, met welke mooie rolmodellen jij ook komt.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door Danish Dynamite »

Het is heel simpel, als er maar 3 spelers een voldoende halen (Zimmling, van Eijden en Vleminckx) kun je geen wedstrijd winnen.
Ook dit is NEC en dat weten we, op naar de volgende wedstrijd tegen heerenveen, waarvan ik verwacht dat ze weer helemaal 100% scherp zullen zijn.

TheRock
Berichten: 218
Lid geworden op: ma 14 apr 2008, 08:52
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door TheRock »

Zo, een dag later en nachtje verder.

Eerste helft heer en meester niks aan de hand. Mooie goal van Vleem. Dit worden drie makkelijke punten.

Tweede helft compleet ander verhaal. Fernandez wordt op Nuytinck gezet en Excelsior gaat 1 op 1 spelen. Fernandez is gewoon een goede spits en Nuytinck komt handen en voeten te kort. Eerste kwartier is het spel van NEC compleet ontregeld door deze tactische omzetting. Stand 2-1! NEC krijgt weer beetje vat op de wedstrijd en scoort op een mooi moment de 2-2. Zow iig 1 punt in de pocket!! Niet dus... Het alles of niets voetbal van Excelsior wordt wederom beloond en op agressiviteit en mentaliteit zoals Vloet omschreef verliezen ze de wedstrijd. Hier heeft iedereen debet aan en niet zoals wordt gesuggereerd enkele spelers...

Leroy heeft zich doodgelopen in de eerste helft. Werkelijk alle ballen gingen op hem. In de tweede helft moe en niks lukt meer. Goossens heeft niks te zoeken op links, maar verontrustende is dat hij zijn verdedigende taken ook niet uitvoert. Hij moet Nuytink meer ondersteunen. Sibum vond ik niet zo slecht als dat iedereen hier roept. Er wordt steeds gezegd veel balverlies, maar volgens mij niet meer dan Zimling. Wat heeft hij dan gebracht? Sibum stond wel te schutteren bij die corner. Schone heeft nu drie ongelukkige wedstrijden gespeeld. 71e minuut staat hij in de 16 vrij met een kans om te schieten en wat doet hij, hij legt hem af.... 0 zelfvertrouwen dus. Zomer ziet er ook niet zelfverzekerd uit en heeft de regie niet meer achterin. Babos zag er bij twee doelpunten niet goed uit, maar pakt ook enkele goede doelpogingen. Will....
Ik vind het vreemd dat Vloet zo weinig wisselt.. Het is niet slecht om aan een team vast te houden, maar vers bloed was echt nodig. Vers bloed wint voor Excelsior de wedstrijd. Het is duidelijk dat een linksbuiten enorm belangrijk is voor NEC, want van Leroy kan je niet verwachten dat hij 90 min dat kan brengen wat hij in de eerste helft deed tegen 2/3 man.

Volgende patient!!

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door benniewels »

Tjonge tjonge wat hebben we toch op een simpele wijze tegen een 1e divisie clubje 3 punten weggegeven

onnodig !
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door Danish Dynamite »

Op eredivisie live was ook goed te zien dat Vloet en de Gier het over wisselen hadden, je hoorde Vloet tegen Jack zeggen "maar wie moet ik wisselen" waarop Jack schouderophalend antwoorde "ik weet het ook niet". En ze hadden gelijk, je kon er op dat moment, toen ze al met 2-1 achter stonden wel een stuk of 7 wisselen....

BRANKO
Berichten: 218
Lid geworden op: do 09 okt 2008, 17:25
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door BRANKO »

Wat mij toch nog t meeste verbaast is dat je 7 doelpunten tegen krijgt in 2 wedstrijden van 2 degradatie kandidaten !
Dan heb je t verdedigend gewoon ZEER SLECHT gedaan.
Ik hoop dat Aalbers zo verstandig is om toch nog ergens een ervaren centrale verdediger vandaan weet te trekken ( Wieleart ?? )

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15073
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door necnmgn »

Danish Dynamite schreef:Op eredivisie live was ook goed te zien dat Vloet en de Gier het over wisselen hadden, je hoorde Vloet tegen Jack zeggen "maar wie moet ik wisselen" waarop Jack schouderophalend antwoorde "ik weet het ook niet". En ze hadden gelijk, je kon er op dat moment, toen ze al met 2-1 achter stonden wel een stuk of 7 wisselen....
Op Zimling, Vleminckx en v. Eijden na inderdaad iedereen.. Maar het grote probleem ligt op dit moment denk ik op het middenveld, de tegenstander loopt daar elke keer te makkelijk doorheen in de omschakeling. Schöne is niet de speler voor de omschakelijk, Sibum speelt gewoon barslecht en Zimling kan het niet allemaal in zijn eentje. Ik pleit er daarom ook voor om Sibum maar te vervangen door Davids, die heeft sowieso meer aggresiviteit en loopvermogen waardoor de omschakeling naar balverlies beter gaat. Verder komen nu ook de minpuntjes van Nuytinck als back steeds beter in beeld. Als hij een fysieke tegenstander heeft is het geen enkel probleem, maar als hij een rappe buitenspeler tegenover zich heeft staan die op hem af komt dribbelen is hij niet wendbaar genoeg. Moet daarbij ook zeggen dat er zelden een vorm van rugdekking te bespeuren is... Maarja volgende week weer een tegenstander die lekker voetbalt, dus dan komt er automatisch meer ruimte voor onze jongens :tu:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door mschr »

Bernd schreef: Praktijk van nu is dat Zimling en Sibum zich op (minimaal) drie middenvelders moeten richten. Dus nee, ze vreten niet uit hun neus, ze zijn bij de tegenstoot bezig hun eigen man en de man van Schöne op te vangen. NEC speelt met drie middenvelders en in de praktijk van balverlies zijn dat er twee. Dat kan niet, met welke mooie rolmodellen jij ook komt.
OKee, dan moeten we een type-Kuijt hebben die op de vleugel speelt. Kom alsjeblieft niet aan met Davids, want hij kan dat niet.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4991
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door Bernd »

mschr schreef:
Bernd schreef: Praktijk van nu is dat Zimling en Sibum zich op (minimaal) drie middenvelders moeten richten. Dus nee, ze vreten niet uit hun neus, ze zijn bij de tegenstoot bezig hun eigen man en de man van Schöne op te vangen. NEC speelt met drie middenvelders en in de praktijk van balverlies zijn dat er twee. Dat kan niet, met welke mooie rolmodellen jij ook komt.
OKee, dan moeten we een type-Kuijt hebben die op de vleugel speelt. Kom alsjeblieft niet aan met Davids, want hij kan dat niet.
Probleem is eigenlijk dat Schöne moeilijk in te passen is in een driemansmiddenveld. Zet hem in een viermansmiddenveld als voorste middenvelder en hij kan al zijn klasse zorgeloos etaleren. Met zijn kwaliteiten kan hij uitgroeien tot een grote speler.

NEC speelt echter 433 en heeft daar prima buitenspelers voor aangetrokken. Daarom blijf je dit seizoen met een middenveldprobleem kampen. Levert problemen op tegen Willem II en tegen Excelsior is het zelfs dodelijk; dan heb ik zorgen over wedstrijden tegen volwaardige eredivisieclubs.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door mschr »

Bernd schreef: NEC speelt echter 433 en heeft daar prima buitenspelers voor aangetrokken. Daarom blijf je dit seizoen met een middenveldprobleem kampen. Levert problemen op tegen Willem II en tegen Excelsior is het zelfs dodelijk; dan heb ik zorgen over wedstrijden tegen volwaardige eredivisieclubs.
Ben het er wel mee eens hoor. Schöne moet zijn plek op het middenveld verdienen en dat moet ie doen door veel te scoren van afstand. Als ie dat niet doet, hoort ie niet op het middenveld thuis.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door Jomano »

Het is heel simpel: als je de spelers niet hebt om 4-3-3 te spelen moet je dat NIET doen!
Het heeft geen zin om Goossens of Davids of Ten Voorde daar neer te zetten want die komen hun directe tegenstander niet voorbij!
Als er iemand uit het rijtje Chatelle-Vleminckx-George om wat voor reden dan ook niet mee kan doen, moet je gewoon 4-4-2 spelen.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door Jackiegoal »

Danish Dynamite schreef:Op eredivisie live was ook goed te zien dat Vloet en de Gier het over wisselen hadden, je hoorde Vloet tegen Jack zeggen "maar wie moet ik wisselen" waarop Jack schouderophalend antwoorde "ik weet het ook niet". En ze hadden gelijk, je kon er op dat moment, toen ze al met 2-1 achter stonden wel een stuk of 7 wisselen....
Als je ballen hebt haal je de beroerd spelende Will eruit voor Davids en ga je met drie verdedigers spelen. Dan pak je het middenveld terug en is het de dood of de gladiolen. Nu was het doorkabbelen op een heel fragiele basis. Ook de keuze om er een verdediger uit te halen voor een spits vind ik raar. Het probleem zat niet in de aanval, het probleem zat hem in het feit dat het middenveld de omschakeling niet kon belopen. Dan kun je Davids goed gebruiken en kun je de wedstrijd onder controle krijgen. Dat had direct na de 2 - 1 moeten gebeuren eigenlijk.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door Jackiegoal »

mschr schreef:
Bernd schreef: NEC speelt echter 433 en heeft daar prima buitenspelers voor aangetrokken. Daarom blijf je dit seizoen met een middenveldprobleem kampen. Levert problemen op tegen Willem II en tegen Excelsior is het zelfs dodelijk; dan heb ik zorgen over wedstrijden tegen volwaardige eredivisieclubs.
Ben het er wel mee eens hoor. Schöne moet zijn plek op het middenveld verdienen en dat moet ie doen door veel te scoren van afstand. Als ie dat niet doet, hoort ie niet op het middenveld thuis.
Dat ligt eraan. NEC heeft met Schöne inmiddels al 9 doelpunten in 3 wedstrijden gemaakt. Daar heeft hij er 2 van gescoord en hij heeft 2 assists gegeven. Dat is precies waarom je met hem op 10 speelt, zeker als je weet dat hij veel beter kan. Punt is dat Sibum op dit moment een van de zwakste schakels is, terwijl hij op een zeer belangrijke positie staat. Hij is op dit moment niet de controleur die hij zou moeten zijn en daar lijdt ook Schöne onder.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door mschr »

Jackiegoal schreef: Als je ballen hebt haal je de beroerd spelende Will eruit voor Davids en ga je met drie verdedigers spelen. Dan pak je het middenveld terug en is het de dood of de gladiolen. Nu was het doorkabbelen op een heel fragiele basis. Ook de keuze om er een verdediger uit te halen voor een spits vind ik raar. Het probleem zat niet in de aanval, het probleem zat hem in het feit dat het middenveld de omschakeling niet kon belopen. Dan kun je Davids goed gebruiken en kun je de wedstrijd onder controle krijgen. Dat had direct na de 2 - 1 moeten gebeuren eigenlijk.
Hmm... klinkt heel verstandig. Ik ben geneigd met je mee te gaan.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16575
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door jackkreta »

Bernd schreef:
mschr schreef:
Bernd schreef: Praktijk van nu is dat Zimling en Sibum zich op (minimaal) drie middenvelders moeten richten. Dus nee, ze vreten niet uit hun neus, ze zijn bij de tegenstoot bezig hun eigen man en de man van Schöne op te vangen. NEC speelt met drie middenvelders en in de praktijk van balverlies zijn dat er twee. Dat kan niet, met welke mooie rolmodellen jij ook komt.
OKee, dan moeten we een type-Kuijt hebben die op de vleugel speelt. Kom alsjeblieft niet aan met Davids, want hij kan dat niet.
Probleem is eigenlijk dat Schöne moeilijk in te passen is in een driemansmiddenveld. Zet hem in een viermansmiddenveld als voorste middenvelder en hij kan al zijn klasse zorgeloos etaleren. Met zijn kwaliteiten kan hij uitgroeien tot een grote speler.

NEC speelt echter 433 en heeft daar prima buitenspelers voor aangetrokken. Daarom blijf je dit seizoen met een middenveldprobleem kampen. Levert problemen op tegen Willem II en tegen Excelsior is het zelfs dodelijk; dan heb ik zorgen over wedstrijden tegen volwaardige eredivisieclubs.
Probleem met Schöne lost zich vanzelf op nu Tioté Twente verlaat en ik vermoed dat Schöne zijn vervanger wordt.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15073
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door necnmgn »

jackameland schreef:
Bernd schreef:
mschr schreef:
Bernd schreef: Praktijk van nu is dat Zimling en Sibum zich op (minimaal) drie middenvelders moeten richten. Dus nee, ze vreten niet uit hun neus, ze zijn bij de tegenstoot bezig hun eigen man en de man van Schöne op te vangen. NEC speelt met drie middenvelders en in de praktijk van balverlies zijn dat er twee. Dat kan niet, met welke mooie rolmodellen jij ook komt.
OKee, dan moeten we een type-Kuijt hebben die op de vleugel speelt. Kom alsjeblieft niet aan met Davids, want hij kan dat niet.
Probleem is eigenlijk dat Schöne moeilijk in te passen is in een driemansmiddenveld. Zet hem in een viermansmiddenveld als voorste middenvelder en hij kan al zijn klasse zorgeloos etaleren. Met zijn kwaliteiten kan hij uitgroeien tot een grote speler.

NEC speelt echter 433 en heeft daar prima buitenspelers voor aangetrokken. Daarom blijf je dit seizoen met een middenveldprobleem kampen. Levert problemen op tegen Willem II en tegen Excelsior is het zelfs dodelijk; dan heb ik zorgen over wedstrijden tegen volwaardige eredivisieclubs.
Probleem met Schöne lost zich vanzelf op nu Tioté Twente verlaat en ik vermoed dat Schöne zijn vervanger wordt.
Hmm, 2 totaal verschillende spelers... Denk eerder dat ze "gewoon" voor Landzaat zullen gaan.

Sandor
Berichten: 59
Lid geworden op: ma 26 okt 2009, 18:17
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door Sandor »

Vloet heeft gewoon de fout gemaakt, de waardeloos spelende Goossens niet te wisselen voor Davids...Die had gezamenlijk met Nuytinck het "fernandez" verhaal kunnen indammen. Been heeft ook weleens met Davids op die positie gespeeld en dat ging top. Vanuit mijn kant was heel duidelijk te zien dat George compleet op was..Die is in de 2e helft niet 1x langs zijn mannetje gegaan naar de achterlijn..Dus het systeem functioneerde totaal niet. Een linksbuiten die behalve zijn assist niet in het spel is voorgekomen, een rechtsbuiten die alles in de 1e helft gegeven had...Want de voorzetten van george waren ook niet heel best meer 2e helft..

Daarbij blijf ik erbij dat als babos bij de eerste goal die bal eruit ronselt, die storm vanzelf wel was gaan liggen...Nu werden die gasten van Exc gevoed door dat doelpunt, met die kopbal vlak erna...

Laat die linksbuiten positie tegen heerenveen maar gewoon open als Chatelle niet speelt of verander het systeem, want je snijdt jezelf gewoon in de vingers met goossens...Functioneert daar gewoon 0.

Ik hoop dat Schone deze wedstrijd ook terugkijkt, want die speelde echt zoo mega laks, en liep als mister big star over het veld...Een speler als hij moet het team naar zijn hand zetten, en met zijn kwaliteiten er wekelijks bovenuit steken!

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door TT »

Janssen schreef:
Bataviaan schreef:Al met al..... Sibum vervangen door Davids, hij schreeuwt gewoon teveel en veel teveel balverlies. Zomer nog ff aankijken, die komt misschien nog terug op niveau. Schone hopen dat hij niet naar Twente gaat. Will vervangen door Wellenberg. Vleminkx is goed bezig en dan samen met Kluivert de puntjes pakken!

Komt goed jongens, komt goed!!
:sjaal:
Laat Schone lekker voor 2 miljoen naar Twente gaan! Hij was weer net zo slecht als vlak voor zijn blessure. Overschatte voetballer....
Als je dit meent dan heb je echt geen verstand van voetbal...

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door mschr »

TT schreef: Als je dit meent dan heb je echt geen verstand van voetbal...
Misschien niet. Het kan uit toeval zijn dat ie op deze mening is uit gekomen. Maar hij heeft het wel bij het rechte eind. Schöne wordt ten onrechte belangrijk gemaakt door Vloet. Hij speelt op een cruciale positie en vult deze positie niet goed in. Net zoals ie dat niet goed deed voor zijn blessure.

jbnmgn

Re: Excelsior - NEC

Bericht door jbnmgn »

Na de eerste teleurstelling een beetje te boven gekomen te zijn en kijkend naar het seizoen tot en met nu, moet ik zeggen dat onddanks de (onnodige) nederlaag van gisteren wij toch een van de betere seizoenstarten hebben. En ja, in princiepe had je deze moeten winnen, maar een losgeslagen ploeg als Excelsior die totaal niets te verliezen hebben en nog in de euforie van vorige week zitten is altijd gevaarlijk. Kijk naar vorig seizoen waar we bijna alle wedstrijden van tegenstanders die wij op papier hadden moeten pakken verloren of gelijk gespeeld hebben.
Het is nu een kwestie van de draad weer oppakken en tegen Heerenveen laten zien dat dit een uitschieter was.
Daarna kun je alleen maar hopen op een of twee punten tegen AZ, PSV en Feijenoord, alhoewel ik Feijenoord (ook weer op papier) een ploeg vindt die we kunnen pakken.
Dus kop op en verder gaan, hopen op nog een paar versterkingen voor het scheiden van de markt en dan een mooi seizoen tegemoet gaan met af en toe een domper zoals deze.

Gebruikersavatar
DB
Berichten: 5436
Lid geworden op: zo 16 aug 2009, 10:12
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door DB »

Ik ben het met Marc eens. Laat Schöne maar lekker een wedstrijdje op de bank zitten als Chatelle weer fit is en hij zo matig blijft presteren. Alsjeblieft niet Goossens, die wel een goed schot in de benen heeft, verkrachten op die linksbuitenpositie.
'God, and after God, me'

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Excelsior - NEC

Bericht door jd »

jbnmgn schreef:Na de eerste teleurstelling een beetje te boven gekomen te zijn en kijkend naar het seizoen tot en met nu, moet ik zeggen dat onddanks de (onnodige) nederlaag van gisteren wij toch een van de betere seizoenstarten hebben. En ja, in princiepe had je deze moeten winnen, maar een losgeslagen ploeg als Excelsior die totaal niets te verliezen hebben en nog in de euforie van vorige week zitten is altijd gevaarlijk. Kijk naar vorig seizoen waar we bijna alle wedstrijden van tegenstanders die wij op papier hadden moeten pakken verloren of gelijk gespeeld hebben.
Het is nu een kwestie van de draad weer oppakken en tegen Heerenveen laten zien dat dit een uitschieter was.
Daarna kun je alleen maar hopen op een of twee punten tegen AZ, PSV en Feijenoord, alhoewel ik Feijenoord (ook weer op papier) een ploeg vindt die we kunnen pakken.
Dus kop op en verder gaan, hopen op nog een paar versterkingen voor het scheiden van de markt en dan een mooi seizoen tegemoet gaan met af en toe een domper zoals deze.
Kan ik me zeker in vinden. Dit soort wedstrijden zitten er altijd tussen. Maar ik heb over 3 wedstrijden toch een hoop positieve dingen gezien (en vooral verdedigend ook aardig wat zorgwekkende zaken)

Toch zie ik na dit verlies tegen Excelsior, die we puur op mentaliteit uit handen gegeven nog genoeg om mee te bouwen.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten