Nieuwe spelers

Gebruikersavatar
williamnmgn
Berichten: 677
Lid geworden op: wo 03 jun 2009, 15:15
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door williamnmgn »

niet????? die moet je ff uitleggen hoor demouge is een prima spits voor nec die bij utecht echt gegroeid is

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door henkie1234 »

williamnmgn schreef:utrecht wilt nu ook jakovenko inlijven! is toch een goede spits die er zeker 10+ had gemaakt bij nec daarin tegen mischien frankie maar terug halen na het oude nest?? ze zitten daar nu aardig in de spitsen straks
Utrecht is behoorlijk verzwakt hoor. We zullen zien of die er 10+ maakt.
Frankie mag van best terug

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Super-Simr »

williamnmgn schreef:niet????? die moet je ff uitleggen hoor demouge is een prima spits voor nec die bij utecht echt gegroeid is
Dat is JOUW mening... Demouge is niet goed genoeg voor N.E.C./Eredivisie (mijn mening). Leuk voor de laatste 10 minuten alles of niets en dan maar alle ballen voor de pot gooien....
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Arjan van Hout »

Super-Simr schreef:
williamnmgn schreef:niet????? die moet je ff uitleggen hoor demouge is een prima spits voor nec die bij utecht echt gegroeid is
Dat is JOUW mening... Demouge is niet goed genoeg voor N.E.C./Eredivisie (mijn mening). Leuk voor de laatste 10 minuten alles of niets en dan maar alle ballen voor de pot gooien....
Bij willem 2 heeft hij laten zien prima hel;e wedstrijden te kunnen spelen en zeer belangrijk te kunnen zijn. Met Frank erbij waren ze nooit gedegradeerd in tilburg. Demouge is voor NEC een prima spits

bvg
Berichten: 2008
Lid geworden op: vr 09 jan 2009, 10:57
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door bvg »

williamnmgn schreef:utrecht wilt nu ook jakovenko inlijven! is toch een goede spits die er zeker 10+ had gemaakt bij nec daarin tegen mischien frankie maar terug halen na het oude nest?? ze zitten daar nu aardig in de spitsen straks
Demouge komt echt niet terug naar NEC, dat is een zekerheidje...

jbnmgn

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jbnmgn »

williamnmgn schreef:utrecht wilt nu ook jakovenko inlijven! is toch een goede spits die er zeker 10+ had gemaakt bij nec daarin tegen mischien frankie maar terug halen na het oude nest?? ze zitten daar nu aardig in de spitsen straks
Demouge is passé. Die wil je niet meer terug, haalt de 15 doelpunten per jaar niet en zelfs al haalt hij die wel dan is dat nog te weinig

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door valkhof »

jbnmgn schreef:
williamnmgn schreef:utrecht wilt nu ook jakovenko inlijven! is toch een goede spits die er zeker 10+ had gemaakt bij nec daarin tegen mischien frankie maar terug halen na het oude nest?? ze zitten daar nu aardig in de spitsen straks
Demouge is passé. Die wil je niet meer terug, haalt de 15 doelpunten per jaar niet en zelfs al haalt hij die wel dan is dat nog te weinig
je legt de lat wel hoog he, 15 doelpunten per seizoen is al niet meer genoeg?

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Biarmicus »

valkhof schreef:
jbnmgn schreef:
williamnmgn schreef:utrecht wilt nu ook jakovenko inlijven! is toch een goede spits die er zeker 10+ had gemaakt bij nec daarin tegen mischien frankie maar terug halen na het oude nest?? ze zitten daar nu aardig in de spitsen straks
Demouge is passé. Die wil je niet meer terug, haalt de 15 doelpunten per jaar niet en zelfs al haalt hij die wel dan is dat nog te weinig
je legt de lat wel hoog he, 15 doelpunten per seizoen is al niet meer genoeg?
:withstupid:

Afgezien van Vleminckx vorig seizoen is het volgens mij alweer een aantal jaar geleden dat een speler überhaupt in de buurt kwam van 15 doelpunten (Hristov/de Gier) in één seizoen.

B2
Berichten: 270
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 23:02
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door B2 »

jbnmgn schreef:
williamnmgn schreef:utrecht wilt nu ook jakovenko inlijven! is toch een goede spits die er zeker 10+ had gemaakt bij nec daarin tegen mischien frankie maar terug halen na het oude nest?? ze zitten daar nu aardig in de spitsen straks
Demouge is passé. Die wil je niet meer terug, haalt de 15 doelpunten per jaar niet en zelfs al haalt hij die wel dan is dat nog te weinig
Jij verwacht opnieuw een topscorer in de spits bij een club als NEC? Niet echt realistisch. 15 doelpunten voor een NEC-spits teken ik meteen voor. Bovendien denk ik niet dat Frank zelf terugwilt naar NEC en vraag me sowieso af of NEC zijn salaris kan betalen.

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2630
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Dirk Eijlander »

williamnmgn schreef:niet????? die moet je ff uitleggen hoor demouge is een prima spits voor nec die bij utecht echt gegroeid is
Vind Demouge maar een matige spits hoor, bruikbaar bij opportunistisch voetbal als de nood aan de man is (het laatste deel van de wedstrijd, daarvoor ook duidelijk gehaald door utreg of voor vechten tegen een beter team, want sleuren achter lange ballen aan dat kan ie wel), maar als je echt wilt voetballen dan is Demouge met z'n beperkte techniek en snelheid niet echt bruikbaar. Moet je wel zeggen dat hij bij utreg inderdaad aardig presteerde,zoals vaker in zijn carriere, maar Frank kan dat op enthousiasme en doorzettingsvermogen altijd wel een aantal wedstrijden opbrengen, maar nooit een heel seizoen!
Daarnaast geloof ik niet dat Utreg Frank zomaar laat gaan, hij is imo met een duidelijk doel gehaald, als supersub, en om dan voor een 29 jarige matige spits een transfersom te gaan betalen.....
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

jobo
Berichten: 394
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 22:10
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jobo »

Spelers VGH of Demouge komen zeker nooit naar NEC. ER wordt alleen geinversteerd in talentvolle spelers. die met winst kunnen worden door verkocht. Zelfs met een transfervrije status worden deze spelers niet gehaald

Veel forummers blijven volharden, dat in de komst van "oudere" spelers in hun nadagen de toekomst van NEC ligt.
Blijf vooral geloven in een broodje aap

MJH999
Berichten: 160
Lid geworden op: ma 16 mar 2009, 15:20
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door MJH999 »

jobo schreef:Spelers VGH of Demouge komen zeker nooit naar NEC. ER wordt alleen geinversteerd in talentvolle spelers. die met winst kunnen worden door verkocht. Zelfs met een transfervrije status worden deze spelers niet gehaald

Veel forummers blijven volharden, dat in de komst van "oudere" spelers in hun nadagen de toekomst van NEC ligt.
Blijf vooral geloven in een broodje aap
Het halen van oudere spelers is in het geval van dit NEC juist investeren in de toekomst. Deze oudere spelers kunne door hun ervaring nl. zorgen voor de ontwikkeling van deze jonge selectie. ervaring is nu eenmaal nodig voor de balans van een elftal en voor de ontwikkeling van de jonge spelers.

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2606
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door H-Zenkamp »

Demouge is een matennaaier, no thanks.
★★

Gebruikersavatar
Daan
Berichten: 966
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Daan »

jbnmgn schreef:
williamnmgn schreef:utrecht wilt nu ook jakovenko inlijven! is toch een goede spits die er zeker 10+ had gemaakt bij nec daarin tegen mischien frankie maar terug halen na het oude nest?? ze zitten daar nu aardig in de spitsen straks
Demouge is passé. Die wil je niet meer terug, haalt de 15 doelpunten per jaar niet en zelfs al haalt hij die wel dan is dat nog te weinig
Vijftien doelpunten niet genoeg? :crazy: Ik ben al blij als onze topscorer de tien weet te halen! :crazy:

NEC18
Berichten: 274
Lid geworden op: zo 25 okt 2009, 21:30
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door NEC18 »

H-Zenkamp schreef:Demouge is een matennaaier, no thanks.

:withstupid:
Ik herinner me nog afgelopen x utrecht uit waar hij ons een penalty aannaaide met een schwalbe.
Nee, die heeft als nijmegenaar en oud-nec'er zijn kruit verschoten bij mij.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Don Corleone »

NEC18 schreef:
H-Zenkamp schreef:Demouge is een matennaaier, no thanks.

:withstupid:
Ik herinner me nog afgelopen x utrecht uit waar hij ons een penalty aannaaide met een schwalbe.
Nee, die heeft als nijmegenaar en oud-nec'er zijn kruit verschoten bij mij.
foei, een speler die zijn werkgever aan punten helpt, stoute frank toch!
:???:
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Janssen
Berichten: 3198
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Janssen »

De laatste blz waar Demoude door sommige mensen compleet de grond ingeboord wordt gaat echt HELEMAAL nergens over!
Ik denk dat Carlos god op zijn blote knieën zal bedanken als we die weer terug in de Goffet krijgen......
En hij maakt er echt wel 10. En mensen die vinden dat hij er meer dan 15 moet maken (welke spits bij NEC dan ook) die moeten suppoerter worden van Ajakkes of Pisvee want vorig seizoen was een uitzondering...............

johan
Berichten: 209
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:03
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door johan »

Dirk Eijlander schreef:
williamnmgn schreef:niet????? die moet je ff uitleggen hoor demouge is een prima spits voor nec die bij utecht echt gegroeid is
Vind Demouge maar een matige spits hoor, bruikbaar bij opportunistisch voetbal als de nood aan de man is (het laatste deel van de wedstrijd, daarvoor ook duidelijk gehaald door utreg of voor vechten tegen een beter team, want sleuren achter lange ballen aan dat kan ie wel), maar als je echt wilt voetballen dan is Demouge met z'n beperkte techniek en snelheid niet echt bruikbaar. Moet je wel zeggen dat hij bij utreg inderdaad aardig presteerde,zoals vaker in zijn carriere, maar Frank kan dat op enthousiasme en doorzettingsvermogen altijd wel een aantal wedstrijden opbrengen, maar nooit een heel seizoen!
Daarnaast geloof ik niet dat Utreg Frank zomaar laat gaan, hij is imo met een duidelijk doel gehaald, als supersub, en om dan voor een 29 jarige matige spits een transfersom te gaan betalen.....

:withstupid:


en altijd maar dat gejammer dat ie een echte Nijmegenaar is, okay ieder z'n mening, maar geef mij maar een prachtig voetballend N.E.C. maakt mij niet uit waar de spelers vandaan komen, maar ik ben ook geen Nijmegenaar moet ik bekennen.

Spelers als Babos, Wisgerhof, de Gier geven mij persoonlijk meer N.E.C. gevoel dan Demouge of Worm.

ÐIRTYHØUSE
Berichten: 38
Lid geworden op: di 10 mei 2011, 14:53
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door ÐIRTYHØUSE »

Janssen schreef:De laatste blz waar Demoude door sommige mensen compleet de grond ingeboord wordt gaat echt HELEMAAL nergens over!
Ik denk dat Carlos god op zijn blote knieën zal bedanken als we die weer terug in de Goffet krijgen......
En hij maakt er echt wel 10. En mensen die vinden dat hij er meer dan 15 moet maken (welke spits bij NEC dan ook) die moeten suppoerter worden van Ajakkes of Pisvee want vorig seizoen was een uitzondering...............
Als een spits er maar 10 hoeft te maken kan je ook Jack Tuyp halen, en zelfs voor veel minder dan Demouge :crazy:.

Janssen
Berichten: 3198
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Janssen »

ÐIRTYHØUSE schreef:
Janssen schreef:De laatste blz waar Demoude door sommige mensen compleet de grond ingeboord wordt gaat echt HELEMAAL nergens over!
Ik denk dat Carlos god op zijn blote knieën zal bedanken als we die weer terug in de Goffet krijgen......
En hij maakt er echt wel 10. En mensen die vinden dat hij er meer dan 15 moet maken (welke spits bij NEC dan ook) die moeten suppoerter worden van Ajakkes of Pisvee want vorig seizoen was een uitzondering...............
Als een spits er maar 10 hoeft te maken kan je ook Jack Tuyp halen, en zelfs voor veel minder dan Demouge :crazy:.
Dat denk ik dus niet. Hij kreeg er afgelopen seizoen nog niet eens 10 in de Jupiler binnengeknald!
Die maakt er geen 10 in de eredivisie anders had hij echt niet in de Jupilerleague gespeeld.

Gebruikersavatar
gjerutten
Moderator
Berichten: 233
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 21:33
Locatie: Lent
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door gjerutten »

Het is al een bericht van 10 dagen terug, maar N.E.C. heeft volgens de Tjechnische bron "Blesk" concrete interesse gehad in middenvelder Marcel Gecov van Slovan Liberec. Helaas hadden Espanyol, Stuttgart en Fulham dat ook, en heeft hij voor de Engelse club gekozen. Gecov is uiteindelijk voor circa 7 ton naar Fulham gegaan.

We hebben er nu niks meer aan, maar ze zijn dus hard op zoek (geweest) en hebben wellicht toch wat te besteden..

Bron: http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-ce ... j-sen.html

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door SanderNEC »

Wou Carlos even grappig zijn en concurrentie bieden aan Europese topclubs?
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door ApophisEire »

Jasper gaat niet naar ajax dit jaar.
Het bedrag dat ajax in gedachten heeft voor hem weten we helemaal niet dus speculeren over 1mil is onzin.
Daarnaast is de kans op speeltijd gering vanwege andere aspecten (concurentie, kent de club en cultuur niet, kent de speelstijl nog niet, etc etc)
Dus voor een speler die tegen de NL selectie aanzit en die pas 1 seizoen gekeept heeft (en niet eens een volledige) is dat enorm onverstandig
Jasper moet spelen en ontwikkelen dus daar zal zijn prioriteit liggen boven andere zaken op dit moment (nee praat niet vanuit een nec perspectief)
Als Jasper dus zou vertrekken bij ons, dan gaat die ergens heen waar die speeltijd zal gaan krijgen en niet waar die concurentie aan moet gaan en waarschijlijk voorlopig op de bank beland
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

WestHamersUnited
Berichten: 593
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 17:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door WestHamersUnited »

Mooi dat jij in zegt dat speculeren over 1 milj. onzin is. En dan de volgende post uiteen zet:
ApophisEire schreef:Jasper gaat niet naar ajax dit jaar. =speculeren Het bedrag dat ajax in gedachten heeft voor hem weten we helemaal niet dus speculeren over 1mil is onzin.
Daarnaast is de kans op speeltijd gering vanwege andere aspecten (concurentie, kent de club en cultuur niet, kent de speelstijl nog niet, etc etc) =speculeren Dus voor een speler die tegen de NL selectie aanzit en die pas 1 seizoen gekeept heeft (en niet eens een volledige) is dat enorm onverstandig =speculeren Jasper moet spelen en ontwikkelen dus daar zal zijn prioriteit liggen boven andere zaken op dit moment (nee praat niet vanuit een nec perspectief) = speculeren Als Jasper dus zou vertrekken bij ons, dan gaat die ergens heen waar die speeltijd zal gaan krijgen en niet waar die concurentie aan moet gaan en waarschijlijk voorlopig op de bank beland =speculeren

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door SanderNEC »

Babos willen ze in elk geval niet meer.
ForzaNEC.nl

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten