Legendario schreef:Ik ben het ermee eens dat je flink moet schorsen. Maar dat zou veel vaker moeten gebeuren! Die Italiaan schopt gisteren die Uruguayaan en krijgt wel rood maar staat over een wedstrijd of drie gewoon weer in het veld. Terwijl die hem bewust trapt en als hij hem verkeerd raakt, komt die Uruguayaan de rest van zijn leven op krukken naar het stadion. Daar mogen ze véél harder tegen optreden.

Amen.
Wat Suarez doet kan niet. Punt.
Die wordt gewoon geschorst.
Maar ik snap de overdreven ophef niet, over die Italiaan die zijn voet in de knie van die Uruguayaan parkeert hoor je niemand meer, over die Kameroenees die die Kroaat (meen ik?) bijna Invalide schopt hoor je niemand meer, over Chiellini die vPersie de wedstrijd uitgeschopte (vriendschappelijke interland) hoor je niemand meer... hadden allemaal gevalletjes ''einde carriére'' kunnen zijn...maar je hoort niemand meer.
Iemand bewust blesseren breng veel meer risico's met zich mee dan een beet, maar blijkbaar vegen we dat wat makkelijker van tafel, en zijn we dat maar gaan accepteren.
Kraay jr sloeg een scheids plat, kreeg 15 wedstrijden....Bouaouzan schopte Kokmeier invalide, 10 wedstrijden. Suarez bijt Chiellini... 2 jaar? Laat me niet lachen.