ADO - NEC

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: ADO - NEC

Bericht door Don Corleone »

Tiel schreef:
Don Corleone schreef:
bvg schreef:
Don Corleone schreef:tis te hopen dat die keeper een dikke blessure heeft en dat die 2e keeper geschorst wordt..
Hmm die derde keeper kan nooit slechter zijn dan Ditteweg. Helaas is Ditteweg geschorst (de KNVB is corrupt!), elke bal op goal is zowat een doelpunt bij deze amateur.

Ado moet winnen, wij hebben genoeg aan een gelijkspel. Het kan alle kanten op.
hij is niet geschorst toch, hij krijgt 2 wedstrijden, waarvan 1 voorwaardelijk, dus komend weekend is hij geschorst en daarna weer vij.
Beroep aangetekend, hij speelt dit weekend. De Zeeuw heeft een ontlastende verklaring afgelegd. Kans dus groot dat hij vrijgesproken wordt. Dan wel aub de Zeeuw schorsen voor zijn toneelstukje.
beroep is al geweest, uitspraak blijft.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: ADO - NEC

Bericht door mschr »

Jammer, ik had woensdag graag Coutinho of Ricky vd Bergh op goal gezien.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: ADO - NEC

Bericht door vak Oost »

de Vleem is geschorst en Sibum en Radomski zijn wellicht weer beschikbaar as woensdag
maar het zal mij vooral benieuwen wie er dan in de spits staat: of ter Voorden of Fejzullahu
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: ADO - NEC

Bericht door mschr »

Ten Voorde? Is dat die jongen met zijn rooie schoentjes, die onder elke bal door kopt en geen bal bij een medespeler weet te krijgen? Die liever niet, hoor.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: ADO - NEC

Bericht door vak Oost »

mschr schreef:Ten Voorde? Is dat die jongen met zijn rooie schoentjes, die onder elke bal door kopt en geen bal bij een medespeler weet te krijgen? Die liever niet, hoor.
en als die jongen woensdag de enige treffer in ons voordeel binnenschiet dan hoop ik maar dat je niet blij bent met behaalde resultaat
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: ADO - NEC

Bericht door mschr »

Als we met 1-6 verliezen en RIck scoorde het enige NEC-doelpunt, dan ben ik inderdaad niet blij. Maar de kans dat Ten Voorde scoort tegen ADO is nihil komma nul. Ik heb de goeie man in zijn spaarzame speelminuten voor NEC nog nooit op iets goeds kunnen betrappen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: ADO - NEC

Bericht door vak Oost »

mschr schreef:Als we met 1-6 verliezen en RIck scoorde het enige NEC-doelpunt, dan ben ik inderdaad niet blij.
Maar de kans dat Ten Voorde scoort tegen ADO is nihil komma nul.
Ik heb de goeie man in zijn spaarzame speelminuten voor NEC nog nooit op iets goeds kunnen betrappen.
je leest verkeerd pipo, als die goede man de winnende scoort ... niet gaan zeveren over je eigen hersenspinsels
Alles komt goed !!

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ADO - NEC

Bericht door K03N »

mschr schreef:Als we met 1-6 verliezen en RIck scoorde het enige NEC-doelpunt, dan ben ik inderdaad niet blij. Maar de kans dat Ten Voorde scoort tegen ADO is nihil komma nul. Ik heb de goeie man in zijn spaarzame speelminuten voor NEC nog nooit op iets goeds kunnen betrappen.
Hij gaf tegen Feyenoord een strakke voorzet waar bijna een goal uit kwam. Maar ben het wel met je eens dat hij nog niet veel heeft laten zien, al is dat ook niet zo gek.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: ADO - NEC

Bericht door Jeffry74 »

Dat Ten Voorde nog jong, onervaren en het niveau nog niet aan kan staat vast.
Maar in de voetbalwereld zegt men toch altijd 'wat goed is komt snel'....
Ik zag hem bij Emmen goede dingen doen, maar begin me toch zorgen te maken over zijn ontwikkeling.

Fejzullahu zal wellicht in de spits starten met Radomski weer centraal op het middenveld.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: ADO - NEC

Bericht door mschr »

vak Oost schreef:
je leest verkeerd pipo, als die goede man de winnende scoort ... niet gaan zeveren over je eigen hersenspinsels
Vooruit, je hebt gelijk. Ik las het verkeerd. Nou, dan ben ik blij. Maar ik zal ook minder blij zijn met die vreselijke schoenen van hem. Een jonge speler die nog niks gepresteerd heeft en op schoenen loopt alsof ie Maradona is...

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: ADO - NEC

Bericht door NiMwEgUh »

ado mist al wel 2 man van de week buijs en soltani

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: ADO - NEC

Bericht door vak Oost »

mschr schreef:
vak Oost schreef:
je leest verkeerd pipo, als die goede man de winnende scoort ... niet gaan zeveren over je eigen hersenspinsels
Vooruit, je hebt gelijk. Ik las het verkeerd. Nou, dan ben ik blij. Maar ik zal ook minder blij zijn met die vreselijke schoenen van hem.
Een jonge speler die nog niks gepresteerd heeft en op schoenen loopt alsof ie Maradona is...
kom eens uit die tijdcapsule van je, we leven niet meer in de jaren '60 waar alle voetbalschoenen simpel alleen zwart waren
Alles komt goed !!

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: ADO - NEC

Bericht door jd »

mschr schreef:
vak Oost schreef:
je leest verkeerd pipo, als die goede man de winnende scoort ... niet gaan zeveren over je eigen hersenspinsels
Vooruit, je hebt gelijk. Ik las het verkeerd. Nou, dan ben ik blij. Maar ik zal ook minder blij zijn met die vreselijke schoenen van hem. Een jonge speler die nog niks gepresteerd heeft en op schoenen loopt alsof ie Maradona is...
Ach, als het tegenwoordig het schoeisel al als argument gebruikt wordt, dan is dat dus bij gebrek aan betere argumenten denk ik maar.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: ADO - NEC

Bericht door mschr »

vak Oost schreef:
kom eens uit die tijdcapsule van je, we leven niet meer in de jaren '60 waar alle voetbalschoenen simpel alleen zwart waren
Ander gekleurd schoeisel dragen is een teken dat de speler een loopje neemt met de teamgeest en vindt dat ie belangrijker is dan het elftal. Vedettes mogen dat doen. Maar NEC heeft geen vedettes. En Ten Voorde is al helemaal geen vedette. Dus hoeft ie ook niet te acteren dat ie een vedette is.

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: ADO - NEC

Bericht door jd »

mschr schreef:
vak Oost schreef:
kom eens uit die tijdcapsule van je, we leven niet meer in de jaren '60 waar alle voetbalschoenen simpel alleen zwart waren
Ander gekleurd schoeisel dragen is een teken dat de speler een loopje neemt met de teamgeest en vindt dat ie belangrijker is dan het elftal. Vedettes mogen dat doen. Maar NEC heeft geen vedettes. En Ten Voorde is al helemaal geen vedette. Dus hoeft ie ook niet te acteren dat ie een vedette is.
Als dergelijk gekleurd schoeisel voor de huidige generatie een dergelijke lading zou hebben zou ik je misschien nog wel gelijk geven, maar die tijden zijn inderdaad al lang vervlogen.
Dat jouw interpretatie van de boodschap erachter inderdaad gebaseerd is op situaties uit een ver verleden, maakt niet dat die in het huidige tijdperk nog hetzelfde betekenen. Ik zou me er dus niet druk om maken of er iets achter zoeken.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: ADO - NEC

Bericht door Jackiegoal »

mschr schreef:
vak Oost schreef:
kom eens uit die tijdcapsule van je, we leven niet meer in de jaren '60 waar alle voetbalschoenen simpel alleen zwart waren
Ander gekleurd schoeisel dragen is een teken dat de speler een loopje neemt met de teamgeest en vindt dat ie belangrijker is dan het elftal.
Of gewoon een teken dat die schoenen het fijnst zaten. Lang niet elk type biedt een breed assortiment aan kleuren.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
GlennNEC
Berichten: 150
Lid geworden op: za 11 okt 2008, 15:59
Contacteer:

Re: ADO - NEC

Bericht door GlennNEC »

mschr schreef:
vak Oost schreef:
kom eens uit die tijdcapsule van je, we leven niet meer in de jaren '60 waar alle voetbalschoenen simpel alleen zwart waren
Ander gekleurd schoeisel dragen is een teken dat de speler een loopje neemt met de teamgeest en vindt dat ie belangrijker is dan het elftal. Vedettes mogen dat doen. Maar NEC heeft geen vedettes. En Ten Voorde is al helemaal geen vedette. Dus hoeft ie ook niet te acteren dat ie een vedette is.
Haha, ongelooflijk trieste opmerking. Je draagt wat je mooi vind, of je nou een vedette bent of niet. :bye:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: ADO - NEC

Bericht door Tiel »

mschr schreef:Jammer, ik had woensdag graag Coutinho of Ricky vd Bergh op goal gezien.
Keepers daar heb je dus ook al geen verstand van. Coutinho heeft een meer dan prima wedstrijd gekeept.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: ADO - NEC

Bericht door mschr »

Van Rijswijk maakte zijn eerste NEC-goal tegen PSV en in het doel stond Coutinho die als een dwaas reageerde op het mislukte schot. Het zegt mij genoeg over 's mans kwaliteiten als keeper.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ADO - NEC

Bericht door Frans »

De winst van ADO op Utrecht kan ook positief zijn voor woensdag. Als ze verloren hadden was de druk op de wedstrijd tegen ons nog groter geweest. Nu kunnen ze ook overmoedig worden....
NECTheBest

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: ADO - NEC

Bericht door vak Oost »

NiMwEgUh schreef:ado mist al wel 2 man van de week buijs en soltani
en de naam van ammi kan daar nog bij worden gevoegd als ik het goed heb begrepen
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: ADO - NEC

Bericht door mschr »

Frans schreef:De winst van ADO op Utrecht kan ook positief zijn voor woensdag. Als ze verloren hadden was de druk op de wedstrijd tegen ons nog groter geweest. Nu kunnen ze ook overmoedig worden....
Ja, dat kan. En in welk licht zie je de 3-0 voor Ajax na 12 minuten? Gunstig om dat VVV nu in een dip belandt en gaat verliezen van NEC?

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: ADO - NEC

Bericht door vak Oost »

mschr schreef:
Frans schreef:De winst van ADO op Utrecht kan ook positief zijn voor woensdag.
Als ze verloren hadden was de druk op de wedstrijd tegen ons nog groter geweest. Nu kunnen ze ook overmoedig worden....
Ja, dat kan. En in welk licht zie je de *-* voor Ajax na 15 minuten? Gunstig om dat VVV nu in een dip belandt en gaat verliezen van NEC?
over tussen standen hebben we het ergens anders http://www.supportersforum.nl/viewtopic.php?f=12&t=1103
Alles komt goed !!

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: ADO - NEC

Bericht door henkie1234 »

mschr schreef:
Frans schreef:De winst van ADO op Utrecht kan ook positief zijn voor woensdag. Als ze verloren hadden was de druk op de wedstrijd tegen ons nog groter geweest. Nu kunnen ze ook overmoedig worden....
Ja, dat kan. En in welk licht zie je de 3-0 voor Ajax na 12 minuten? Gunstig om dat VVV nu in een dip belandt en gaat verliezen van NEC?
:biggrin:

takinec
Berichten: 29
Lid geworden op: za 27 feb 2010, 16:19
Contacteer:

Re: ADO - NEC

Bericht door takinec »

hoeveel man naar ADO? :sjaal:

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten