N.E.C. - AZ

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: N.E.C. - AZ

Bericht door tweety »

SamSam schreef:Radomski deed dus niet mee uit medeleven met de slachtoffers van de vliegramp uit Moskou.
met alle respect maar als morgen Balkenende verongelukt moet ik maandag gewoon gaan werken denk ik
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: N.E.C. - AZ

Bericht door Don Corleone »

tweety schreef:
SamSam schreef:Radomski deed dus niet mee uit medeleven met de slachtoffers van de vliegramp uit Moskou.
met alle respect maar als morgen Balkenende verongelukt moet ik maandag gewoon gaan werken denk ik
ik weer het wel zeker, ook met respect gezegd.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16449
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: N.E.C. - AZ

Bericht door Legendario »

tweety schreef:
SamSam schreef:Radomski deed dus niet mee uit medeleven met de slachtoffers van de vliegramp uit Moskou.
met alle respect maar als morgen Balkenende verongelukt moet ik maandag gewoon gaan werken denk ik
Tja, ik vond het ook opmerkelijk. Van de andere kant heb ik liever dat hij afzegt als hij denkt dat het niet gaat lukken om een fatsoenlijke wedstrijd te spelen, dan dat we dat achteraf zouden hebben moeten constateren.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: N.E.C. - AZ

Bericht door ronnyguitar »

SamSam schreef:@DB trouwens,
triest hoor, zo'n reactie.
:withstupid:

elke wedstrijd weer hetzelfde geauwehoer met die kneus.. :finger: zuigen zuigen zuigen.......

:2up:
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: N.E.C. - AZ

Bericht door Tiel »

Legendario schreef:
tweety schreef:
SamSam schreef:Radomski deed dus niet mee uit medeleven met de slachtoffers van de vliegramp uit Moskou.
met alle respect maar als morgen Balkenende verongelukt moet ik maandag gewoon gaan werken denk ik
Tja, ik vond het ook opmerkelijk. Van de andere kant heb ik liever dat hij afzegt als hij denkt dat het niet gaat lukken om een fatsoenlijke wedstrijd te spelen, dan dat we dat achteraf zouden hebben moeten constateren.
We kunnen dus zeggen dat je aan de ene kant Piet hebt en aan de andere kant Arek.
Dit was een zeer belangrijke wedstrijd ik hoop dat hij het tegen ADO verwerkt heeft.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: N.E.C. - AZ

Bericht door henkie1234 »

tja wat moet je zeggen. Eigenlijk om te beginnen fantastisch een punt tegen az. Absoluut niet verwacht en toch zeer terecht.
Babos als vanouds top!! Ook pothuizen en de hele verdediging eigenlijk prima.
Goossens een topper!!!!!
Vleminckx weer met zijn domme overtredingen en nu geschorst tegen ado. Saidi niet goed. Ook sarpong wel eens beter gezien.
Al met al goed een punt maar als je de stand ziet en het programma dan is het belangrijk(er) dat we een punt pakken bij of ado of vvv. Want daar mag je niet verliezen want dan heb je alsnog een probleem. Een punt moet je nog minimaal bij ado of vvv halen dan zijn we veilig.
Gelukkig hield heracles trouwens stand.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. - AZ

Bericht door Frans »

Nuytinck had Lens in de pocket, vrijwel niets gezien van hem.
Verdiend punt :tu:
NECTheBest

L-Eastend
Berichten: 878
Lid geworden op: za 30 jun 2007, 16:46
Locatie: Lauwe
Contacteer:

Re: N.E.C. - AZ

Bericht door L-Eastend »

heeft iemand wat meegekregen over een knokpartij bij het uitvak voor de wedstrijd?
Welcome to the East End

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. - AZ

Bericht door Frans »

Als de halve Nederlandse regering omgekomen zou zijn, zou er hier ook nationale rouw zijn en al het voetbal eruit liggen.
Respect voor Radosmki, we moeten ook niet vergeten dat de cultuur daar heel anders is dan hier, veel nationalistischer.
NECTheBest

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: N.E.C. - AZ

Bericht door NiMwEgUh »

Ik wilde net zeggen het is daar heel anders dan hier dus kan wel beetje begrijpen.Hij kan beter aangeven dat die ermee zit .Dan dat die wedstryd speelt en constant blundert en achteraf zegt ik zat er niet met mijn hoofd bij vanwege dat gebeuren.Dan was die tot de grond toe afgebrand.
EN wat is die swerts een gore hond hee probeert die bjorn er aan te naaien.

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: N.E.C. - AZ

Bericht door henkie1234 »

Frans schreef:Als de halve Nederlandse regering omgekomen zou zijn, zou er hier ook nationale rouw zijn en al het voetbal eruit liggen.
Respect voor Radosmki, we moeten ook niet vergeten dat de cultuur daar heel anders is dan hier, veel nationalistischer.
kan toch ook geen punt van discussie zijn, kom op zeg.
respect voor arek, klaar discussie :wink:

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: N.E.C. - AZ

Bericht door jd »

Weet je wat ik zo jammer vind?

Vóór de wedstrijd het praatje van Potje over het feit dat ze positieve support nodig hebben. Dan op het grote scherm ook allemaal mooie leuzen over de club positief steunen, etc.

Dan wordt de sfeer de 2e helft goed, gaat het publiek erachter staan en leeft de wedstrijd op.

Kan er na de wedstrijd geen fatsoenlijk bedankje van af. Even klappen rond de middenstip en snel naar binnen.

Als je de noodzaak van positieve support zo benadrukt, moet je het ook belonen.

Gebruikersavatar
EnieSeeVakZ
Berichten: 649
Lid geworden op: vr 12 jun 2009, 16:04
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. - AZ

Bericht door EnieSeeVakZ »

L-Eastend schreef:heeft iemand wat meegekregen over een knokpartij bij het uitvak voor de wedstrijd?
Was een kort knokpartij'tje, na 2min was de politie er. Verder niks bijzonders.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31827
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: N.E.C. - AZ

Bericht door vak Oost »

jd schreef:Weet je wat ik zo jammer vind?
Kan er na de wedstrijd geen fatsoenlijk bedankje van af. Even klappen rond de middenstip en snel naar binnen.
Als je de noodzaak van positieve support zo benadrukt, moet je het ook belonen.
moeten ze dan een rondo lopen omdat het spelletje geeindigd is in een 0-0 ?
de gros van de supporters hadden de handen op elkaar na het eind signaal
en dat is al wat anders dan de gangbare striemende fluitconcerten na een sof
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Nec en aankopen
Berichten: 456
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 21:03
Contacteer:

Re: N.E.C. - AZ

Bericht door Nec en aankopen »

Even over Radomski:
Ja er is in het leven meer als voetbal.
En als die jongen aangeeft dat hij het moeilijk heeft door wat er is gebeurd dan moet je als trainer ook een overweging maken.
Laat je hem spelen of respecteer je het.
En vertel mij maar eens wat de meerwaarde was geweest als Radomski op het veld had gestaan terwijl hij misschien wel heel ergens anders was geweest met zijn gedachten.
Ik vindt het juist zeer positief van Radomski dat hij dit heeft aangeven bij Vloet.

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: N.E.C. - AZ

Bericht door jd »

vak Oost schreef:
jd schreef:Weet je wat ik zo jammer vind?
Kan er na de wedstrijd geen fatsoenlijk bedankje van af. Even klappen rond de middenstip en snel naar binnen.
Als je de noodzaak van positieve support zo benadrukt, moet je het ook belonen.
moeten ze dan een rondo lopen omdat het spelletje geeindigd is in een 0-0 ?
Kon na de 0-0 tegen Feijenoord ook. Onder applaus voor de getoonde strijdlust.

de gros van de supporters hadden de handen op elkaar na het eind signaal
en dat is al wat anders dan de gangbare striemende fluitconcerten na een sof
Precies, en nu is het dus positief, waar NEC om vraagt, en dan mag je als spelersgroep toch laten zien dat je dat waardeert?

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: N.E.C. - AZ

Bericht door NiMwEgUh »

Ach nu vond ik het niet zo erg.Vorige week in almelo vond ik het wel erg want ze kregen toen best steun en komen er 4 bedanken en de rest zit al binnen.Nu is toch best normaal dat ze daar blijven staan

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16590
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: N.E.C. - AZ

Bericht door jackkreta »

ronnyguitar schreef:iemand een link waar ik de eredivisie stand live kan zien ?
http://www.vi.nl/Competities/Competitie ... page=84136
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38492
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: N.E.C. - AZ

Bericht door mschr »

NiMwEgUh schreef: EN wat is die swerts een gore hond hee probeert die bjorn er aan te naaien.
Klopt. Als Braamhaar ballen had, dan had ie Swerts uit het veld gestuurd. Saidi, Goossens, Babos waren goed. De rest viel niet tegen.

sjabbah
Berichten: 1105
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 16:43
Contacteer:

Re: N.E.C. - AZ

Bericht door sjabbah »

videofragment gemist ? PM sjabbah.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. - AZ

Bericht door Harold Bastiaans »

Ik begrijp eigenlijk niet waarom er altijd gediscussieerd moet worden over dat bedanken, punt een, we spelen tegen AZ, daar hebben we ‘daar’ van gewonnen dus zo vreemd is dat niet, en twee 0-0 is nu niet iets waar de spelers blij van worden. Verder werd er vroeger nooit zo bedankt, en is er tegenwoordig schijnbaar een patent op hossende spelers in de Goffert die blij de supporters komen bedanken voor het feit dat ze zo goed gesupporterd hebben…..

Ik vond de woorden van Potje okay, het is altijd goed dat een speler om de support van de supporters vraagt, vooral als dat supporteren niet zo veel gebeurd. Overigens vind ik persoonlijk dat het nergens voor nodig was/is, zo slecht word er toch niet gesteld met het publiek? En Pothuizen had natuurlijk moeten weten dat het nog lang niet zo triest is als wat het wel eens kan zijn, per slot van rekening draait hij al heel wat jaartjes mee.

Verder is de discussie die sommige willen opstarten met betrekking tot Radomski er eentje die slaat als een tang op een varken, het is niet alleen de president, maar er zijn er nog 86 omgekomen, dat er nationale rouw word afgekondigd is heel normaal, dat Radomski daarom niet speelt is ook heel normaal. Voetbal is en blijft de belangrijkste bijzaak van de wereld.

Mooi is het wel om te lezen dat NOS txt steeds weet te melden dat er als een draak word gevoetbald hier in de Goffert, ik vind het wel van grote klasse getuigen dat onze jongens het steeds weer voor elkaar krijgen om linkerrijtje/ europees voetbal gegadigde zo belabberd in hun spel te laten komen.

NEC is veilig.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4991
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: N.E.C. - AZ

Bericht door Bernd »

Een geweldige prestatie. Redelijk gevoetbald maar vooral zeer geconcentreerd de nul gehouden. Nuytinck werd motm en dat mag, maar o wat was Lorenzo weer fantastisch bezig. Onmisbaar. Wie was trouwens die nummer zeven van AZ, zo´n donkere jongen?

Als Willem II en ADO vanmiddag niet winnen zijn we eindelijk veilig.

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: N.E.C. - AZ

Bericht door henkie1234 »

Sorry hoor, maar willem II klopt, Ado niet.
Als Ado van ons wint en van rkc hebben ze ook 30 punten en een beter doelsaldo. Daarnaast moeten ze nog tegen heracles in de laatste wedstrijd en wij tegen ajax. Je bent veilig als je minimaal gelijk speelt tegen ado anders nog niet hoor.

veurzetje
Berichten: 306
Lid geworden op: di 01 jul 2008, 20:26
Contacteer:

Re: N.E.C. - AZ

Bericht door veurzetje »

Belangrijk punt.Maar als je naar het voetbal kijkt is het toch van de zotte dat er spelers op het veld lopen die meer dan €500.000,- per jaar verdienen.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 1284
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 15:46
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: N.E.C. - AZ

Bericht door DJTEEF! »

Heb dat knokpartijtje gezien. Er liep een groep eikels met hippe blousjes en petjes. Die begonnen ineens te schreeuwen en sloegen in op de stewards bij het uitvak. Vervolgens renden ze weg. Stelletje laffe herders.
Vuurwerk, trommel, megafoon... tijd voor meer sfeer!

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten