Heerenveen - N.E.C.

voorspelling:

Peiling eindigde op za 20 mar 2010, 23:40

winst
19
34%
gelijk
7
13%
verlies
30
54%
 
Totaal aantal stemmen: 56

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4930
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Heerenveen - N.E.C.

Bericht door Tim Janssen »

TheRealTricolores schreef:
Tim Janssen schreef:ene kant blij dat sarpong niet mee doet kan davids er teminste in en op het middenveld zou hij bij mij altyd spelen.
:crazy2:

Blij dat Sarpong niet speelt?wahahahahah sorry maar ik moet echt even lachen nu. Zonder die jongen zijn we helemaal kreupel en creativiteitsloos man. Zonder Sarpong zijn we tegen Feyenoord 100% KANSLOOS.

Je verliest vandaag omdat de spelers gewoon 100% kansen niet afmaken. Schoten (als je het al schoten mag noemen) die naar de keeper toegerold worden zoals vandaag weer en vorige week Saidi. Kopbal van Zomer voor open doel naast koppen??? ZOiets belachelijks zie ik alleen bij NEC.

Nee deze jongens hebben op dit moment een groot mentaliteitsprobleem. De verdediging was ook gatenkaas. Ooit gehoord van met je man meelopen en niet op 5 meter afstand dekken?

Te triest voor woorden is het gewoon en we gaan ons op zeker opmaken voor nacompetitie, begrijp niet dat het besef nog niet is doorgedrongen tot iedereen. En het ergste is met zo'n instelling elke keer ga je ook in de nacompetitie onderuit.

Dus degraderen en het nieuwe stadion ook maar uit het hoofd zetten.
tuurlijk wel de beste man verdedigd helemaal niet mee en was de veroorzaker van de 1-1 verder rare fratsen op gevaarlijke plekken het enigste zijn de dode spelmomenten

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32915
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Heerenveen - N.E.C.

Bericht door bertje »

Tsja.. NEC had een aantal 100% kansen, vooral in de beginfase en maakt er maar een. Heerenveen maakt 2 penalty's en 2 goals uit de kluts. Ik hoop/denk dat dit vooral een ongelukkige nederlaag is. De sleutelwedstrijden zijn duidelijk VVV en ADO uit, en dan met name ADO. Als we van ADO verliezen ben ik wel heel erg bang voor de nacompetitie, verliezen we niet bij ADO denk ik dat we dit seizoen wel veilig zijn..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

sjabbah
Berichten: 1105
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Heerenveen - N.E.C.

Bericht door sjabbah »

videofragment gemist ? PM sjabbah.

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Heerenveen - N.E.C.

Bericht door kingetje »

harold schreef:
Bernd schreef:
mschr schreef:
harold schreef: N.E.C. speelde fantastisch, maar toch lege handen, tja, da's ook voetbal...
NEC zal een graag geziene gast zijn voor neutrale toeschouwers. Een wedstrijd van NEC staat garant voor veel goals. Ze zullen het fantastisch vinden. Ik niet. Ik vind het dramatisch. NEc moet het hebben van degelijkheid. Dat is NEC. He NEC van vanavond speelt als een hoofdklasser.
:withstupid:
Dus jullie vinden allebei niet dat NEC met een piepklein beetje meer geluk vandaag gewoon had gewonnen? Als Zomer die bal 1 mm anders op zijn hoofd had gehad, die bal van Sarpong op de paal, Vleminckx twee kansen die Timmer helaas redde, Zomer naderhand nog uit een corner, Erton enkele keren net niet... Nogmaals, ietsiepietsie meer geluk en we hadden fluitend 3 punten gepakt vandaag, ik heb vertrouwen in de komende wedstrijden. Alleen jammer dat Sarpong volgende week niet mee doet.
:withstupid: :withstupid: :withstupid:

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Heerenveen - N.E.C.

Bericht door Stefannec »

Er was geen stabiliteit in de verdediging gisteren te veel onnodige kansen weggegeven.
Dat lag voor een deel ook aan het middenveld niemand pakte een man die door kwam op daar.
Het systeem is aanvallend een vooruitgang gezien de kansen die we kregen verdedigend moet er nog aan gespijkerd worden.

Mij is trouwens duidelijke geworden dat we nog steeds Schöne missen en dat het gemis van Schöne dit seizoen ons de subtop heeft gekost.
En ook dat Burgzorg absoluut geen rechtsback is en Nuytink nog veel moet leren.
Erton en Björn laten zien dat ze in dit systeem beter passen alleen nog tijd nodig hebben, vraag me alleen af of we die tijd wel hebben.
Het systeem past wel een stuk beter bij deze selectie als 4-3-3.

Kort samengevat tussen de vele problemen toch nog wel wast lichtpuntjes gezien
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38478
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Heerenveen - N.E.C.

Bericht door mschr »

Stefannec schreef: Het systeem past wel een stuk beter bij deze selectie als 4-3-3.

Kort samengevat tussen de vele problemen toch nog wel wast lichtpuntjes gezien
Lichtpuntje is dat Vleminckx en Erton meer tot hun recht komen. Nadeel is, dat anderen veel meer verdedigende arbeid moeten verrichten. Nadeel is dat dat inzicht van de spelers eist, wanneer moet ik een tegenstander overnemen. NEC heeft zulke spelers niet. In tijden van degradatienood moet je het als trainer simpel houden: mandekking. Dat wordt door elke voetballer, hoe dom dan ook, gesnapt. 4-3-3 dus.

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Heerenveen - N.E.C.

Bericht door jd »

mschr schreef:
Stefannec schreef: Het systeem past wel een stuk beter bij deze selectie als 4-3-3.

Kort samengevat tussen de vele problemen toch nog wel wast lichtpuntjes gezien
Lichtpuntje is dat Vleminckx en Erton meer tot hun recht komen. Nadeel is, dat anderen veel meer verdedigende arbeid moeten verrichten. Nadeel is dat dat inzicht van de spelers eist, wanneer moet ik een tegenstander overnemen. NEC heeft zulke spelers niet. In tijden van degradatienood moet je het als trainer simpel houden: mandekking. Dat wordt door elke voetballer, hoe dom dan ook, gesnapt. 4-3-3 dus.
Ik vond Erton en Vleminckx echt een stuk beter tot hun recht komen in 4-4-2. Misschien heb je er gelijk in dat de huidige situatie (degradatienood) er niet om zit te springen ivm. de verdedigende aspecten die het moeilijker maken, maar het is zeker een systeem om op te bouwen voor het volgende seizoen in de eredivisie.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Heerenveen - N.E.C.

Bericht door Wessel »

jd schreef:
mschr schreef:
Stefannec schreef: Het systeem past wel een stuk beter bij deze selectie als 4-3-3.

Kort samengevat tussen de vele problemen toch nog wel wast lichtpuntjes gezien
Lichtpuntje is dat Vleminckx en Erton meer tot hun recht komen. Nadeel is, dat anderen veel meer verdedigende arbeid moeten verrichten. Nadeel is dat dat inzicht van de spelers eist, wanneer moet ik een tegenstander overnemen. NEC heeft zulke spelers niet. In tijden van degradatienood moet je het als trainer simpel houden: mandekking. Dat wordt door elke voetballer, hoe dom dan ook, gesnapt. 4-3-3 dus.
Ik vond Erton en Vleminckx echt een stuk beter tot hun recht komen in 4-4-2. Misschien heb je er gelijk in dat de huidige situatie (degradatienood) er niet om zit te springen ivm. de verdedigende aspecten die het moeilijker maken, maar het is zeker een systeem om op te bouwen voor het volgende seizoen in de eredivisie.

Ik heb eerlijk gezegd van alles gezien, 4-5-1, 5-4-1, 6-3-1,6-2-2, 7-2-1, 7-3-0, en (bij corners en vr. trappen) 1-1-8 (wat nog tot zeer gevaarlijke situaties leidde) ,maar zeer sporadisch het z.g. 4-4-2. Het verschil was voornamelijk dat onze in potentie gevaarlijkste aanvaller, Saidi, deze keer op de reservebank mocht beginnen! Of je daar veel mee opschiet?

DR
Berichten: 4808
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Heerenveen - N.E.C.

Bericht door DR »

mschr schreef:
Stefannec schreef: Het systeem past wel een stuk beter bij deze selectie als 4-3-3.

Kort samengevat tussen de vele problemen toch nog wel wast lichtpuntjes gezien
Lichtpuntje is dat Vleminckx en Erton meer tot hun recht komen. Nadeel is, dat anderen veel meer verdedigende arbeid moeten verrichten. Nadeel is dat dat inzicht van de spelers eist, wanneer moet ik een tegenstander overnemen. NEC heeft zulke spelers niet. In tijden van degradatienood moet je het als trainer simpel houden: mandekking. Dat wordt door elke voetballer, hoe dom dan ook, gesnapt. 4-3-3 dus.
In de wedstrijden hiervoor speelde we 4-3-3. Ook daar liep de tegenstander continu vrij. Is een combinatie van voetballend vermogen, intelligentie & oplettendheid. Het hangt dus niet af van de speelwijze maar gewoon simpel van het feit dat de huidige selectie kwalitatief tekort komt. Als je spelers met zo'n beperkt voetballend vermogen als Davids & Burgzorg moet opstellen dan zegt dat genoeg. We hebben gewoon niet goed ingekocht in de zomer en we hebben in de winterstop te weinig daar aan gedaan, dat wreekt ons.

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Heerenveen - N.E.C.

Bericht door tweety »

jd schreef:
mschr schreef:
Stefannec schreef: Het systeem past wel een stuk beter bij deze selectie als 4-3-3.

Kort samengevat tussen de vele problemen toch nog wel wast lichtpuntjes gezien
Lichtpuntje is dat Vleminckx en Erton meer tot hun recht komen. Nadeel is, dat anderen veel meer verdedigende arbeid moeten verrichten. Nadeel is dat dat inzicht van de spelers eist, wanneer moet ik een tegenstander overnemen. NEC heeft zulke spelers niet. In tijden van degradatienood moet je het als trainer simpel houden: mandekking. Dat wordt door elke voetballer, hoe dom dan ook, gesnapt. 4-3-3 dus.
Ik vond Erton en Vleminckx echt een stuk beter tot hun recht komen in 4-4-2. Misschien heb je er gelijk in dat de huidige situatie (degradatienood) er niet om zit te springen ivm. de verdedigende aspecten die het moeilijker maken, maar het is zeker een systeem om op te bouwen voor het volgende seizoen in de eredivisie.
maar juist dat laatste ben ik niet gerust op , dat volgend seizoen in de eredivisie
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Heerenveen - N.E.C.

Bericht door SamSam »

kingetje schreef:
harold schreef:
Bernd schreef:
mschr schreef:
harold schreef: N.E.C. speelde fantastisch, maar toch lege handen, tja, da's ook voetbal...
NEC zal een graag geziene gast zijn voor neutrale toeschouwers. Een wedstrijd van NEC staat garant voor veel goals. Ze zullen het fantastisch vinden. Ik niet. Ik vind het dramatisch. NEc moet het hebben van degelijkheid. Dat is NEC. He NEC van vanavond speelt als een hoofdklasser.
:withstupid:
Dus jullie vinden allebei niet dat NEC met een piepklein beetje meer geluk vandaag gewoon had gewonnen? Als Zomer die bal 1 mm anders op zijn hoofd had gehad, die bal van Sarpong op de paal, Vleminckx twee kansen die Timmer helaas redde, Zomer naderhand nog uit een corner, Erton enkele keren net niet... Nogmaals, ietsiepietsie meer geluk en we hadden fluitend 3 punten gepakt vandaag, ik heb vertrouwen in de komende wedstrijden. Alleen jammer dat Sarpong volgende week niet mee doet.
:withstupid: :withstupid: :withstupid:
:withstupid: :withstupid: :withstupid:

Dit had je kunnen weten na 4 keer winst, 4 keer verliezen. Schreeuwt iedereen ineens weer moord en brand. We zijn gewoon niet beter. We zijn maar NEC.
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: Heerenveen - N.E.C.

Bericht door benniewels »

Ik had het mis..
Het was geen zaadpot..
Toppie 1e 20 minuten
2e helft ook wat 100% kansen gehad
nee het viel me niet tegen
alleen de achterhoede een redelijke gaten kaas
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: Heerenveen - N.E.C.

Bericht door benniewels »

Ik had het mis..
Het was geen zaadpot..
Toppie 1e 20 minuten
2e helft ook wat 100% kansen gehad
nee het viel me niet tegen
alleen de achterhoede een redelijke gaten kaas
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38478
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Heerenveen - N.E.C.

Bericht door mschr »

DR schreef:
In de wedstrijden hiervoor speelde we 4-3-3. Ook daar liep de tegenstander continu vrij.
Klopt. Maar zo vrij als de Friezen gisteravond heb ik het nog nooit gezien. Dit NEC was verdedigend slechter dan het NEC van Cees van Kooten. En dat NEC was aanvallend veel beter. Ik ben geschokt door de wanorde op het veld en langs de lijn.
DR schreef:Is een combinatie van voetballend vermogen, intelligentie & oplettendheid.
... en loopvermogen. Zo'n Goossens loopt altijd verdwaasd rond als ie de bal niet heeft.
DR schreef: Het hangt dus niet af van de speelwijze maar gewoon simpel van het feit dat de huidige selectie kwalitatief tekort komt.
Maar met 4-4-2 heb je meer inzicht nodig dan met 4-3-3. Met 4-4-2 breekt het gebrek aan kwaliteit je pas echt op.
DR schreef:Als je spelers met zo'n beperkt voetballend vermogen als Davids & Burgzorg moet opstellen dan zegt dat genoeg. We hebben gewoon niet goed ingekocht in de zomer en we hebben in de winterstop te weinig daar aan gedaan, dat wreekt ons.
Dat laatste klopt. Davids daarentegen had moeten spelen. Hij is de stofzuiger op het middenveld. En we hebben stofzuigers nodig als we 4-4-2 spelen. Een heleboel stofzuigers.

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Heerenveen - N.E.C.

Bericht door Biarmicus »

Entropie.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15077
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Heerenveen - N.E.C.

Bericht door necnmgn »

mschr schreef:
Stefannec schreef: Het systeem past wel een stuk beter bij deze selectie als 4-3-3.

Kort samengevat tussen de vele problemen toch nog wel wast lichtpuntjes gezien
Lichtpuntje is dat Vleminckx en Erton meer tot hun recht komen. Nadeel is, dat anderen veel meer verdedigende arbeid moeten verrichten. Nadeel is dat dat inzicht van de spelers eist, wanneer moet ik een tegenstander overnemen. NEC heeft zulke spelers niet. In tijden van degradatienood moet je het als trainer simpel houden: mandekking. Dat wordt door elke voetballer, hoe dom dan ook, gesnapt. 4-3-3 dus.
Het eerste deel ben ik ben je eens.. Maar in de eerste 20 min. lieten de spelers zien dat ze het wel kunnen... Alleen Sarpong en Goossens hadden daarna moeite om die concentratie op te brengen en mee te verdedigen. Je krijgt gister gewoon een lesje in effectiviteit. Doodzonde want we hadden onszelf veilig kunnen spelen denk ik. Maarja dan moet je gewoon 4x scoren daar. Het meest teleurgesteld ben ik over de rode kaart van Sarpong. Die hadden we volgende week goed kunnen gebruiken, de enige speler die uit het niets met een individuele actie iets kan uitrichten.. Ik zeg gewoon lekker 4-4-2 blijven spelen!

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Heerenveen - N.E.C.

Bericht door Jackiegoal »

NEC speelde geweldig in de eerste 20 minuten. Je ziet gewoon dat Vleminckx zich veel lekkerder voelt met een directe aanvalspartner.

Jammer dat zo'n domme overtreding van Zomer (niet de eerste) vervolgens al het goede werk tot dan toe teniet doet. En dan zo'n bal die drie keer aangeraakt wordt en kort na de rust de 2 - 1 betekent is gewoon heel erg lullig. Extra lullig als het toch van dit soort wedstrijden moet komen nu.

Ik ben heel positief over het spel in bepaalde perioden van de wedstrijd, maar dit had je gewoon al het hele seizoen zo moeten doen. Nu is het misschien wel te laat. In ieder geval moet Goossens meer afspelen, ik weet dat hij nu scoort met een afstandsschot, maar er waren zeker twee momenten waar hij met een goede pass waarschijnlijk een assist had gegeven i.p.v. een dwarrelschot. Defensief is het nog steeds erg matig wat we zien. Burgzorg en Nuytinck maken veel fouten en Zomer maakt te veel overtredingen.

Bij de tweede penalty weet ik niet helemaal zeker of de overtreding nodig is, maar hij rekent daar natuurlijk nooit op een rode kaart én een penalty. De strafschop was natuurlijk geheel terecht.

Misschien dat je met Davids op linkshalf in de volgende wedstrijd (Sarpong zal wel een wedstrijd krijgen) defensief wat sterker staat. Davids is toch een afjager. Maar goed, Feyenoord gaat echt niet verliezen.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Heerenveen - N.E.C.

Bericht door Harold Bastiaans »

Jackiegoal schreef:NEC speelde geweldig in de eerste 20 minuten. Je ziet gewoon dat Vleminckx zich veel lekkerder voelt met een directe aanvalspartner.

Jammer dat zo'n domme overtreding van Zomer (niet de eerste) vervolgens al het goede werk tot dan toe teniet doet. En dan zo'n bal die drie keer aangeraakt wordt en kort na de rust de 2 - 1 betekent is gewoon heel erg lullig. Extra lullig als het toch van dit soort wedstrijden moet komen nu.

Ik ben heel positief over het spel in bepaalde perioden van de wedstrijd, maar dit had je gewoon al het hele seizoen zo moeten doen. Nu is het misschien wel te laat. In ieder geval moet Goossens meer afspelen, ik weet dat hij nu scoort met een afstandsschot, maar er waren zeker twee momenten waar hij met een goede pass waarschijnlijk een assist had gegeven i.p.v. een dwarrelschot. Defensief is het nog steeds erg matig wat we zien. Burgzorg en Nuytinck maken veel fouten en Zomer maakt te veel overtredingen.

Bij de tweede penalty weet ik niet helemaal zeker of de overtreding nodig is, maar hij rekent daar natuurlijk nooit op een rode kaart én een penalty. De strafschop was natuurlijk geheel terecht.

Misschien dat je met Davids op linkshalf in de volgende wedstrijd (Sarpong zal wel een wedstrijd krijgen) defensief wat sterker staat. Davids is toch een afjager. Maar goed, Feyenoord gaat echt niet verliezen.
Eens wel, alleen zou ik Saidi naast Vleem laten lopen.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

takinec
Berichten: 29
Lid geworden op: za 27 feb 2010, 16:19
Contacteer:

Re: Heerenveen - N.E.C.

Bericht door takinec »

ik vond vleminckx en erton wel aardig.
Erton moet gewoon nog ff vertrouwen krijgen en dan trapt die de een na de andere in.
Saidi opflikkeren.
Mag mooi bij een andere club gaan voetballen, die komt echt nergens meer langs :td:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38478
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Heerenveen - N.E.C.

Bericht door mschr »

Harold, ForzaNEC.nl schreef: Eens wel, alleen zou ik Saidi naast Vleem laten lopen.
Lijkt me een beter duo dan Vleminckx-Erton. Maar tegen Feyenoord houden we in ieder geval de zaak achterin niet droog.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Heerenveen - N.E.C.

Bericht door Jackiegoal »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Eens wel, alleen zou ik Saidi naast Vleem laten lopen.
Vind ik een moeilijke, Bram. Saidi is aan de bal stukken gevaarlijker natuurlijk, maar Erton (die dat juist niet is) liet toch wel wat meer voetbalinzicht zien, dat mist Saidi. Ik denk inderdaad wel dat je meer hebt aan Saidi tegen Feyenoord, omdat je niet veel op de helft van de tegenstander zult spelen.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Heerenveen - N.E.C.

Bericht door Tiel »

mschr schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef: Eens wel, alleen zou ik Saidi naast Vleem laten lopen.
Lijkt me een beter duo dan Vleminckx-Erton. Maar tegen Feyenoord houden we in ieder geval de zaak achterin niet droog.
Goh jij durft te voorspellen. Dit jaar slechts 3 keer de 0 gehouden en jij voorspelt dat dat tegen Feyenoord ook niet lukt. Goh jij bent echt een kenner. Waar blijft trouwens je reactie op dat vrouwen nec en geen verstand van voetbal?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3877
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Heerenveen - N.E.C.

Bericht door BasNijmegen »

De eerste 20 minuten heb ik echt van NEC genoten. Eigenlijk speelde ze de gehele wedstrijd prima en hebben we op pech en persoonlijke fouten verloren. Erg zuur, maar ik zag een NEC die ik een tijdje niet gezien heb. :tu:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38478
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Heerenveen - N.E.C.

Bericht door mschr »

Tiel schreef:Waar blijft trouwens je reactie op dat vrouwen nec en geen verstand van voetbal?
Vrouwen hebben geen verstand van voetbal. Dat weet jij toch ook?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Heerenveen - N.E.C.

Bericht door Tiel »

mschr schreef:
Tiel schreef:Waar blijft trouwens je reactie op dat vrouwen nec en geen verstand van voetbal?
Vrouwen hebben geen verstand van voetbal. Dat weet jij toch ook?
Altijd gedeeltes quoten daar ben jij goed in.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten