NEC - Willem II

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door NiMwEgUh »

waalkade schreef:Misschien is het al ergens genoemd, wat is Radomski belangrijk voor dit team. Zijn vervanger Davids verbaasd zich dat hij wissel staat :???: en de "puntengever" van De Gelderlander is waarschijnlijk zijn grootste fan, een 7 :crazy: Sarpong de MoTM, een goedmakertje van zaterdag maar Zomer was in mijn ogen de enige echte.
Ik vraag mij ook af wanneer Vloet de ingooien van onze Jerommke nu eens in de ban doet, zij zorgen voor meer gevaar voor je zelf dan voor de tegenstander, zomer/potje mee naar voren en achterin is er ruimte, we weten het nu wel.
Ja je kon goed merken dat radomski eruit ging toen zakte nec in elkaar.Die man probeert voetballend oplossing te vinden en heeft best veel controle.En radomski sibum die doen het altyd goed als ze met elkaar spelen.Op dit moment vind ik het gewoon terrecht dat davids niet speelt hoe lullig het ook is voor die jongen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22775
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door burp »

al met al maar een matige vertoning die wedstrijd.

Maar ach, wel gewonnen en we hebben ons nu al bijna definitief veilig gespeeld. Tegen groningen gaat het ook weer om een positie.

Jean Knipping
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 10:52
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door Jean Knipping »

Wat eenn draak van een wedtrijd, dit getuigd wederom dat het niveau in Nederland enorm achteruit aan het hollen is, moeilijk om naar te kijken hoor. Wederom in een thuiswedstrijd zo achteruit voetballen, gewoon schandalig tegen zo`n tegenstander. Sarpong is een leuke speler maar ik ben bang dat deze jongen scorend vermogen mist, als hij dat wel zou hebben hadden wij hem niet gehad ben ik bang voor. Nuytink speelde opnieuw een zeer degelijke wedstrijd , met een kans op een goal. Sorry hoor maar in vind Vleminx met de wedstrijd minder spelen en hij komt handelings snelheid tekort. De 3 punten die zijn gehaald zijn een grote stap richting lijfsbehoud, maar dat is ook het enigste.

Kor
Berichten: 44
Lid geworden op: ma 30 nov 2009, 19:15
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door Kor »

Slechte wedstrijd, maar gelukkig wel de punten! WillemII is echt dramatisch slecht, ondanks dat ze redelijk spelersmateriaal hebben.

Ik snap niet dat Vloet Erton niet een kans in de spits gaf, met nog 15 minuten te spelen. Vleem eruit, Saidi op rechts en Erton in de punt. Had goed kunnen zijn voor zijn zelfvertrouwen.
www.doordebenen.nl, de Galactico onder de voetbalblogs

Toontje
Berichten: 127
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 10:02
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door Toontje »

Jean Knipping schreef:Wat eenn draak van een wedtrijd, dit getuigd wederom dat het niveau in Nederland enorm achteruit aan het hollen is, moeilijk om naar te kijken hoor. Wederom in een thuiswedstrijd zo achteruit voetballen, gewoon schandalig tegen zo`n tegenstander. Sarpong is een leuke speler maar ik ben bang dat deze jongen scorend vermogen mist, als hij dat wel zou hebben hadden wij hem niet gehad ben ik bang voor. Nuytink speelde opnieuw een zeer degelijke wedstrijd , met een kans op een goal. Sorry hoor maar in vind Vleminx met de wedstrijd minder spelen en hij komt handelings snelheid tekort. De 3 punten die zijn gehaald zijn een grote stap richting lijfsbehoud, maar dat is ook het enigste.
Het is trouwens Vleminckx.

Ik ben het verder ook echt niet met je eens. Tot de 1-0 had Willem II het middenveld in handen en daardoor waren ze beter. We komen eigenlijk onterecht op voorsprong via een verrassende vrije trap en vanaf toen waren wij heer en meester op het veld. Het enige wat ik de ploeg kan verwijten is dat je die 3-0, 4-0 niet maakt en dat ik nog ff met samengeknepen billen en natte handjes op de tribune zat.

En wat betreft Erton; was goed bezig qua acties en loopacties, maar zijn passing was echt niet goed gisteren helaas.

Jean Knipping
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 10:52
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door Jean Knipping »

Inderdaad Toontje, dan heb jij een andere wedstrijd gezien dan ik. Maar als de middenvelders de opdracht krijgen om ingezakt te spelen dan is het een optisch bedrog waardoor men denkt dat Willem2 een beter middenveld heeft. Maar niets is minder waar, je zag in de tweede helft toen Sarpong een meter of 10 naar voren ging voetballen we ineens wel de baas waren op het middenveld.

Gebruikersavatar
thulsen
Berichten: 851
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:35
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door thulsen »

henkie1234 schreef:
necmaniacs schreef:Heeft iemand de stand van alleen 2010 ergens zien staan? volgens mij staan we daar nu zo'n beetje bovenaan.... !
nog steeds 2e. Helaas had heracles niet gewonnen van psv anders stond je 1e :biggrin:
Maar goed onthoud dat ook groningen na de winterstop prima speelt en meer afmakers in huis heeft dan willem II.
http://www.eredivisiestats.nl/jaarstand.php
Stats: http://nec.eredivisiestats.nl
Headlinez: http://nec.headlinez.nl
Twitter: @nec_headlinez

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7184
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door karlo »

Jean Knipping schreef:Wat eenn draak van een wedtrijd, dit getuigd wederom dat het niveau in Nederland enorm achteruit aan het hollen is, moeilijk om naar te kijken hoor. Wederom in een thuiswedstrijd zo achteruit voetballen, gewoon schandalig tegen zo`n tegenstander. Sarpong is een leuke speler maar ik ben bang dat deze jongen scorend vermogen mist, als hij dat wel zou hebben hadden wij hem niet gehad ben ik bang voor. Nuytink speelde opnieuw een zeer degelijke wedstrijd , met een kans op een goal. Sorry hoor maar in vind Vleminx met de wedstrijd minder spelen en hij komt handelings snelheid tekort. De 3 punten die zijn gehaald zijn een grote stap richting lijfsbehoud, maar dat is ook het enigste.
heel volwassen gespeeld van nec,een paar jaar geleden zouden we zo een wedstrijd verloren hebben.
het nivo in nederland mag dan dalende zijn maar het nivo van nec gaat omhoog.
ik ben blij met de uitstekende reeks die is neergezet,en met de terugkerende blessuregevallen,gaat in nijmegen de zon weer schijnen.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7184
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door karlo »

Jean Knipping schreef:Wat eenn draak van een wedtrijd, dit getuigd wederom dat het niveau in Nederland enorm achteruit aan het hollen is, moeilijk om naar te kijken hoor. Wederom in een thuiswedstrijd zo achteruit voetballen, gewoon schandalig tegen zo`n tegenstander. Sarpong is een leuke speler maar ik ben bang dat deze jongen scorend vermogen mist, als hij dat wel zou hebben hadden wij hem niet gehad ben ik bang voor. Nuytink speelde opnieuw een zeer degelijke wedstrijd , met een kans op een goal. Sorry hoor maar in vind Vleminx met de wedstrijd minder spelen en hij komt handelings snelheid tekort. De 3 punten die zijn gehaald zijn een grote stap richting lijfsbehoud, maar dat is ook het enigste.
en wat betreft sarpong, een werkelijk uitstekende aankoop (huur) van onze td.
hij sleept ons vanaf de winterstop overal doorheen,natuurlijk is hij geen maradona,maar fantastisch gezien van onze technische staf :biggrin:
een schoolvoorbeeld van goed beleid.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26896
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door De Kletskop »

CHEF schreef:Kan iemand mij vertellen waarom Sarpong MotM geworden is?
:withstupid: , ik vond hem vooral de 1e helft echt slecht.
veruit de speler met het meeste balverlies.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26896
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door De Kletskop »

SamSam schreef:Waarom zo moeilijk? Maarja, we hebben 3 punten binnen. Bij vlagen best aardig gespeeld :tu:

Mij vielen Nutinck, Sibum, Fejzullahu en Burgzorg positief op!
Aardig gespeeld? Ik vond het niks.
En Fejzullahu had weer veel te veel balverlies , en Burgzorg is echt veels te onstuimig , die moet veel rustiger gaan worden.

Jean Knipping
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 10:52
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door Jean Knipping »

Het niveau van NEC gaat omhoog? Vloet heeft gewoon de boel omgegooid van 7 verdedigende spelers naar 6 en daarom haal je punten.
Sarpong is inderdaad een goede speler, maar op 10 mag je toch verwachten dat hij ook af en toe scoort, toch? Natuurlijk zijn de assist belangrijk. Je kunt wel roepen dat Aalbers dit goed heeft gezien, maar had jij dat dan ook niet kunnen bedenken. Maar wat als Schone en Goossens moeten gaan spelen, heb je daar al over na gedacht? Schone, Sarpong en Goossens in 1 team is dat niet teveel van het goede? Op het middenveld zoals NEC speelt heb je 1 creatieve, 1 controlrende en dynamische middenvelder nodig?

Jean Knipping
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 10:52
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door Jean Knipping »

Het niveau van NEC gaat omhoog? Vloet heeft gewoon de boel omgegooid van 7 verdedigende spelers naar 6 en daarom haal je punten.
Sarpong is inderdaad een goede speler, maar op 10 mag je toch verwachten dat hij ook af en toe scoort, toch? Natuurlijk zijn de assist belangrijk. Je kunt wel roepen dat Aalbers dit goed heeft gezien, maar had jij dat dan ook niet kunnen bedenken. Maar wat als Schone en Goossens moeten gaan spelen, heb je daar al over na gedacht? Schone, Sarpong en Goossens in 1 team is dat niet teveel van het goede? Op het middenveld zoals NEC speelt heb je 1 creatieve, 1 controlrende en dynamische middenvelder nodig?

Gebruikersavatar
necmaniacs
Berichten: 1647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:22
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door necmaniacs »

thulsen schreef:
henkie1234 schreef:
necmaniacs schreef:Heeft iemand de stand van alleen 2010 ergens zien staan? volgens mij staan we daar nu zo'n beetje bovenaan.... !
nog steeds 2e. Helaas had heracles niet gewonnen van psv anders stond je 1e :biggrin:
Maar goed onthoud dat ook groningen na de winterstop prima speelt en meer afmakers in huis heeft dan willem II.
http://www.eredivisiestats.nl/jaarstand.php
thanx! :tu:

Gebruikersavatar
Wesley18
Berichten: 62
Lid geworden op: do 25 jun 2009, 23:18
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door Wesley18 »

Jean Knipping schreef:Het niveau van NEC gaat omhoog? Vloet heeft gewoon de boel omgegooid van 7 verdedigende spelers naar 6 en daarom haal je punten.
Sarpong is inderdaad een goede speler, maar op 10 mag je toch verwachten dat hij ook af en toe scoort, toch? Natuurlijk zijn de assist belangrijk. Je kunt wel roepen dat Aalbers dit goed heeft gezien, maar had jij dat dan ook niet kunnen bedenken. Maar wat als Schone en Goossens moeten gaan spelen, heb je daar al over na gedacht? Schone, Sarpong en Goossens in 1 team is dat niet teveel van het goede? Op het middenveld zoals NEC speelt heb je 1 creatieve, 1 controlrende en dynamische middenvelder nodig?
Een team bestaat niet alleen uit 11 spelers toch? Dus we mogen blij zijn dat wij als N.E.C. zo meteen in een luxe positie verkeren. Het enige wat Vloet doet, is vertrouwen geven. Hij verandert niks.
Kakelen is niks, maar een ei leggen is een kunst.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7184
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door karlo »

Jean Knipping schreef:Het niveau van NEC gaat omhoog? Vloet heeft gewoon de boel omgegooid van 7 verdedigende spelers naar 6 en daarom haal je punten.
Sarpong is inderdaad een goede speler, maar op 10 mag je toch verwachten dat hij ook af en toe scoort, toch? Natuurlijk zijn de assist belangrijk. Je kunt wel roepen dat Aalbers dit goed heeft gezien, maar had jij dat dan ook niet kunnen bedenken. Maar wat als Schone en Goossens moeten gaan spelen, heb je daar al over na gedacht? Schone, Sarpong en Goossens in 1 team is dat niet teveel van het goede? Op het middenveld zoals NEC speelt heb je 1 creatieve, 1 controlrende en dynamische middenvelder nodig?
maandenlang hadden we een matige bank volgens velen,was misschien ook wel zo.
nu hebben we spelers genoeg met kwaliteit is het weer niet goed.
ik zou zeggen allemaal het snot voor de ogen trainen en spelen, en de beste spelen.
en voor wat betreft de opstelling daar maak ik me geen zorgen over,daar hebben ze een professional voor aangesteld,die er zelfs een diploma voor heeft dus dat komt wel goed.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door Harold Bastiaans »

Jean Knipping schreef:Wat eenn draak van een wedtrijd, dit getuigd wederom dat het niveau in Nederland enorm achteruit aan het hollen is, moeilijk om naar te kijken hoor.
Nu eens niet alleen de kwaliteit van NEC maar nu de gehele nederlandse kwaliteit onder de loep?

Ik vond het een redelijke wedstrijd, met een team wat veel gespeeld heeft de afgelopen weken, en waar links en rechts wat pijntjes opdoen. Er schijnen ook een paar spelers flink de griep gehad te hebben, dus in deze wedstrijd is het glas bij mij half vol, en geef ik NEC absoluut het voordeel van de twijffel.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Jean Knipping
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 10:52
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door Jean Knipping »

Ik kan me toch wedstrijden herinneren dat Davids, Radomski en Kivuvu speelden? Davids zie je toch niet meer terug op het middenveld, meestal als valse linksbuiten toch. Je krijgt vertrouwen omdat je wint en je wint omdat Vloet omzettingen heeft gedaan.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31793
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door vak Oost »

Jean Knipping schreef:Wat een draak van een wedstrijd, dit getuigd wederom dat het niveau in Nederland enorm achteruit aan het hollen is,
moeilijk om naar te kijken hoor. Wederom in een thuiswedstrijd zo achteruit voetballen, gewoon schandalig tegen zo`n tegenstander.
De 3 punten die zijn gehaald zijn een grote stap richting lijfsbehoud, maar dat is ook het enigste.
met een half grieperige selectie is er wel een excuus aan tegeven dat het hotseknotse begonia voetbal zou worden edoch wederom 3 punten toegevoegd :tu:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door Danish Dynamite »

Jean Knipping schreef:Het niveau van NEC gaat omhoog? Vloet heeft gewoon de boel omgegooid van 7 verdedigende spelers naar 6 en daarom haal je punten.
Sarpong is inderdaad een goede speler, maar op 10 mag je toch verwachten dat hij ook af en toe scoort, toch? Natuurlijk zijn de assist belangrijk. Je kunt wel roepen dat Aalbers dit goed heeft gezien, maar had jij dat dan ook niet kunnen bedenken. Maar wat als Schone en Goossens moeten gaan spelen, heb je daar al over na gedacht? Schone, Sarpong en Goossens in 1 team is dat niet teveel van het goede? Op het middenveld zoals NEC speelt heb je 1 creatieve, 1 controlrende en dynamische middenvelder nodig?

Niet zo moeilijk hoor: Schone op "10" en Goossens en Sarpong als buitenspelers. Blijft je sterke middenveld intact en je voorhoede wordt beter, terwijl je dan ook nog eens een hele sterke bankbezetting hebt.

Jean Knipping
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 10:52
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door Jean Knipping »

Als de wedstrijd van gisteren van NEC de maatsaaf is van redelijk voetbal dan is het heel erg gesteld met het Nederlands voetbal. Als excuus aanvoeren dat er pijntjes(lees griep) zijn vind ik een zwak excuus, dan moet je ze niet laten spelen en al helemaal niet als je kijkt wat er op de bank zit.Ik kon aan Pothuizen, Sibum en Zomer niet zien dat ze de griep hadden gehad hoor. Maar een supportershand is gauw gevuld. Zou de carnaval voor enekel een epedimie zijn geweest?

Jean Knipping
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 10:52
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door Jean Knipping »

Danisch Dynamite dat zou een goede optie zijn , alleen ben ik bang dat Schone dat niet zo leuk gaat vinden en hangend op links is niet zijn sterkste punt en ik ben wel van mening dat je het middenveld moet laten staan.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door Danish Dynamite »

Jean Knipping schreef:Danisch Dynamite dat zou een goede optie zijn , alleen ben ik bang dat Schone dat niet zo leuk gaat vinden en hangend op links is niet zijn sterkste punt en ik ben wel van mening dat je het middenveld moet laten staan.
Daarom zeg ik Schone op 10, dus centraal op het middenveld waar nu Sarpong speelt.

Jean Knipping
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 10:52
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door Jean Knipping »

Oh sorry ik las het verkeerd jij wil Schone op 10 en de Sarpong en Goossens aan de zijkanten. Dan kies ik toch voor Goossens op 10 en Schone en Sarpong aan de zijkanten. Goossens heeft de diepte die Schone niet heeft.

Jean Knipping
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 10:52
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door Jean Knipping »

En misschien dat Schone de rol van radomski kan overnemen, heb je daar wel eens aan gedacht.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten