NEC - Willem II

Gebruikersavatar
waalkade
Berichten: 1668
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 19:52

Re: NEC - Willem II

Bericht door waalkade »

Demtsjenko schreef:trouwens enorm gezeik in tilburg.... schenkel en bruma schijnen zich erg negatief te hebben uitgelaten richting de supporters na de verloren wedstrijd tegen ado... een paar supporters gingen 'verhaal halen' en de heren vonden het nodig om de woorden: kutmongolen en opkankeren te gebruiken... de sfeer is dus prima... ben benieuwd wat groenendijk met dit verhaal gaat doen...


Het briefje:


Open brief van de “MONGOLEN” aan de “heren” Bruma en Schenkel
Tilburg, 14 februari 2010

Geachte “heren” Bruma en Schenkel,
Eigenlijk zouden wij liever wat gemoedelijker beginnen met “Beste Marciano en Danny”, maar dat klinkt zo familiair, en sinds gisterenavond begrijpen wij dat jullie graag wat afstand houden van jullie supporters, dus daarom maar deze wat formelere benadering.

Mijnheer Schenkel, wat een wanprestatie weer gisterenavond in Den Haag, hè! En als je dan, overigens zeer terecht en veel te laat trouwens, gewisseld wordt, de mensen op de bank geen blik waardig keuren en gauw naar binnen lopen. Wat stoer zeg! En als je dan terug in Tilburg die weinige supporters die er nog zijn als jullie terugkomen, weghoont met “KUTMONGOLEN”, voel je je dan opnieuw de stoere bink of is het je eigen frustratie die je geen plaats kunt geven? Schaam je!

En dan mijnheer Bruma… Ook niet zo bijster goed gespeeld hè? Iedereen laten lopen en geen enkele goeie pass! En dan snel naar je auto lopen en zeggen dat het aan de supporters ligt die jullie niet steunen en roepen dat ze moeten opkankeren! Schaam je diep!

Is dat soms stoer? Nee, dat is helemaal niet stoer! Onthoud één ding goed jongens: als je aan de supporters komt, dan kom je aan de ziel van de club!

En dat is helemaal niet stoer, maar dat is hartstikke zielig! En zulke zielige jongetjes zijn het Tricoloresshirt gewoonweg niet meer waard!

Houdoe en niet bedankt!

Bestuur Supportersclub Willem II Bestuur Stichting KingZine
De Goffert, het hart van Nijmegen

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door Don Corleone »

gezellig daaro
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door rooie »

Don Corleone schreef:gezellig daaro
:withstupid: :bye:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door Demtsjenko »

mschr schreef:Ze staan laag omdat ze te weinig punten hebben en geen zelfvertrouwen hebben. Maar zelfvertrouwen komt zo terug als ze op voorsprong staan.
ja daaag... dus bij NEC ligt het aan de zwakke spelers... (ik gaf een paar maanden terug ook al aan dat het ging om vertrouwen bij de spelers van NEC) en bij andere clubs ligt het wel aan vertrouwen... hou toch op... je kunt wel blijven roepen dat willem II en ook een vitesse betere spelers hebben op het middenveld en in de aanval en dat ze daarom beter zijn, maar als je een achterhoede hebt die zo lek is als een mandje ga je toch het schip in...

ik blijf erbij en blijf het ook zeggen... NEC heeft een goed, eredivisiewaardig elftal en gaat gewoon weer in de middenmoot eindigen... zeker nu het vertrouwen per wedstrijd toeneemt... ook qua breedte zijn er weinig jaargangen geweest dat de selectie zo sterk was...

als iedereen fit is heb je jongens op de bank als:

van eijden
davids
nuytinck
goossens
otten
worm
fejzullahu
burgzorg
ten voorde
kivuvu

(bijna) allemaal jongens die ook in de basis nuttige dingen kunnen doen...

shinji
Berichten: 326
Lid geworden op: ma 25 aug 2008, 15:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door shinji »

Demtsjenko schreef:
mschr schreef:Ze staan laag omdat ze te weinig punten hebben en geen zelfvertrouwen hebben. Maar zelfvertrouwen komt zo terug als ze op voorsprong staan.
ja daaag... dus bij NEC ligt het aan de zwakke spelers... (ik gaf een paar maanden terug ook al aan dat het ging om vertrouwen bij de spelers van NEC) en bij andere clubs ligt het wel aan vertrouwen... hou toch op... je kunt wel blijven roepen dat willem II en ook een vitesse betere spelers hebben op het middenveld en in de aanval en dat ze daarom beter zijn, maar als je een achterhoede hebt die zo lek is als een mandje ga je toch het schip in...

ik blijf erbij en blijf het ook zeggen... NEC heeft een goed, eredivisiewaardig elftal en gaat gewoon weer in de middenmoot eindigen... zeker nu het vertrouwen per wedstrijd toeneemt... ook qua breedte zijn er weinig jaargangen geweest dat de selectie zo sterk was...

als iedereen fit is heb je jongens op de bank als:

van eijden
davids
nuytinck
goossens
otten
worm
fejzullahu
burgzorg
ten voorde
kivuvu

(bijna) allemaal jongens die ook in de basis nuttige dingen kunnen doen...
pff.. ik geloof niet dat ie ooit iemand anders gelijk zal gaan geven...
Lekker blijven zeiken over het niveau van nec... bah, lijkt me verschrikkelijk om zo negatief te zijn...

maaruh, Goosens op de bank? duidelijk radomski op de bank...
middenveld met:

Shone
Goossens Sibum

of:

Goossens shone

Davids/arek Sibum

en dan met 2 spitsen... bv sarpong en Vleminkx
100% of the shots you do not take, do not go in...

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door Demtsjenko »

ik denk dat vloet daar anders over denkt... radomski speelt bij hem...

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door Arjan van Hout »

Demtsjenko schreef:ik denk dat vloet daar anders over denkt... radomski speelt bij hem...
dat lijkt me ook de eerste die (samen met babos) op het formulier komt, ik bedoel we willen toch graag winnen.

Jean Knipping
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 10:52
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door Jean Knipping »

Speler SCE Danny Vanetie naar ADO Den Haag. Ga naar google en typ zijn naam in.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door Arjan van Hout »

Jean Knipping schreef:Speler SCE Danny Vanetie naar ADO Den Haag. Ga naar google en typ zijn naam in.
das leuk voor die jongen, maar waarom staat dit hier ?

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door Don Corleone »

Jean Knipping schreef:Speler SCE Danny Vanetie naar ADO Den Haag. Ga naar google en typ zijn naam in.
en dat heeft te maken met NEC- Willem2 omdat...?
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door Mark Ariaans »

Waarschijnlijk vindt Jean dat NEc weer heeft zitten slapen en een lokale jongen gemist heeft. Neem ik aan tenminste.

Maar inderdaad, verkeerde topic, zet dat dan bij Jong NEC of scouting of zoiets dergelijks.

ThomNec
Berichten: 800
Lid geworden op: do 02 okt 2008, 10:01
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door ThomNec »

Ga deze wedstrijd wss missen omdat ik moet werken....

Zowiezo hopen dat we deze winnen! dan kom je boven VVV en stel je wint zaterdag ook nog dan is het feest helemaal compleet :biggrin:

Edit:
Heb net vervaning kunnen regelen kan dus gewoon gaan :biggrin:
Laatst gewijzigd door ThomNec op ma 15 feb 2010, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.

ernie

Re: NEC - Willem II

Bericht door ernie »

Nou, die Danny was vroeger toch nooit zo'n sterspeler in de jeugd? Speelde ook altijd in de c2 en b2 volgens mij. Vond het trouwens wel altijd een aardige jongen btw..

Jean Knipping
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 10:52
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door Jean Knipping »

Is toch gewoon leuk voor zo`n jongen en hij heeft inderdaad in de jeugd bij NEC gelopen en nee ik vind niet dat NEC heeft lopen slapen.

ernie

Re: NEC - Willem II

Bericht door ernie »

Jean Knipping schreef:Is toch gewoon leuk voor zo`n jongen en hij heeft inderdaad in de jeugd bij NEC gelopen en nee ik vind niet dat NEC heeft lopen slapen.
Ja klopt, zekers dat het leuk is voor hem. Achja, of zo'n jonger er komt is een tweede... kans is klein, zal leuk voor hem zijn.

Kor
Berichten: 44
Lid geworden op: ma 30 nov 2009, 19:15
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door Kor »

Die site waar jij zogenaamd je info vandaan haalt over Vanetie, maakt namaak berichten waarmee je mensen in de maling kan nemen.
http://www.sportvandaag.com/.
Je kan er je naam, club, leeftijd etc invullen en dan komt er een geautomatiseerd nieuwsbericht uit.
Dit is dan het resultaat:
http://www.sportvandaag.com/sportvandaa ... ofcontract
Erg grappig, maar nep dus.
Of je bent erin getrapt, of je hebt geprobeerd iemand anders erin te laten lopen...
www.doordebenen.nl, de Galactico onder de voetbalblogs

ernie

Re: NEC - Willem II

Bericht door ernie »

Ah, ik ben erin getrapt ;)

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31827
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door vak Oost »

ernie schreef:Ah, ik ben erin getrapt ;)
en nu weer over naar de orde van de dag ... woensdagavond NEC tegen tilburg-II en de return van Frank Demouge in de goffert
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door Demtsjenko »

Marciano Bruma en Danny Schenkel bieden excuses aan

15/2/2010 - Danny Schenkel en Marciano Bruma betreuren de confrontatie met een aantal teleurgestelde supporters die zaterdagavond plaatsvond bij terugkeer in Tilburg na de verloren competitiewedstrijd tegen ADO Den Haag. ‘Wij proefden een grimmige sfeer en voelden ons niet op ons gemak. Teleurgesteld door ons eigen spel en het eindresultaat van de wedstrijd zijn er woorden gevallen. Wij hebben ons daarbij niet professioneel opgesteld. Daarvoor willen wij onze excuses aanbieden. Het is nooit onze bedoeling geweest de aanwezige supporters of bepaalde bevolkingsgroepen te kwetsen.’
Willem II heeft de twee spelers berispt en een boete opgelegd voor hun onprofessionele gedrag richting de supporters.
het brandje is alweer geblust...

Gebruikersavatar
DB
Berichten: 5436
Lid geworden op: zo 16 aug 2009, 10:12
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door DB »

mschr schreef:
shinji schreef: Je vindt serieus dat W2 kwalitatief een betere selectie heeft?? Doe normaal man...
Aanvallend en op het middenveld hebben ze veel beter spelers. Ik noem een ZIjler, een Demouge, een Nijland, een vd Heijde, een Boutahar, een Donald. Daar kunnen wij met de houterige en valgrage Vleminckx, Saidi, Sarpong, Erton helemaal niet tegenop.
Als Saidi en Sarpong bij elke andere club dan NEC speelde, had je ze ook genoemd bij die geweldenaren.

Zeg het niet vaak, maar verwacht een degelijke zege; 2-0 ofzo.
'God, and after God, me'

Gebruikersavatar
MarcoNMGN
Berichten: 2082
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:16
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door MarcoNMGN »

Demtsjenko schreef:
Marciano Bruma en Danny Schenkel bieden excuses aan

15/2/2010 - Danny Schenkel en Marciano Bruma betreuren de confrontatie met een aantal teleurgestelde supporters die zaterdagavond plaatsvond bij terugkeer in Tilburg na de verloren competitiewedstrijd tegen ADO Den Haag. ‘Wij proefden een grimmige sfeer en voelden ons niet op ons gemak. Teleurgesteld door ons eigen spel en het eindresultaat van de wedstrijd zijn er woorden gevallen. Wij hebben ons daarbij niet professioneel opgesteld. Daarvoor willen wij onze excuses aanbieden. Het is nooit onze bedoeling geweest de aanwezige supporters of bepaalde bevolkingsgroepen te kwetsen.’
Willem II heeft de twee spelers berispt en een boete opgelegd voor hun onprofessionele gedrag richting de supporters.
het brandje is alweer geblust...
Als ze daar ook dezelfde soort supporters hebben zoals hier (die alles accepteren wat een speler doet/zegt) dan wel ja...
Bjorn

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3877
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door BasNijmegen »

We gaan gewoon winnen. Willem II is natuurlijk stugger dan NAC, maar het zit goed in de koppies van de NEC spelers en bij die van Willem II niet.
Het is geen 6 punten duel, dus NEC zal veel vrijer spelen.

Ik voorspel een 3-1 (omdat ik Demouge zijn doelpunt gun.)

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15077
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door necnmgn »

mschr schreef:
shinji schreef: Je vindt serieus dat W2 kwalitatief een betere selectie heeft?? Doe normaal man...
Aanvallend en op het middenveld hebben ze veel beter spelers. Ik noem een ZIjler, een Demouge, een Nijland, een vd Heijde, een Boutahar, een Donald. Daar kunnen wij met de houterige en valgrage Vleminckx, Saidi, Sarpong, Erton helemaal niet tegenop.
Demouge en Vleminckx min of meer vergelijken en dan over de houterige speler hebben :jestera: Bovendien zijn Zijler en Saidi vergelijkbaar en is Saidi de meest effecieve van de 2...

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door CHEF »

MarcoNMGN schreef:
Demtsjenko schreef:
Marciano Bruma en Danny Schenkel bieden excuses aan

15/2/2010 - Danny Schenkel en Marciano Bruma betreuren de confrontatie met een aantal teleurgestelde supporters die zaterdagavond plaatsvond bij terugkeer in Tilburg na de verloren competitiewedstrijd tegen ADO Den Haag. ‘Wij proefden een grimmige sfeer en voelden ons niet op ons gemak. Teleurgesteld door ons eigen spel en het eindresultaat van de wedstrijd zijn er woorden gevallen. Wij hebben ons daarbij niet professioneel opgesteld. Daarvoor willen wij onze excuses aanbieden. Het is nooit onze bedoeling geweest de aanwezige supporters of bepaalde bevolkingsgroepen te kwetsen.’
Willem II heeft de twee spelers berispt en een boete opgelegd voor hun onprofessionele gedrag richting de supporters.
het brandje is alweer geblust...
Als ze daar ook dezelfde soort supporters hebben zoals hier (die alles accepteren wat een speler doet/zegt) dan wel ja...
Aldus een übersupporter.

DR
Berichten: 4809
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: NEC - Willem II

Bericht door DR »

Ik ben zeer benieuwd met wie Vloet gaat spelen. Vermoedelijk zijn Ntibazonkiza & Heubach terug en staat Goossens ook weer te trappelen. Burgzorg, Nuytinck en Fejzullahuh waren waardige vervangers.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten