Nieuwe spelers

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Nieuwe spelers

Bericht door Frans »

Huidige geruchten in de media:
Nathaniel Will - Links-/rechtsachter - Nederlander - 21 jaar - Ajax - Nederland
Rémy Amieux - Linksachter - Fransman - 23 jaar - FC Eindhoven - Nederland
Wanderson- Aanvaller - Braziliaan - 24 jaar - GAIS - Zweden
Nick van der Velden - Middenvelder - Nederlander - 28 jaar - AZ - Nederland
Wesley Verhoek - Vleugelaanvaller - Nederlander - 23 jaar - Ado Den Haag - Nederland
Lex Immers - Middenvelder - Nederlander - 23 jaar - ADO Den Haag - Nederland
Niki Zimling - Middenvelder - Deen - 25 jaar - Udinese - Italië
Thomas Chatelle - Vleugelaanvaller - Belg - 29 jaar - Anderlecht - België
Jonas Kamper - Vleugelaanvaller - Deen - 27 jaar - Arminia Bielefeld - Duitsland
Cor Varkevisser - Doelman - Nederlander - 28 jaar - Sparta Rotterdam - Nederland
Tomas Vaclik - Doelman - Tsjech - 21 jaar - FC Vitkovice - Tsjechië
Zoltan Harsanyi - Vleugelaanvaller - Slowaak - 23 jaar - Bolton Wanderers - Engeland
Pavel Cmovs - Verdediger - Tsjech - 20 jaar - Slavia Praag - Tsjechië
Leroy George - Vleugelaanvaller - Nederlander - 23 jaar - FC Utrecht - Nederland
NECTheBest

Rivelinho
Berichten: 52
Lid geworden op: vr 08 aug 2008, 16:48
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Rivelinho »

ook Feyenoord en een niet nader genoemde club willen Edman
die club is hoogstwaarschijnlijk Twente
of dat positief is voor onze kansen.....

waag het te betwijfelen

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20552
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Mark Ariaans »

Tenzij Feyenoord en die 3e club hem per direct willen, want Edman heeft al aangegeven bij voorkeur zijn contract bij Wigan uit te willen dienen. Maar ik snap eerlijk gezegd niet waarom Feyenoord hem per direct zou willen, met De cler en Gio voorhanden.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Don Corleone »

dan hoeven we niet meer te rekenen op edman.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Arjan van Hout »

Mark Ariaans schreef:Tenzij Feyenoord en die 3e club hem per direct willen, want Edman heeft al aangegeven bij voorkeur zijn contract bij Wigan uit te willen dienen. Maar ik snap eerlijk gezegd niet waarom Feyenoord hem per direct zou willen, met De cler en Gio voorhanden.
en het lijkt me dat wanneer f'noord een linksback wil ze el ak op komen halen

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Legendario »

Mark Ariaans schreef:Tenzij Feyenoord en die 3e club hem per direct willen, want Edman heeft al aangegeven bij voorkeur zijn contract bij Wigan uit te willen dienen. Maar ik snap eerlijk gezegd niet waarom Feyenoord hem per direct zou willen, met De cler en Gio voorhanden.
:withstupid: En Been heeft aangegeven Youssef niet te willen halen omdat hij al twee linksbacks in zijn selectie heeft.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Arjan van Hout »

Rivelinho schreef:ook Feyenoord en een niet nader genoemde club willen Edman
die club is hoogstwaarschijnlijk Twente
of dat positief is voor onze kansen.....

waag het te betwijfelen
waar heb je dit gelezen ?

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Legendario »

Eniesee schreef:
Rivelinho schreef:ook Feyenoord en een niet nader genoemde club willen Edman
die club is hoogstwaarschijnlijk Twente
of dat positief is voor onze kansen.....

waag het te betwijfelen
waar heb je dit gelezen ?
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/43 ... ekken-list
Twente wordt overigens niet genoemd.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Demtsjenko »

oftewel... het gespeculeer is weer niet van de lucht...

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Nieuwe spelers

Bericht door flipsen »

Demtsjenko schreef:oftewel... het gespeculeer is weer niet van de lucht...
Jean kom er maar in ..
Risus abundat in ore stultorum

knipping jean
Berichten: 588
Lid geworden op: ma 14 sep 2009, 08:51
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door knipping jean »

Ex rooie kun je het weer niet alleen.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Nieuwe spelers

Bericht door flipsen »

knipping jean schreef:Ex rooie kun je het weer niet alleen.
ik kan het wel alleen hoor , maar ik had een scherpere reactie verwacht van je
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door rooie »

Laat mij er buiten :biggrin:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3872
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door BasNijmegen »

Als Feyenoord en Twente ook loeren op deze speler hoeft dat niet ongunstig te zijn. Bij ons hebben ze meer kans op speelminuten.

DaaNEC
Berichten: 315
Lid geworden op: di 07 okt 2008, 20:12
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door DaaNEC »

En het was altijd een erg goeie speler, en 31 jaar is voor een verdediger een prima leeftijd! Dus ik hoop dat ie naar ons komt!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door mschr »

Don Corleone schreef:dan hoeven we niet meer te rekenen op edman.
Goh! Waarom verbaast me dat nu toch echt helemaal niet? Investeerders zijn echt niet geïnteresseerd in dertigers en al helemaal niet in dertigplussers die linksback zijn.

Dennis22
Berichten: 104
Lid geworden op: zo 04 okt 2009, 11:28
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Dennis22 »

is altijd goeie voetballer gewest die edman dus bij mij is ie welkom teken contract van 2 jaar ofzo dan heb je weer een boom achterin staan.
veracht dat dit laatste seizoen wordt van pothuizen dus dies dan ook weg net zoals heubach of hij moet ene 1 jaig contract tekenen
verder ben ik ook blij met sarpong die voor nec echt een aanwinst is.
dus zo slecht doet onze aalbers het nog nie ik vind knap hoe hij zonder geld en alles toch nog wat kan halen.
laten we eerlijk zijn onze suikerooms hebben ons niet geholpen wat ze belooft hadden dat zijn in mijn oogen de klaplopers

jeffrey sarpong
Berichten: 14
Lid geworden op: di 05 jan 2010, 16:37
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jeffrey sarpong »

http://www.youtube.com/watch?v=wP7z7SXQnrY

kenismaken met edman wereldgoal tegen liverpool

N.E.C.
Berichten: 1156
Lid geworden op: wo 08 jul 2009, 22:19
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door N.E.C. »

Dennis22 schreef:is altijd goeie voetballer gewest die edman dus bij mij is ie welkom teken contract van 2 jaar ofzo dan heb je weer een boom achterin staan.
veracht dat dit laatste seizoen wordt van pothuizen dus dies dan ook weg net zoals heubach of hij moet ene 1 jaig contract tekenen
verder ben ik ook blij met sarpong die voor nec echt een aanwinst is.
dus zo slecht doet onze aalbers het nog nie ik vind knap hoe hij zonder geld en alles toch nog wat kan halen.
laten we eerlijk zijn onze suikerooms hebben ons niet geholpen wat ze belooft hadden dat zijn in mijn oogen de klaplopers
zo lang is hij niet hoor 1,80

Gebruikersavatar
Ravanelli de 2e
Berichten: 530
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 12:22
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Ravanelli de 2e »

Dennis22 schreef:is altijd goeie voetballer gewest die edman dus bij mij is ie welkom teken contract van 2 jaar ofzo dan heb je weer een boom achterin staan.
veracht dat dit laatste seizoen wordt van pothuizen dus dies dan ook weg net zoals heubach of hij moet ene 1 jaig contract tekenen
verder ben ik ook blij met sarpong die voor nec echt een aanwinst is.
dus zo slecht doet onze aalbers het nog nie ik vind knap hoe hij zonder geld en alles toch nog wat kan halen.
laten we eerlijk zijn onze suikerooms hebben ons niet geholpen wat ze belooft hadden dat zijn in mijn oogen de klaplopers
Tuurlijk jongen, zeker dit jaar voor het eerst een scc ?
Edman wel eens zien spelen de laatste 3 jaar ? Nee kan ook niet want dat heeft ie ook niet gedaan.

Gebruikersavatar
Ravanelli de 2e
Berichten: 530
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 12:22
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Ravanelli de 2e »

Om het prachtige stukje proza niet verloren te laten gaan toch maar weer in de nieuwe discussie !!!


Tring tring. "
"Met de sportredactie van de televaag"
"Ja goedenmorgen met de td van NEC"
"Hee Carlos, hoe is het" "Moet ik weer een onzin gerucht voor je plaatsen" "In welke trainer of speler hebben jullie nu weer interesse ?"
"Schrijf maar op dat Edman gesproken heeft met ons"
"Hahaha das een goede Carlos, maar effe serieus, toch niet de Edman van Wigan Athletic?"
"Ja wel hoezo "
"Die vent heeft in 3 seizoenen slechts 10 officiële wedstrijden gespeeld in engeland"
"Oh dat maak niet uit man, we hebben hele goed ervaringen met spelers uit engeland die nauwelijks gespeeld hebben"
"Je doelt op Bouaouzan en Collins John ?"
"Ja die 2, waren niet duur en zeer succesvol"
"Maar waarom Edman, Carlos ?"
"Ach Vloet heeft het gehad met El Ak en dus hebben we bedacht dat ie te duur is, voorlopig hebben we Heubach effe gehuurd en ik zat in mijn kaartenbak te kijken bij de L van linksback en toen kwam ik Edman tegen, dus ik dacht ik bel je effe om zo de achterban weer stil te krijgen"
"Kaartenbak ? Carlos ?"
"Tsja ik ben pas 2 jaar bezig als TD en nog volop bezig mijn netwerk op te bouwen dus het kan niet anders"
"Nou ja ik plaats het gerucht dan wordt jij voorlopig ook weer effe uit de wind gehouden"
"Is goed man, ik spreek je volgende week wel weer als ik bij de A van aanvaller ben aanbeland, maar die moet ik eerst nog even opschonen want mijn supporters reageren furieus als ik met namen als Bep Bakhuis, Frits Flinkevleugel en Henk de Groot aankom"
"Ja Carlos haal die maar gauw uit je kaartenbak want die willen niet naar NEC"
"Ik spreek je" "OK Laterssssssssssssss

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door henkie1234 »

het is gewoon niet handig om naar buiten te laten komen dat je met een speler bezig bent die transfervrij komt.
Doe dat als je rond bent, nu krijg je meerdere kapers op de kust.
En van mij mag Edman komen, is gewoon een goede linksback die echt niet te oud is.

BRANKO
Berichten: 218
Lid geworden op: do 09 okt 2008, 17:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door BRANKO »

Ravanelli de 2e schreef:Om het prachtige stukje proza niet verloren te laten gaan toch maar weer in de nieuwe discussie !!!


Tring tring. "
"Met de sportredactie van de televaag"
"Ja goedenmorgen met de td van NEC"
"Hee Carlos, hoe is het" "Moet ik weer een onzin gerucht voor je plaatsen" "In welke trainer of speler hebben jullie nu weer interesse ?"
"Schrijf maar op dat Edman gesproken heeft met ons"
"Hahaha das een goede Carlos, maar effe serieus, toch niet de Edman van Wigan Athletic?"
"Ja wel hoezo "
"Die vent heeft in 3 seizoenen slechts 10 officiële wedstrijden gespeeld in engeland"
"Oh dat maak niet uit man, we hebben hele goed ervaringen met spelers uit engeland die nauwelijks gespeeld hebben"
"Je doelt op Bouaouzan en Collins John ?"
"Ja die 2, waren niet duur en zeer succesvol"
"Maar waarom Edman, Carlos ?"
"Ach Vloet heeft het gehad met El Ak en dus hebben we bedacht dat ie te duur is, voorlopig hebben we Heubach effe gehuurd en ik zat in mijn kaartenbak te kijken bij de L van linksback en toen kwam ik Edman tegen, dus ik dacht ik bel je effe om zo de achterban weer stil te krijgen"
"Kaartenbak ? Carlos ?"
"Tsja ik ben pas 2 jaar bezig als TD en nog volop bezig mijn netwerk op te bouwen dus het kan niet anders"
"Nou ja ik plaats het gerucht dan wordt jij voorlopig ook weer effe uit de wind gehouden"
"Is goed man, ik spreek je volgende week wel weer als ik bij de A van aanvaller ben aanbeland, maar die moet ik eerst nog even opschonen want mijn supporters reageren furieus als ik met namen als Bep Bakhuis, Frits Flinkevleugel en Henk de Groot aankom"
"Ja Carlos haal die maar gauw uit je kaartenbak want die willen niet naar NEC"
"Ik spreek je" "OK Laterssssssssssssss


HAHAHAHA , Geniaal ! Ik zie t ook nog eens echt gebeuren ook , zoveel vertrouwen heb ik in Carlos !

Gebruikersavatar
williamnmgn
Berichten: 677
Lid geworden op: wo 03 jun 2009, 15:15
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door williamnmgn »

iemand enig info over de wedstrijd van jong nec van vandaag? of is het afgelast? alvast bedankt!

Gebruikersavatar
NMGN
Berichten: 1573
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:46
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door NMGN »

Ravanelli de 2e schreef:Om het prachtige stukje proza niet verloren te laten gaan toch maar weer in de nieuwe discussie !!!


Tring tring. "
"Met de sportredactie van de televaag"
"Ja goedenmorgen met de td van NEC"
"Hee Carlos, hoe is het" "Moet ik weer een onzin gerucht voor je plaatsen" "In welke trainer of speler hebben jullie nu weer interesse ?"
"Schrijf maar op dat Edman gesproken heeft met ons"
"Hahaha das een goede Carlos, maar effe serieus, toch niet de Edman van Wigan Athletic?"
"Ja wel hoezo "
"Die vent heeft in 3 seizoenen slechts 10 officiële wedstrijden gespeeld in engeland"
"Oh dat maak niet uit man, we hebben hele goed ervaringen met spelers uit engeland die nauwelijks gespeeld hebben"
"Je doelt op Bouaouzan en Collins John ?"
"Ja die 2, waren niet duur en zeer succesvol"
"Maar waarom Edman, Carlos ?"
"Ach Vloet heeft het gehad met El Ak en dus hebben we bedacht dat ie te duur is, voorlopig hebben we Heubach effe gehuurd en ik zat in mijn kaartenbak te kijken bij de L van linksback en toen kwam ik Edman tegen, dus ik dacht ik bel je effe om zo de achterban weer stil te krijgen"
"Kaartenbak ? Carlos ?"
"Tsja ik ben pas 2 jaar bezig als TD en nog volop bezig mijn netwerk op te bouwen dus het kan niet anders"
"Nou ja ik plaats het gerucht dan wordt jij voorlopig ook weer effe uit de wind gehouden"
"Is goed man, ik spreek je volgende week wel weer als ik bij de A van aanvaller ben aanbeland, maar die moet ik eerst nog even opschonen want mijn supporters reageren furieus als ik met namen als Bep Bakhuis, Frits Flinkevleugel en Henk de Groot aankom"
"Ja Carlos haal die maar gauw uit je kaartenbak want die willen niet naar NEC"
"Ik spreek je" "OK Laterssssssssssssss
je bent wel erg vol van jezelf

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten