Supporters op het voorplein na NEC-RKC

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supporters op het voorplein na NEC-RKC

Bericht door BiT »

Ik heb gisteren na de wedstrijd de hele avond voor het stadion gestaan. Bijna de hele avond mijn mond gehouden en alleen maar gewacht op een verklaring van bestuur/spelers.
Het enige wat ik heb meegekregen is dat er een groep van zo'n 20 man het bekende aftellen begonnen en probeerden de dichte ingang in te komen (erg slim heren). Ze kwamen 1 meter verder en taaiden met z'n allen af, zingend Nijmegen Hooligans. Schiet die mensen a.u.b. af, Jacco heeft een punt, die mensen berokkenen de club schade toe. Ik kan er niets meer van maken.

Gelukkig waren er ook nog wat normale mensen die de rest tot stilte maanden om te luisteren wat het bestuur/spelers te melden hadden.
Er waren war goede argumenten, maar ook wat stomme opmerkingen (met name van Jacco).
Opzich heeft NEC het aardig opgelost, maar het had beter gekunnen...

Trouwens geen enkele steen/tegel gezien...
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2431
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: Supporters op het voorplein na NEC-RKC

Bericht door TheRealTricolores »

DJTEEF! schreef:
griekje024 schreef:het feit dat babos boos werd is terecht. Ik hoorde dat iemand tegen hem zei dat ie geen echte nec'er is, dan zou ik ook boos worden. De keuze van welke spelers naar buiten kwamen was gewoon echt dom! Waarom kwam sibum naar buiten? Die had niet eens gespeeld! Zet daar een el-ak neer. Maar nee, El-ak en El-kabier kwamen samen toen de meeste supporters al weg waren lachend marrokaans pratend naar buiten lopen net of er niks aan de hand was. Laat die el-kabier maar minder uitgaan en zich naar de klote zuipe in de el-sombrero en laat hem vaker trainen zodat ie een keer kan scoren!

Verder is er dat ik gezien heb niet gegooid met stenen(dit zal wel weer lekker aangedikt zijn door de media)
Ja, El-Kabir staat vaak in de kroeg. Maar nee, hij drinkt geen alcohol. Beetje stemmingmakerij dit.
Nope alcohol drinkt die niet maar hij is wel elke week of in de stad of Matrixx. Ook voor een wedstrijd. Het is niet de beste instelling.
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

knipping jean
Berichten: 588
Lid geworden op: ma 14 sep 2009, 08:51
Contacteer:

Re: Supporters op het voorplein na NEC-RKC

Bericht door knipping jean »

Bitt ik weet niet of je verstand hebt maar het is Swart, Aalbers en van Delft die jouw club naar de klote aan het helpen zijn. Waar heeft dat tuig het lef om te roepen dat wij de club naar de klote aan het helpen zijn, je wordt als supporter behandeld als een stuk vuil. Schandalig hoe oudere mensen het stadion moesten verlaten 1 voor 1 door een poortje.

Kira
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:45
Contacteer:

Re: Supporters op het voorplein na NEC-RKC

Bericht door Kira »

Bleum schreef:Iedereen is NEC supporter, zelfs die supporters die k*nker riepen. Ook ik ben van mening dat dat niet moet, maar niet iedere NEC supporter weet z'n emoties altijd even netjes uit te dragen als anderen zouden willen zien. Laten we er aub geen echte of geen echte supporters discussie van maken en laten we gewoon de verkeerde uitingen afkeuren in plaats van al die waardeoordelen over diezelfde supporters erbij gaan geven. Tweespalt binnen de supporters is ook niet handig.
Mag ik wel zeggen dat die ene met die grote mond op dat filmpje NIET op vak H zit :biggrin:
Verder is het logisch dat er emoties bij komen kijken en de een reageert dat thuis af door het hele weekend chagerijnig te zijn op zijn gezin, en de ander doet dat ff op een voorplein en is gewoon lekker weekend gaan houden, ik weet niet wat erger is :wink:

Kira
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:45
Contacteer:

Re: Supporters op het voorplein na NEC-RKC

Bericht door Kira »

DJTEEF! schreef:Ja, El-Kabir staat vaak in de kroeg. Maar nee, hij drinkt geen alcohol. Beetje stemmingmakerij dit.
Oh ja en dat maakt het allemaal minder erg :crazy:

fleuran

Re: Supporters op het voorplein na NEC-RKC

Bericht door fleuran »

Even enkele opmerkingen richting jd: als je van bestuur, directie en spelers wilt horen, wat hun concrete plannen zijn om alles weer op de rails te krijgen, dan was afgelopen zaterdagavond natuurlijk wel het meest ongunstige moment om dat te doen. Zware emoties, een vervelende sfeer op het stadionplein. Grote teleurstelling en zorg bij iedereen (spelers, trainers, directie en de vele, vele supporters) . Nee, op zo’n moment moet je elkaar even met rust laten, emoties laten bezinken en op een ander moment elkaar wederzijds informeren. Bovendien zijn trainers en spelers al druk bezig om het sportief op de rails te krijgen; dat zie je op trainingen; ze ondernemen andere activiteiten en ze werken keihard (ze hebben tegen RKC keihard gewerkt; er valt ze wat dat betreft totaal niets te verwijten; nog een reden om niet woedend je verhaal te gaan halen, maar gewoon naar kroeg of huis te gaan!). Verder merk je aan alles, dat de directie druk bezig is met het halen van een nieuwe trainer; ze zijn eveneens op zoek naar gerichte versterkingen in januari. Dus eigenlijk heb je als supporter al antwoorden op de vragen.
Tegen Bleum wil ik zeggen: jij vindt, dat we gewoon de verkeerde uitingen van sommige supporters moeten afkeuren en er verder geen waardeoordelen erbij moeten gaan geven. Door af te keuren geef je inderdaad al een norm en waarde aan; maar jij bent ook niet helemaal consequent; in het Saidi-forum gebruik jij immers ook termen als “Juda” en “ketter” en vind je, dat bestuur en directie blind zijn voor het belang van integriteit.
Wat die tweespalt tussen de supporters betreft: tegen supporters, die zich misdragen moet stelling genomen worden, ook als dat tweespalt betekent!

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supporters op het voorplein na NEC-RKC

Bericht door Harold Bastiaans »

fleuran schreef:Even enkele opmerkingen richting jd: als je van bestuur, directie en spelers wilt horen, wat hun concrete plannen zijn om alles weer op de rails te krijgen, dan was afgelopen zaterdagavond natuurlijk wel het meest ongunstige moment om dat te doen. Zware emoties, een vervelende sfeer op het stadionplein. Grote teleurstelling en zorg bij iedereen (spelers, trainers, directie en de vele, vele supporters) . Nee, op zo’n moment moet je elkaar even met rust laten, emoties laten bezinken en op een ander moment elkaar wederzijds informeren. Bovendien zijn trainers en spelers al druk bezig om het sportief op de rails te krijgen; dat zie je op trainingen; ze ondernemen andere activiteiten en ze werken keihard (ze hebben tegen RKC keihard gewerkt; er valt ze wat dat betreft totaal niets te verwijten; nog een reden om niet woedend je verhaal te gaan halen, maar gewoon naar kroeg of huis te gaan!). Verder merk je aan alles, dat de directie druk bezig is met het halen van een nieuwe trainer; ze zijn eveneens op zoek naar gerichte versterkingen in januari. Dus eigenlijk heb je als supporter al antwoorden op de vragen.
Tegen Bleum wil ik zeggen: jij vindt, dat we gewoon de verkeerde uitingen van sommige supporters moeten afkeuren en er verder geen waardeoordelen erbij moeten gaan geven. Door af te keuren geef je inderdaad al een norm en waarde aan; maar jij bent ook niet helemaal consequent; in het Saidi-forum gebruik jij immers ook termen als “Juda” en “ketter” en vind je, dat bestuur en directie blind zijn voor het belang van integriteit.
Wat die tweespalt tussen de supporters betreft: tegen supporters, die zich misdragen moet stelling genomen worden, ook als dat tweespalt betekent!
Echt waar, ik heb hier geen woorden voor, wat betaald NEC jou? gratis koffie, of een seizoenskaart? Het doet me echt pijn aan de ogen om jouw reacties nog objectief te kunnen lezen.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

jpnec
Berichten: 1722
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supporters op het voorplein na NEC-RKC

Bericht door jpnec »

fleuran schreef:Even enkele opmerkingen richting jd: als je van bestuur, directie en spelers wilt horen, wat hun concrete plannen zijn om alles weer op de rails te krijgen, dan was afgelopen zaterdagavond natuurlijk wel het meest ongunstige moment om dat te doen. Zware emoties, een vervelende sfeer op het stadionplein. Grote teleurstelling en zorg bij iedereen (spelers, trainers, directie en de vele, vele supporters) . Nee, op zo’n moment moet je elkaar even met rust laten, emoties laten bezinken en op een ander moment elkaar wederzijds informeren. Bovendien zijn trainers en spelers al druk bezig om het sportief op de rails te krijgen; dat zie je op trainingen; ze ondernemen andere activiteiten en ze werken keihard (ze hebben tegen RKC keihard gewerkt; er valt ze wat dat betreft totaal niets te verwijten; nog een reden om niet woedend je verhaal te gaan halen, maar gewoon naar kroeg of huis te gaan!). Verder merk je aan alles, dat de directie druk bezig is met het halen van een nieuwe trainer; ze zijn eveneens op zoek naar gerichte versterkingen in januari. Dus eigenlijk heb je als supporter al antwoorden op de vragen.
Tegen Bleum wil ik zeggen: jij vindt, dat we gewoon de verkeerde uitingen van sommige supporters moeten afkeuren en er verder geen waardeoordelen erbij moeten gaan geven. Door af te keuren geef je inderdaad al een norm en waarde aan; maar jij bent ook niet helemaal consequent; in het Saidi-forum gebruik jij immers ook termen als “Juda” en “ketter” en vind je, dat bestuur en directie blind zijn voor het belang van integriteit.
Wat die tweespalt tussen de supporters betreft: tegen supporters, die zich misdragen moet stelling genomen worden, ook als dat tweespalt betekent!
Ik denk dat we jou kunnen herkennen aan de aureool boven je hoofd.

Owjah, waar merk jij aan dat ze druk bezig zijn met een trainer en versterkingen?

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 1087
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 20:39
Contacteer:

Re: Supporters op het voorplein na NEC-RKC

Bericht door Bert »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
fleuran schreef:Even enkele opmerkingen richting jd: als je van bestuur, directie en spelers wilt horen, wat hun concrete plannen zijn om alles weer op de rails te krijgen, dan was afgelopen zaterdagavond natuurlijk wel het meest ongunstige moment om dat te doen. Zware emoties, een vervelende sfeer op het stadionplein. Grote teleurstelling en zorg bij iedereen (spelers, trainers, directie en de vele, vele supporters) . Nee, op zo’n moment moet je elkaar even met rust laten, emoties laten bezinken en op een ander moment elkaar wederzijds informeren. Bovendien zijn trainers en spelers al druk bezig om het sportief op de rails te krijgen; dat zie je op trainingen; ze ondernemen andere activiteiten en ze werken keihard (ze hebben tegen RKC keihard gewerkt; er valt ze wat dat betreft totaal niets te verwijten; nog een reden om niet woedend je verhaal te gaan halen, maar gewoon naar kroeg of huis te gaan!). Verder merk je aan alles, dat de directie druk bezig is met het halen van een nieuwe trainer; ze zijn eveneens op zoek naar gerichte versterkingen in januari. Dus eigenlijk heb je als supporter al antwoorden op de vragen.
Tegen Bleum wil ik zeggen: jij vindt, dat we gewoon de verkeerde uitingen van sommige supporters moeten afkeuren en er verder geen waardeoordelen erbij moeten gaan geven. Door af te keuren geef je inderdaad al een norm en waarde aan; maar jij bent ook niet helemaal consequent; in het Saidi-forum gebruik jij immers ook termen als “Juda” en “ketter” en vind je, dat bestuur en directie blind zijn voor het belang van integriteit.
Wat die tweespalt tussen de supporters betreft: tegen supporters, die zich misdragen moet stelling genomen worden, ook als dat tweespalt betekent!
Echt waar, ik heb hier geen woorden voor, wat betaald NEC jou? gratis koffie, of een seizoenskaart? Het doet me echt pijn aan de ogen om jouw reacties nog objectief te kunnen lezen.
Harold, kom op zeg. Dit is een reactie van iemand die zeer toegewijd is aan NEC meer dan 40 jaar nar het stadion komt en dit is zijn versie van het verhaal. 95% op dit forum is subjectief en ingekleurd door ervaringen,emoties en ;t NEC gevoel.
Ook al ben ik het niet helemaal eens met Fleuran ja je toch niet roepen dat hij betaald wordt door NEC ?? Wordt iedereen die hier anti bestuur is betaald door Vistas ???????????????

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supporters op het voorplein na NEC-RKC

Bericht door Harold Bastiaans »

Bert schreef:
Harold, kom op zeg. Dit is een reactie van iemand die zeer toegewijd is aan NEC meer dan 40 jaar nar het stadion komt en dit is zijn versie van het verhaal. 95% op dit forum is subjectief en ingekleurd door ervaringen,emoties en ;t NEC gevoel.
Ook al ben ik het niet helemaal eens met Fleuran ja je toch niet roepen dat hij betaald wordt door NEC ?? Wordt iedereen die hier anti bestuur is betaald door Vistas ???????????????
Ik doel natuurlijk niet alleen op deze opmerking Bert, pfff ik dacht dat wij elkaar beter kende, maargoed.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

knipping jean
Berichten: 588
Lid geworden op: ma 14 sep 2009, 08:51
Contacteer:

Re: Supporters op het voorplein na NEC-RKC

Bericht door knipping jean »

Fleuran is net zo erg als Swart, Aalbers, van Delft, Brookhuis, Rip , zit gewoon in het complot hahahaha opzouten met hele zooitje. NEC heeft niet alleen de Mexicaanse griep maar ook de Afrikaanse Swaalbers griep en die is niet te genezen.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4475
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Supporters op het voorplein na NEC-RKC

Bericht door Jeffry74 »

knipping jean schreef: NEC heeft niet alleen de Mexicaanse griep maar ook de Afrikaanse Swaalbers griep en die is niet te genezen.
Volgens mij slaan jouw medicijnen ook niet echt aan Jean.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supporters op het voorplein na NEC-RKC

Bericht door SamSam »

:jestera: :biggrin:
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

fleuran

Re: Supporters op het voorplein na NEC-RKC

Bericht door fleuran »

Harold, ForzaNEC en Jean Knipping mogen roepen wat ze willen, suggereren wat ze willen; ik vind het best (al vind ik hun reaktie naar mij toe getuigen van gebrek aan respekt)! Ik blijf rustig mijn mening (inderdaad mijn versie!) geven, niet meer en niet minder en ik probeer dat met respekt naar iedereen te doen. En ik ben niet te beroerd mijn excuses aan te bieden, als ik me tegen een forummer onjuist uitdruk. daar kunnen sommigen, denk ik, nog wel een voorbeeld aan nemen.
Jean Knipping zet mij in het rijtje Swart, Brookhuis, Aalbers: daar ben ik heel trots op!

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7107
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supporters op het voorplein na NEC-RKC

Bericht door Sandertjuh85 »

fleuran schreef:Harold, ForzaNEC en Jean Knipping mogen roepen wat ze willen, suggereren wat ze willen; ik vind het best (al vind ik hun reaktie naar mij toe getuigen van gebrek aan respekt)! Ik blijf rustig mijn mening (inderdaad mijn versie!) geven, niet meer en niet minder en ik probeer dat met respekt naar iedereen te doen. En ik ben niet te beroerd mijn excuses aan te bieden, als ik me tegen een forummer onjuist uitdruk. daar kunnen sommigen, denk ik, nog wel een voorbeeld aan nemen.
Jean Knipping zet mij in het rijtje Swart, Brookhuis, Aalbers: daar ben ik heel trots op!
ben je daar trots op?
dus jij wil graag bij dat zooitje horen dat onze club naar de klote helpt?

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Supporters op het voorplein na NEC-RKC

Bericht door Pol »

knipping jean schreef:Fleuran is net zo erg als Swart, Aalbers, van Delft, Brookhuis, Rip , zit gewoon in het complot hahahaha opzouten met hele zooitje. NEC heeft niet alleen de Mexicaanse griep maar ook de Afrikaanse Swaalbers griep en die is niet te genezen.
Je hebt een hele hoop sneue reacties gegeven en je schroomt ook niet om tot vervelens toe je niet onderbouwde mening over de beleidsbepalers op dit forum neer te kwakken en continu medeforumers te beledigen, maar dat je net zo makkelijk even een clubman als Brookhuis zo neer zet doet je niveau echt tot ver onder het nulpunt dalen.

Necco
Berichten: 1664
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:27
Contacteer:

Re: Supporters op het voorplein na NEC-RKC

Bericht door Necco »

Pol schreef:
knipping jean schreef:Fleuran is net zo erg als Swart, Aalbers, van Delft, Brookhuis, Rip , zit gewoon in het complot hahahaha opzouten met hele zooitje. NEC heeft niet alleen de Mexicaanse griep maar ook de Afrikaanse Swaalbers griep en die is niet te genezen.
Je hebt een hele hoop sneue reacties gegeven en je schroomt ook niet om tot vervelens toe je niet onderbouwde mening over de beleidsbepalers op dit forum neer te kwakken en continu medeforumers te beledigen, maar dat je net zo makkelijk even een clubman als Brookhuis zo neer zet doet je niveau echt tot ver onder het nulpunt dalen.
:withstupid:
Misselijk mannetje die alleen anderen maar wil beledigen.
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad

Gebruikersavatar
Paddock
Berichten: 571
Lid geworden op: vr 13 feb 2009, 22:54
Contacteer:

Re: Supporters op het voorplein na NEC-RKC

Bericht door Paddock »

Pol schreef:
knipping jean schreef:Fleuran is net zo erg als Swart, Aalbers, van Delft, Brookhuis, Rip , zit gewoon in het complot hahahaha opzouten met hele zooitje. NEC heeft niet alleen de Mexicaanse griep maar ook de Afrikaanse Swaalbers griep en die is niet te genezen.
Je hebt een hele hoop sneue reacties gegeven en je schroomt ook niet om tot vervelens toe je niet onderbouwde mening over de beleidsbepalers op dit forum neer te kwakken en continu medeforumers te beledigen, maar dat je net zo makkelijk even een clubman als Brookhuis zo neer zet doet je niveau echt tot ver onder het nulpunt dalen.
Goed gesproken Pol, wat denken ze wel !
Als dit zo door gaat dan verlang ik alweer bijna naar de koude houten banken in de oude goffert met slechts 1100 hondstrouwe echte supporters.
We kunnen gewoon even niet beter. Laten we hopen dat er nog geld is voor 1 goede speler die in de winterstop nog wil komen, en laten we hopen op een spoedig herstel van Schone en Sibum.

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supporters op het voorplein na NEC-RKC

Bericht door rooie »

JK, jij WILT gewoon niet serieus genomen worden ofwel? :crazy:
wat een achterlijke reacties geef jij zeg :td:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

knipping jean
Berichten: 588
Lid geworden op: ma 14 sep 2009, 08:51
Contacteer:

Re: Supporters op het voorplein na NEC-RKC

Bericht door knipping jean »

Wat is er achtelijk aan aan mijn reacties? Dat een Swart als een achtelijke vakbondsleider roept dat de supporters die boos zijn de club kapot maken, dat Aalbers, die verantwoordelijk is voor de huidige selectie en dus resultaten en het aanstellen van Lodeweges, Brookhuis die 0.0 resultaten boekt met de voetbalschool ik niet mag zeggen dat ze de club naar de klote helpen omdat ze geen kwaliteiten beschikken om een voetbalclub te runnen. Dat een Fleuran het huidige beleid steunt. Nee, ik moet dus zeggen dat dit soort gasten het uitstekend doen. Goh wat is deze club ziek zeg en er is maar 1 middel.

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supporters op het voorplein na NEC-RKC

Bericht door rooie »

knipping jean schreef:Wat is er achtelijk aan aan mijn reacties? Dat een Swart als een achtelijke vakbondsleider roept dat de supporters die boos zijn de club kapot maken, dat Aalbers, die verantwoordelijk is voor de huidige selectie en dus resultaten en het aanstellen van Lodeweges, Brookhuis die 0.0 resultaten boekt met de voetbalschool ik niet mag zeggen dat ze de club naar de klote helpen omdat ze geen kwaliteiten beschikken om een voetbalclub te runnen. Dat een Fleuran het huidige beleid steunt. Nee, ik moet dus zeggen dat dit soort gasten het uitstekend doen. Goh wat is deze club ziek zeg en er is maar 1 middel.
Als deze club zo ziek is, ga je toch lekker naar een andere :zzz:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

knipping jean
Berichten: 588
Lid geworden op: ma 14 sep 2009, 08:51
Contacteer:

Re: Supporters op het voorplein na NEC-RKC

Bericht door knipping jean »

Dat is nu een opmerking die zou een Swart ook hebben kunnen geven Rooie. Als je zo iets zegt dan zit NEC onder je kin en enniesee in mijn hart.

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supporters op het voorplein na NEC-RKC

Bericht door rooie »

knipping jean schreef:Dat is nu een opmerking die zou een Swart ook hebben kunnen geven Rooie. Als je zo iets zegt dan zit NEC onder je kin en enniesee in mijn hart.
Ik ben blij dat Swart het met mij eens is dat NEC jou niet nodig heeft... En dat zegt niks over mijn hart voor de club!
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Supporters op het voorplein na NEC-RKC

Bericht door Michael »

fleuran schreef:Harold, ForzaNEC en Jean Knipping mogen roepen wat ze willen, suggereren wat ze willen; ik vind het best (al vind ik hun reaktie naar mij toe getuigen van gebrek aan respekt)! Ik blijf rustig mijn mening (inderdaad mijn versie!) geven, niet meer en niet minder en ik probeer dat met respekt naar iedereen te doen. En ik ben niet te beroerd mijn excuses aan te bieden, als ik me tegen een forummer onjuist uitdruk. daar kunnen sommigen, denk ik, nog wel een voorbeeld aan nemen.
Jean Knipping zet mij in het rijtje Swart, Brookhuis, Aalbers: daar ben ik heel trots op!
Dat moet je ook gewoon blijven doen, net zoals overige forumleden dat mogen doen. Ik kan me ook niet onttrekken aan het gevoel dat NEC bij jou niets fout kan doen, maar dat is je goed recht. Als jij daar vrede mee hebt prima! :tu:

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supporters op het voorplein na NEC-RKC

Bericht door Harold Bastiaans »

Reacties van knipping zijn wel vanuit een overtuiging geschreven, je kunt er mee eens zijn of niet. Hij mag best wel wat nuanceren in zijn reacties, maar dat de voetbalschool niet draait, dat Carlos fouten heeft gemaakt, en dat de reactie van Rooie ( " anders ga je toch naar een andere club" ) er niet een is die supporters graag willen horen ,kan ik niet ontkennen.

Het probleem van jean is dat hij te vaak op de man af reageert, maar de strekking van menig verhaal klopt met enige regelmaat, althans dat vind ik.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten