NAC Breda - N.E.C.

Sanne
Berichten: 1487
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 13:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NAC Breda - N.E.C.

Bericht door Sanne »

Iemand al een idee van de opstelling? Of blijft die gewoon hetzelfde?
Nijmegen... Stad naar m'n hart!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31823
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NAC Breda - N.E.C.

Bericht door vak Oost »

Sanne schreef:Iemand al een idee van de opstelling? Of blijft die gewoon hetzelfde?
het gaat mij meer om de instelling ... we zullen het wel zien morgen
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15073
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: NAC Breda - N.E.C.

Bericht door necnmgn »

dolle dries schreef:Het gaat me nog niet eens zozeer om de uitslag maar ik vind het belangrijk deze keer hoe er gevoetbalt wordt, welke keuzes gemaakt zijn door Vloet enz. :sjaal: :sjaal: :sjaal:
Mij gaat het eerder om de uitslag, liever kutvoetbal met een geniepige overwinning dan mooi voetbal en vooruitgang tov 2 weken geleden maar dan met 0 punten.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20568
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: NAC Breda - N.E.C.

Bericht door Mark Ariaans »

Een keeper, 10 spelers, en dan het snot voor de ogen werken. Welke spelers zal me eerlijk gezegd een zorg wezen, Babos mag wel blijven staan :biggrin:

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4991
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: NAC Breda - N.E.C.

Bericht door Bernd »

Sanne schreef:Iemand al een idee van de opstelling? Of blijft die gewoon hetzelfde?
Er lijkt me geen enkele reden tot aanpassing, in spelers noch in tactiek. NEC is consequent.

Of...blijkt Vloet géén dertien-in-een-dozijntrainer en legt-ie het huisstijlgebabbel naast zich neer?

Fritske NEC
Berichten: 505
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 19:46
Contacteer:

Re: NAC Breda - N.E.C.

Bericht door Fritske NEC »

SamSam schreef:
W.V.W.3 schreef:
Bernd schreef: Ach, zelfs een overwinning is niet uitgesloten. Maar het is niet reëel dit vooraf te verwachten. Het is wel vreemd dat mensen die een negatieve verwachting uitspreken - lijkt me logisch - als clown worden neergezet.
:withstupid:
Hoho, ik zet Mschr niet als clown neer. Maar ik heb nog bijna nooit iemand gezien die gewoon altijd pessimistisch is. En als het een rol was geweest, zou hij geniaal zijn.
Misschien is Mschr ook wel een rol.... op dit forum.

jodajenec
Berichten: 32
Lid geworden op: za 17 okt 2009, 20:49
Contacteer:

Re: NAC Breda - N.E.C.

Bericht door jodajenec »

1-0 overwinning is goed ben ik al tevreden en dan wordt het de avond van NEC :sjaal: :sjaal: :sjaal:
ik heb er alle vertrouwen in!!!!!!!!
zit zelf ook morgen in het uitvak

Gebruikersavatar
NMGN
Berichten: 1576
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:46
Contacteer:

Re: NAC Breda - N.E.C.

Bericht door NMGN »

zelfde systeem, andere poppetjes.. helaas wel 4-3-3-

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15073
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: NAC Breda - N.E.C.

Bericht door necnmgn »

SamSam schreef:
W.V.W.3 schreef:
Bernd schreef: Ach, zelfs een overwinning is niet uitgesloten. Maar het is niet reëel dit vooraf te verwachten. Het is wel vreemd dat mensen die een negatieve verwachting uitspreken - lijkt me logisch - als clown worden neergezet.
:withstupid:
Hoho, ik zet Mschr niet als clown neer. Maar ik heb nog bijna nooit iemand gezien die gewoon altijd pessimistisch is. En als het een rol was geweest, zou hij geniaal zijn.
Ik moet zeggen dat ik Mschr de laatste tijd vaker gelijk moet geven dan mij lief is... Hij is gewoon lekker negatief. maar, wel altijd met respect! En dat vind ik belangrijk!

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: NAC Breda - N.E.C.

Bericht door Jomano »

necnmgn schreef:
SamSam schreef:
W.V.W.3 schreef:
Bernd schreef: Ach, zelfs een overwinning is niet uitgesloten. Maar het is niet reëel dit vooraf te verwachten. Het is wel vreemd dat mensen die een negatieve verwachting uitspreken - lijkt me logisch - als clown worden neergezet.
:withstupid:
Hoho, ik zet Mschr niet als clown neer. Maar ik heb nog bijna nooit iemand gezien die gewoon altijd pessimistisch is. En als het een rol was geweest, zou hij geniaal zijn.
Ik moet zeggen dat ik Mschr de laatste tijd vaker gelijk moet geven dan mij lief is... Hij is gewoon lekker negatief. maar, wel altijd met respect! En dat vind ik belangrijk!
Ach Mschr, neem hem met een korrel(tje) zout. Is inderdaad altijd negatief, prima hoor, heb ik geen problemen mee. Dit seizoen moet een paradijs voor Mschr zijn. Wat ik alleen zo jammer vind is dat Mschr nooit een keer (uit zichzelf) toegeeft dat hij fout zat, dat zou hem sieren! Ook in het Europese jaar was hij iedere wedstrijd zeer negatief over NEC, maar ik heb hem er nooit op kunnen betrappen dat hij zei; sorry jongens, ik zat er (weer eens) naast.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31823
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NAC Breda - N.E.C.

Bericht door vak Oost »

Jomano schreef:
necnmgn schreef:
SamSam schreef:
W.V.W.3 schreef:
Bernd schreef: Ach, zelfs een overwinning is niet uitgesloten. Maar het is niet reëel dit vooraf te verwachten. Het is wel vreemd dat mensen die een negatieve verwachting uitspreken -
lijkt me logisch - als clown worden neergezet.
Hoho, ik zet Mschr niet als clown neer. Maar ik heb nog bijna nooit iemand gezien die gewoon altijd pessimistisch is. En als het een rol was geweest, zou hij geniaal zijn.
Ik moet zeggen dat ik Mschr de laatste tijd vaker gelijk moet geven dan mij lief is... Hij is gewoon lekker negatief. maar, wel altijd met respect! En dat vind ik belangrijk!
Ach Mschr, neem hem met een korrel(tje) zout. Is inderdaad altijd negatief, prima hoor, heb ik geen problemen mee. Dit seizoen moet een paradijs voor Mschr zijn.
Wat ik alleen zo jammer vind is dat Mschr nooit een keer (uit zichzelf) toegeeft dat hij fout zat, dat zou hem sieren!
Ook in het Europese jaar was hij iedere wedstrijd zeer negatief over NEC,
maar ik heb hem er nooit op kunnen betrappen dat hij zei; sorry jongens, ik zat er (weer eens) naast.
nou ik vind de laatste tijd mschr zelfs best wel positief voor zijn doen en ik heb hem ook wel eens horen zeggen dat tie zelf ergens fout zat ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32884
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NAC Breda - N.E.C.

Bericht door bertje »

Jomano schreef:
necnmgn schreef:
SamSam schreef:
W.V.W.3 schreef:
Bernd schreef: Ach, zelfs een overwinning is niet uitgesloten. Maar het is niet reëel dit vooraf te verwachten. Het is wel vreemd dat mensen die een negatieve verwachting uitspreken - lijkt me logisch - als clown worden neergezet.
:withstupid:
Hoho, ik zet Mschr niet als clown neer. Maar ik heb nog bijna nooit iemand gezien die gewoon altijd pessimistisch is. En als het een rol was geweest, zou hij geniaal zijn.
Ik moet zeggen dat ik Mschr de laatste tijd vaker gelijk moet geven dan mij lief is... Hij is gewoon lekker negatief. maar, wel altijd met respect! En dat vind ik belangrijk!
Ach Mschr, neem hem met een korrel(tje) zout. Is inderdaad altijd negatief, prima hoor, heb ik geen problemen mee. Dit seizoen moet een paradijs voor Mschr zijn. Wat ik alleen zo jammer vind is dat Mschr nooit een keer (uit zichzelf) toegeeft dat hij fout zat, dat zou hem sieren! Ook in het Europese jaar was hij iedere wedstrijd zeer negatief over NEC, maar ik heb hem er nooit op kunnen betrappen dat hij zei; sorry jongens, ik zat er (weer eens) naast.
Ach ik gebruik zijn reacties vooral als leedvermaak. Ik kan dan een grijns niet meer onderdrukken :biggrin:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NAC Breda - N.E.C.

Bericht door K03N »

Bernd schreef: Ach, zelfs een overwinning is niet uitgesloten. Maar het is niet reëel dit vooraf te verwachten. Het is wel vreemd dat mensen die een negatieve verwachting uitspreken - lijkt me logisch - als clown worden neergezet.
Als iemand vindt dat een 3-0 nederlaag tegen NAC een prestatie is, ben je inderdaad een clown!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32884
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NAC Breda - N.E.C.

Bericht door bertje »

NEC gaat uit van eigen kracht tegen NAC Breda
Wiljan Vloet zit zaterdag tegen NAC Breda voor het eerst op de bank van NEC. Voor de coach is het vreemd om halverwege het seizoen te beginnen bij een nieuwe club, maar hij heeft wel vertrouwen in zijn ploeg.


"Nu binnenlopen bij een club is bizar", zegt Vloet tegenover Omroep Gelderland. Normaal gesproken had de oefenmeester de zomer om zich voor te bereiden en afspraken vast te leggen. "Nu is het arbeidsintensiever en ook nieuw. Maar dat is nou eenmaal zo als je halverwege instapt."

Zijn korte voorbereidingstijd wil de coach dan ook niet als excuus gebruiken. "Je moet gewoon klaar zijn voor NAC. Wij zullen uitgaan van onze eigen kracht en ons eigen spelletje spelen. Hier en daar zullen er wat accenten verschillen, maar tot dusver heeft geen enkele speler mij hier echt teleurgesteld."

Volgens routinier Patrick Pothuizen is de werkwijze van Vloet inmiddels ook al duidelijk. "Vloet volgt een duidelijke lijn. Zijn besprekingen zijn duidelijk. De trainingen kort maar krachtig. Ik vond het een positieve week. Vloet praat met alle spelers. Over voetbal en privezaken. De groep is altijd scherper na een trainerswissel. Dat moet zaterdag ook helpen bij NAC."
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
williamnmgn
Berichten: 677
Lid geworden op: wo 03 jun 2009, 15:15
Contacteer:

Re: NAC Breda - N.E.C.

Bericht door williamnmgn »

even tussendoor iemand enig idee waar ik de livescore van de romijnders kan vinden? spelen nu halve finale toch? alvast bedankt

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: NAC Breda - N.E.C.

Bericht door Bleum »

2-1 Nijmegen
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NAC Breda - N.E.C.

Bericht door BIESKE »

Bleum schreef:2-1 Nijmegen
3-1 inmiddels............... http://www.ijshockeyforum.com/n/showthread.php?t=8407

Gebruikersavatar
NMGN
Berichten: 1576
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:46
Contacteer:

Re: NAC Breda - N.E.C.

Bericht door NMGN »

Worm- Belg - Saidi
Goossens
ben benieuwd..

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: NAC Breda - N.E.C.

Bericht door Bleum »

BIESKE schreef:
Bleum schreef:2-1 Nijmegen
3-1 inmiddels............... http://www.ijshockeyforum.com/n/showthread.php?t=8407
8-2 geworden :tu:
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38465
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NAC Breda - N.E.C.

Bericht door mschr »

8-2? Dat gaat het vanavond in ieder geval niet worden. Hoe zou NEC in vredesnaam 2x moeten gaan scoren? |Tot de winterstop pakken we geen punt meer en of we na de winterstop nog een paar potjes gaan winnen, hangt van de huurlingen van Carlos af. Nog een paar missers als Rommedahl of John ofzo kan dodelijk worden.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: NAC Breda - N.E.C.

Bericht door Wessel »

Wat me bij de laatste wedstrijden van NEC opgevallen is dat het steeds vaker voorkomt dat een tegenstander bij een gunstige stand tijd gaat rekken. Als dat een onderdeel van het voetbal aan het worden is, moet NEC daar ook maar eens aan meedoen. Dus b.v. bij een gelijke stand een half uur voor tijd, flink tijdrekken door na een overtreding over het veld te rollen en een tijdje te blijven liggen, kramp simuleren en je door een ploeggenoot omstandig laten helpen etc. Je haalt er lekker het ritme mee uit de wedstrijd...

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38465
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NAC Breda - N.E.C.

Bericht door mschr »

Wessel schreef:Je haalt er lekker het ritme mee uit de wedstrijd...
Daarvoor hoeven ze niet te gaan tijdrekken om het ritme uit het spel te halen. Bij NEC zit totaal geen tempo in het spel. Het is lange halen-, vroeg thuis-voetbal. Alles op Vleminckx, die vervolgens geen enkele medespeler kan vinden, waarna Davids in de rondte gaat draven en waarna Goossens met de handen in de zij gaat toekijken hoe 2 tegenstanders op El Aksa afstormen, waarna een voorzet gegeven kan worden die verkeerd wordt verwerkt door v Eijden en Zomer, waarna Babos al dan niet redt op een of andere schuiver. Waarna Vleminckx weer de bal aangespeeld krijgt en geen aansluiting is en zo gaat het 90 minuten door. Net zolang tot de Nijmeegse aanhang in een diepe coma van verveling en ergernis ligt...

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: NAC Breda - N.E.C.

Bericht door Wessel »

Cheer up MSCHR, wat een grafstemming met zo'n lekker weer buiten!

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: NAC Breda - N.E.C.

Bericht door dolle dries »

Wat een azijnzijker ben jij zeg

Gebruikersavatar
Ravanelli de 2e
Berichten: 530
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 12:22
Contacteer:

Re: NAC Breda - N.E.C.

Bericht door Ravanelli de 2e »

mschr schreef:
Wessel schreef:Je haalt er lekker het ritme mee uit de wedstrijd...
Daarvoor hoeven ze niet te gaan tijdrekken om het ritme uit het spel te halen. Bij NEC zit totaal geen tempo in het spel. Het is lange halen-, vroeg thuis-voetbal. Alles op Vleminckx, die vervolgens geen enkele medespeler kan vinden, waarna Davids in de rondte gaat draven en waarna Goossens met de handen in de zij gaat toekijken hoe 2 tegenstanders op El Aksa afstormen, waarna een voorzet gegeven kan worden die verkeerd wordt verwerkt door v Eijden en Zomer, waarna Babos al dan niet redt op een of andere schuiver. Waarna Vleminckx weer de bal aangespeeld krijgt en geen aansluiting is en zo gaat het 90 minuten door. Net zolang tot de Nijmeegse aanhang in een diepe coma van verveling en ergernis ligt...
Ik kab er geen speld tussen krijgen maar dit is inderdaad waar we al maanden naar kijken. Hoop wel dat het beter wordt maar gezien de kwaliteit van het merendeel van de selectie wordt het billen knijpen.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten