Sparta- NEC

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Sparta- NEC

Bericht door jd »

Ik kom net bij de stadionreceptie vandaan. Sparta-NEC wordt een buscombi.

Na vorig jaar was vrij vervoer onmogelijk, en een autocombi was niet mogelijk aangezien er rondom het stadion te weinig parkeerplaatsen zijn.

Weer een minder helaas....

N.E.C.-till-i-die
Berichten: 2288
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Re: Sparta- NEC

Bericht door N.E.C.-till-i-die »

jd schreef:Ik kom net bij de stadionreceptie vandaan. Sparta-NEC wordt een buscombi.

Na vorig jaar was vrij vervoer onmogelijk, en een autocombi was niet mogelijk aangezien er rondom het stadion te weinig parkeerplaatsen zijn.

Weer een minder helaas....
Was wel weer te verwachten, jammer weer een uitwedstrijd minder voor mij helaas.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13383
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Sparta- NEC

Bericht door Pol »

Nu zal iedereen wel roepen dat het te verwachten was, maar eigenlijk gaat het nergens over. De problemen die er vorig jaar waren hadden weinig met Sparta te maken en Feyenoord uit was ook dit seizoen gewoon vrij vervoer. Of hebben ze in Zuid een andere burgemeester/politie?

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Sparta- NEC

Bericht door jd »

Pol schreef:Nu zal iedereen wel roepen dat het te verwachten was, maar eigenlijk gaat het nergens over. De problemen die er vorig jaar waren hadden weinig met Sparta te maken en Feyenoord uit was ook dit seizoen gewoon vrij vervoer. Of hebben ze in Zuid een andere burgemeester/politie?
Ik denk dat het wel te verwachten was maar op geen enkele fatsoenlijke manier te onderbouwen. Maarja, ook hypocretie van anderen is te verwachten.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Sparta- NEC

Bericht door BIESKE »

N.E.C.-till-i-die schreef:
jd schreef:Ik kom net bij de stadionreceptie vandaan. Sparta-NEC wordt een buscombi.

Na vorig jaar was vrij vervoer onmogelijk, en een autocombi was niet mogelijk aangezien er rondom het stadion te weinig parkeerplaatsen zijn.

Weer een minder helaas....
jammer weer een uitwedstrijd minder voor mij helaas.
:withstupid: Terecht of onterecht, het was te verwachten

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sparta- NEC

Bericht door CHEF »

Pol schreef:Nu zal iedereen wel roepen dat het te verwachten was, maar eigenlijk gaat het nergens over. De problemen die er vorig jaar waren hadden weinig met Sparta te maken en Feyenoord uit was ook dit seizoen gewoon vrij vervoer. Of hebben ze in Zuid een andere burgemeester/politie?
Zeg eens eerlijk,wat had jij verwacht dan? Ik zelf had nog tegen beter weten in de hoop op weer een zwembadbezoekje.

NECbenedenstad
Berichten: 398
Lid geworden op: do 09 okt 2008, 11:22
Contacteer:

Re: Sparta- NEC

Bericht door NECbenedenstad »

Tja.. sommigen moeten maar bij zichzelf te raden gaan.. Korte lontjes (uitgedaagd of niet) had je maar thuis moeten laten alsje vaker vrij vervoer wil.
Had misschien niks met Sparta te maken, maar was ook niettoevallig dat er juist bij vrij vervoer problemen zijn. Het was te verwachten.

Gebruikersavatar
El Chivo
Berichten: 782
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 12:09
Contacteer:

Re: Sparta- NEC

Bericht door El Chivo »

NECbenedenstad schreef:Tja.. sommigen moeten maar bij zichzelf te raden gaan.. Korte lontjes (uitgedaagd of niet) had je maar thuis moeten laten alsje vaker vrij vervoer wil.
Had misschien niks met Sparta te maken, maar was ook niettoevallig dat er juist bij vrij vervoer problemen zijn. Het was te verwachten.
Ach, supporters doen toch nooit wat.......

mekfe
Berichten: 168
Lid geworden op: zo 15 feb 2009, 18:17
Contacteer:

Re: Sparta- NEC

Bericht door mekfe »

Ach ja tegenwoordig maken ze zich druk om wat voetbalsupporters terwijl ze met name in steden als Rotterdam wel iets anders aan hun hoofd hebben lijkt me.....en eerlijk is eerlijk wat stelde het nu helemaal voor vorig seizoen:Niks!!!! Beetje klote tegen de wouten...Gewoon wat in de jaren 90 elke wedstrijd gebeurde. Beetje kat en muis spel. Leuk toch?? Als ieder politiekorps in nederland nou eens niet zo spastisch doet over een relletje bij voetbalwedstrijden dan kan ook iemand die hier niets om geeft lekker zonder combi naar het voetbal. Met andere woorden: Niet zo moeilijk doen dan komen er vanzelf minder moeilijkheden......... :sjaal:

NECbenedenstad
Berichten: 398
Lid geworden op: do 09 okt 2008, 11:22
Contacteer:

Re: Sparta- NEC

Bericht door NECbenedenstad »

mekfe schreef:Ach ja tegenwoordig maken ze zich druk om wat voetbalsupporters terwijl ze met name in steden als Rotterdam wel iets anders aan hun hoofd hebben lijkt me.....en eerlijk is eerlijk wat stelde het nu helemaal voor vorig seizoen:Niks!!!! Beetje klote tegen de wouten...Gewoon wat in de jaren 90 elke wedstrijd gebeurde. Beetje kat en muis spel. Leuk toch?? Als ieder politiekorps in nederland nou eens niet zo spastisch doet over een relletje bij voetbalwedstrijden dan kan ook iemand die hier niets om geeft lekker zonder combi naar het voetbal. Met andere woorden: Niet zo moeilijk doen dan komen er vanzelf minder moeilijkheden......... :sjaal:
Als er nooit wat was gebeurd in de jaren90 kon op vrijdagavond NEC-utrecht gewoon doorgaan.

Undici
Berichten: 587
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sparta- NEC

Bericht door Undici »

NECbenedenstad schreef:
mekfe schreef:Ach ja tegenwoordig maken ze zich druk om wat voetbalsupporters terwijl ze met name in steden als Rotterdam wel iets anders aan hun hoofd hebben lijkt me.....en eerlijk is eerlijk wat stelde het nu helemaal voor vorig seizoen:Niks!!!! Beetje klote tegen de wouten...Gewoon wat in de jaren 90 elke wedstrijd gebeurde. Beetje kat en muis spel. Leuk toch?? Als ieder politiekorps in nederland nou eens niet zo spastisch doet over een relletje bij voetbalwedstrijden dan kan ook iemand die hier niets om geeft lekker zonder combi naar het voetbal. Met andere woorden: Niet zo moeilijk doen dan komen er vanzelf minder moeilijkheden......... :sjaal:
Als er nooit wat was gebeurd in de jaren90 kon op vrijdagavond NEC-utrecht gewoon doorgaan.
als we niet zo'n trieste burgermeester hadden die bij elk windje een evenement aflast (nec-utrecht, city dance en dat harley davidson bijeenkomst, zomaar ff 3 dingen in 1, 5 maand) dan was de wedstrijd gewoon door gegaan. En dat sparta-nec buscombi wordt gaat natuurlijk nergens over, wat was er nou werkelijk gebeurd vorig jaar, en wat er gebeurde lag meer aan de instelling van de politie dan aan die van de supporters. maar goed we zijn supporters he dus dan krijgen we zoiezo de schuld en zijn we zoiezo criminelen waar we ook komen...

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Sparta- NEC

Bericht door Kanchelskis »

Undici schreef:
NECbenedenstad schreef:
mekfe schreef:Ach ja tegenwoordig maken ze zich druk om wat voetbalsupporters terwijl ze met name in steden als Rotterdam wel iets anders aan hun hoofd hebben lijkt me.....en eerlijk is eerlijk wat stelde het nu helemaal voor vorig seizoen:Niks!!!! Beetje klote tegen de wouten...Gewoon wat in de jaren 90 elke wedstrijd gebeurde. Beetje kat en muis spel. Leuk toch?? Als ieder politiekorps in nederland nou eens niet zo spastisch doet over een relletje bij voetbalwedstrijden dan kan ook iemand die hier niets om geeft lekker zonder combi naar het voetbal. Met andere woorden: Niet zo moeilijk doen dan komen er vanzelf minder moeilijkheden......... :sjaal:
Als er nooit wat was gebeurd in de jaren90 kon op vrijdagavond NEC-utrecht gewoon doorgaan.
als we niet zo'n trieste burgermeester hadden die bij elk windje een evenement aflast (nec-utrecht, city dance en dat harley davidson bijeenkomst, zomaar ff 3 dingen in 1, 5 maand) dan was de wedstrijd gewoon door gegaan. En dat sparta-nec buscombi wordt gaat natuurlijk nergens over, wat was er nou werkelijk gebeurd vorig jaar, en wat er gebeurde lag meer aan de instelling van de politie dan aan die van de supporters. maar goed we zijn supporters he dus dan krijgen we zoiezo de schuld en zijn we zoiezo criminelen waar we ook komen...
:withstupid: ..Laat de burgermeester zich maar bekommeren om de echte overlast. Bijv in de Meijhorst..

NECbenedenstad
Berichten: 398
Lid geworden op: do 09 okt 2008, 11:22
Contacteer:

Re: Sparta- NEC

Bericht door NECbenedenstad »

Undici schreef:
NECbenedenstad schreef:
mekfe schreef:Ach ja tegenwoordig maken ze zich druk om wat voetbalsupporters terwijl ze met name in steden als Rotterdam wel iets anders aan hun hoofd hebben lijkt me.....en eerlijk is eerlijk wat stelde het nu helemaal voor vorig seizoen:Niks!!!! Beetje klote tegen de wouten...Gewoon wat in de jaren 90 elke wedstrijd gebeurde. Beetje kat en muis spel. Leuk toch?? Als ieder politiekorps in nederland nou eens niet zo spastisch doet over een relletje bij voetbalwedstrijden dan kan ook iemand die hier niets om geeft lekker zonder combi naar het voetbal. Met andere woorden: Niet zo moeilijk doen dan komen er vanzelf minder moeilijkheden......... :sjaal:
Als er nooit wat was gebeurd in de jaren90 kon op vrijdagavond NEC-utrecht gewoon doorgaan.
als we niet zo'n trieste burgermeester hadden die bij elk windje een evenement aflast (nec-utrecht, city dance en dat harley davidson bijeenkomst, zomaar ff 3 dingen in 1, 5 maand) dan was de wedstrijd gewoon door gegaan. En dat sparta-nec buscombi wordt gaat natuurlijk nergens over, wat was er nou werkelijk gebeurd vorig jaar, en wat er gebeurde lag meer aan de instelling van de politie dan aan die van de supporters. maar goed we zijn supporters he dus dan krijgen we zoiezo de schuld en zijn we zoiezo criminelen waar we ook komen...
Ik was er niet bij, dus bij wie de meeste schuld lag kan ik niet zeggn. Het enige wat ik weet is dat het een kans was alles te laten verlopen op zijn best om te laten zien dat het vaker kan. Dan had ik graag 400 brave jochiesgezien die de andere kant op keken als de politie ze provoceerde, dat gaat niet gebeuren en dus was dit te verwachten. Jammer, want zelf zou ik graag wat vaker uitwedstrijden bezoeken.

Gebruikersavatar
El Chivo
Berichten: 782
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 12:09
Contacteer:

Re: Sparta- NEC

Bericht door El Chivo »

We kunnen allemaal wel zeiken, maar door al die (klote)maatregelen van burgemeester, politie en clubs zijn er wel veel minder rellen dan vroeger. Dus ja wie heeft er gelijk?

De (goedwillende)supporters zijn daar de dupe van, maar zo werkt het wel. En ik vind het ook kut.

mekfe
Berichten: 168
Lid geworden op: zo 15 feb 2009, 18:17
Contacteer:

Re: Sparta- NEC

Bericht door mekfe »

Er zijn inderdaad minder rellen. Gek he als je als relschopper tegenwoordig lnger wordt was gehouden als iemand die met zijn poten aan kinderen zit. Maar ja dat is dit land.....Als er weer meer vrij vervoer zou zijn zal er ook wel wat meer gebeuren ja maar vraag je nu eens serieus af of dat nou zo erg is....Liever een keer in de 14 dagen met eigen vervoer,600 man en de mogelijkheid van een relletje naar een uitwedstrijd dan altijd maar die verplichte kut combi.

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sparta- NEC

Bericht door BiT »

mekfe schreef:Er zijn inderdaad minder rellen. Gek he als je als relschopper tegenwoordig lnger wordt was gehouden als iemand die met zijn poten aan kinderen zit. Maar ja dat is dit land.....Als er weer meer vrij vervoer zou zijn zal er ook wel wat meer gebeuren ja maar vraag je nu eens serieus af of dat nou zo erg is....Liever een keer in de 14 dagen met eigen vervoer,600 man en de mogelijkheid van een relletje naar een uitwedstrijd dan altijd maar die verplichte kut combi.
En nou vanuit het oogpunt van de overheid/politie... Ik weet zeker dat je dat kan!
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
El Chivo
Berichten: 782
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 12:09
Contacteer:

Re: Sparta- NEC

Bericht door El Chivo »

BiT schreef:
mekfe schreef:Er zijn inderdaad minder rellen. Gek he als je als relschopper tegenwoordig lnger wordt was gehouden als iemand die met zijn poten aan kinderen zit. Maar ja dat is dit land.....Als er weer meer vrij vervoer zou zijn zal er ook wel wat meer gebeuren ja maar vraag je nu eens serieus af of dat nou zo erg is....Liever een keer in de 14 dagen met eigen vervoer,600 man en de mogelijkheid van een relletje naar een uitwedstrijd dan altijd maar die verplichte kut combi.
En nou vanuit het oogpunt van de overheid/politie... Ik weet zeker dat je dat kan!
:jestera: :jestera: Ik ben het ook helemaal met Mekfe eens, maar helaas bepalen wij dat niet

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3876
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sparta- NEC

Bericht door BasNijmegen »

Ben er zeker bij :sjaal: Gezellig

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Sparta- NEC

Bericht door ronnyguitar »

kunnen wij dit geheel, hier niet d.m.v. een poll misschien een beetje aantrekkelijker maken ????
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3876
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sparta- NEC

Bericht door BasNijmegen »

ronnyguitar schreef:kunnen wij dit geheel, hier niet d.m.v. een poll misschien een beetje aantrekkelijker maken ????
Ongeveer 18 berichten boven je ;)

mekfe
Berichten: 168
Lid geworden op: zo 15 feb 2009, 18:17
Contacteer:

Re: Sparta- NEC

Bericht door mekfe »

Vanuit het oogpunt vd overheid/politie??? Lijkt me dat dat bekend is ja. Die kiezen voor de weg met de minste weerstand zoals ze met alles doen in dit land. Grijp ik echter terug op hetgeen laatst ook al in een columm op trouwehonden.nl stond over politie inzet in bijvoorbeeld England en Duitsland. Ook in Belgie doen ze aanmerkelijk minder moeilijk. Hier zien ze het dus als een overheidstaak om goedwillende te beschermen. dan is het aan jezelf of je toch de kwaadwillende wil uithangen met alle spanning van dien. Geloof me als er meer vrij vervoer is dan gaan er naar die paar wedstrijden waar je altijd wel een verplichte combi zult houden ook meer man mee.

Welke wedstrijden vinden jullie eigenlijk in aanmerking komen voor een combi. Gewoon als je redelijk bent en rieeel. Voor mij zijn dat eigenlijk alleen Arnep,Den Haag,Utrecht en Ajax. persoonlijk zou ik naar die wedstrijden ook gewoon met lekker groepie los reizen maar dat is een utopie. Ben benieuwd hoe men er hier over denkt....

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Sparta- NEC

Bericht door ronnyguitar »

BasNijmegen schreef:
ronnyguitar schreef:kunnen wij dit geheel, hier niet d.m.v. een poll misschien een beetje aantrekkelijker maken ????
Ongeveer 18 berichten boven je ;)
nou, :crazy: dan is zeker mijn monitor kapot........
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13383
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Sparta- NEC

Bericht door Pol »

CHEF schreef:
Pol schreef:Nu zal iedereen wel roepen dat het te verwachten was, maar eigenlijk gaat het nergens over. De problemen die er vorig jaar waren hadden weinig met Sparta te maken en Feyenoord uit was ook dit seizoen gewoon vrij vervoer. Of hebben ze in Zuid een andere burgemeester/politie?
Zeg eens eerlijk,wat had jij verwacht dan? Ik zelf had nog tegen beter weten in de hoop op weer een zwembadbezoekje.
Ik loop lang genoeg mee om niet anders dan dit te verwachten. Maar mijn punt was juist dat als we dat nu allemaal het nog bijna lijkt alsof we het er mee eens zijn en het normaal is. Dat is het dus niet.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13383
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Sparta- NEC

Bericht door Pol »

BiT schreef:
mekfe schreef:Er zijn inderdaad minder rellen. Gek he als je als relschopper tegenwoordig lnger wordt was gehouden als iemand die met zijn poten aan kinderen zit. Maar ja dat is dit land.....Als er weer meer vrij vervoer zou zijn zal er ook wel wat meer gebeuren ja maar vraag je nu eens serieus af of dat nou zo erg is....Liever een keer in de 14 dagen met eigen vervoer,600 man en de mogelijkheid van een relletje naar een uitwedstrijd dan altijd maar die verplichte kut combi.
En nou vanuit het oogpunt van de overheid/politie... Ik weet zeker dat je dat kan!
Wat is de verantwoordelijkheid van de overheid? Zorgen dat er nooit wat gebeurt en dat met de minste inspanning? Of zou een taak van de overheid misschien zijn om evenementen in goede banen te leiden zodat zo veel mogelijk mensen er plezier van kunnen hebben?
Ik heb het idee dat we in Nederland dat laatste aspect een beetje te vaak uit het oog verliezen. Er wordt veel te vaak de makkelijkste weg (voor de overheid) gekozen waar heel veel mensen de dupe van zijn. Voetbal is bekend, maar hierboven noemt Unidici ook wat andere voorbeelden. Treurig.

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1533
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: Sparta- NEC

Bericht door druten »

Heel veel mensen zijn de dupe van een paar individuen, en daar moet de overheid iets mee doen. Maar er kwam toch een voetbalwet?????

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten