Willem II - NEC

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: Willem II - NEC

Bericht door NiMwEgUh »

Ik vind radomski toch wel lekker spelen hoor.Maar 4-3-3 is niks gewoon 4-4-2 .
Het is gewoon jammer vleminckx werkt zich kapot en krijgt bijna geen bruikbare ballen.
Gewoon zonde van die jongen maar trainer ziet toch ook dat het zo niet werkt.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Willem II - NEC

Bericht door Harold Bastiaans »

Mark Ariaans schreef:Buyting? :biggrin:
Bram Nuytinck :crazy:
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7183
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Willem II - NEC

Bericht door karlo »

mekfe schreef:Valt me op hoeveel supporters er hier lopen te klagen en te nuilen....we zijn gvd geen topclub maar gewoon NEC. Gelukkig zijn we gewoon NEC! Alleen hoort daar wel bij dat je je plek moet kennen en niet hier moet lullen als dat we een subtopper zouden zijn. Kijk alleen al naar de begroting en je mag al tevreden zijn met de 10e plek. En ja het voetbal is kut...so what??? Doet me denken aan de jaren 90...nu nog al dat succespubliek van na de jaren 90 weg,geen combi en af en toe een relletje en mijn NEC is mijn NEC weer!
:withstupid:

sommigen zijn compleet op hol geslagen de realiteit totaal uit het oog verloren.
ik zie ook wel dat het voetbal op het moment niet al te best is,maar daar zijn aanwijsbare redenen voor.
maar sommigen vallen over elkaar heen, om maar de een of de ander af te maken. en ze weten het allemaal beter.
maar heb nou eens gewoon vertrouwen in de technische staf en steun de spelers met al ons gezeik komen er toch geen andere spelers we moeten het hier mee doen zeker tot aan de winterstop.
Het blijft toch je club.

sjabbah
Berichten: 1105
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Willem II - NEC

Bericht door sjabbah »

videofragment gemist ? PM sjabbah.

Gebruikersavatar
Larry NEC
Berichten: 2448
Lid geworden op: zo 30 nov 2008, 00:22
Contacteer:

Re: Willem II - NEC

Bericht door Larry NEC »

karlo schreef:
mekfe schreef:Valt me op hoeveel supporters er hier lopen te klagen en te nuilen....we zijn gvd geen topclub maar gewoon NEC. Gelukkig zijn we gewoon NEC! Alleen hoort daar wel bij dat je je plek moet kennen en niet hier moet lullen als dat we een subtopper zouden zijn. Kijk alleen al naar de begroting en je mag al tevreden zijn met de 10e plek. En ja het voetbal is kut...so what??? Doet me denken aan de jaren 90...nu nog al dat succespubliek van na de jaren 90 weg,geen combi en af en toe een relletje en mijn NEC is mijn NEC weer!
:withstupid:

sommigen zijn compleet op hol geslagen de realiteit totaal uit het oog verloren.
ik zie ook wel dat het voetbal op het moment niet al te best is,maar daar zijn aanwijsbare redenen voor.
maar sommigen vallen over elkaar heen, om maar de een of de ander af te maken. en ze weten het allemaal beter.
maar heb nou eens gewoon vertrouwen in de technische staf en steun de spelers met al ons gezeik komen er toch geen andere spelers we moeten het hier mee doen zeker tot aan de winterstop.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4913
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Willem II - NEC

Bericht door Tim Janssen »

LAF VOETBAL :td:

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15055
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Willem II - NEC

Bericht door necnmgn »

Tim Janssen schreef:LAF VOETBAL :td:
dat weten we nu wel :td:

Fritske NEC
Berichten: 505
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 19:46
Contacteer:

Re: Willem II - NEC

Bericht door Fritske NEC »

Ach ja. Zolang we punten halen ga ik me niet druk maken over slecht spel. NEC was in ieder geval beter dan Willem II. Als de mensen met blessures en saidi straks terug komen kan het alleen maar vooruit gaan.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten