NEC - Heracles

toto

Peiling eindigde op zo 27 sep 2009, 23:22

winst
56
73%
gelijk
10
13%
verlies
11
14%
 
Totaal aantal stemmen: 77

NR15
Berichten: 930
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 23:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door NR15 »

Ik snap niet dat sommige mensen over een off day kunnen praten. Het probleem ligt hem erin dat je gewoon in je basis elftal een aantal spelers hebt staan die het eredivisie niveau niet aan kunnen. Worm op 10... Erton op 10... Maakt allemaal niet zoveel uit allebie zijn het spelers die dit niveau niet aan kunnen. Erton wil ik dan nog het voordeel van de twijfel geven omdat hij misschien nog moet wennen maar Worm bewijst jaarlijks niet goed genoeg te zijn. Wellenberg loopt leuk mee maar brengt niks extra's. Kivuvu speelt af en toe aardig maar is nog lang geen vaste baisis kracht. El kabir kan dit niveau duidelijk niet aan. Is een goede voor FC Oss of zo maar niet voor wekelijks een basisplaats bij ons. Gewoon te licht. Al met al een te krappe, zwakke selectie waarbij we al hemaal geen bank hebben die voor iets extra's kunnen zorgen. Je moet er toch niet aan denken dat Zomer of Bjorn langdurig geblesseerd raken want dan heb je helemaal een probleem. Ik heb NEC maar in 1 wedstrijd echt zien overtuigen (tegen Heerenveen) en de rest was allemaal matig tot slecht. Dit was geen off day dit wordt en is een off seizoen.l

schuumke
Berichten: 712
Lid geworden op: wo 08 jul 2009, 12:28
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door schuumke »

NR15 schreef:Ik snap niet dat sommige mensen over een off day kunnen praten. Het probleem ligt hem erin dat je gewoon in je basis elftal een aantal spelers hebt staan die het eredivisie niveau niet aan kunnen. Worm op 10... Erton op 10... Maakt allemaal niet zoveel uit allebie zijn het spelers die dit niveau niet aan kunnen. Erton wil ik dan nog het voordeel van de twijfel geven omdat hij misschien nog moet wennen maar Worm bewijst jaarlijks niet goed genoeg te zijn. Wellenberg loopt leuk mee maar brengt niks extra's. Kivuvu speelt af en toe aardig maar is nog lang geen vaste baisis kracht. El kabir kan dit niveau duidelijk niet aan. Is een goede voor FC Oss of zo maar niet voor wekelijks een basisplaats bij ons. Gewoon te licht. Al met al een te krappe, zwakke selectie waarbij we al hemaal geen bank hebben die voor iets extra's kunnen zorgen. Je moet er toch niet aan denken dat Zomer of Bjorn langdurig geblesseerd raken want dan heb je helemaal een probleem. Ik heb NEC maar in 1 wedstrijd echt zien overtuigen (tegen Heerenveen) en de rest was allemaal matig tot slecht. Dit was geen off day dit wordt en is een off seizoen.l
:withstupid:

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door BiT »

Het was weer een echte zondagswedstrijd.
0,0 inzet en 0,0 steun van het publiek.

Fuck voetbal op zondag.
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
Larry NEC
Berichten: 2448
Lid geworden op: zo 30 nov 2008, 00:22
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Larry NEC »

necnmgn schreef:Ik lees hier veel el-kabir en worm... oké die waren slecht, maar er was er maar 1 echt dé slechtste en dat was onze Zweed.. Man, man, man een drama, maarja we staan weer met 2 beentjes op de grond.
Nou ik vond eerlijk gezegd El kabir nog slechter. Ik denk dat als je met cijfers moet komen niemand behalve Davids en Babos hoger krijgen dan een 5

Gebruikersavatar
Phoenix
Berichten: 766
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:43
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Phoenix »

Mazzel dat Babos nog wat engeltjes bij had, anders was de terechte ruststand 0-4.
Overigens had El Kabir gewoon na 7 min 1-0 moeten maken en dan was het vast heel anders gelopen, maar ja, Pieck had hem wel goed...

Het was duidelijk dat Herales prima positiespel speelde en continu mensen vrij kreeg, vooral op het middenveld van NEC klopte er echt helemaal niks van. Wingers waren (weer) van abominabel niveau. Dus ja, wat moet je er dan nog van zeggen, je creeert niks, je wordt overlopen en de counters van Heracles waren prima. Als er dan ook nog fouten gemaakt worden achterin (Fej met zo'n leuke fout waardoor de bal op de bal komt), dan weet je dat het een kut wedstrijd wordt.

El Ak, die geen bal goed heeft geraakt en echt alle maar naar voren ramde (vaak blind of scheef) nam ook nog de penalty, waarom niet gewoon Vlem?

Het probleem is behoorlijk groot, want je kunt alleen met geluksvoetbal kansen creeeren, uitgespeelde kansen gaan niet echt lukken, de ingooien van Vlem zijn vaak het gevaarlijkste wapen. Alle ballen worden naar voren geramd en dan moet je hopen dat het goed valt. Engelse 4e divisie niveau spelen we momenteel...

En natuurlijk is de selectie veel te krap, Kivuvu die als rechtsbuiten moet spelen, Wellenberg op het middenveld... Ook voor die spelers vreemde plaatsen, dus dat helpt ook al niet mee. Ben benieuwd hoe de veerkracht in de ploeg nu is en hoe het woensdag zal gaan...

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door pjottr »

Je hebt een fantastische spits gekocht, maar er lopen momenteel geen eredivisiewaardige spelers omheen.
Fezullahu, El-Kabir en Worm falen zeer opzichtig, verder is je bank zo goed als leeg.
Ook snapte ik de wissel van Pothuizen voor Worm niet, alles was daarna weg.
Wat kwam Wellenberg op het middenveld doen ?
Wie speelde nu linksbuiten ?
Waar was de positie van Kivuvu ?
Het leek meer op 4-4-1-2, met Vleminckx op de 10 en 1 centrumspits ( pothuizen ) met een linksbuiten.
Ik snapte er helemaal niets meer van, de spelers zelf duidelijk ook niet.
Geen enkel systeem viel er in te ontdekken.

Malle Pietje
Berichten: 1231
Lid geworden op: vr 30 jan 2009, 20:59
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Malle Pietje »

Heracles heeft ook echt prima gespeeld. Nec afgetroefd op het zwakke punt: gebrek aan snelheid in alle linies. Voetbaltechnisch was het een genot om te kijken naar de diepgaande middenvelders en aanvallers met snelheid. Helaas....Het werd wel duidelijk waar het bij nec aan schort.

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door SamSam »

Zet die gozer met die roze schoentjes volgende wedstrijd maar op de vleugel. Misschien dat hij wat leuks kan.
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

sjabbah
Berichten: 1105
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 16:43
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door sjabbah »

Vandaag is gewoon heel pijnlijk duidelijk geworden wat NEC aan kwaliteit heeft ingeleverd. Fernandez is beter dan Wellenberg, Wisgerhof is beter van vd Eijden, Sibum en Schone worden enorm gemist, en dankzij onze werkweigeraar moet een jongen als Erton noodgedwongen als basisspeler spelen. Ik denk dat het op dit moment verstandig is om 4-4-2 te gaan spelen en aan lijfsbehoud te gaan doen totdat de ziekenboeg leger raakt, of er versterkingen worden aangetrokken.
videofragment gemist ? PM sjabbah.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Harold Bastiaans »

Probleem is dat NEC beter buitenshuis kan ballen, daar hoeven ze het spel niet te maken, en kunnen ze ballen als Heracles vandaag deed.

Advies aan iedereen, mee met de uitwedstrijden gaan, voor het beste NEC resultaat.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

NR15
Berichten: 930
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 23:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door NR15 »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Probleem is dat NEC beter buitenshuis kan ballen, daar hoeven ze het spel niet te maken, en kunnen ze ballen als Heracles vandaag deed.

Advies aan iedereen, mee met de uitwedstrijden gaan, voor het beste NEC resultaat.
Kan me niet herinneren dat wij Az, Feynoord, Eindhoven of Roda zo weggetikt hebben zoals Heracels ons vandaag heeft weggespeeld.

Gebruikersavatar
Priester
Berichten: 521
Lid geworden op: vr 17 jul 2009, 11:02
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Priester »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Probleem is dat NEC beter buitenshuis kan ballen, daar hoeven ze het spel niet te maken, en kunnen ze ballen als Heracles vandaag deed.

Advies aan iedereen, mee met de uitwedstrijden gaan, voor het beste NEC resultaat.
I'm With Stupid

Ik denk dat ik morgen maar eens even kaartjes voor Willem II uit ga halen, alleen wordt het wel moeilijk voor mij dan want ik heb ook nog een verjaardag. En anders gewoon de volgende uitwedstrijd. Ik hoop iig het beste voor woensdag, gelukkig is het een avond wedstrijd :sjaal:
024 is binnen en willen Bier!

frankforzanec
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 12 nov 2008, 18:06
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door frankforzanec »

wat een slechte wedstrijd zeg,

en nog iets,
ik kocht een biertje, is het ook nog is lauw ook :td:
you'll never know.

:sjaal:

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Danish Dynamite »

Napoleon schreef:
Demtsjenko schreef:tja... misschien is radomski als controleur dan toch belangrijker dan menigeen hier denkt...

de zielige frustratieuitingen hier zijn weer van kleuterschool niveau. ik raad iedereen die gefrustreerd rondloopt aan hier even een dagje weg te blijven om vervlgens met normaal commentaar terug te komen. bij winst van de inhaalwedstrijd staat NEC nog steeds op een 7e plaats...
Behalve de reactie over k*nker, zijn de meeste reacties hier gewoon beschaafd gebleven. Dus ik begrijp je reactie niet helemaal.
Wees blij dat mensen het hier doen ipv dat ze zich gaan afgeven op spelers. Ik vind het bijv niet normaal dat er overbetaalde spelertjes zijn die nog niet eens in staat zijn om een bal te spelen op 5 meter.
Jij bent overduidelijk niet in het stadion geweest.....

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Bleum »

Sorry, maar wat het tactisch plan was is mij een raadsel. Compleet gefaald.

Natuurlijk heeft NR15 gelijk dat het een structureel probleem is, want zelfs de zeer gelukkige overwinning in Alkmaar kan niet verbloemen dat we voorin en nu ook op het middenveld grote problemen hebben. Het is mazzel dat we nog Davids hebben, dat was de enige die nog enigszins z'n niveau haalde. Van het drietal Worm, Feyzullahu, El Kabir was Worm nog de minst slechte. Begreep niet goed waarom hij eruit moest en niet de totaal onzichtbare Erton of de opzichtig falende El Kabir.

Meest pijnlijke vond ik nog dat de strijd ontbrak en dat zelfs met een 2-0 achterstand en een man minder bij Heracles! Slappe hap was het. En dan de wissel van Potje. Potje in het centrum, terwijl je rens en zomer laat staan. Breng dan Burgzorg en gebruik Potje later als stormram in plaats van Erton. Onverklaarbaar hoor ik net, was de reactie van Lodeweges, maar tactisch gezien was dit ook onverklaarbaar.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Fritske NEC
Berichten: 505
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 19:46
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Fritske NEC »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Probleem is dat NEC beter buitenshuis kan ballen, daar hoeven ze het spel niet te maken, en kunnen ze ballen als Heracles vandaag deed.

Advies aan iedereen, mee met de uitwedstrijden gaan, voor het beste NEC resultaat.
:withstupid: In principe begin je vandaag net zo als AZ uit. Alleen werkt het trage tempo nu tegen je. We hebben daarnaast een verdediging die totaal niet weet hoe om te gaan met situaties waar NEC met veel mensen voor de bal staat en de tegenstander er met veel mensen op snelheid uit komt. Zij kunnen alleen maar achterover hangen met daarvoor een middenveld blok dat ook de ruimte klein houdt.

Er is een chronisch gebrek aan enig creatief vermogen sinds zowel Saidi als Lasse Schone zijn weggevallen. De lange bal is blijkbaar de enige manier om te pogen gevaar te stichten bij een tegenstander als heracles. Opbouwen kunnen we niet, simpelweg omdat we niemand op het middenveld hebben die een bal aan kan nemen en meteen in staat is om daar een goed vervolg aan te geven. Tegen iedere tegenstander die speelt vanuit een goede organisatie is NEC kansloos. Het wordt tijd voor de aloude neeskens taktiek. Twee spitsen die zich helemaal de versuffing lopen, een opkomende snelle middenvelder die voor de doelpunten moet gaan zorgen(de vraag is alleen wie) en verder zowel uit als thuis spelen met een gesloten defensie en middenveld.

Gebruikersavatar
NECAnGeL
Berichten: 396
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door NECAnGeL »

Zie www.eniesee.nl daar staat precies de samenvatting van de wedstrijd in een paar woorden :jestera:
HKN / East Side -> https://eniesee.nl/

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door henkie1234 »

probleem: links en rechtsbuiten niveau f6. Ofwel kan je beter niet opstellen.
El ak voetbalt , nou ja, staat op het veld verdient geld, maar heeft er duidelijk geen zin in. Lange ballen naar voren, dekken kennen we niet. Ook de manier waarop penal word geschoten zegt genoeg. Missen kan maar niet zo. Slap geouwehoer.
Worm wil wel maar kan niet. Vind het echt kwalijk dat trainer hem wisselde. Gek dat hij kwaad werd, absoluut niet! Terecht gewoon. Alsof hij degene was die zorgde dat het niet liep? Begon met de buitenspelers die echt nog geen graspriet voorbij kwamen.
Wellenberg; heeft die ook maar iets goeds gedaan als back of middenvelder?
Middenveld? ja davids liep daar nog wel eens en dat betekende dan ook gelijk dat hij de beste nec-er was die er rond liep.
Rest (op babos na) was huilen met de pet op.
Trainer: die wisselt terwijl hij niet weet wat hij moet doen om tij te keren. Een systeem hanteert tijdens de wedstrijd die echt niemand snapt. Met nogmaals de schandalige wissel voor worm en die andere laten staan als toppunt.
Beleid: scout nu alvast transfervrije en goedkope spelers want er mag wel wat gaan gebeuren in de winter. Anders zijn we de 1,8 Miljoen investering in de spits ook kwijt. O ja, en haal in ieder geval Tshibamba terug.
Nogmaals verliezen kan, helaas dus ook van heracles thuis, maar de manier waarop. Gewoon te bizar voor woorden.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door mschr »

Bleum schreef:Sorry, maar wat het tactisch plan was is mij een raadsel. Compleet gefaald.

Natuurlijk heeft NR15 gelijk dat het een structureel probleem is, want zelfs de zeer gelukkige overwinning in Alkmaar kan niet verbloemen dat we voorin en nu ook op het middenveld grote problemen hebben. Het is mazzel dat we nog Davids hebben, dat was de enige die nog enigszins z'n niveau haalde. Van het drietal Worm, Feyzullahu, El Kabir was Worm nog de minst slechte. Begreep niet goed waarom hij eruit moest en niet de totaal onzichtbare Erton of de opzichtig falende El Kabir.
Inderdaad een onbegrijpelijke wissel. Ik zei vantevoren dat als Erton achter de spitsen speelt, dat NEC dan met tien man speelt. Ik kon niet bevroeden dat Erton als middenvelder ook nog eens de tweede spelmaker van Heracles was. Ongelooflijk hoe vaak hij Heracles-spelers wist te lanceren. Waarom Erton zo nadrukkelijk als middenvelder mocht falen in de eerste helft, is mij een compleet raadsel. Iedere trainer met twee ogen in zijn hoofd, had de Zweed van het middenveld gehaald en Worm op zijn plek gezet. Dwight faalde compleet als coach vandaag.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door pjottr »

Ik hoop dat het falen van Dwight eenmalig zal blijken te zijn geweest.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door De Kletskop »

Larry NEC schreef:Kan er maar een ding over zeggen: het was gewoon ruk.
Deze wedstrijd heel snel vergeten en tegen utrecht met 110% strijd op het veld.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Phoenix
Berichten: 766
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:43
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Phoenix »

mschr schreef:
Bleum schreef:Sorry, maar wat het tactisch plan was is mij een raadsel. Compleet gefaald.

Natuurlijk heeft NR15 gelijk dat het een structureel probleem is, want zelfs de zeer gelukkige overwinning in Alkmaar kan niet verbloemen dat we voorin en nu ook op het middenveld grote problemen hebben. Het is mazzel dat we nog Davids hebben, dat was de enige die nog enigszins z'n niveau haalde. Van het drietal Worm, Feyzullahu, El Kabir was Worm nog de minst slechte. Begreep niet goed waarom hij eruit moest en niet de totaal onzichtbare Erton of de opzichtig falende El Kabir.
Inderdaad een onbegrijpelijke wissel. Ik zei vantevoren dat als Erton achter de spitsen speelt, dat NEC dan met tien man speelt. Ik kon niet bevroeden dat Erton als middenvelder ook nog eens de tweede spelmaker van Heracles was. Ongelooflijk hoe vaak hij Heracles-spelers wist te lanceren. Waarom Erton zo nadrukkelijk als middenvelder mocht falen in de eerste helft, is mij een compleet raadsel. Iedere trainer met twee ogen in zijn hoofd, had de Zweed van het middenveld gehaald en Worm op zijn plek gezet. Dwight faalde compleet als coach vandaag.
:withstupid:

Worm op 10, Grot rechtsbuiten (beste actie van de voorhoedespelers in 10 min :P), Erton op de bank... Niet dat ik verwacht dat Grot nu ineens wonderen kan verrichten, maar ja, probeer het maar een keer, dit werkt toch voor geen meter.

Hopelijk ziet Dwight dat nu ook in dat je Worm gewoon op 10 moet zetten en dit niet nog een keer moet proberen, want het deed pijn aan mijn ogen.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door pjottr »

dit is een andere grot hoor :wink:

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 1087
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 20:39
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Bert »

Larry NEC schreef:
necnmgn schreef:Ik lees hier veel el-kabir en worm... oké die waren slecht, maar er was er maar 1 echt dé slechtste en dat was onze Zweed.. Man, man, man een drama, maarja we staan weer met 2 beentjes op de grond.
Nou ik vond eerlijk gezegd El kabir nog slechter. Ik denk dat als je met cijfers moet komen niemand behalve Davids en Babos hoger krijgen dan een 5
El Ak was mijn MOTM...........als absoluut slechtse speler. Wat 'n drama in passing,inzet en zo laconiek. Stond Douglas constant op 5 meter te dekken........

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door mschr »

Ik heb EL Aksa anders wel een keertje iets goeds zien doen. Het enige goeds dat Fejzullahu deed, was van het veld lopen toen ie gewisseld werd. Als ie een wit shirt aan had, dan zou ie ongetwijfeld als Heracles-MotM uitgeroepen worden. Onbetwist de gevaarlijkste Heraclied vandaag.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten