Happen & stappen

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15966
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Happen & stappen

Bericht door pjottr »

wel eens bij Korianders in Rhenen geweest ?

Gebruikersavatar
Nmgnmaaswaal
Berichten: 249
Lid geworden op: wo 27 jun 2012, 20:56
Contacteer:

Re: Happen & stappen

Bericht door Nmgnmaaswaal »

Gister wezen eten bij sterrenrestaurant de Echoput in Apeldoorn.
Had dit etentje gewonnen via een prijsvraag door mijn vriendin.
In één woord; wauw! Normaal zijn wij nogal van de bistros en simpele tentjes, maar dit was echt pure klasse.
Het is jammer dat het normaal gesproken gewoon niet betaalbaar is voor ons, maar wat zou ik graag regelmatig naar zulke restaurants gaan!
Één Liefde, één stad, één club.

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Happen & stappen

Bericht door CHEF »

Ugala na afloop van NEC, daar kan geen sterrenrestaurant tegenop.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Happen & stappen

Bericht door Pol »

Nmgnmaaswaal schreef:Gister wezen eten bij sterrenrestaurant de Echoput in Apeldoorn.
Had dit etentje gewonnen via een prijsvraag door mijn vriendin.
In één woord; wauw! Normaal zijn wij nogal van de bistros en simpele tentjes, maar dit was echt pure klasse.
Het is jammer dat het normaal gesproken gewoon niet betaalbaar is voor ons, maar wat zou ik graag regelmatig naar zulke restaurants gaan!
Die sterren zijn dan ook, anders dan soms bij hotels e.d. een zeer goede indicatie van de kwaliteit. Heb je wat minder te besteden, dan zou je moeten kijken naar restaurants met een bib gourmand. Dat is een indicatie van Michelin die een goede prijs/kwaliteit weergeeft, ik meen voor een 3-gangen menu van max 35 euro. In Nijmegen staat Liberty er al jaren in, Plaats 1 is dit jaar nieuw. Het Savarijn is de onderscheiding kwijt, maar de kwaliteit zal niet drastisch zijn gedaald. Verder hadden Vesters en In Geuren en Kleuren er een in het verleden. Restaurants vallen er nog wel eens uit als ze die prijsstelling net niet meer halen. Meen dat ook Carpe Diem in Cuijk er bij staat.

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Happen & stappen

Bericht door jd »

Helaas is Liberty sinds vorige week definitief dicht. Was inderdaad een prima zaak met écht goede prijs-kwaliteit. Je zat er alleen wel altijd erg lang. Zelfs voor een restaurant uit die categorie.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Happen & stappen

Bericht door Pol »

jd schreef:Helaas is Liberty sinds vorige week definitief dicht. Was inderdaad een prima zaak met écht goede prijs-kwaliteit. Je zat er alleen wel altijd erg lang. Zelfs voor een restaurant uit die categorie.
Oh, da's nieuws! Ben er al tijdje niet meer geweest, herken die lange zit niet helemaal. Maar wat is de reden? Crisis toegeslagen?

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Happen & stappen

Bericht door jd »

Gaan verschillende verhalen, stond al een tijdje in de stille verkoop blijkbaar. Zoals wel meer zaken op het moment. Denk het wel, wat ik ervan meegekregen heb.

Gebruikersavatar
Jeroenmgn
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:23
Locatie: Nijmegen(NBO)
Contacteer:

Re: Happen & stappen

Bericht door Jeroenmgn »


Gebruikersavatar
LvB
Berichten: 1645
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 10:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Happen & stappen

Bericht door LvB »

Pol schreef: Die sterren zijn dan ook, anders dan soms bij hotels e.d. een zeer goede indicatie van de kwaliteit. Heb je wat minder te besteden, dan zou je moeten kijken naar restaurants met een bib gourmand. Dat is een indicatie van Michelin die een goede prijs/kwaliteit weergeeft, ik meen voor een 3-gangen menu van max 35 euro. In Nijmegen staat Liberty er al jaren in, Plaats 1 is dit jaar nieuw. Het Savarijn is de onderscheiding kwijt, maar de kwaliteit zal niet drastisch zijn gedaald. Verder hadden Vesters en In Geuren en Kleuren er een in het verleden. Restaurants vallen er nog wel eens uit als ze die prijsstelling net niet meer halen. Meen dat ook Carpe Diem in Cuijk er bij staat.
Volgens mij is Vesters tegenwoordig weer in het bezit van een Bib Gourmand.

Overigens zijn er in Nederland verschillende graadmeters. Michelin is natuurlijk de bekendste, verder is lekker.nl een zeer betrouwbare restaurantgids en is GaultMillau (vergelijkbaar met Michelin, maar punten ipv sterren) in Nederland aan een opmars bezig. Zelf gebruik ik altijd knoopjelos.nl als naslagwerk. Staan goede en deskundige recensies op.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12651
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Happen & stappen

Bericht door Curva »

Kan iemand mij wellicht vertellen waarom in restaurant/delicatessezaak da angelo in molenhoek een vitessevaantje.hangt en er arnhemse meisjes op t menu staan?
Toevallig familie van een speler of iets dergelijks?

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15966
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Happen & stappen

Bericht door pjottr »

kijk eens of dat vaantje goed fikt lijkt me.

Chuckie
Berichten: 663
Lid geworden op: vr 03 okt 2008, 08:20
Contacteer:

Re: Happen & stappen

Bericht door Chuckie »

CHEF schreef:Ugala na afloop van NEC, daar kan geen sterrenrestaurant tegenop.
:withstupid:
Toezichthouder Wwft en supporter NEC

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Happen & stappen

Bericht door Bleum »

Chuckie schreef:
CHEF schreef:Ugala na afloop van NEC, daar kan geen sterrenrestaurant tegenop.
:withstupid:
:withstupid:
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten