Sportweddenschappen

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3872
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Sportweddenschappen

Bericht door BasNijmegen »

Het leeft steeds meer in Nederland en zelfs binnen de overheid en de voetballerij houden ze zich er steeds meer mee bezig. Sport weddenschappen.
Wie doet hier ook aan?

Een topic om over deze leuke (verslavende) hobby te kletsen.

Zelf speel ik meestal bij Unibet. Maar ben ook regelmatig op Bwin of Betfair te vinden.
Help zelf mee als artikel schrijven op http://www.betinfo.nl dus hobby begint uit de hand te lopen :P
Laatst gewijzigd door BasNijmegen op vr 26 dec 2008, 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Daan
Berichten: 966
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sportweddenschappen

Bericht door Daan »

BasNijmegen schreef:Het leeft steeds meer in Nederland en zelfs binnen de overheid en de voetballerij houden ze zich er steeds meer mee bezig. Sport weddenschappen.
Wie doet hier ook aan?

Een topic om over deze leuke (verslavende) hobby te kletsen.

Zelf speel ik meestal bij Unibet. Maar ben ook regelmatig op Bwin of Betfair te vinden.
Ik loop nog wel wat te kooien op Unibet, maar gaat niet best de laatste tijd! :oops:

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3872
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sportweddenschappen

Bericht door BasNijmegen »

Heb zelf dit weekend wat kleine combo's lopen, maar niet echt veel.

Heb een combo met X2 Volendam en winst voor van Gerwin (darten). Als ik dit goed heb is mijn inzet keer 27.12

raar-ventje
Berichten: 129
Lid geworden op: zo 20 apr 2008, 15:00
Contacteer:

Re: Sportweddenschappen

Bericht door raar-ventje »

ik ben al een aantal weken aan het twijfelen of ik mijn postcodeloterij af ga zeggen en die 10,- in de maand in online betting wil stoppen.hoor ook veel positieve verhalen, vraag mij alleen af bij welke site jullie spelen.

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3872
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sportweddenschappen

Bericht door BasNijmegen »

Unibet is de makkelijkste en overzichtelijkse site waar je kan beginnen. Een site als betfair is meer voor de gevorderde better.

Bramovic
Berichten: 22
Lid geworden op: do 02 okt 2008, 23:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sportweddenschappen

Bericht door Bramovic »

Speel zo nu en dan ook bij Unibet. Gewoon voor de lol, wat kleine combo's plaatsen.

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sportweddenschappen

Bericht door BiT »

Ik heb een tijdje geleden een paar euro's (15 ofzo) vergokt op toto.nl
Een paar keer een paar euro gewonnen maar nu is het op en klaar.

Ik zal binnekort eens unibet proberen.
Toto vond ik maar matig...
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3872
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sportweddenschappen

Bericht door BasNijmegen »

Toto is te commercieel. quoteringen liggen veel lager dan andere bookmakers.
Unibet is prima om te starten. Er zijn ook veel bookmakers waar je leuke bonussen krijgt, als je je via informatie sites aanmeld (zoals betinfo.nl).
Zo krijg je nu bij Unibet 50 euro bonus. altijd leuk meegenomen. Moet je je via een speciale link aanmelden: de link voor unibet


Afgelopen weekend veel pech gehad. Had gegokt dat Groningen en Excelsior ging winnen. :(
As weekend maar richten op primera division

jazeker
Berichten: 1193
Lid geworden op: di 06 mei 2008, 13:24
Contacteer:

Re: Sportweddenschappen

Bericht door jazeker »

erg leuk dat dit topic is toegevoegd op dit forum...

speel zelf al 5 jaar via unibet en maak af en toe een leuk bedrag over naar mijn bankrekening. Jammer dat het winterstop is maar zodra we weer ballen zal ik hier wel posten waar ik op zet!

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3872
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sportweddenschappen

Bericht door BasNijmegen »

Prima idee :) ga ik ook doen.
Je kan nu wel betten buiten het voetbal om. Wintersport zoals schaatsen of darten bij de PDC

Gebruikersavatar
MarcoNMGN
Berichten: 2082
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:16
Contacteer:

Re: Sportweddenschappen

Bericht door MarcoNMGN »

Als ik speel, speel ik ook altijd wel veel en meestal met bedrag tussen de 50 en 100 euro per weddenschap.
Is zeker leuk geld mee te verdienen. Betfair is duidelijk het makkelijkste om geld mee te pakken (vooral met tennis)
Maar Unibet is weer fijner voor de combo's
Bjorn

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sportweddenschappen

Bericht door Socio »

Ik speel wel gewoon op Toto.nl.

Gewoon af en toe voor de lol een klein weddenschapje (zeker geen 100 euro per bet zoals hier boven). De quoteringen zijn inderdaad lager, maar het is voor een goed doel en het is lekker makkelijk, allemaal gewoon binnen Nederland.

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3872
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sportweddenschappen

Bericht door BasNijmegen »

Socio schreef:Ik speel wel gewoon op Toto.nl.

Gewoon af en toe voor de lol een klein weddenschapje (zeker geen 100 euro per bet zoals hier boven). De quoteringen zijn inderdaad lager, maar het is voor een goed doel en het is lekker makkelijk, allemaal gewoon binnen Nederland.
Ik weet niet of het makkelijker is. Als je ook kan combineren met buitenlandse wedstrijden kan je wat meer 'zekerheidjes' ertussen plaatsen.

jpnec
Berichten: 1722
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sportweddenschappen

Bericht door jpnec »

Bramovic schreef:Speel zo nu en dan ook bij Unibet. Gewoon voor de lol, wat kleine combo's plaatsen.
Kan je beter je geld een dag op de bank zetten en 4% rente trekken, heb je waarschijnlijk meer winst... stelletje oplichters daar.

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sportweddenschappen

Bericht door Socio »

jpnec schreef:
Bramovic schreef:Speel zo nu en dan ook bij Unibet. Gewoon voor de lol, wat kleine combo's plaatsen.
Kan je beter je geld een dag op de bank zetten en 4% rente trekken, heb je waarschijnlijk meer winst... stelletje oplichters daar.
Natuurlijk, gemiddeld gezien maak je verlies op je weddenschappen. Er wordt echter niet voor niks door een aantal "gokkers" gezegd dat het ook vooral om de lol gaat.
Ik wed ook met te kleine bedragen om écht een interessante prijzenpot te winnen. Laatst met de laatste speelronde van de championsleague had ik 3 euro ingezet, met een totale quotering van 69 euro. Nu is 3*69 leuk om te winnen, maar als ik 50 euro had ingezet was het pas écht leuk geworden.

@BasNijmegen: Dank je voor de link, heb ook maar een unibet-accountje geopend en vanavond wat geld op het darten gezet.

jpnec
Berichten: 1722
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sportweddenschappen

Bericht door jpnec »

Socio schreef:
jpnec schreef:
Bramovic schreef:Speel zo nu en dan ook bij Unibet. Gewoon voor de lol, wat kleine combo's plaatsen.
Kan je beter je geld een dag op de bank zetten en 4% rente trekken, heb je waarschijnlijk meer winst... stelletje oplichters daar.
Natuurlijk, gemiddeld gezien maak je verlies op je weddenschappen. Er wordt echter niet voor niks door een aantal "gokkers" gezegd dat het ook vooral om de lol gaat.
Ik wed ook met te kleine bedragen om écht een interessante prijzenpot te winnen. Laatst met de laatste speelronde van de championsleague had ik 3 euro ingezet, met een totale quotering van 69 euro. Nu is 3*69 leuk om te winnen, maar als ik 50 euro had ingezet was het pas écht leuk geworden.

@BasNijmegen: Dank je voor de link, heb ook maar een unibet-accountje geopend en vanavond wat geld op het darten gezet.
Ow mijn reactie was eigenlijk bedoeld op de reactie over de TOTO... Ik speel zelf ook bij Unibet :mrgreen:

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3872
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sportweddenschappen

Bericht door BasNijmegen »

Socio schreef:
@BasNijmegen: Dank je voor de link, heb ook maar een unibet-accountje geopend en vanavond wat geld op het darten gezet.
Graag gedaan.
Wat ga je doen vanavond bij het darten? Co Stompe? Ik geef hem grote kans in zijn huidige vorm om van Mardle te winnen.
Als er interesse is, heb ik ook nog de links van andere bookmakers met de bijbehorende bonussen.

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sportweddenschappen

Bericht door Socio »

BasNijmegen schreef:
Socio schreef:
@BasNijmegen: Dank je voor de link, heb ook maar een unibet-accountje geopend en vanavond wat geld op het darten gezet.
Graag gedaan.
Wat ga je doen vanavond bij het darten? Co Stompe? Ik geef hem grote kans in zijn huidige vorm om van Mardle te winnen.
Als er interesse is, heb ik ook nog de links van andere bookmakers met de bijbehorende bonussen.
Nee, juist Mardle ingezet, in een combo met 3 andere partijen.

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3872
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sportweddenschappen

Bericht door BasNijmegen »

Zie stompe wel winnen vanavond. Normaal is Mardle de betere ten opzichte van Stompe. Maar Stompe is in de vorm van zijn leven. Heeft dit jaar ook al Taylor verslagen. Staat gewoon goed te gooien. Normaal is de quotering tussen Mardle en Stompe rond de 1.20 tegen 3.60 ofzo. Het feit dat de quotering gelijk is, geeft aan dat de bookmakers ook inzien dat Stompe beter dan ooit gooit.

Gebruikersavatar
MarcoNMGN
Berichten: 2082
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:16
Contacteer:

Re: Sportweddenschappen

Bericht door MarcoNMGN »

Toto zijn inderdaad oplichters.
Tot nu toe mijn hoogste winsten bij Unibet is 600 euro winst met 30 euro inleg op een 0-0 eindstand (Quotering 30 in de rust en daarna nog voor de zerkerheid geld op 1-0 gezet zodat ik sowieso een leuke winst had)
Een keer 500 euro op een gelijkspel bij een 2-0 stand. Maar goed verder ook heeel vaak 100 euro gewonnen/verloren. Sta over het algemeen een paar duizend euro winst denk ik.

Speel trouwens echt met periodes, vaak weken niet en dan weer als een gek spelen...
Bjorn

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Sportweddenschappen

Bericht door jsentani »

Met NEC kun je weinig verdienen op Unibet :schater:

Eredivisie 2008/2009 - De beste in Gelderland
Welk team heeft de hoogste eindpositie?
Winnaar
NEC Nijmegen 1,01
Vitesse 10,00
De Graafschap 14,00
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sportweddenschappen

Bericht door BiT »

Vitesse kunnen ze beter op 500 (of nog meer) zetten...
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3872
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sportweddenschappen

Bericht door BasNijmegen »

quotering van NEC stond in het begin van het seizoen een stuk hoger. Toen kon je volgens mij een quotering van 3.50 aftikken met NEC.
Heb in het begin van het jaar ingezet op Mario Been, dat hij Coach van het jaar 2008/2009 wordt.

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3872
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sportweddenschappen

Bericht door BasNijmegen »

Binnen de UEFA Cup heeft NEC ook nog een paar leuke quoteringen

UEFA Cup 2008/2009 - Voortgang NEC Nijmegen
Hoe ver zal het team komen in het toernooi?
Verliest in de ronde van de laatste 32 @ 1,22
Verliest in de 1/8ste finales @ 5,50
Verliezende kwartfinalist @ 15,00
Verliezende in de halve finale @ 45,00
Winnaar of runner-up @ 60,00

of

UEFA Cup 2008/2009: Winner
NEC Nijmegen @ 150.00

of

Welk team zal de volgende ronde halen?
Hamburg SV - NEC Nijmegen 1,22 3,90

raar-ventje
Berichten: 129
Lid geworden op: zo 20 apr 2008, 15:00
Contacteer:

Re: Sportweddenschappen

Bericht door raar-ventje »

haha je zou eens voor de gein 1,- inzetten op uefacupwinst!
dit weekend trouwens eerste weddenschap geplaats... een 1-tje bij az-NEC, winst voor AZ leek me meer voor de hand liggend.
ik kan het mij alleen niet over het hart verkrijgen om TEGEN nec te wedden:|

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten