Vierdaagse(feesten)

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7088
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door Sandertjuh85 »

ernie schreef::withstupid:

Groepjes 17 jarigen met strakke nike petjes met het lipje los, g-star shirtjes en nike air (bij voorbaat structures). Misschien maar een paar % van wat daar rondloopt, maar ik ben er ook niet graag.


Edit: Generaliseren, LOVE IT!
is er met g-star shirtjes tegenwoordig ookal iets mis?
Ik begin oud te worden denk ik...

ernie

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door ernie »

Nah, ik maakte het plaatje compleet. Niks mis mee.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15942
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door pjottr »

De line-up voor de 21ste editie van het....festival ....., dat op .........gehouden wordt, is bekend. Onder hen Chef' Special, Guus Meeuwis, Gers Pardoel, Miss Montréal, Selah Sue en lse DeLange.
Eerder werd al naar buiten gebracht dat Within Temptation, Rilan & The Bombardiers, De Heideroosjes, School is Cool, Racoon De Jeugd van Tegenwoordig en Why We Fight (winnaar van Parel van de Betuwe), op het podium staan. Aan het programma zijn maandagmiddag verder de volgende namen toegevoegd: Automatic Sam, Half Moon Run, Blaudzun, Dio, Krystl, Wallace Vanborn, Anneke van Giersbergen, Kill it Kid, Karma to Burn, Will and the People en next best band (publiek kiest).

Je hoopt dat dit de Vierdaagse is maar het is Appelpop ( ook gratis )
Als Nijmegen sta je toch compleet voor schut weer. :td:

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11731
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door DJTEEF! »

De line-up van de vierdaagsefeesten is schandalig slecht inderdaad.

Maar ik ga lekker toch de hele week zuipen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door Tiel »

pjottr schreef:De line-up voor de 21ste editie van het....festival ....., dat op .........gehouden wordt, is bekend. Onder hen Chef' Special, Guus Meeuwis, Gers Pardoel, Miss Montréal, Selah Sue en lse DeLange.
Eerder werd al naar buiten gebracht dat Within Temptation, Rilan & The Bombardiers, De Heideroosjes, School is Cool, Racoon De Jeugd van Tegenwoordig en Why We Fight (winnaar van Parel van de Betuwe), op het podium staan. Aan het programma zijn maandagmiddag verder de volgende namen toegevoegd: Automatic Sam, Half Moon Run, Blaudzun, Dio, Krystl, Wallace Vanborn, Anneke van Giersbergen, Kill it Kid, Karma to Burn, Will and the People en next best band (publiek kiest).

Je hoopt dat dit de Vierdaagse is maar het is Appelpop ( ook gratis )
Als Nijmegen sta je toch compleet voor schut weer. :td:
:biggrin:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door Danish Dynamite »

pjottr schreef:De line-up voor de 21ste editie van het....festival ....., dat op .........gehouden wordt, is bekend. Onder hen Chef' Special, Guus Meeuwis, Gers Pardoel, Miss Montréal, Selah Sue en lse DeLange.
Eerder werd al naar buiten gebracht dat Within Temptation, Rilan & The Bombardiers, De Heideroosjes, School is Cool, Racoon De Jeugd van Tegenwoordig en Why We Fight (winnaar van Parel van de Betuwe), op het podium staan. Aan het programma zijn maandagmiddag verder de volgende namen toegevoegd: Automatic Sam, Half Moon Run, Blaudzun, Dio, Krystl, Wallace Vanborn, Anneke van Giersbergen, Kill it Kid, Karma to Burn, Will and the People en next best band (publiek kiest).

Je hoopt dat dit de Vierdaagse is maar het is Appelpop ( ook gratis )
Als Nijmegen sta je toch compleet voor schut weer. :td:
De zomerfeesten zijn geen festivalavonden, voor dat soort optredens hebben we de Goffertwei. :tong:

Op al die bekende namen zit ik ook helemaal niet te wachten, daar komen meestal hele fanclubs van die ene artiest/band op af die verder helemaal niet voor de zomerfeesten komen.
Geef mij dan maar de onbekende muzikanten, die in ieder geval gemotiveerd zijn om er een goede show van te maken, terwijl de meeste "grote" artiesten allen maar komen om hun ding te doen, veel geld te vangen en meteen weer weg zijn.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15942
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door pjottr »

Probleem is dat er alleen c artiesten zijn en het grote publiek dus wegblijft.
Dus dramatisch weinig omzet voor de horeca dus volgend jaar nog minder te besteden.
Je raakt dus in een vicieuze cirkel.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door Frans »

pjottr schreef:Probleem is dat er alleen c artiesten zijn en het grote publiek dus wegblijft.
Dus dramatisch weinig omzet voor de horeca dus volgend jaar nog minder te besteden.
Je raakt dus in een vicieuze cirkel.
:withstupid:
NECTheBest

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31804
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door vak Oost »

pjottr schreef:Probleem is dat er alleen c artiesten zijn en het grote publiek dus wegblijft.
Dus dramatisch weinig omzet voor de horeca dus volgend jaar nog minder te besteden.
Je raakt dus in een vicieuze cirkel.
enig idee wat het kost om alleen maar a artiesten naar de zomerfeesten te halen ?
en mensen komen toch wel naar de zomerfeesten toe,
ondanks de bezopen horeca prijzen en ondanks al die c artiesten die geprogrammeerd zijn
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15942
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door pjottr »

En daar ben ik het dus niet mee eens, want het wordt al jarenlang
rustiger en rustiger, zie oa Grote Markt en Waalkade.
Met de intocht zelf is hetr druk, maar vrijdagavond is het al jaren slap.
Dinsdag valt dit jaar ook af wat de meesten komen voor het vuurwerk.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7088
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door Sandertjuh85 »

pjottr schreef:Probleem is dat er alleen c artiesten zijn en het grote publiek dus wegblijft.
Dus dramatisch weinig omzet voor de horeca dus volgend jaar nog minder te besteden.
Je raakt dus in een vicieuze cirkel.
Dit denk je allemaal maar.
Hoeveel mensen komen er nou echt voor de artiesten? En het is echt niet zo: hoe drukker hoe meer omzet.
Die dagen dat er bijv op de waalkade grote artiesten waren en wel de hele waalkade ramvol was dat werd er in verhouding per persoon waarschijnlijk ook minder gedronken. De ober komen er bijna niet meer door, je kan zelf bijna niet bij de bar, mocht je naar de bar gaan moet je weer langer wachten.

En zoals hierboven al stond, de zomerfeesten is voor de gezelligheid, als je grote artiesten wil zien moet je maar naar een concert gaan.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7088
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door Sandertjuh85 »

pjottr schreef:En daar ben ik het dus niet mee eens, want het wordt al jarenlang
rustiger en rustiger
, zie oa Grote Markt en Waalkade.
Met de intocht zelf is hetr druk, maar vrijdagavond is het al jaren slap.
Dinsdag valt dit jaar ook af wat de meesten komen voor het vuurwerk.
ik ben benieuwd naar de cijfers, want ik merk dr weinig van.

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door Michael »

Nou, misschien dat ik het in mijn eigen beleving groter maakte maar ook ik vind het minder worden. Qua drukte en wat er op de podia te zien is...

veurzetje
Berichten: 306
Lid geworden op: di 01 jul 2008, 20:26
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door veurzetje »

DE feesten worden elk jaar minder.maar ja het gaat toch eigenlijk om het wandelen.Het grootste bejaarden feestje van Nederland.

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door Biarmicus »

Het wordt ieder jaar wel iets minder druk.

(Y)Sfeervak(Y)
Berichten: 980
Lid geworden op: do 10 feb 2011, 15:41
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door (Y)Sfeervak(Y) »

DJTEEF! schreef:De line-up van de vierdaagsefeesten is schandalig slecht inderdaad.

Maar ik ga lekker toch de hele week zuipen.
niet aan de bar maar uit de winkel goedkoper en beter te drinken...

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door ApophisEire »

Ik ben express akkoord gegaan dit jaar met mijn vertrek uit Nijmegen tijdens de feesten
Alleen de laatste dag ga ik met een groep vrienden lekker los in de stad, maar niet omdat het dan nou zo leuk is maar omdat wij het zelf leuk maken
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Necco
Berichten: 1664
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:27
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door Necco »

Biarmicus schreef:Het wordt ieder jaar wel iets minder druk.
Tot afgelopen jaar elk jaar een stijging in de aantallen gezien, dus dat klopt niet echt.

Zelf ben ik nooit voor de grote namen gegaan, en zal dat ook niet doen. Honderd keer liever een goede cover band of tribute band, als een bekende artiest met 3 bekende nummers en veel onbekende meuk.
Het vuurwerk dat niet doorgaat zal dit jaar flink wat bezoekers kosten.

Ik ga in ieder geval even kijken bij de Enge Buren, Memphis Maniacs, gevelconcert en Will and the people. Voor de rest lekker elke avond rondsjokken en terrasjes (overdekt) pakken.

Overdag een paar keer JoJo in om een pijltje te gooien, jarenlange traditie inmiddels.
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door Arjan van Hout »

wat een gemauw hier allemaal.........
wat boeit het toch wie of wat er optreden? Ik heb het altijd (en nog steeds niets minder) beregezellig op de zomerfeesten.....

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door Kanchelskis »

Toch hoor ik om me heen steeds meer geluiden van mensen die niet gaan. De personen die nog enig twijfel hebben laten het op het weer af hangen.

En idd, of Kees Kontrees op het podium staat of Guus Meeuwis, zou mij een rotzorg zijn.

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door Michael »

Guus Meeuwis zou voor mij inderdaad een reden zijn thuis te blijven :biggrin:

trouwehond

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door trouwehond »

Ik mis in het progamma Frank Boeijen ?

Zomerfeesten dit jaar alleen de woensdag hele dag feesten in het Waterkwartier , is inmiddels een vaste traditie geworden .
Verder kunnen de feesten me niet boeije , ga verder niet de stad in .

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door TT »

Valkhof en Habana zijn altijd wel leuk...sowieso qua sfeer, als de muziek je ligt. Verder boeit het me niet echt wat er komt...als het weer maar een beetje meezit, maar vooralsnog lijkt het daar niet echt op geloof ik....


jbnmgn

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door jbnmgn »

Danish Dynamite schreef:
pjottr schreef:De line-up voor de 21ste editie van het....festival ....., dat op .........gehouden wordt, is bekend. Onder hen Chef' Special, Guus Meeuwis, Gers Pardoel, Miss Montréal, Selah Sue en lse DeLange.
Eerder werd al naar buiten gebracht dat Within Temptation, Rilan & The Bombardiers, De Heideroosjes, School is Cool, Racoon De Jeugd van Tegenwoordig en Why We Fight (winnaar van Parel van de Betuwe), op het podium staan. Aan het programma zijn maandagmiddag verder de volgende namen toegevoegd: Automatic Sam, Half Moon Run, Blaudzun, Dio, Krystl, Wallace Vanborn, Anneke van Giersbergen, Kill it Kid, Karma to Burn, Will and the People en next best band (publiek kiest).

Je hoopt dat dit de Vierdaagse is maar het is Appelpop ( ook gratis )
Als Nijmegen sta je toch compleet voor schut weer. :td:
De zomerfeesten zijn geen festivalavonden, voor dat soort optredens hebben we de Goffertwei. :tong:

Op al die bekende namen zit ik ook helemaal niet te wachten, daar komen meestal hele fanclubs van die ene artiest/band op af die verder helemaal niet voor de zomerfeesten komen.
Geef mij dan maar de onbekende muzikanten, die in ieder geval gemotiveerd zijn om er een goede show van te maken, terwijl de meeste "grote" artiesten allen maar komen om hun ding te doen, veel geld te vangen en meteen weer weg zijn.
:withstupid:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten