Vierdaagse(feesten)

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Necco
Berichten: 1664
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:27
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door Necco »

Vind je dat mensen met een kleine beurs dan ook maar in een luxe restaurant mogen komen eten zonder te betalen?

Dat je een drankje koopt en lekker op straat opzuipt, geen probleem. Maar op een terras gaan zitten met meegebrachte drank vind ik in alle gevallen asociaal ja. Ik vind de prijzen ook erg hoog op sommige terrassen, maar het blijft nog altijd een keuze. Je hoeft er niet te gaan zitten hoor.
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door tweety »

Necco schreef:Vind je dat mensen met een kleine beurs dan ook maar in een luxe restaurant mogen komen eten zonder te betalen?

Dat je een drankje koopt en lekker op straat opzuipt, geen probleem. Maar op een terras gaan zitten met meegebrachte drank vind ik in alle gevallen asociaal ja. Ik vind de prijzen ook erg hoog op sommige terrassen, maar het blijft nog altijd een keuze. Je hoeft er niet te gaan zitten hoor.
maar ik houd er niet van om iemand via internet uit te schelden voor Aso , wees dan een kerel en had vorige week naar iemand toe gelopen en gezegd flikker een eind op van het terras want je bent een aso want je hebt zelf je drinken meegenomen , dan had ik nog respect voor je kunnen opbrengen , de grootste aso's zijn diegene die 2,50 voor een bekertje lauwe zeik vragen
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Poort5
Berichten: 2559
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door Poort5 »

Necco schreef:Vind je dat mensen met een kleine beurs dan ook maar in een luxe restaurant mogen komen eten zonder te betalen?

Dat je een drankje koopt en lekker op straat opzuipt, geen probleem. Maar op een terras gaan zitten met meegebrachte drank vind ik in alle gevallen asociaal ja. Ik vind de prijzen ook erg hoog op sommige terrassen, maar het blijft nog altijd een keuze. Je hoeft er niet te gaan zitten hoor.
Ik heb niemand op een terrasje zien zitten met eigen drank. En jouw vergelijking gaat nergens over, het zijn toch geen mensen die iets van Oubaha hebben gedronken zonder te betalen?
Oubaha begint wellicht in de gaten te krijgen dat die prijzengekte voor zeer slechte kwaliteit bier niet meer gepikt wordt door steeds meer mensen.
Voor 1,50 een fatsoenlijk biertje en er zal veel minder blik te zien zijn. Ik verwacht echter eerder dat eea aangegrepen wordt om er binnen enkele jaren 3 euro van te maken.
Voor de prijs van het huidige smerige (0,2 liter) biertje heb je overigens ongeveer 3 halve liters fatsoenlijk bier.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door Kanchelskis »

Poort5 schreef:
Necco schreef:Vind je dat mensen met een kleine beurs dan ook maar in een luxe restaurant mogen komen eten zonder te betalen?

Dat je een drankje koopt en lekker op straat opzuipt, geen probleem. Maar op een terras gaan zitten met meegebrachte drank vind ik in alle gevallen asociaal ja. Ik vind de prijzen ook erg hoog op sommige terrassen, maar het blijft nog altijd een keuze. Je hoeft er niet te gaan zitten hoor.
Ik heb niemand op een terrasje zien zitten met eigen drank. En jouw vergelijking gaat nergens over, het zijn toch geen mensen die iets van Oubaha hebben gedronken zonder te betalen?
Oubaha begint wellicht in de gaten te krijgen dat die prijzengekte voor zeer slechte kwaliteit bier niet meer gepikt wordt door steeds meer mensen.
Voor 1,50 een fatsoenlijk biertje en er zal veel minder blik te zien zijn. Ik verwacht echter eerder dat eea aangegrepen wordt om er binnen enkele jaren 3 euro van te maken.
Voor de prijs van het huidige smerige (0,2 liter) biertje heb je overigens ongeveer 3 halve liters fatsoenlijk bier.
:withstupid: ..Oubaha wil gewoon alleenheerser zijn in de stad. Alles draait om zijn portemonnee. En dat hij kosten maakt voor hetgeen wat er allemaal te vinden is en dat terug wil verdienen kan ik begrijpen, maar het gaat op de manier waarop. Hij maakt zich met deze uitspraken niet populair en duldt 0,0 concurrentie blijkt maar steeds. En dat hij voor vertier zorgt, prima. Maar of er nu een CD gedraaid wordt, er een drive-in studio staat of dat er een of andere onbekende coverband staat, uiteindelijk kom ik voor de gezelligheid met alle andere mensen.

En ik denk ook dat het volk ook het kwaliteit bier beu is en de absurde prijzen die hij vraagt om ergens binnen te komen. Rond 10 uur begint hij al met zijn hoge entree, en ook al heb je net je hele rekening leeggeplundert en opgemaakt in/bij zijn kroeg en wil je even gauw naar de WC, kun je de volle pond betalen.

Hebben, hebben, hebben is het bij meneer. Oubaha geeft helemaal niks om zijn (vaste) klanten, hij is gewoon een zielige jankerd. En de vergelijking met je eigen biefstuk meenemen naar een restaurant is zo krom als een banaan.

En nu kun je zeggen, dan ga je maar ergens anders heen. Maar dat wordt op een gegeven moment lastig als iemand probeert een monopoliepositie te verweven bij een feest van en voor het volk. Volgend jaar zou men de kroegen/barren van Oubaha gewoon massaal moeten boycotten :bye:

MankeNelis
Berichten: 41
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 23:01
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door MankeNelis »

:withstupid:

2.40/2.50 vind ik zelf veel te duur voor slootwater. Ik heb zelf ook eigen bier meegenomen, ze wilden het wel afpakken, maar toen ik zei dat ik hierna nog naar een vriend ging om na te borrelen moesten ze er wel van afblijven. Wel netjes eerst een glas/beker gekocht. Daarna nog voor 5 euro een half gevuld broodje kebab op en voor 2,50 een dagkaart van het toilet gehaald (Koningsplein). Halverwege de avond toch weer een nieuw bekertje gehaald omdat de ober begon te janken.
Als meneer Ouhahbahb (?) zo loopt te nuilen dat iedereen zijn eigen drank meeneemt, moet ie de prijzen maar omlaag doen. En natuurlijk zijn de vergunningen enzo elk jaar duurder, maar als het hem niet bevalt, gooit ie de toko toch maar dicht? Ik ga wel ergens anders staan hoor, en ben denk ik niet de enige. Ook geld vragen voor het toilet vind ik schandalig. Een toiletbezoek 75 cent en een dag/avondkaart voor 2,50! Voor dat geld mik ik juist niet in de pot.
Ik ben best bereid om iets meer te betalen voor een lekker biertje tijdens de zomerfeesten, maar de prijzen die nu gevraagd worden zijn te hoog.

Gebruikersavatar
AvdS
Berichten: 401
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:42
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door AvdS »

Mensen die eigen drank meenemen, hoge prijzen voor lauwe troep in plastic. Het maakt mij allemaal niet zoveel uit. Wat ik wel heel erg zou vinden is als ze de zomerfeesten steeds meer ontoegankelijk maken, zodat je bij elk podium eerst langs hekken met controleurs moet om iets te kunnen zien. Dan gaat alle charme van de zomerfeesten af. Ook de sfeer zal dan vele malen minder gemoedelijk zijn. Dat zou weleens de doodsteek voor de zomerfeesten kunnen zijn.

Overigens, met eigen drank op het terras van een hardwerkende uitbater gaan zitten, die daar veel geld voor betaald kun je niet maken. Drinken op straat is prima.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door Kanchelskis »

In Eindhoven met Koninginnendag lopen ook veel mensen rond met eigen bier, zijn er net als in Nijmegen toko's die koude petflessen/blikken Bavaria kopen, maar is er nog nooit 1 ober of figuur van de bewaking geweest die lag te zeuren daarover en heb het ook niet om me heen gezien. Bij veel kroegen kun je gratis naar de WC of betaal je een kleine vergoeding (soms mag je dat nog zelf kiezen ook). Het centrum van Eindhoven en het stadhuisplein waren afgelopen jaar wel afgezet met hekken om de drukte te reguleren. Maar verder heerst er een meer open en vriendelijkere sfeer als in bepaalde delen van Nijmegen-centrum met de 4-daagse.

Gebruikersavatar
casper024
Berichten: 638
Lid geworden op: wo 17 nov 2010, 13:34
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door casper024 »

Als ze volgend jaar nou blikjes met zon plastic bekertje voor 2 a 2,50 verkopen vind ik het al goed. Dan heb je tenminste fatsoenlijk bier.
Wat ze nu verkochten was echt pis voor 2,40. Voor twee biertjes kan je bij de coop een hele krat Holger halen, prima te drinken als het koud is.
Nimweegs Nuilen

Gebruikersavatar
Danyous
Berichten: 141
Lid geworden op: vr 10 apr 2009, 13:10
Locatie: Milsbeek

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door Danyous »

AvdS schreef:Mensen die eigen drank meenemen, hoge prijzen voor lauwe troep in plastic. Het maakt mij allemaal niet zoveel uit. Wat ik wel heel erg zou vinden is als ze de zomerfeesten steeds meer ontoegankelijk maken, zodat je bij elk podium eerst langs hekken met controleurs moet om iets te kunnen zien. Dan gaat alle charme van de zomerfeesten af. Ook de sfeer zal dan vele malen minder gemoedelijk zijn. Dat zou weleens de doodsteek voor de zomerfeesten kunnen zijn.

Overigens, met eigen drank op het terras van een hardwerkende uitbater gaan zitten, die daar veel geld voor betaald kun je niet maken. Drinken op straat is prima.
:withstupid: Snap t best dat niet iedereen zoveel geld voor schraal bier wilt neertellen, maar ga dan niet op zo'n terras zitten. Die mensen willen ook alleen maar hun geld verdienen met de zomerfeesten.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door TT »

Ik vond het bier op het Valkhof en bij café Faber prima te drinken....is dat ander bier dan de 'rotzooi' bij Oubaha dan? Ik ben 6 avonden op het Valkhof geweest, maar zou niet weten wat voor bier ze daar schonken eerlijk gezegd... :biggrin:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22803
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door burp »

TT schreef:Ik vond het bier op het Valkhof en bij café Faber prima te drinken....is dat ander bier dan de 'rotzooi' bij Oubaha dan? Ik ben 6 avonden op het Valkhof geweest, maar zou niet weten wat voor bier ze daar schonken eerlijk gezegd... :biggrin:
:withstupid:

waren ook mijn twee hotspots deze zomerfeesten. Ook nog bij De Fuik en daar had je ook geen troepbier.

Die Oubaha zouden ze met een flinke rotschop uit de stad moeten kicken met z'n halve monopoly van allemaal op elkaar lijkende troepzaken met het verdienmodel van de grootst mogelijke marges tegen de minste kosten.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15959
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door pjottr »

Danyous schreef:
AvdS schreef:Mensen die eigen drank meenemen, hoge prijzen voor lauwe troep in plastic. Het maakt mij allemaal niet zoveel uit. Wat ik wel heel erg zou vinden is als ze de zomerfeesten steeds meer ontoegankelijk maken, zodat je bij elk podium eerst langs hekken met controleurs moet om iets te kunnen zien. Dan gaat alle charme van de zomerfeesten af. Ook de sfeer zal dan vele malen minder gemoedelijk zijn. Dat zou weleens de doodsteek voor de zomerfeesten kunnen zijn.

Overigens, met eigen drank op het terras van een hardwerkende uitbater gaan zitten, die daar veel geld voor betaald kun je niet maken. Drinken op straat is prima.
:withstupid: Snap t best dat niet iedereen zoveel geld voor schraal bier wilt neertellen, maar ga dan niet op zo'n terras zitten. Die mensen willen ook alleen maar hun geld verdienen met de zomerfeesten.

:withstupid:

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door Jackiegoal »

Necco schreef:Dat je een drankje koopt en lekker op straat opzuipt, geen probleem. Maar op een terras gaan zitten met meegebrachte drank vind ik in alle gevallen asociaal ja.
Mee eens, maar dat is echt niet wat die Oubaha hier wil verbieden, die wil gewoon dat je in het centrum geen eigen zuip meer mag nuttigen. En dat is waar de discussie om gaat. Dat je niet wil dat iemand bij jou op het terras (die dus van jouw voorzieningen gebruik maakt) z'n zelf meegenomen bier drinkt is niet meer dan logisch. Daar gaat de discussie echt niet over.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door Stefannec »

Ik moet zeggen dat de prijzen mij steeds meer gaan tegen staan het is eigenlijk niet meer normaal vind ik.
Het bier wordt minder en slechter van kwaliteit, de entertainment wordt minder van kwaliteit maar de prijzen daar in tegen worden hoger.
Dat klopt niet.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door tweety »

Jackiegoal schreef:
Necco schreef:Dat je een drankje koopt en lekker op straat opzuipt, geen probleem. Maar op een terras gaan zitten met meegebrachte drank vind ik in alle gevallen asociaal ja.
Mee eens, maar dat is echt niet wat die Oubaha hier wil verbieden, die wil gewoon dat je in het centrum geen eigen zuip meer mag nuttigen. En dat is waar de discussie om gaat. Dat je niet wil dat iemand bij jou op het terras (die dus van jouw voorzieningen gebruik maakt) z'n zelf meegenomen bier drinkt is niet meer dan logisch. Daar gaat de discussie echt niet over.
:withstupid: hij vraagt niet voor niets om een verbod voor supermarkten en slagerijen ( in het centrum ) e.d. om drank te verkopen . zit Hennie Linders goed mee in het Waterkwartier want dan verplaatst de verkoop zich gewoon naar even buiten het centrum
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
RobinLDS
Berichten: 514
Lid geworden op: zo 23 dec 2007, 16:18
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door RobinLDS »

Oubaha wijst op de supermarkten, slagerijen en andere winkels die breeduit adverteerden met gekoelde dranken uit blik voor één euro. "Dat moet gewoon niet mogelijk zijn. Gemeente, verbied het!"
Dit vind ik echt het achterlijkste uit het stuk. Wil hij nou via de gemeente de concurrentie uitschakelen? Hoezo laf.

Op een terras met eigen drank gaan zitten is inderdaad not done, maar dit zijn wel hele belachelijke maatregelen :bye:
Laatst gewijzigd door RobinLDS op ma 25 jul 2011, 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.
NEC hoort in de Goffert!

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door TT »

pjottr schreef:
Danyous schreef:
AvdS schreef:Mensen die eigen drank meenemen, hoge prijzen voor lauwe troep in plastic. Het maakt mij allemaal niet zoveel uit. Wat ik wel heel erg zou vinden is als ze de zomerfeesten steeds meer ontoegankelijk maken, zodat je bij elk podium eerst langs hekken met controleurs moet om iets te kunnen zien. Dan gaat alle charme van de zomerfeesten af. Ook de sfeer zal dan vele malen minder gemoedelijk zijn. Dat zou weleens de doodsteek voor de zomerfeesten kunnen zijn.

Overigens, met eigen drank op het terras van een hardwerkende uitbater gaan zitten, die daar veel geld voor betaald kun je niet maken. Drinken op straat is prima.
:withstupid: Snap t best dat niet iedereen zoveel geld voor schraal bier wilt neertellen, maar ga dan niet op zo'n terras zitten. Die mensen willen ook alleen maar hun geld verdienen met de zomerfeesten.

:withstupid:
Mijdt dan gewoon die tenten van Oubaha....dat zijn toch kuttenten. De plekken die ik hierboven noemde (en inderdaad ook bij de Fuik e.d.) had je prima bier. Wel voor 2,40 of 2,50 euro inderdaad, maar daarvoor krijg je dan ook heel de avond live muziek te zien. Bovendien is de sfeer daar ook tien keer beter dan bij die ballententen in de Molenstraat.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door Kanchelskis »

tweety schreef:
Jackiegoal schreef:
Necco schreef:Dat je een drankje koopt en lekker op straat opzuipt, geen probleem. Maar op een terras gaan zitten met meegebrachte drank vind ik in alle gevallen asociaal ja.
Mee eens, maar dat is echt niet wat die Oubaha hier wil verbieden, die wil gewoon dat je in het centrum geen eigen zuip meer mag nuttigen. En dat is waar de discussie om gaat. Dat je niet wil dat iemand bij jou op het terras (die dus van jouw voorzieningen gebruik maakt) z'n zelf meegenomen bier drinkt is niet meer dan logisch. Daar gaat de discussie echt niet over.
:withstupid: hij vraagt niet voor niets om een verbod voor supermarkten en slagerijen ( in het centrum ) e.d. om drank te verkopen . zit Hennie Linders goed mee in het Waterkwartier want dan verplaatst de verkoop zich gewoon naar even buiten het centrum
:withstupid: ..Gewoon wat sixpacks in slaan bij de supermarkt om de hoek. Ik zal ook niet met een blikje de kroeg in gaan of met een volle tas op een terras gaan zitten. Maar BVO'tjes zijn prima toch? Oubaha is gewoon een geldgeile ondernemer die alleen om zijn portemonnee geeft. Ik vind hem geen aanwinst voor de binnenstad.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12639
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door Curva »

Kanchelskis schreef:
tweety schreef:
Jackiegoal schreef:
Necco schreef:Dat je een drankje koopt en lekker op straat opzuipt, geen probleem. Maar op een terras gaan zitten met meegebrachte drank vind ik in alle gevallen asociaal ja.
Mee eens, maar dat is echt niet wat die Oubaha hier wil verbieden, die wil gewoon dat je in het centrum geen eigen zuip meer mag nuttigen. En dat is waar de discussie om gaat. Dat je niet wil dat iemand bij jou op het terras (die dus van jouw voorzieningen gebruik maakt) z'n zelf meegenomen bier drinkt is niet meer dan logisch. Daar gaat de discussie echt niet over.
:withstupid: hij vraagt niet voor niets om een verbod voor supermarkten en slagerijen ( in het centrum ) e.d. om drank te verkopen . zit Hennie Linders goed mee in het Waterkwartier want dan verplaatst de verkoop zich gewoon naar even buiten het centrum
:withstupid: ..Gewoon wat sixpacks in slaan bij de supermarkt om de hoek. Ik zal ook niet met een blikje de kroeg in gaan of met een volle tas op een terras gaan zitten. Maar BVO'tjes zijn prima toch? Oubaha is gewoon een geldgeile ondernemer die alleen om zijn portemonnee geeft. Ik vind hem geen aanwinst voor de binnenstad.
:withstupid:

en met dat kutweer van afgelopen vierdaagse blijft je bier ook nog eens langer koud.

Misschien moeten de kraampjes die eten verkopen tijdens de vierdaagse ook bij de gemeente een verzoek indienen tot het verbieden van verkoop van etenswaar in de supermarkten. Wat een bullshit.
Dat je met zelfmeegenomen buis op een terras gaat zitten is 'not done' ben ik het mee eens. Maar als ik rustig m'n eigen bier wil drinken en van niemands terras gebruik maak moet ik dat gewoon zelf weten.
Het is al te gek dat je 2,40 of 2,50 moet neerleggen voor een plastic bekertje, meestal nog kut getapt ook, lauw pisbier van het formaat kabouter en er dan ook nog eens bij sommige tenten voor moet betalen om diezelfde meuk weer uit te mogen pissen.
Opdonderen met die monopilistenterreur van de horeca, dan huur je maar minder dure artiesten in, het volk komt toch wel, en helemaal als het bier een fatsoenlijk formaat en prijs krijgt.

jpnec
Berichten: 1722
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door jpnec »

Dat je in die tenten niet naar de plee mag als je op het terras zit heb ik nooit begrepen daar. Daarom zit ik daar ook niet meer op het terras.
Vind het sowieso al belachelijk dat je moet betalen om te pissen terwijl je je ergens vol laat lopen. Laat staan dat ik 10 euro entree moet betalen voor een of ander kutcafe met irritante uitsmijters en kutpubliek.

Gebruikersavatar
EK
Berichten: 681
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 21:41
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door EK »

RobinLDS schreef:
Oubaha wijst op de supermarkten, slagerijen en andere winkels die breeduit adverteerden met gekoelde dranken uit blik voor één euro. "Dat moet gewoon niet mogelijk zijn. Gemeente, verbied het!"
Dit vind ik echt het achterlijkste uit het stuk. Wil hij nou via de gemeente de concurrentie uitschakelen? Hoezo laf.

Op een terras met eigen drank gaan zitten is inderdaad not done, maar dit zijn wel hele belachelijke maatregelen :bye:
Misschien moet de gemeente de monopoliepositie van de heer Oubaha maar eens uitschakelen.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15959
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door pjottr »

Wie is nu eingenaar van die ex-Kooistra tenten trouwens >?

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door CHEF »

pjottr schreef:Wie is nu eingenaar van die ex-Kooistra tenten trouwens >?
Verschillende brouwerijen waarschijnlijk.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door Kanchelskis »

EK schreef:Misschien moet de gemeente de monopoliepositie van de heer Oubaha maar eens uitschakelen.
:withstupid: ..Wat er in die hoek van de Molenstraat zit zijn eigenlijk allemaal k*ttenten. Wat concurrentie zou meer dan goed zijn voor Nijmegen. Een grote massale kneutemeuk nu wat gebasseerd is op geld verdienen. Wat ik heb gehoord (of het waar is weet ik niet), is dat Oubaha van een afstand via een computer al zijn kroegen in de gaten kan houden wat betreft omzet op een avond en daar ook heel gedreven mee om gaat. Het gaat hem puur om de centen, hoe de sfeer is zal hem verder een rotzorg zijn.

Verschillende eigenaren met ieder eigen opvattingen en innovatieve werkwijzen zou de stad een stuk gezelliger kunnen maken. Maar zolang men naar de Boogie, Grote Griet, Skihut etc blijft gaan zal Oubaha niet wijken/veranderen.

Gebruikersavatar
casper024
Berichten: 638
Lid geworden op: wo 17 nov 2010, 13:34
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vierdaagse(feesten)

Bericht door casper024 »

dacht ook die oebaha
Nimweegs Nuilen

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten