Coronavirus

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
recreantb
Berichten: 2151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:36

Re: Coronavirus

Bericht door recreantb »

Mark Ariaans schreef:
di 26 okt 2021, 20:37
Ongevaccineerden claimen hun vrijheid maar beperken die van anderen. Door hun (onnodige) ziekenhuisopnames ontnemen ze mensen een behandeling en daarmee gezondheid.
Is gewoon niet waar dit
NEC: mijn club

recreantb
Berichten: 2151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:36

Re: Coronavirus

Bericht door recreantb »

De Kletskop schreef:
di 26 okt 2021, 14:54
recreantb schreef:
di 26 okt 2021, 09:29
E.B. schreef:
di 26 okt 2021, 09:23
recreantb schreef:
di 26 okt 2021, 09:09
Nog een dan, in MUMC liggen 8 van de 10 gevaccineerd... Media is het virus en Hugo is bang voor zijn reputatie dus komt dinsdag met 2G wat nergens op slaat want juist de gevaccineerden denken veilig te zijn en houden zich niet aan de regels (en kunnen besmettelijk zijn) dus de cijfers zullen verder stijgen en dus een vicieuze cirkel.

10euro kan je naar een goed doel overmaken wat mij betreft
Allen boven de 80 en onderliggende aandoeningen. Daarvan was al bekend dat de werking minder is en een 3e prik beter zou volstaan. Weinig spannends aan dus.

We zullen met corona moeten leven, maar voor de zorg zou het nog steeds zeer wenselijk zijn als ze het hoofd boven water kunnen houden.
Precies mijn punt waarom de strategie van de gehele bevolking willen vaccineren dmv het opzij schuiven van grondrechten compleet zinloos en buitenproportioneel is. Fix de zorg en stop met polariseren. Hugo werkt zich steeds verder in de nesten
80% van de bevolking heeft zelf gekozen voor het vaccin, die hebben hun verstand en sociale vermogen gebruikt.
Wel bijblijven he, op journaal hadden ze het over 85%
NEC: mijn club

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26944
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door De Kletskop »

recreantb schreef:
di 26 okt 2021, 21:26
De Kletskop schreef:
di 26 okt 2021, 14:54
recreantb schreef:
di 26 okt 2021, 09:29
E.B. schreef:
di 26 okt 2021, 09:23
recreantb schreef:
di 26 okt 2021, 09:09
Nog een dan, in MUMC liggen 8 van de 10 gevaccineerd... Media is het virus en Hugo is bang voor zijn reputatie dus komt dinsdag met 2G wat nergens op slaat want juist de gevaccineerden denken veilig te zijn en houden zich niet aan de regels (en kunnen besmettelijk zijn) dus de cijfers zullen verder stijgen en dus een vicieuze cirkel.

10euro kan je naar een goed doel overmaken wat mij betreft
Allen boven de 80 en onderliggende aandoeningen. Daarvan was al bekend dat de werking minder is en een 3e prik beter zou volstaan. Weinig spannends aan dus.

We zullen met corona moeten leven, maar voor de zorg zou het nog steeds zeer wenselijk zijn als ze het hoofd boven water kunnen houden.
Precies mijn punt waarom de strategie van de gehele bevolking willen vaccineren dmv het opzij schuiven van grondrechten compleet zinloos en buitenproportioneel is. Fix de zorg en stop met polariseren. Hugo werkt zich steeds verder in de nesten
80% van de bevolking heeft zelf gekozen voor het vaccin, die hebben hun verstand en sociale vermogen gebruikt.
Wel bijblijven he, op journaal hadden ze het over 85%
Wel bijblijven he, 85% de 1e prik.

recreantb
Berichten: 2151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:36

Re: Coronavirus

Bericht door recreantb »

jallah schreef:
di 26 okt 2021, 19:18
eniesee-elst schreef:
di 26 okt 2021, 15:37
jallah schreef:
di 26 okt 2021, 14:05
E.B. schreef:
di 26 okt 2021, 13:43
jallah schreef:
di 26 okt 2021, 13:32
E.B. schreef:
di 26 okt 2021, 13:07


Daar heb je een punt. Maar de pandamie is uiteindelijk wel de druppel dat een hoop mensen de zorg verlaten. Jarenlang achtergesteld, dan de shit op mogen ruimen en nog steeds achtergesteld worden. De overheid mag de zorg wel meer omarmen, maar dat roep ik al jaren. Ga maar voor een 'kutloontje' en hoge werkdruk aan de slag in een tak die oh zo waardevol is voor ons bestaan. Bij bijvoorbeeld een bank in een klantcontactcentrum gaan werken en wat eenvoudige informatie verstrekken over pasjes en rekeningen levert aanzienlijk meer op. Uiteindelijk wint dat het van je roeping en/of zingeving blijkbaar, want dat gaat blijkbaar ook verloren als je jarenlang tegen hetzelfde aanloopt in de zorg. Geen hond die er nog in wilt werken.
klopt helemaal wat je zegt behalve 1 ding.. hij heeft helemaal geen punt.. iedereen hier in nederland betaald om zorg te krijgen.. dat zij liever wat anders met dat geld doen is weer een ander verhaal.. je kan mij niet vertellen dat 18 miljoen mensen de zorg voor 10.000 mensen niet al lang en breed hebben afgedragen..
Het gaat er om gerichte plekken (IC) en zorg en de daarbij geschoold personen. Dat kun je niet altijd paraat hebben staan. Als er morgen een dermate grote aanslag gepleegd wordt kun je ook niet iedereen helpen. Daar is de zorg niet voor ingericht en is ook niet zomaar in te richten 1,2,3.

Buiten dat het gewoon treurig is dat er nu bijvoorbeeld in het Radboud nog maar 26 IC plekken zijn vanwege personeelstekort. De lijn heeft zich naar beneden ingezet. Zeer treurig voor zo'n zorgstaat als Nederland. Daarom moeten we allen bijdragen aan het overeind houden van de zorg. De lijn moet zich niet nog verder in laten zakken.
klopt.. maar het minste wat je had mogen verwachten is dat ze op z'n minst na de eerste lockdown al begonnen waren met eerder gemaakte fouten recht zetten.. namerlijk, de zorg weg bezuinigen.. opschalen naar 10.000 is natuurlijk onzin.. maar het was voor corona al duidelijk dat de zorg het steeds zwaarder te voorduren kreeg.. dus dat daar mensen bij moeten is duidelijk.. en dan nu alles afschuiven op de normale mensen wat ze al 2 jaar doen, slaat helemaal nergens op.
Tsja, dan zou men eens moeten stoppen met VVD stemmen. Het zijn politieke keuzes
heel goed! en tevens zijn dat degene die met hun vingertje naar andere mensen wijzen dat ze de zorg moeten ontlasten door een vaccinatie te nemen. laat iedereen dat toch voor zichzelf bepalen, scheelt een hoop gezeik..
:withstupid:
NEC: mijn club

recreantb
Berichten: 2151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:36

Re: Coronavirus

Bericht door recreantb »

Mark Ariaans schreef:
di 26 okt 2021, 20:37
Ongevaccineerden claimen hun vrijheid maar beperken die van anderen. Door hun (onnodige) ziekenhuisopnames ontnemen ze mensen een behandeling en daarmee gezondheid.
Die claimen niks, en komen nergens binnen zonder getest te zijn. Groene vinkje vaccin maar wel positief is de nagel aan jouw theoriedoodskist
NEC: mijn club

recreantb
Berichten: 2151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:36

Re: Coronavirus

Bericht door recreantb »

Vergeet niet, er is een leegloop bezig in de ziekenhuizen. Mensen zijn het zat en deel wil prik niet.

Maar dat mag natuurlijk niet in het nieuws van onze hugo

Dat is wel het echte verhaal. Dus nog minder mensen aan de bedden, en vaccin wat niet levert wat ons was beloofd en een ijdeltuit die uitblinkt in incompetentie en toch de stoere man wil uithangen, met medewerking van weer die media. Lekker man
NEC: mijn club

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Tiel »

recreantb schreef:
di 26 okt 2021, 21:35
Vergeet niet, er is een leegloop bezig in de ziekenhuizen. Mensen zijn het zat en deel wil prik niet.

Maar dat mag natuurlijk niet in het nieuws van onze hugo

Dat is wel het echte verhaal. Dus nog minder mensen aan de bedden, en vaccin wat niet levert wat ons was beloofd en een ijdeltuit die uitblinkt in incompetentie en toch de stoere man wil uithangen, met medewerking van weer die media. Lekker man
Hoe kom jij erbij dat het vaccin niet levert? 80% in ziekenhuis is niet gevaccineerd.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26944
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door De Kletskop »

Mark Ariaans schreef:
di 26 okt 2021, 20:37
Ongevaccineerden claimen hun vrijheid maar beperken die van anderen. Door hun (onnodige) ziekenhuisopnames ontnemen ze mensen een behandeling en daarmee gezondheid.
Met deze quote zit je in de peiling van 1vandaag hoor ik bij Jinek.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14564
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Bottendaal »

Mark Ariaans schreef:
di 26 okt 2021, 20:37
Ongevaccineerden claimen hun vrijheid maar beperken die van anderen. Door hun (onnodige) ziekenhuisopnames ontnemen ze mensen een behandeling en daarmee gezondheid.
Maar doen rokers dat niet ook, als die met longproblemen in het ziekenhuis komen? En diabetici, en extreemsporters, en drinkers, etc, etc. Tot hoe ver moet/mag je iets vinden van iemand anders zijn keuzes/levenswijze?
Indirect heeft zo ongeveer elke individuele keuze toch gevolgen voor het grotere geheel?!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Pol »

Bottendaal schreef:
di 26 okt 2021, 23:06
Mark Ariaans schreef:
di 26 okt 2021, 20:37
Ongevaccineerden claimen hun vrijheid maar beperken die van anderen. Door hun (onnodige) ziekenhuisopnames ontnemen ze mensen een behandeling en daarmee gezondheid.
Maar doen rokers dat niet ook, als die met longproblemen in het ziekenhuis komen? En diabetici, en extreemsporters, en drinkers, etc, etc. Tot hoe ver moet/mag je iets vinden van iemand anders zijn keuzes/levenswijze?
Indirect heeft zo ongeveer elke individuele keuze toch gevolgen voor het grotere geheel?!
Eens. Maar roken mag niet naast mij in de kroeg. Dan is het niet meer dan normaal dat ongevaccineeerd naast mij staan ook niet mag.

Gebruikersavatar
IceQueen
Berichten: 1395
Lid geworden op: za 23 jan 2021, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door IceQueen »

Bottendaal schreef:
di 26 okt 2021, 23:06
Mark Ariaans schreef:
di 26 okt 2021, 20:37
Ongevaccineerden claimen hun vrijheid maar beperken die van anderen. Door hun (onnodige) ziekenhuisopnames ontnemen ze mensen een behandeling en daarmee gezondheid.
Maar doen rokers dat niet ook, als die met longproblemen in het ziekenhuis komen? En diabetici, en extreemsporters, en drinkers, etc, etc. Tot hoe ver moet/mag je iets vinden van iemand anders zijn keuzes/levenswijze?
Indirect heeft zo ongeveer elke individuele keuze toch gevolgen voor het grotere geheel?!
Voor rokers etc worden er geen landelijke maatregelen genomen waar iedereen beperkt wordt in zijn vrijheid, ik ben het echt gewoon zat, eindelijk de vrijheden terug en dan begint het gezeik weer van begin af aan
Ice Ice Baby

jallah
Berichten: 2628
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door jallah »

Mark Ariaans schreef:
di 26 okt 2021, 20:37
Ongevaccineerden claimen hun vrijheid maar beperken die van anderen. Door hun (onnodige) ziekenhuisopnames ontnemen ze mensen een behandeling en daarmee gezondheid.
en gevaccineerden in het ziekenhuis die elkaar en ongevaccineerden lekker lopen te besmetten door hun schijnveiligheid spelen natuurlijk geen rol in dit verhaal? wat een lulkoek!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Tiel »

jallah schreef:
wo 27 okt 2021, 05:26
Mark Ariaans schreef:
di 26 okt 2021, 20:37
Ongevaccineerden claimen hun vrijheid maar beperken die van anderen. Door hun (onnodige) ziekenhuisopnames ontnemen ze mensen een behandeling en daarmee gezondheid.
en gevaccineerden in het ziekenhuis die elkaar en ongevaccineerden lekker lopen te besmetten door hun schijnveiligheid spelen natuurlijk geen rol in dit verhaal? wat een lulkoek!
Nee dat klopt, gevaccineerden belasten de zorg niet zo erg omdat hun aantal veel lager is in het ziekenhuis. Ongevaccineerden die besmet worden moet niet zeuren. Dat is hun eigen keus. Ze zouden van mij opgestapeld mogen worden op de parkeerplaats zodat ze geen bed bezet houden. En de zorg rustig verder kan.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

jallah
Berichten: 2628
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door jallah »

Tiel schreef:
wo 27 okt 2021, 06:10
jallah schreef:
wo 27 okt 2021, 05:26
Mark Ariaans schreef:
di 26 okt 2021, 20:37
Ongevaccineerden claimen hun vrijheid maar beperken die van anderen. Door hun (onnodige) ziekenhuisopnames ontnemen ze mensen een behandeling en daarmee gezondheid.
en gevaccineerden in het ziekenhuis die elkaar en ongevaccineerden lekker lopen te besmetten door hun schijnveiligheid spelen natuurlijk geen rol in dit verhaal? wat een lulkoek!
Nee dat klopt, gevaccineerden belasten de zorg niet zo erg omdat hun aantal veel lager is in het ziekenhuis. Ongevaccineerden die besmet worden moet niet zeuren. Dat is hun eigen keus. Ze zouden van mij opgestapeld mogen worden op de parkeerplaats zodat ze geen bed bezet houden. En de zorg rustig verder kan.
de ongevaccineerden houden zich nogsteeds prima aan de regels die worden bepaald door jou helden.. dus wat lul je dom joh.. ga zelf buiten liggen.. jou helden bezuinigen de zorg weg! dat bed is al dubbel en dwars betaald hoor.. en niet alleen door gevaccineerden..

recreantb
Berichten: 2151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:36

Re: Coronavirus

Bericht door recreantb »

Vaccin werkt niet. Gevaccineerd of niet, het zijn nog altijd die 80plussers met een defect immuunsysteem die (ernstig) ziek worden. En juist dat was de groep die beschermd moest worden en de samenleving moest daarvoor prikken. Het is dus - zoals eerder gesteld - een mislukt beleid met een experimenteel niet steriliserend medicijn.
NEC: mijn club

recreantb
Berichten: 2151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:36

Re: Coronavirus

Bericht door recreantb »

https://www.nu.nl/coronavirus/6164362/o ... erden.html

Hugo wil wel polariseren, OMT is tegen. Dinsdag meer
NEC: mijn club

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door DJTEEF! »

Recreantb en jallah: :jestera:

jallah
Berichten: 2628
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door jallah »

DJTEEF! schreef:
wo 27 okt 2021, 07:59
Recreantb en jallah: :jestera:
grappig he.. ik durf te stellen dat ik meer doe om de zorg te ontlasten dan jou en Tiel.. het is namerlijk gebleken dat het prikje niet werkt bij groeps immuniteit.. dat wil zeggen dat je nogsteeds rekening met elkaar moet houden.. ik kom vrijwel alleen in de supermarkt.. en jullie vinger wijzende QR losbollen?

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door DJTEEF! »

jallah schreef:
wo 27 okt 2021, 08:10
DJTEEF! schreef:
wo 27 okt 2021, 07:59
Recreantb en jallah: :jestera:
grappig he.. ik durf te stellen dat ik meer doe om de zorg te ontlasten dan jou en Tiel.. het is namerlijk gebleken dat het prikje niet werkt bij groeps immuniteit.. dat wil zeggen dat je nogsteeds rekening met elkaar moet houden.. ik kom vrijwel alleen in de supermarkt.. en jullie vinger wijzende QR losbollen?
:jestera:

jallah
Berichten: 2628
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door jallah »

DJTEEF! schreef:
wo 27 okt 2021, 08:20
jallah schreef:
wo 27 okt 2021, 08:10
DJTEEF! schreef:
wo 27 okt 2021, 07:59
Recreantb en jallah: :jestera:
grappig he.. ik durf te stellen dat ik meer doe om de zorg te ontlasten dan jou en Tiel.. het is namerlijk gebleken dat het prikje niet werkt bij groeps immuniteit.. dat wil zeggen dat je nogsteeds rekening met elkaar moet houden.. ik kom vrijwel alleen in de supermarkt.. en jullie vinger wijzende QR losbollen?
:jestera:
wat maakt jou een beter mens dan iemand die geen prik heeft gehad dan? gevaccinerden lopen ook nogsteeds corona op en geven het door.. alleen dan in net iets grotere maten dan een ongevaccineerde, omdat voor gevaccineerden alle remmen er af zijn.. ja, jullie dragen echt een steentje bij om de zorg te ontlasten hoor.. klop jezelf maar op de borst. een prik en dan is alles weg toch? als straks 100% is gevaccineerd, wie word dan eigenlijk jullie doelwit? of is jullie verwachting echt dat het dan weg is? hou jezelf niet voor de gek joh..

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26944
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door De Kletskop »

jallah schreef:
wo 27 okt 2021, 08:29
wat maakt jou een beter mens dan iemand die geen prik heeft gehad dan? gevaccinerden lopen ook nogsteeds corona op en geven het door..
Maar worden er amper ziek van en belasten daarmee de zorg niet, in tegenstelling tot ongevaccineerden.

Overigens maakt het niemand een beter mens.

recreantb
Berichten: 2151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:36

Re: Coronavirus

Bericht door recreantb »

jallah schreef:
wo 27 okt 2021, 08:29
DJTEEF! schreef:
wo 27 okt 2021, 08:20
jallah schreef:
wo 27 okt 2021, 08:10
DJTEEF! schreef:
wo 27 okt 2021, 07:59
Recreantb en jallah: :jestera:
grappig he.. ik durf te stellen dat ik meer doe om de zorg te ontlasten dan jou en Tiel.. het is namerlijk gebleken dat het prikje niet werkt bij groeps immuniteit.. dat wil zeggen dat je nogsteeds rekening met elkaar moet houden.. ik kom vrijwel alleen in de supermarkt.. en jullie vinger wijzende QR losbollen?
:jestera:
wat maakt jou een beter mens dan iemand die geen prik heeft gehad dan? gevaccinerden lopen ook nogsteeds corona op en geven het door.. alleen dan in net iets grotere maten dan een ongevaccineerde, omdat voor gevaccineerden alle remmen er af zijn.. ja, jullie dragen echt een steentje bij om de zorg te ontlasten hoor.. klop jezelf maar op de borst. een prik en dan is alles weg toch? als straks 100% is gevaccineerd, wie word dan eigenlijk jullie doelwit? of is jullie verwachting echt dat het dan weg is? hou jezelf niet voor de gek joh..
:withstupid:

https://www.gelderlander.nl/home/twinti ... ~a885f674/
NEC: mijn club

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14564
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Bottendaal »

Pol schreef:
di 26 okt 2021, 23:51
Bottendaal schreef:
di 26 okt 2021, 23:06
Mark Ariaans schreef:
di 26 okt 2021, 20:37
Ongevaccineerden claimen hun vrijheid maar beperken die van anderen. Door hun (onnodige) ziekenhuisopnames ontnemen ze mensen een behandeling en daarmee gezondheid.
Maar doen rokers dat niet ook, als die met longproblemen in het ziekenhuis komen? En diabetici, en extreemsporters, en drinkers, etc, etc. Tot hoe ver moet/mag je iets vinden van iemand anders zijn keuzes/levenswijze?
Indirect heeft zo ongeveer elke individuele keuze toch gevolgen voor het grotere geheel?!
Eens. Maar roken mag niet naast mij in de kroeg. Dan is het niet meer dan normaal dat ongevaccineeerd naast mij staan ook niet mag.
Nee, dat bedoelde ik niet. Ik bedoel die mensen die zelf voor een dergelijke levenswijze kiezen, met aanzienlijk grote kans dat ze daarmee de zorg gaan belasten. Die komen toch ook onnodig in het ziekenhuis en ontnemen daarmee andere mensen een behandeling en daarmee gezondheid, zoals Mark stelt bij ongevaccineerden.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26944
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
wo 27 okt 2021, 06:10
jallah schreef:
wo 27 okt 2021, 05:26
Mark Ariaans schreef:
di 26 okt 2021, 20:37
Ongevaccineerden claimen hun vrijheid maar beperken die van anderen. Door hun (onnodige) ziekenhuisopnames ontnemen ze mensen een behandeling en daarmee gezondheid.
en gevaccineerden in het ziekenhuis die elkaar en ongevaccineerden lekker lopen te besmetten door hun schijnveiligheid spelen natuurlijk geen rol in dit verhaal? wat een lulkoek!
Nee dat klopt, gevaccineerden belasten de zorg niet zo erg omdat hun aantal veel lager is in het ziekenhuis. Ongevaccineerden die besmet worden moet niet zeuren. Dat is hun eigen keus. Ze zouden van mij opgestapeld mogen worden op de parkeerplaats zodat ze geen bed bezet houden. En de zorg rustig verder kan.
Nou nee, voor mij heeft iedereen in NL wel recht op zorg, net als rokers bijvoorbeeld. Ik ben echt niet heiliger dan niet gevaccineerden omdat ik het prikje wel heb, er zijn voldoende mensen met een rechtvaardige reden op geen prik.
Maar degenen die COVID ontkennen, weglachen en stelselmatig belachelijk maken mogen van mij inderdaad wel opgestapeld worden op de parkeerplaats.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14564
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Bottendaal »

Tiel schreef:
wo 27 okt 2021, 06:10
jallah schreef:
wo 27 okt 2021, 05:26
Mark Ariaans schreef:
di 26 okt 2021, 20:37
Ongevaccineerden claimen hun vrijheid maar beperken die van anderen. Door hun (onnodige) ziekenhuisopnames ontnemen ze mensen een behandeling en daarmee gezondheid.
en gevaccineerden in het ziekenhuis die elkaar en ongevaccineerden lekker lopen te besmetten door hun schijnveiligheid spelen natuurlijk geen rol in dit verhaal? wat een lulkoek!
Nee dat klopt, gevaccineerden belasten de zorg niet zo erg omdat hun aantal veel lager is in het ziekenhuis. Ongevaccineerden die besmet worden moet niet zeuren. Dat is hun eigen keus. Ze zouden van mij opgestapeld mogen worden op de parkeerplaats zodat ze geen bed bezet houden. En de zorg rustig verder kan.
Met zo’n uitspraak ben je net zo eng als ontkenners/wappies/Engel!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten