Coronavirus

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door TT »

Met de besmettingen gaat het toch ook nog niet echt de goede kant uit....

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Demtsjenko »

Komt omdat we ons niet aan de maatregelen houden... wij wel, maar zij niet... zucht...

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5272
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door eniesee12 »

Ben bang dat we weer richting een volledige Lockdown gaan. Kan voor mij niet snel genoeg voorbij zijn die ellende en onzekerheid.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Demtsjenko »

En ook een volledige lockdown gaat uiteindelijk niet helpen... brengt uiteraard het aantal gevallen wel terug, maar die zullen daarna weer toenemen...

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Coronavirus

Bericht door flipsen »

Demtsjenko schreef:
wo 21 okt 2020, 15:59
En ook een volledige lockdown gaat uiteindelijk niet helpen... brengt uiteraard het aantal gevallen wel terug, maar die zullen daarna weer toenemen...
wat helpt dan wel volgens jou..
Risus abundat in ore stultorum

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Coronavirus

Bericht door Kanchelskis »

flipsen schreef:
wo 21 okt 2020, 16:02
Demtsjenko schreef:
wo 21 okt 2020, 15:59
En ook een volledige lockdown gaat uiteindelijk niet helpen... brengt uiteraard het aantal gevallen wel terug, maar die zullen daarna weer toenemen...
wat helpt dan wel volgens jou..
Ventileren!

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door TT »

Demtsjenko schreef:
wo 21 okt 2020, 15:59
En ook een volledige lockdown gaat uiteindelijk niet helpen... brengt uiteraard het aantal gevallen wel terug, maar die zullen daarna weer toenemen...
:withstupid: Of letterlijk de hele wereld moet een paar weken tegelijkertijd binnenblijven....

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door eniesee-elst »

Demtsjenko schreef:
wo 21 okt 2020, 15:59
En ook een volledige lockdown gaat uiteindelijk niet helpen... brengt uiteraard het aantal gevallen wel terug, maar die zullen daarna weer toenemen...
Het is toch gewoon schipperen om de zorg overeind te houden, totdat er een vaccin is. Die golfbeweging blijft nog wel even.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26941
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door De Kletskop »

Kanchelskis schreef:
wo 21 okt 2020, 16:02
flipsen schreef:
wo 21 okt 2020, 16:02
Demtsjenko schreef:
wo 21 okt 2020, 15:59
En ook een volledige lockdown gaat uiteindelijk niet helpen... brengt uiteraard het aantal gevallen wel terug, maar die zullen daarna weer toenemen...
wat helpt dan wel volgens jou..
Ventileren!
:withstupid: de oplossing voor alles! open die ramen en deuren, en klaar zijn we. In de warme landen kennen ze corona niet eens.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door vak Oost »

Kanchelskis schreef:
wo 21 okt 2020, 12:23
jackkreta schreef:
wo 21 okt 2020, 11:45
TT schreef:
wo 21 okt 2020, 09:24
T.I.G.O. schreef:
wo 21 okt 2020, 09:04
Ik lig al twee weken plat door corona,koorts en het iritantste totaal geen smaak meer !
Ben er nog wel ff zoet mee
Ik zal het wel gekregen hebben door zo’n mafkees die zogenaamd niks kan gebeuren :2up:
Klinkt kut, beterschap T.I.G.O.!
:withstupid: Beterschap!
:withstupid:
:withstupid:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32918
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door bertje »

SuperSub schreef:
wo 21 okt 2020, 13:37
Lange Frans en al zijn podcasts met die gekken zijn van Youtube geknald, mooi!
Aan de andere kant geef je ze/hem nu alleen maar een stok om mee te slaan. Dat moet je juist niet willen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32918
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door bertje »

vak Oost schreef:
wo 21 okt 2020, 16:58
Kanchelskis schreef:
wo 21 okt 2020, 12:23
jackkreta schreef:
wo 21 okt 2020, 11:45
TT schreef:
wo 21 okt 2020, 09:24
T.I.G.O. schreef:
wo 21 okt 2020, 09:04
Ik lig al twee weken plat door corona,koorts en het iritantste totaal geen smaak meer !
Ben er nog wel ff zoet mee
Ik zal het wel gekregen hebben door zo’n mafkees die zogenaamd niks kan gebeuren :2up:
Klinkt kut, beterschap T.I.G.O.!
:withstupid: Beterschap!
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3718
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Justian »

bertje schreef:
wo 21 okt 2020, 17:44
vak Oost schreef:
wo 21 okt 2020, 16:58
Kanchelskis schreef:
wo 21 okt 2020, 12:23
jackkreta schreef:
wo 21 okt 2020, 11:45
TT schreef:
wo 21 okt 2020, 09:24
T.I.G.O. schreef:
wo 21 okt 2020, 09:04
Ik lig al twee weken plat door corona,koorts en het iritantste totaal geen smaak meer !
Ben er nog wel ff zoet mee
Ik zal het wel gekregen hebben door zo’n mafkees die zogenaamd niks kan gebeuren :2up:
Klinkt kut, beterschap T.I.G.O.!
:withstupid: Beterschap!
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

SuperSub
Berichten: 829
Lid geworden op: za 03 dec 2011, 12:17
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door SuperSub »

bertje schreef:
wo 21 okt 2020, 17:43
SuperSub schreef:
wo 21 okt 2020, 13:37
Lange Frans en al zijn podcasts met die gekken zijn van Youtube geknald, mooi!
Aan de andere kant geef je ze/hem nu alleen maar een stok om mee te slaan. Dat moet je juist niet willen..
Ja, dat is het lastige. Op o.a. Facebook zie je veel reacties van mensen die dit als een bevestiging zien van hun gelijk en dat 'de waarheid' wordt gecensureerd

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Coronavirus

Bericht door Kanchelskis »

SuperSub schreef:
wo 21 okt 2020, 18:01
bertje schreef:
wo 21 okt 2020, 17:43
SuperSub schreef:
wo 21 okt 2020, 13:37
Lange Frans en al zijn podcasts met die gekken zijn van Youtube geknald, mooi!
Aan de andere kant geef je ze/hem nu alleen maar een stok om mee te slaan. Dat moet je juist niet willen..
Ja, dat is het lastige. Op o.a. Facebook zie je veel reacties van mensen die dit als een bevestiging zien van hun gelijk en dat 'de waarheid' wordt gecensureerd
De complotten gaan maar door en door..
We hebben naast corona nog een ziekte op deze wereldbol.

jallah
Berichten: 2627
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door jallah »

Kanchelskis schreef:
wo 21 okt 2020, 09:50
jallah schreef:
wo 21 okt 2020, 09:15
Kanchelskis schreef:
wo 21 okt 2020, 08:18
jallah schreef:
wo 21 okt 2020, 06:08
Kanchelskis schreef:
di 20 okt 2020, 17:18
jallah schreef:
di 20 okt 2020, 16:49


eens met betrekking tot deze mensen.. neemt niet weg dat er ook mensen zijn die wel een goede onderbouwing hebben.. maar juist de wappies worden uitgezonden.. op die manier word iedere kritische kijker voor wappie aangezien.. er is op tv geen geluid vanuit de andere hoek te vinden en dus word je uitgemaakt voor internet wappie als je conclusies trekt uit mislijdende nieuws berichten, tegenstrijdige berichtgeving en berichtgeving die gewoon niet klopt..
Nee hoor, niet alle kritici wordt per definitie aangezien voor wappie. Probleem is echter dat een groot deel zich wel conformeren dan wel associëren met wappies om een breder platform te krijgen.

Neem een FvD, een partij die serieus genomen wilt worden in de politiek, maar alle geloofwaardigheid nog meer verliest als partij doordat zij zich met bepaalde figuren associëren. Uiteraard goed voor de stemmen, maar niet voor het aanzicht van je partij. Niemand gaat het FvD serieus nemen of samen regeren.

Neem het groepje #ikdoenietmeermee. Die weten ook welke doelgroep ze bereiken en welke weerstand het oproept bij de overige mensen. De helft trekt vervolgens uit eigen belang de keutel in. Ze verliezen daarmee hun geloofwaardigheid. Dat doen ze zelf.

Het is te makkelijk om maar te roepen dat de MSM de critici wegzet als wappies, terwijl de kritiek nu veel al hand in hand gaat met complottheorieën of aanhangers die in Den Haag politici bedreigen, intimideren dan wel uitmaken voor pedofiel, kankerlijer en allerlei andere belachelijke termen. Wil je serieus genomen worden distantieer je eerst daar van. Ga het dialoog aan in plaats je te verzoenen met tokkiegedrag.

Ik zie het een Thierry niet doen, die lacht liever samen met deze mensen en keuvelt wat gezellig. Ik hoor het een Lange Frans niet doen, die fantaseert daarentegen over een moordpoging op Rutte. En de aanhangers lopen er mee weg en worden meer en meer gevoedt.

Misschien moeten de critici eens een voorbeeld nemen aan Gommers, hoe die een dialoog aan gaat..
dat pedo schreeuwen ging toch over het goedkeuren van het bestaan van die pedo groep..? wat heeft dat te maken met complot theorieen.. ik he nog geen voortekenen gezien dat mensen denken over een moord poging op rutte.. geen stinkende taarten in zijn gezicht.. of als je rutte dood wil schieten zeg dan paf? elke kant heeft wappies.. alleen televisie zet een complete kant weg als wappie uit eigen belang.. door de slimme "wappies" geen podium te geven.
Dat 'pedo' roepen gaat ook over de elite/hoge mensen in de politiek die zich schuldig maken aan kindermisbruik, onderdeel zijn van een pedonetwerk, babybloed drinken etc.

En omdat jij geen voortekenen hebt van een aanslag op Rutte is het normaal wat Lange Frans zegt? Wat een giller. Lange Frans moet zich schamen voor zulke uitspraken en daar zou eenieder weldenkend persoon zo over moeten denken. Hij hoeft maar net de verkeerde te inspireren. Het voedt ook de haat bij mensen. Niet voor niets intimideren, bedreigen en beledigen ze op grote voet politici.

Ik vind het prima om met je te discussiëren, maar dat je dit zo bagatelliseert maakt jou ook een 'wappie'.
ik zeg niks over lange frans.. sterker nog.. ik vind hem waarschijnlijk net zo wappie als jij dat vind.. en mensen die praten over baby bloed drinken ook? die had ik nog niet voorbij horen komen.. ze worden er ook wel op uitgezocht.. vind je niet?
Je zegt wel wat over Lange Frans, je reageert op hetgeen wat ik zeg over zijn uitspraken over de moordfantasieën op Rutte. Dat het te maken heeft met de pedo-partij goedkeuren. Niet dus. Misschien zou je je eens meer moeten verdiepen in wat er allemaal rond gaat, waar mensen zich mee voeden én laten voeden. Een foto uit de jongere jaren waar Rutte samen met Dutroux op staat. Wat blijkt? Het is Dutroux helemaal niet! Maar oud-medebestuurder Paul Jahn.

Dat zijn gewoon de mensen die op het plein in Den Haag staan: "Wij zijn Nederland". De aanhangers van bepaalde critici én politici. Kijk anders even op de facebook-pagina RT Dutch, wat voor uitspraken en onzinnigheden daar voorbij komen. Ze lopen ook allemaal blind achter de complotgekkies aan.

En bij Op1 en Jinek zijn ook gasten aangeschoven met een serieus ander geluid, niet alleen Famke Louise. Een Kassa krijgt ook gewoon ruimte om een kritisch item te maken over de mondkapjes. In de Tweede Kamer (waar het allemaal gebeurd volgens de complotdenkers) vinden ook debatten plaats waar politici ruimte krijgen om kritische vragen te stellen over het beleid. Dus hoezo geen ruimte voor een tegengeluid?

Ze verliezen alleen geloofwaardigheid wat mij betreft als ze de scheidingslijn tussen criticus en complotgekkies zelf te niet doen door zich met laatstgenoemde te verzoenen. En dat gebeurt.
en hoe moet ik weten dat dat bij lange frans vandaan komt dan? ik verdiep me nergens in.. alleen in wat ik op het nieuws voorbij zie komen.. en kassa had wel aardig gelijk geloof ik want de besmettingen gaan door..

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Tiel »

jallah schreef:
vr 12 jun 2020, 13:15
jallah schreef:
vr 12 jun 2020, 13:08
Tiel schreef:
vr 12 jun 2020, 13:05
jallah schreef:
vr 12 jun 2020, 13:02
Tiel schreef:
vr 12 jun 2020, 12:42
:crazy: Een bericht uit 2016 wat kant nog wal raakt. Gisteren nog denken dat het gemiddelde salaris bij NEC 2700 euro bruto is. :crazy:
Doei.
nee hoor.. dat ik dat gelezen heb op omroep gld.. je kan het zelf ook terug lezen hoor... leren lezen knul.. het gaat er om dat brussel alle media in nederland en andere landen op koopt..
Telegraaf-redactie vreest de komst van de Belgen: ‘De slag om de laatste eigen krant van Nederland’
Business Insider Nederland, ANP
15 dec 2016
Deel dit artikel.

Maar daar gaan we weer jij ziet weer spoken. Ik ken meerdere mensen die die problemen ondervinden nadat ze een vrij lichte vorm van corona gehad hebben. Maar goed jij denkt dat het verzonnen is omdat een Belgisch bedrijf 4 jaar geleden de Telegraaf over wilde nemen.
:crazy2: :crazy: Ga nu hulp zoeken joh.
https://www.businessinsider.nl/mediahui ... 0-miljoen/
😂 spoken zegt ie..
https://www.google.com/amp/s/de-ware-we ... milie/amp/

deze is ook leuk.. voor degene die denkt dat rutte ook maar iets te zeggen heeft in NL 😋
IK kan het niet laten............ Zie hierboven waar Jallah het nieuws volgt en je weet genoeg.

https://de-ware-wereld.nl
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door burp »

Justian schreef:
wo 21 okt 2020, 17:46
bertje schreef:
wo 21 okt 2020, 17:44
vak Oost schreef:
wo 21 okt 2020, 16:58
Kanchelskis schreef:
wo 21 okt 2020, 12:23
jackkreta schreef:
wo 21 okt 2020, 11:45
TT schreef:
wo 21 okt 2020, 09:24


Klinkt kut, beterschap T.I.G.O.!
:withstupid: Beterschap!
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid: sterkte!

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12644
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Curva »

burp schreef:
wo 21 okt 2020, 20:13
Justian schreef:
wo 21 okt 2020, 17:46
bertje schreef:
wo 21 okt 2020, 17:44
vak Oost schreef:
wo 21 okt 2020, 16:58
Kanchelskis schreef:
wo 21 okt 2020, 12:23
jackkreta schreef:
wo 21 okt 2020, 11:45


:withstupid: Beterschap!
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid: sterkte!
:withstupid:

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Coronavirus

Bericht door Kanchelskis »

jallah schreef:
wo 21 okt 2020, 18:57
Kanchelskis schreef:
wo 21 okt 2020, 09:50
jallah schreef:
wo 21 okt 2020, 09:15
Kanchelskis schreef:
wo 21 okt 2020, 08:18
jallah schreef:
wo 21 okt 2020, 06:08
Kanchelskis schreef:
di 20 okt 2020, 17:18


Nee hoor, niet alle kritici wordt per definitie aangezien voor wappie. Probleem is echter dat een groot deel zich wel conformeren dan wel associëren met wappies om een breder platform te krijgen.

Neem een FvD, een partij die serieus genomen wilt worden in de politiek, maar alle geloofwaardigheid nog meer verliest als partij doordat zij zich met bepaalde figuren associëren. Uiteraard goed voor de stemmen, maar niet voor het aanzicht van je partij. Niemand gaat het FvD serieus nemen of samen regeren.

Neem het groepje #ikdoenietmeermee. Die weten ook welke doelgroep ze bereiken en welke weerstand het oproept bij de overige mensen. De helft trekt vervolgens uit eigen belang de keutel in. Ze verliezen daarmee hun geloofwaardigheid. Dat doen ze zelf.

Het is te makkelijk om maar te roepen dat de MSM de critici wegzet als wappies, terwijl de kritiek nu veel al hand in hand gaat met complottheorieën of aanhangers die in Den Haag politici bedreigen, intimideren dan wel uitmaken voor pedofiel, kankerlijer en allerlei andere belachelijke termen. Wil je serieus genomen worden distantieer je eerst daar van. Ga het dialoog aan in plaats je te verzoenen met tokkiegedrag.

Ik zie het een Thierry niet doen, die lacht liever samen met deze mensen en keuvelt wat gezellig. Ik hoor het een Lange Frans niet doen, die fantaseert daarentegen over een moordpoging op Rutte. En de aanhangers lopen er mee weg en worden meer en meer gevoedt.

Misschien moeten de critici eens een voorbeeld nemen aan Gommers, hoe die een dialoog aan gaat..
dat pedo schreeuwen ging toch over het goedkeuren van het bestaan van die pedo groep..? wat heeft dat te maken met complot theorieen.. ik he nog geen voortekenen gezien dat mensen denken over een moord poging op rutte.. geen stinkende taarten in zijn gezicht.. of als je rutte dood wil schieten zeg dan paf? elke kant heeft wappies.. alleen televisie zet een complete kant weg als wappie uit eigen belang.. door de slimme "wappies" geen podium te geven.
Dat 'pedo' roepen gaat ook over de elite/hoge mensen in de politiek die zich schuldig maken aan kindermisbruik, onderdeel zijn van een pedonetwerk, babybloed drinken etc.

En omdat jij geen voortekenen hebt van een aanslag op Rutte is het normaal wat Lange Frans zegt? Wat een giller. Lange Frans moet zich schamen voor zulke uitspraken en daar zou eenieder weldenkend persoon zo over moeten denken. Hij hoeft maar net de verkeerde te inspireren. Het voedt ook de haat bij mensen. Niet voor niets intimideren, bedreigen en beledigen ze op grote voet politici.

Ik vind het prima om met je te discussiëren, maar dat je dit zo bagatelliseert maakt jou ook een 'wappie'.
ik zeg niks over lange frans.. sterker nog.. ik vind hem waarschijnlijk net zo wappie als jij dat vind.. en mensen die praten over baby bloed drinken ook? die had ik nog niet voorbij horen komen.. ze worden er ook wel op uitgezocht.. vind je niet?
Je zegt wel wat over Lange Frans, je reageert op hetgeen wat ik zeg over zijn uitspraken over de moordfantasieën op Rutte. Dat het te maken heeft met de pedo-partij goedkeuren. Niet dus. Misschien zou je je eens meer moeten verdiepen in wat er allemaal rond gaat, waar mensen zich mee voeden én laten voeden. Een foto uit de jongere jaren waar Rutte samen met Dutroux op staat. Wat blijkt? Het is Dutroux helemaal niet! Maar oud-medebestuurder Paul Jahn.

Dat zijn gewoon de mensen die op het plein in Den Haag staan: "Wij zijn Nederland". De aanhangers van bepaalde critici én politici. Kijk anders even op de facebook-pagina RT Dutch, wat voor uitspraken en onzinnigheden daar voorbij komen. Ze lopen ook allemaal blind achter de complotgekkies aan.

En bij Op1 en Jinek zijn ook gasten aangeschoven met een serieus ander geluid, niet alleen Famke Louise. Een Kassa krijgt ook gewoon ruimte om een kritisch item te maken over de mondkapjes. In de Tweede Kamer (waar het allemaal gebeurd volgens de complotdenkers) vinden ook debatten plaats waar politici ruimte krijgen om kritische vragen te stellen over het beleid. Dus hoezo geen ruimte voor een tegengeluid?

Ze verliezen alleen geloofwaardigheid wat mij betreft als ze de scheidingslijn tussen criticus en complotgekkies zelf te niet doen door zich met laatstgenoemde te verzoenen. En dat gebeurt.
en hoe moet ik weten dat dat bij lange frans vandaan komt dan? ik verdiep me nergens in.. alleen in wat ik op het nieuws voorbij zie komen.. en kassa had wel aardig gelijk geloof ik want de besmettingen gaan door..
Kassa heeft gelijk als het gaat over dat de mondkapjes niet 100% waterdicht zijn. Dat heeft geen 1 expert ook maar beweerd. Kassa heeft het echter niet over alle andere maatregelen waarmee het gepaard gaat. Alsof je dus stelt dat auto's gevaarlijk zijn als je alleen het gas in blijft drukken, terwijl er ook nog een rem is.. en airbags en gordels.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Coronavirus

Bericht door Kanchelskis »

Tiel schreef:
wo 21 okt 2020, 19:32
jallah schreef:
vr 12 jun 2020, 13:15
jallah schreef:
vr 12 jun 2020, 13:08
Tiel schreef:
vr 12 jun 2020, 13:05
jallah schreef:
vr 12 jun 2020, 13:02
Tiel schreef:
vr 12 jun 2020, 12:42


:crazy: Een bericht uit 2016 wat kant nog wal raakt. Gisteren nog denken dat het gemiddelde salaris bij NEC 2700 euro bruto is. :crazy:
Doei.
nee hoor.. dat ik dat gelezen heb op omroep gld.. je kan het zelf ook terug lezen hoor... leren lezen knul.. het gaat er om dat brussel alle media in nederland en andere landen op koopt..
Telegraaf-redactie vreest de komst van de Belgen: ‘De slag om de laatste eigen krant van Nederland’
Business Insider Nederland, ANP
15 dec 2016
Deel dit artikel.

Maar daar gaan we weer jij ziet weer spoken. Ik ken meerdere mensen die die problemen ondervinden nadat ze een vrij lichte vorm van corona gehad hebben. Maar goed jij denkt dat het verzonnen is omdat een Belgisch bedrijf 4 jaar geleden de Telegraaf over wilde nemen.
:crazy2: :crazy: Ga nu hulp zoeken joh.
https://www.businessinsider.nl/mediahui ... 0-miljoen/
😂 spoken zegt ie..
https://www.google.com/amp/s/de-ware-we ... milie/amp/

deze is ook leuk.. voor degene die denkt dat rutte ook maar iets te zeggen heeft in NL 😋
IK kan het niet laten............ Zie hierboven waar Jallah het nieuws volgt en je weet genoeg.

https://de-ware-wereld.nl
Ja maar dit ziet die allemaal op het nieuws voorbij komen. Hij verdiept zich verder nergens in....

En welkom terug man :biggrin:

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Demtsjenko »

Kanchelskis schreef:
wo 21 okt 2020, 16:02
flipsen schreef:
wo 21 okt 2020, 16:02
Demtsjenko schreef:
wo 21 okt 2020, 15:59
En ook een volledige lockdown gaat uiteindelijk niet helpen... brengt uiteraard het aantal gevallen wel terug, maar die zullen daarna weer toenemen...
wat helpt dan wel volgens jou..
Ventileren!
Ja... en ioniseren/luchtzuivering en voldoende afstand houden en mondkapjes dragen waar ventileren onvoldoende kan en natuurlijk je handen stukwassen... oh nee... dat laatste niet... dan sloop je de natuurlijke afweer van je huid... kapot is nooit goed...

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16586
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door jackkreta »

Kanchelskis schreef:
wo 21 okt 2020, 21:37
Tiel schreef:
wo 21 okt 2020, 19:32
jallah schreef:
vr 12 jun 2020, 13:15
jallah schreef:
vr 12 jun 2020, 13:08
Tiel schreef:
vr 12 jun 2020, 13:05
jallah schreef:
vr 12 jun 2020, 13:02

nee hoor.. dat ik dat gelezen heb op omroep gld.. je kan het zelf ook terug lezen hoor... leren lezen knul.. het gaat er om dat brussel alle media in nederland en andere landen op koopt..
Telegraaf-redactie vreest de komst van de Belgen: ‘De slag om de laatste eigen krant van Nederland’
Business Insider Nederland, ANP
15 dec 2016
Deel dit artikel.

Maar daar gaan we weer jij ziet weer spoken. Ik ken meerdere mensen die die problemen ondervinden nadat ze een vrij lichte vorm van corona gehad hebben. Maar goed jij denkt dat het verzonnen is omdat een Belgisch bedrijf 4 jaar geleden de Telegraaf over wilde nemen.
:crazy2: :crazy: Ga nu hulp zoeken joh.
https://www.businessinsider.nl/mediahui ... 0-miljoen/
😂 spoken zegt ie..
https://www.google.com/amp/s/de-ware-we ... milie/amp/

deze is ook leuk.. voor degene die denkt dat rutte ook maar iets te zeggen heeft in NL 😋
IK kan het niet laten............ Zie hierboven waar Jallah het nieuws volgt en je weet genoeg.

https://de-ware-wereld.nl
Ja maar dit ziet die allemaal op het nieuws voorbij komen. Hij verdiept zich verder nergens in....

En welkom terug man :biggrin:
O nee hè.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door TT »

Tiel schreef:
wo 21 okt 2020, 19:32
jallah schreef:
vr 12 jun 2020, 13:15
jallah schreef:
vr 12 jun 2020, 13:08
Tiel schreef:
vr 12 jun 2020, 13:05
jallah schreef:
vr 12 jun 2020, 13:02
Tiel schreef:
vr 12 jun 2020, 12:42


:crazy: Een bericht uit 2016 wat kant nog wal raakt. Gisteren nog denken dat het gemiddelde salaris bij NEC 2700 euro bruto is. :crazy:
Doei.
nee hoor.. dat ik dat gelezen heb op omroep gld.. je kan het zelf ook terug lezen hoor... leren lezen knul.. het gaat er om dat brussel alle media in nederland en andere landen op koopt..
Telegraaf-redactie vreest de komst van de Belgen: ‘De slag om de laatste eigen krant van Nederland’
Business Insider Nederland, ANP
15 dec 2016
Deel dit artikel.

Maar daar gaan we weer jij ziet weer spoken. Ik ken meerdere mensen die die problemen ondervinden nadat ze een vrij lichte vorm van corona gehad hebben. Maar goed jij denkt dat het verzonnen is omdat een Belgisch bedrijf 4 jaar geleden de Telegraaf over wilde nemen.
:crazy2: :crazy: Ga nu hulp zoeken joh.
https://www.businessinsider.nl/mediahui ... 0-miljoen/
😂 spoken zegt ie..
https://www.google.com/amp/s/de-ware-we ... milie/amp/

deze is ook leuk.. voor degene die denkt dat rutte ook maar iets te zeggen heeft in NL 😋
IK kan het niet laten............ Zie hierboven waar Jallah het nieuws volgt en je weet genoeg.

https://de-ware-wereld.nl
:biggrin:

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Mark Ariaans »

eniesee-elst schreef:
wo 21 okt 2020, 16:05
Demtsjenko schreef:
wo 21 okt 2020, 15:59
En ook een volledige lockdown gaat uiteindelijk niet helpen... brengt uiteraard het aantal gevallen wel terug, maar die zullen daarna weer toenemen...
Het is toch gewoon schipperen om de zorg overeind te houden, totdat er een vaccin is. Die golfbeweging blijft nog wel even.
Wil niet lulig doen, maar een vaccin is geen 'verlaat de gevangenis zonder betalen' kaart. Tuurlijk, een effectief vaccin zal ongetwijfeld helpen, maar we moeten nu niet gaan denken dat alles weer okee is zodra we een vaccin hebben. Zelfs de beste vaccins zijn zo'n 75-80% effectief, er zal altijd een significantie groep zijn voor wie het niet goed werkt. Daar bovenop zul je geen volledige dekking kunnen bereiken. Ongetwijfeld zal men eerst ziekenhuispersoneel en bejaarden vaccineren, zeg dat je daarmee 75% van die groep bereikt en daarvan heb je dan 75% efficientie, dus in totaal iets van 65% dekking over die specifieke groepen. Vervolgens moet je de rest van de gevolking bereid vinden om zich massaal te laten vaccineren op jaarlijkse basis. Uitgaande van de opname van bijv de griepprik, die maar zeer weinig door jongeren wordt genomen, zal die dekking niet erg hoog zijn. Kortom, met een goed vaccin bied je absoluut een extra laag bescherming voor zwakkere groepen in de bevolking, maar daarmee is niet opeens alles opgelost. We zullen echt structureel onze samenleving anders moeten inrichten, want SARS-Cov-2 zal ook zeker niet het laatsre virus zijn wat we voor de kiezen gaan krijgen. Dus je moet meer naar een Aziatisch model, waar het bijv al jarenlang gebruikelijk is om een mondkapje te dragen in het dagelijks leven als je een verkoudheid hebt. Niet om jezelf te beschermen, maar om het besmettingsrisico van mensen om je heen te verkleinen. Dus sneller jezelf isoleren, meer begrip hebben voor het welzijn van mensen om je heen. En dat gaat in bepaalde landen een fikse dobber worden om een dergelijke cultuuromslag te bewerkstelligen, want het hele concept van 'samen leven' en de wil om persoonlijke offers brengen voor een collectieve verbetering is vaak ver te zoeken.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten