Coronavirus

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Tiel »

flipsen schreef:
vr 24 apr 2020, 10:18
Tiel schreef:
vr 24 apr 2020, 10:17
flipsen schreef:
vr 24 apr 2020, 10:15
Tiel schreef:
vr 24 apr 2020, 10:12
flipsen schreef:
vr 24 apr 2020, 10:02
Tiel schreef:
vr 24 apr 2020, 09:56

Nee en Uganda, maar wat wil je er mee zeggen?
dat Amerika niet om de haverklap om geld loopt te bedelen omdat ze hun begroting maar niet op orde krijgen , snap je dat een beetje Tiel of volg je het nieuws niet..
Omdat een bepaalde groep het heel goed heeft en daarom er ook groepen zijn die het veel en veel slechter hebben. Die bepaalde groep geeft helemaal niets om de anderen. Dat is iets wat er in ieder derde wereld land gebeurt. SNap je het een beetje?
dus jij zegt dat Griekenland een derde wereldland is, je bent nog grotere idioot dan ik dacht..
Nee, dat zeg ik niet. Griekenland is een veel armer land dan Amerika dus totaal onvergelijkbaar. In Amerika zou het over het geheel veel beter kunnen gaan als er niet zoveel egoisten zouden wonen.
dus dan mag Griekenland om de haverklap om miljarden steun van de EU gaan eisen terwijl ze er zelf een kutzooi van maken..
Laat maar het is een kromme vergelijking. Dat mag Griekenland vragen omdat ze in de EU zitten. Aan wie zou Amerika het moeten vragen?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Coronavirus

Bericht door flipsen »

Tiel schreef:
vr 24 apr 2020, 10:21
flipsen schreef:
vr 24 apr 2020, 10:18
Tiel schreef:
vr 24 apr 2020, 10:17
flipsen schreef:
vr 24 apr 2020, 10:15
Tiel schreef:
vr 24 apr 2020, 10:12
flipsen schreef:
vr 24 apr 2020, 10:02

dat Amerika niet om de haverklap om geld loopt te bedelen omdat ze hun begroting maar niet op orde krijgen , snap je dat een beetje Tiel of volg je het nieuws niet..
Omdat een bepaalde groep het heel goed heeft en daarom er ook groepen zijn die het veel en veel slechter hebben. Die bepaalde groep geeft helemaal niets om de anderen. Dat is iets wat er in ieder derde wereld land gebeurt. SNap je het een beetje?
dus jij zegt dat Griekenland een derde wereldland is, je bent nog grotere idioot dan ik dacht..
Nee, dat zeg ik niet. Griekenland is een veel armer land dan Amerika dus totaal onvergelijkbaar. In Amerika zou het over het geheel veel beter kunnen gaan als er niet zoveel egoisten zouden wonen.
dus dan mag Griekenland om de haverklap om miljarden steun van de EU gaan eisen terwijl ze er zelf een kutzooi van maken..
Laat maar het is een kromme vergelijking. Dat mag Griekenland vragen omdat ze in de EU zitten. Aan wie zou Amerika het moeten vragen?
laat maar Tiel, ga tegen iemand anders dom lullen..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16436
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door jackkreta »

flipsen schreef:
vr 24 apr 2020, 09:38
jackkreta schreef:
do 23 apr 2020, 22:28
Pol schreef:
do 23 apr 2020, 22:24
Tiel schreef:
do 23 apr 2020, 22:11
Pol schreef:
do 23 apr 2020, 21:12
pjottr schreef:
do 23 apr 2020, 17:23
Trump. Wat ben ik blij dat ik niet in dat 3e wereldland woon ........1 op de 6 ontslagen binnen een maand.. :redface:
Wat heeft dat met 3e wereld te maken?
Omdat het een derde wereldland is, ook het gedrag van de president laat dat zien.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... and-middel
Geen fan van de president maar de kwalificatie van het land raakt kant noch wal.
Veel werkeloosheid en armoede, slechte gezondheidszorg en medische voorzieningen voor de meesten, een corrupte president, lijkt er toch wel erg op.
het is nog lang niet zo erg dan in Griekenland..
Als in Griekenland. :tu:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Coronavirus

Bericht door flipsen »

jackkreta schreef:
vr 24 apr 2020, 10:33
flipsen schreef:
vr 24 apr 2020, 09:38
jackkreta schreef:
do 23 apr 2020, 22:28
Pol schreef:
do 23 apr 2020, 22:24
Tiel schreef:
do 23 apr 2020, 22:11
Pol schreef:
do 23 apr 2020, 21:12
Wat heeft dat met 3e wereld te maken?
Omdat het een derde wereldland is, ook het gedrag van de president laat dat zien.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... and-middel
Geen fan van de president maar de kwalificatie van het land raakt kant noch wal.
Veel werkeloosheid en armoede, slechte gezondheidszorg en medische voorzieningen voor de meesten, een corrupte president, lijkt er toch wel erg op.
het is nog lang niet zo erg dan in Griekenland..
Als in Griekenland. :tu:
touche..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Ramona »

Zoooo, hier hebben jullie allemaal een lolly en nu rustig verder spelen! :party:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Tiel »

Ramona schreef:
vr 24 apr 2020, 11:32
Zoooo, hier hebben jullie allemaal een lolly en nu rustig verder spelen! :party:
Ligt het damesvoetbal ook stil?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Ramona »

Tiel schreef:
vr 24 apr 2020, 11:34
Ramona schreef:
vr 24 apr 2020, 11:32
Zoooo, hier hebben jullie allemaal een lolly en nu rustig verder spelen! :party:
Ligt het damesvoetbal ook stil?
Neuj, hoezooo?
Maar theekransjes genoeg hier.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Tiel »

Ramona schreef:
vr 24 apr 2020, 11:35
Tiel schreef:
vr 24 apr 2020, 11:34
Ramona schreef:
vr 24 apr 2020, 11:32
Zoooo, hier hebben jullie allemaal een lolly en nu rustig verder spelen! :party:
Ligt het damesvoetbal ook stil?
Neuj, hoezooo?
Maar theekransjes genoeg hier.
Nou ja, dat zijn zo'n beetje de enige reakties meestal. Na weer een interland van de dames hier komen vertellen hoeveel beter het wel niet is. Ik vind het wel grappig dat minderwaardigheidsgevoel. :wink:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Ramona »

Je noemt het maar zoals je wilt; word ik niet warm of koud van. Ik neem het forum niet zo serieus; wel zo goed voor mijn hart enzoo... :tu:

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8875
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door JBNMGN »

Tiel schreef:
vr 24 apr 2020, 10:17
flipsen schreef:
vr 24 apr 2020, 10:15
Tiel schreef:
vr 24 apr 2020, 10:12
flipsen schreef:
vr 24 apr 2020, 10:02
Tiel schreef:
vr 24 apr 2020, 09:56
flipsen schreef:
vr 24 apr 2020, 09:38

het is nog lang niet zo erg dan in Griekenland..
Nee en Uganda, maar wat wil je er mee zeggen?
dat Amerika niet om de haverklap om geld loopt te bedelen omdat ze hun begroting maar niet op orde krijgen , snap je dat een beetje Tiel of volg je het nieuws niet..
Omdat een bepaalde groep het heel goed heeft en daarom er ook groepen zijn die het veel en veel slechter hebben. Die bepaalde groep geeft helemaal niets om de anderen. Dat is iets wat er in ieder derde wereld land gebeurt. SNap je het een beetje?
dus jij zegt dat Griekenland een derde wereldland is, je bent nog grotere idioot dan ik dacht..
Nee, dat zeg ik niet. Griekenland is een veel armer land dan Amerika dus totaal onvergelijkbaar. In Amerika zou het over het geheel veel beter kunnen gaan als er niet zoveel egoisten zouden wonen. Wat vind je bv van 27% belasting over een inkomen van 90.000 dollar om maar eens iets te noemen. Gelukkig betaalt Jan Modaal dat zo'n beetje in Nederland. Daarom hebben wij het zo goed.
27% belasting hier in Nederland?

Het tarief tot een inkomen van € 68.507 is 37,35%. Voor het deel van het inkomen boven de € 68.507 is het tarief 49,50%.
Modaal of niet, we betalen (te) veel belasting. Maar je hebt gedeeltelijk gelijk, door dat we een hoger belastingtarief hebben is de staatsschuld niet zo groot als veel andere landen. Amerika bijvoorbeeld 106% van het BBP, Griekenland 176% en Nederland 49%. Al met al niet slecht dus.
OK we staan op de 87e plaats van de 209 landen maar dat is maar hoe je het bekijkt met landen als Mongolie, Somalie, Groenland enz.
EN als je sec Europa bekijkt dan staan we op de 12e plaats van de 28 landen.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Tiel »

JBNMGN schreef:
vr 24 apr 2020, 11:59
Tiel schreef:
vr 24 apr 2020, 10:17
flipsen schreef:
vr 24 apr 2020, 10:15
Tiel schreef:
vr 24 apr 2020, 10:12
flipsen schreef:
vr 24 apr 2020, 10:02
Tiel schreef:
vr 24 apr 2020, 09:56

Nee en Uganda, maar wat wil je er mee zeggen?
dat Amerika niet om de haverklap om geld loopt te bedelen omdat ze hun begroting maar niet op orde krijgen , snap je dat een beetje Tiel of volg je het nieuws niet..
Omdat een bepaalde groep het heel goed heeft en daarom er ook groepen zijn die het veel en veel slechter hebben. Die bepaalde groep geeft helemaal niets om de anderen. Dat is iets wat er in ieder derde wereld land gebeurt. SNap je het een beetje?
dus jij zegt dat Griekenland een derde wereldland is, je bent nog grotere idioot dan ik dacht..
Nee, dat zeg ik niet. Griekenland is een veel armer land dan Amerika dus totaal onvergelijkbaar. In Amerika zou het over het geheel veel beter kunnen gaan als er niet zoveel egoisten zouden wonen. Wat vind je bv van 27% belasting over een inkomen van 90.000 dollar om maar eens iets te noemen. Gelukkig betaalt Jan Modaal dat zo'n beetje in Nederland. Daarom hebben wij het zo goed.
27% belasting hier in Nederland?

Het tarief tot een inkomen van € 68.507 is 37,35%. Voor het deel van het inkomen boven de € 68.507 is het tarief 49,50%.
Modaal of niet, we betalen (te) veel belasting.
Maar je hebt gedeeltelijk gelijk, door dat we een hoger belastingtarief hebben is de staatsschuld niet zo groot als veel andere landen. Amerika bijvoorbeeld 106% van het BBP, Griekenland 176% en Nederland 49%. Al met al niet slecht dus.
OK we staan op de 87e plaats van de 209 landen maar dat is maar hoe je het bekijkt met landen als Mongolie, Somalie, Groenland enz.
EN als je sec Europa bekijkt dan staan we op de 12e plaats van de 28 landen.
Je vergeet de heffingskortingen. Het gaat om wat je netto betaalt.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32442
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door bertje »

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/92 ... elers.html Lol, dit ga ik puur uit nieuwsgierigheid wel kijken hoor.. :crazy:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Legendario »

bertje schreef:
vr 24 apr 2020, 12:07
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/92 ... elers.html Lol, dit ga ik puur uit nieuwsgierigheid wel kijken hoor.. :crazy:
:jestera: Ik loop hier met een mondkapje de trap op en bij de derde verdieping ben ik kapot. Zonder kapje nergens last van.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38249
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door mschr »

Waarom kunnen de Duitse voetballers niet in veilige outfits spelen? Afbeelding

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7003
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door jetipo »

Na vertoning op CNN doet dit veel stof opwaaien in de VS.

https://youtu.be/xfLVxx_lBLU

"Artsen worden gedwongen om Covid-19 op het overlijdingsbewijs te zetten."

“39% of New Yorkers tested positive for Covid19 – this is public data online” (those who were tested – 649,000 people)

“19,410 deaths – out of 19 million people. A 0.01% chance of dying from Covid19 in the state of New York. They have a 92% recovery rate”.

“0.03 chance of dying of Covid in the state of California. Does that necessitate sheltering in place? Does that necessitate shutting down medical systems? Does that necessitate people being out of work?”

Nog enkele citaten:

https://thewallwillfall.org/2020/04/24/ ... alifornia/


In Nederland is een politiek journalist ook al opgevallen dat er steeds meer politiek lastige dossiers ‘versneld’ via de achterdeur lijken te worden afgetikt.

Bizar hoe allerlei meningen, interpretaties, complotten, etc. rondgeslingerd worden.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Tiel »

jetipo schreef:
vr 24 apr 2020, 15:04
Na vertoning op CNN doet dit veel stof opwaaien in de VS.

https://youtu.be/xfLVxx_lBLU

"Artsen worden gedwongen om Covid-19 op het overlijdingsbewijs te zetten."

“39% of New Yorkers tested positive for Covid19 – this is public data online” (those who were tested – 649,000 people)

“19,410 deaths – out of 19 million people. A 0.01% chance of dying from Covid19 in the state of New York. They have a 92% recovery rate”.

“0.03 chance of dying of Covid in the state of California. Does that necessitate sheltering in place? Does that necessitate shutting down medical systems? Does that necessitate people being out of work?”

Nog enkele citaten:

https://thewallwillfall.org/2020/04/24/ ... alifornia/


In Nederland is een politiek journalist ook al opgevallen dat er steeds meer politiek lastige dossiers ‘versneld’ via de achterdeur lijken te worden afgetikt.

Bizar hoe allerlei meningen, interpretaties, complotten, etc. rondgeslingerd worden.
Idd, er gaan mensen dood, ook mensen die vooraf gewoon gezond waren. De IC's liggen voller dan ooit en de mensen zouden op de parkeerplaats hebben gelegen als er niet ingegrepen was.
Nu in complotten denken is meer dan bizar, het is krankzinnig. Daarvoor moet je een 5g gekkie zijn.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38249
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door mschr »

jetipo schreef:
vr 24 apr 2020, 15:04
Bizar hoe allerlei meningen, interpretaties, complotten, etc. rondgeslingerd worden.
Dat komt doordat hoe bizarder de mening, hoe groter de publiciteit. Neem de Vastgoedzakenpartner van wijlen Willem Endstra die zijn vastgoed verkreeg met maffiageld en een mening heeft over covid19. Die is gisteravond prominent in beeld bij Op1. Het praatprogramma waarin niks te dol is en onzin een podium krijgt.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door zuurpruim »

Beter om te luisteren naar Dr Trump.Betere cabaretiers zijn er op dit moment niet.Ik heb al wat flessen bleek gehaald,hamsteren dankzij The Donald.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Mark Ariaans »

Tiel schreef:
vr 24 apr 2020, 11:42
Ramona schreef:
vr 24 apr 2020, 11:35
Tiel schreef:
vr 24 apr 2020, 11:34
Ramona schreef:
vr 24 apr 2020, 11:32
Zoooo, hier hebben jullie allemaal een lolly en nu rustig verder spelen! :party:
Ligt het damesvoetbal ook stil?
Neuj, hoezooo?
Maar theekransjes genoeg hier.
Nou ja, dat zijn zo'n beetje de enige reakties meestal. Na weer een interland van de dames hier komen vertellen hoeveel beter het wel niet is. Ik vind het wel grappig dat minderwaardigheidsgevoel. :wink:

Nou en?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38249
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door mschr »

zuurpruim schreef:
vr 24 apr 2020, 16:11
Beter om te luisteren naar Dr Trump.Betere cabaretiers zijn er op dit moment niet.Ik heb al wat flessen bleek gehaald,hamsteren dankzij The Donald.
Maar hoe en waar moet je het injecteren?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Tiel »

Mark Ariaans schreef:
vr 24 apr 2020, 16:35
Tiel schreef:
vr 24 apr 2020, 11:42
Ramona schreef:
vr 24 apr 2020, 11:35
Tiel schreef:
vr 24 apr 2020, 11:34
Ramona schreef:
vr 24 apr 2020, 11:32
Zoooo, hier hebben jullie allemaal een lolly en nu rustig verder spelen! :party:
Ligt het damesvoetbal ook stil?
Neuj, hoezooo?
Maar theekransjes genoeg hier.
Nou ja, dat zijn zo'n beetje de enige reakties meestal. Na weer een interland van de dames hier komen vertellen hoeveel beter het wel niet is. Ik vind het wel grappig dat minderwaardigheidsgevoel. :wink:

Nou en?
Niets. Vandaar de :wink: , had er bij de eerste ook moeten staan werd kennelijk niet begrepen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Mark Ariaans »

:wink: is niet nodig om te verdoezelen dat het gewoon een totaal onnodige en zelfverheerlijkende opmerking is waar zo velen je hier al langere tijd op aanspreken. Wellicht dringt het ooit eens door als het telkens als het gebeurd even wordt aangevinkt, al heb ik er weinig vertrouwen in. Mensen zijn vaak erg vastgeroest in hun postgedrag.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Tiel »

Mark Ariaans schreef:
vr 24 apr 2020, 16:52
:wink: is niet nodig om te verdoezelen dat het gewoon een totaal onnodige en zelfverheerlijkende opmerking is waar zo velen je hier al langere tijd op aanspreken. Wellicht dringt het ooit eens door als het telkens als het gebeurd even wordt aangevinkt, al heb ik er weinig vertrouwen in. Mensen zijn vaak erg vastgeroest in hun postgedrag.
Tja en dat is dus exact het probleem, je kent mij niet en denkt dus dat ik het anders bedoel. Ik heb het eerder gezegd ik heb in mijn leven nog nooit ruzie met iemand gehad. Gek he. EN dan moet je de verwensingen zien die ik naar mij gegooid krijg. Een doodsverwensing zelfs vorige week. Ik zeik alleen niet en denk man wat maak je je druk.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8875
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door JBNMGN »

Legendario schreef:
vr 24 apr 2020, 12:26
bertje schreef:
vr 24 apr 2020, 12:07
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/92 ... elers.html Lol, dit ga ik puur uit nieuwsgierigheid wel kijken hoor.. :crazy:
:jestera: Ik loop hier met een mondkapje de trap op en bij de derde verdieping ben ik kapot. Zonder kapje nergens last van.
Klopt, het beneemt wel een beetje je adem, maar ik doe hem alleen op ALS ik een winkel binnen ga. En het enige waar ik de afgelopen 2 weken een keer ben geweest is bij de Gamma, net als al die andere honderdduizenden klussers momenteel :jestera:
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Mark Ariaans »

Niemand kent elkaar hier, dus hoe posts op anderen overkomen is de hele essentie van prettige en volwassen communicatie. En soms betekent dat consessies doen aan hoe je je normaliter zou uitdrukken, omdat het blijkbaar niet op dezelfde wijze wordt opgepikt als in bijv een vriendengroep of op het werk. Dit is overigens een zeer algemene opmerking, niet puur op jou gericht. Er zijn een aantal forummers (mogelijk ik zelf ook) die hier bij tijd en wijle best eens bij mogen stilstaan.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten