Zaalvoetbal op vrijdagavonden

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Zaalvoetbal op vrijdagavonden

Bericht door Gerard Lopez »

Wij spelen al 2 jaar met een groepje NEC-fans van gemiddeld 25 tot 30 jaar af en toe op vrijdagavond (alleen op dagen dat NEC niet speelt overigens) in Sporthal de Zwaluw (vlak achter het centraal station) zaalvoetbal van 10 tot 11. Het is puur recreatief op een redelijk laag niveau en erna is er nog de gelegenheid iets te drinken of eten in de kantine.

Echter hebben we steeds meer moeite minimaal 10 man bij elkaar te krijgen (5 tegen 5) dus we zoeken versterking. Ben jij 18+ en heb je zin om een keertje op proef mee te doen? Meld het ff in dit topic of stuur me een PM. De eerstvolgende keer is op 15 mei. Als het bevalt kun je eventueel volgend seizoen voor vast mee gaan doen. Iedereen is welkom, of je nu goed kan voetballen of er niet al te veel van kan.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Zaalvoetbal op vrijdagavonden

Bericht door Gerard Lopez »

Toch nog even deze oproep nieuw leven inblazen.
We zoeken nog steeds een man of 5....ik snap wel dat losse mensen zich niet graag bij onze groep aansluiten, maar er is toch wel een vriendengroepje van rond de 5 man te vinden die zin heeft om op vrijdagavonden een uurtje te ballen? Leeftijd en kwaliteit van voetbal maken niet heel veel uit.
En jullie mogen eventueel zelfs de data zelf kiezen (want de zaal is nog niet geboekt), zolang het maar niet tijdens dagen is dat NEC of Oranje speelt en het min of meer neer blijft komen op 1x in de 2 a 3 weken zaalvoetballen.

Ik lees het graag hier in een reactie of per PM als een groepje interesse heeft zich bij ons aan te sluiten.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Zaalvoetbal op vrijdagavonden

Bericht door TT »

Helaas trainen wij op vrijdagavond, dus dat gaat m niet worden voor mij.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten