Vuurwerk-discussie

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door Stefannec »

pjottr schreef:Hogere straffen zijn volslagen zinloos als de kans gepakt te worden nihil is.
Waardom denk je dat in Engeland bv ruim 1/3 van de voedseletiketten niet deugen ? Om dat de dienst die daarop toeziet volkomen gedecimeerd is.
De straffen voor de productie van synthetische drugs zijn erg hoog, maar de pakkans is minimaal, gezien ze maar 4 recherchurs schijnen te hebben, landelijk.
Failliessementsfraude idem, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Wat ik bedoel, al dat populistische geschreeuw over hogere straffen is zinloos als er niet gecontroleerd wordt.]
En er wordt niet gecontroleerd, anders zou dat spul niet in zulke grote hoeveelheden verkrijgbaar zijn.
Dan moet daar maar meer energie in gestoken wordt.
Als ze zien hoeveel tijd en energie in het flitsen van mensen gestoken kan worden.
En dan heb ik het niet over flitsen op gevaarlijke plekken, nee op plekken Waar het geld oplevert.

Dus het is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen.
Als ze het echt veiliger willen maken zouden ze wel op gevaarlijke plekken gaan staan (scholen ed) maar dat levert niet genoeg op. Het is makkelijker om langs een snelweg te staan.

En dat is hetzelfde met vuurwerk levert niet genoeg geld op.
Meer controle kost te veel en levert te weinig op.
Jippiekajee motherfucker!!!

NiMMA_024
Berichten: 6739
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door NiMMA_024 »

Ik snap de vergelijking tussen auto rijden en vuurwerk afsteken niet.
Zal wel aan mij liggen.

Voor auto rijden heb je een rijbewijs gehaald, en heb je geleerd om zo een ding te besturen, en dus geleerd om zo veilig mogelijk te rijden.
Dat iemand bewust door rood rijd, of te hard rijd, is een risico dat die persoon neemt.
Legaal consumenten vuurwerk mag alleen op oudjaarsdag tussen 10.00 en 02.00u worden afgestoken, als je daarvoor de juiste leeftijd hebt.
Dat is gedaan om in te kunnen schatten of je wel veilig met vuurwerk kan omgaan. En als je gebruiksaanwijzing even leest dan is het ook veilig.

Illegale (vuurwerk)bommen inc. cobra6 en soortgelijke bommen, zijn niet voor niets illegaal! Niet afsteken dus!
De gevolgen hebben we niet zo heel lang geleden nog kunnen zien in onze Goffertstadion.

Maar vuurwerk moet zeker ook wel buiten oudjaarsdag kunnen.
Mits er een vergunning voor is en door bekwame mensen wordt afgestoken.

Zelf vond ik de sfeeractie Welkom in de Bloedkuul erg gaaf!
En zo moeten we vuurwerk ook houden.
http://www.youtube.com/watch?v=JvudU-ogjow
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door Stefannec »

NiMMA_024 schreef:Ik snap de vergelijking tussen auto rijden en vuurwerk afsteken niet.
Zal wel aan mij liggen.

Voor auto rijden heb je een rijbewijs gehaald, en heb je geleerd om zo een ding te besturen, en dus geleerd om zo veilig mogelijk te rijden.
Dat iemand bewust door rood rijd, of te hard rijd, is een risico dat die persoon neemt.
Legaal consumenten vuurwerk mag alleen op oudjaarsdag tussen 10.00 en 02.00u worden afgestoken, als je daarvoor de juiste leeftijd hebt.
Dat is gedaan om in te kunnen schatten of je wel veilig met vuurwerk kan omgaan. En als je gebruiksaanwijzing even leest dan is het ook veilig.

Illegale (vuurwerk)bommen inc. cobra6 en soortgelijke bommen, zijn niet voor niets illegaal! Niet afsteken dus!
De gevolgen hebben we niet zo heel lang geleden nog kunnen zien in onze Goffertstadion.

Maar vuurwerk moet zeker ook wel buiten oudjaarsdag kunnen.
Mits er een vergunning voor is en door bekwame mensen wordt afgestoken.

Zelf vond ik de sfeeractie Welkom in de Bloedkuul erg gaaf!
En zo moeten we vuurwerk ook houden.
http://www.youtube.com/watch?v=JvudU-ogjow
De vergelijking wordt door don corleone gemaakt.
Wat ik bedoel te zeggen is dat je met controle wel degelijk kan bereiken dat er geen illegaal vuurwerk meer wordt afgestoken.
Maar daar ligt niet genoeg prioriteit. Maar dat is mijn mening.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door Tiel »

vak Oost schreef:
Eniesee schreef:nou als de heren een vergunning aanvragen en zich aan de bijbehorende instructies houden heb ik geen probleem met vuurwerk in het stadion
onder toezicht en met begeleiding en in overleg met alle betrokken partijen is dat in het verleden vaker gedaan en dan minimaliseer je de risico's voor iedereen
maar als er een cobra6 mee het stadion in gaat en die blind ergens terecht komt dan is het vragen om problemen, dat soort dingen wil je niet nogmaals overkomen.
Gewoon strenger controleren, niet afpakken maar anaal inbrengen en afsteken, is kijken of ze het dan nog proberen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door Don Corleone »

Stefannec schreef:
NiMMA_024 schreef:Ik snap de vergelijking tussen auto rijden en vuurwerk afsteken niet.
Zal wel aan mij liggen.

Voor auto rijden heb je een rijbewijs gehaald, en heb je geleerd om zo een ding te besturen, en dus geleerd om zo veilig mogelijk te rijden.
Dat iemand bewust door rood rijd, of te hard rijd, is een risico dat die persoon neemt.
Legaal consumenten vuurwerk mag alleen op oudjaarsdag tussen 10.00 en 02.00u worden afgestoken, als je daarvoor de juiste leeftijd hebt.
Dat is gedaan om in te kunnen schatten of je wel veilig met vuurwerk kan omgaan. En als je gebruiksaanwijzing even leest dan is het ook veilig.

Illegale (vuurwerk)bommen inc. cobra6 en soortgelijke bommen, zijn niet voor niets illegaal! Niet afsteken dus!
De gevolgen hebben we niet zo heel lang geleden nog kunnen zien in onze Goffertstadion.

Maar vuurwerk moet zeker ook wel buiten oudjaarsdag kunnen.
Mits er een vergunning voor is en door bekwame mensen wordt afgestoken.

Zelf vond ik de sfeeractie Welkom in de Bloedkuul erg gaaf!
En zo moeten we vuurwerk ook houden.
http://www.youtube.com/watch?v=JvudU-ogjow
De vergelijking wordt door don corleone gemaakt.
Wat ik bedoel te zeggen is dat je met controle wel degelijk kan bereiken dat er geen illegaal vuurwerk meer wordt afgestoken.
Maar daar ligt niet genoeg prioriteit. Maar dat is mijn mening.
ik denk van niet,
de vergelijking met autorijden heb ik gemaakt om aan te geven dat een mens niet met regels kan omgaan.
zo zijn er nog tig vergelijkingen te maken dat regels simpelweg overtreden worden om een iets illegaals te doen.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door BiT »

vak Oost schreef:
Eniesee schreef:nou als de heren een vergunning aanvragen en zich aan de bijbehorende instructies houden heb ik geen probleem met vuurwerk in het stadion
onder toezicht en met begeleiding en in overleg met alle betrokken partijen is dat in het verleden vaker gedaan en dan minimaliseer je de risico's voor iedereen
maar als er een cobra6 mee het stadion in gaat en die blind ergens terecht komt dan is het vragen om problemen, dat soort dingen wil je niet nogmaals overkomen.
:withstupid:
Ronnie, Bus 6!

Voorwaarts
Berichten: 4193
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door Voorwaarts »

Zijn die gasten al opgepakt?
Wat duurt dat toch lang.
eens een nec-er, altijd een nec-er

jbnmgn

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door jbnmgn »

Voorwaarts schreef:Zijn die gasten al opgepakt?
Wat duurt dat toch lang.
Die vinden ze toch niet, geen beelden van wie wat gedaan heeft. Dat met op internet zetten was allemaal bluf.

Gebruikersavatar
Vak-O-Side
Berichten: 704
Lid geworden op: za 08 sep 2012, 21:05
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door Vak-O-Side »

De afgelopen dagen me redelijk kunnen inhouden (pijltje hier, knallertje daar) . Maar nu gaan we Lossssss! :biggrin: :tu:

Met mn buurjongen al vanaf kwart over 8 op pad :biggrin:

Wat voor toys for boys hebben jullie?
Initiatiefnemer biersmilie :bier:

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door Stefannec »

Je weet wel dat het pas tegen 18.00 mag?
Ik ben tegen een vuurwerkverkoop maar begrijp er steeds meer van dat mensen dat willen.
Van de week ook alweer een aantal van die knallen waarvan je je kapot schrikt.
Dat hoeft van mij niet mooi siervuurwerk heb ik geen bezwaar tegen.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Vak-O-Side
Berichten: 704
Lid geworden op: za 08 sep 2012, 21:05
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door Vak-O-Side »

Stefannec schreef:Je weet wel dat het pas tegen 18.00 mag?
Ik ben tegen een vuurwerkverkoop maar begrijp er steeds meer van dat mensen dat willen.
Van de week ook alweer een aantal van die knallen waarvan je je kapot schrikt.
Dat hoeft van mij niet mooi siervuurwerk heb ik geen bezwaar tegen.

1 periode in het jaar moet je flink los kunnen gaan Stefan :tu:

18 uur is onzin. Dat heb ik nog nooit gedaan en je denkt toch niet dat ik knallers afsteek bij hondjes in de buurt of zo? Echt niet!!!
Initiatiefnemer biersmilie :bier:

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door Stefannec »

Iedereen zijn meug hoor, maar als ik zie hoe hard die dingen ga en mijn beesten er in huis van schrikken is voor mij de lol eraf.
Neem aan dat je dat ook wel begrijpt, en dan heb ik het nog niet over mensen met kleine kinderen die liggen te slapen.

Ik snap de lol van dat knallen niet maar van mij mag jij rustig die dingen afsteken ben er ook niet tegen, alleen snap wel dat mensen er tegen zijn.
Siervuurwerk is wel mooi en dat moet sowieso blijven.

En 18 uur is dit jaar voor het eerst.
Jippiekajee motherfucker!!!

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door Don Corleone »

Vak-O-Side schreef:
Stefannec schreef:Je weet wel dat het pas tegen 18.00 mag?
Ik ben tegen een vuurwerkverkoop maar begrijp er steeds meer van dat mensen dat willen.
Van de week ook alweer een aantal van die knallen waarvan je je kapot schrikt.
Dat hoeft van mij niet mooi siervuurwerk heb ik geen bezwaar tegen.

1 periode in het jaar moet je flink los kunnen gaan Stefan :tu:

18 uur is onzin. Dat heb ik nog nooit gedaan en je denkt toch niet dat ik knallers afsteek bij hondjes in de buurt of zo? Echt niet!!!
18.00 is geen onzin, maar een wettelijke regel.
jij knalt niet bij hondjes in de buurt, maar er zijn genoeg mafkezen die dat wel doen, of kasten en prullebakken en brievenbussen opblazen.

leuk he vernieling.

ik ben tegen vuurwerk, maar enkel en alleen omdat het zo'n bende wordt en er steeds meer gevaarlijker vuurwerk komt, het zijn net bommen.
kinderen en dieren zitten vaak huilend achter de ramen vanwege die knallen.
mensen ruimen vaak hun eigen rotzooi niet op, ook gezellig.

nee, van mij hoeft het niet.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door vak Oost »

Vak-O-Side schreef:Wat voor toys for boys hebben jullie?
iets anders dan vuurwerk
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15961
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door pjottr »

Ik vind dit weer een typisch staaltje van symboolpolitiek aangezien het volstrekt niet te handhaven is.
Sterker nog, het knalt als vanouds en ik heb de hele dag nog geen wijkzuster gezien.
Beangstigender nog is dat dit de opmaat lijkt te worden voor een algeheel verbod.
Dan zullen al die jongetjes van 10-12 jaar zich massaal op het almaar zwaarder wordende illegale vuurwerk richten.
Het leed zal niet te overzien zijn
Er moet een zero-tolerance beleid en handhaving daarvan komen voor illegaal vuurwerk.
Geen algeheel verbod of beperking zoals nu.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door Jackiegoal »

Ik zag gisteren in Utrecht wel een klein jochie opgepakt worden voor zwaar knalvuurwerk. Het is alleen nauwelijks te handhaven inderdaad.
"I am Brian, and so is my wife!"

Voorwaarts
Berichten: 4193
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door Voorwaarts »

pjottr schreef:Ik vind dit weer een typisch staaltje van symboolpolitiek aangezien het volstrekt niet te handhaven is.
Sterker nog, het knalt als vanouds en ik heb de hele dag nog geen wijkzuster gezien.
Beangstigender nog is dat dit de opmaat lijkt te worden voor een algeheel verbod.
Dan zullen al die jongetjes van 10-12 jaar zich massaal op het almaar zwaarder wordende illegale vuurwerk richten.
Het leed zal niet te overzien zijn
Er moet een zero-tolerance beleid en handhaving daarvan komen voor illegaal vuurwerk.
Geen algeheel verbod of beperking zoals nu.
Zelfde als met drugs.
Wel lichte niet de zware. Is inderdaad niet te handhaven. Beter is alles wel of niets.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7130
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door jetipo »

Het is vooral te sneu voor woorden dat er van die zielige figuren met tasjes vol knaltroep op pad gaan om vernielingen aan te richten. Gewoon schandalig. Het is verre van stoer of lollig om verkeersborden, prullen bakken, brieven bussen, etc. op te blazen. Laten ze degenen die wel opgepakt worden maar opdraaien voor de landelijke kosten, dan vergaat deze zeer trieste gasten het lachen wel. Vuurwerk kan blijkbaar toch alleen door professionele mensen op vastgestelde plekken worden afgestoken. En degenen die wel gepakt worden? Opdraaien voor de landelijke schade.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door Tiel »

jetipo schreef:Het is vooral te sneu voor woorden dat er van die zielige figuren met tasjes vol knaltroep op pad gaan om vernielingen aan te richten. Gewoon schandalig. Het is verre van stoer of lollig om verkeersborden, prullen bakken, brieven bussen, etc. op te blazen. Laten ze degenen die wel opgepakt worden maar opdraaien voor de landelijke kosten, dan vergaat deze zeer trieste gasten het lachen wel. Vuurwerk kan blijkbaar toch alleen door professionele mensen op vastgestelde plekken worden afgestoken. En degenen die wel gepakt worden? Opdraaien voor de landelijke schade.
Ik heb niets met vuurwerk maar hier zeg je in feiten:
Voetbal kan blijkbaar niet met publiek, het moet voortaan zonder.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5430
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door illestyl »

jetipo schreef:Het is vooral te sneu voor woorden dat er van die zielige figuren met tasjes vol knaltroep op pad gaan om vernielingen aan te richten. Gewoon schandalig. Het is verre van stoer of lollig om verkeersborden, prullen bakken, brieven bussen, etc. op te blazen. Laten ze degenen die wel opgepakt worden maar opdraaien voor de landelijke kosten, dan vergaat deze zeer trieste gasten het lachen wel. Vuurwerk kan blijkbaar toch alleen door professionele mensen op vastgestelde plekken worden afgestoken. En degenen die wel gepakt worden? Opdraaien voor de landelijke schade.
Zo sta ik er nu ook in, maar toen ik een jaar of 13 a 14 was absoluut niet. Op je 14e ben je natuurlijk nog flink baldadig. En ja, toen heb ook wel eens een lawinepijl aan een lantarenpaal getapet.

jbnmgn

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door jbnmgn »

De vuurwerk discussie is losgebarsten. Moet het verboden worden of niet? Kun je het verbieden of niet? Moet elke gemeente een grote vuurwerkshow houden en wie betaald dat dan? Kun je het importeren van illegaal vuurwerk tegen gaan?

Ook hier dreigt een traditie verloren te gaan, alleen deze dreigt verloren te gaan door minkunkels die het vuurwerk gebruiken voor vernielingen, die zulk gevaarlijk vuurwerk afsteken dat daardoor jaarlijks doden en vele gewonden vallen.
En dat doet deze traditie straks de das om. Maar zoals het en traditie betaamt moet je ook van deze zeggen dat het misschien wel uit de tijd raakt en we iets nieuws moeten verzinnen om de kwade geesten met oud en nieuw te verjagen.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door TT »

jbnmgn schreef:De vuurwerk discussie is losgebarsten. Moet het verboden worden of niet? Kun je het verbieden of niet? Moet elke gemeente een grote vuurwerkshow houden en wie betaald dat dan? Kun je het importeren van illegaal vuurwerk tegen gaan?

Ook hier dreigt een traditie verloren te gaan, alleen deze dreigt verloren te gaan door minkunkels die het vuurwerk gebruiken voor vernielingen, die zulk gevaarlijk vuurwerk afsteken dat daardoor jaarlijks doden en vele gewonden vallen.
En dat doet deze traditie straks de das om. Maar zoals het en traditie betaamt moet je ook van deze zeggen dat het misschien wel uit de tijd raakt en we iets nieuws moeten verzinnen om de kwade geesten met oud en nieuw te verjagen.
Alsof het ook nog maar iets met de 'traditie van het kwade geesten verjagen' te maken heeft. Ik snap dat een vuurpijl mooi kan zijn, maar de lol van knalvuurwerk kan ik eerlijk gezegd niet in zien. Je steekt 'm aan, gooit 'm weg en hoort een knal. Nou, gefeliciteerd ermee.....Ik zal de traditie niet missen als 'ie verdwijnt, maar aangezien er mensen zijn die er wel plezier aan beleven, mogen ze van mij een dagje hun gang gaan. Als zij hun geld daar aan willen uitgeven, dan gaan ze hun gang maar....

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door Stefannec »

Tiel schreef:
jetipo schreef:Het is vooral te sneu voor woorden dat er van die zielige figuren met tasjes vol knaltroep op pad gaan om vernielingen aan te richten. Gewoon schandalig. Het is verre van stoer of lollig om verkeersborden, prullen bakken, brieven bussen, etc. op te blazen. Laten ze degenen die wel opgepakt worden maar opdraaien voor de landelijke kosten, dan vergaat deze zeer trieste gasten het lachen wel. Vuurwerk kan blijkbaar toch alleen door professionele mensen op vastgestelde plekken worden afgestoken. En degenen die wel gepakt worden? Opdraaien voor de landelijke schade.
Ik heb niets met vuurwerk maar hier zeg je in feiten:
Voetbal kan blijkbaar niet met publiek, het moet voortaan zonder.
:withstupid:

En wat veel mensen vergeten, wat als ik mijn kleine van 4 jaar wil laten genieten van een beetje vuurwerk?
Moet ik dan tussen een mensenmassa gaan staan? En dan hebben we het nog niet eens over de problemen die het oplevert als je grote groepen mensen samen laat komen.

En indd vuurwerk kan niet ivm vernielingen doen we voetbal voortaan ook zonder publiek.
Jippiekajee motherfucker!!!

jbnmgn

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door jbnmgn »

TT schreef:
jbnmgn schreef:De vuurwerk discussie is losgebarsten. Moet het verboden worden of niet? Kun je het verbieden of niet? Moet elke gemeente een grote vuurwerkshow houden en wie betaald dat dan? Kun je het importeren van illegaal vuurwerk tegen gaan?

Ook hier dreigt een traditie verloren te gaan, alleen deze dreigt verloren te gaan door minkunkels die het vuurwerk gebruiken voor vernielingen, die zulk gevaarlijk vuurwerk afsteken dat daardoor jaarlijks doden en vele gewonden vallen.
En dat doet deze traditie straks de das om. Maar zoals het en traditie betaamt moet je ook van deze zeggen dat het misschien wel uit de tijd raakt en we iets nieuws moeten verzinnen om de kwade geesten met oud en nieuw te verjagen.
Alsof het ook nog maar iets met de 'traditie van het kwade geesten verjagen' te maken heeft. Ik snap dat een vuurpijl mooi kan zijn, maar de lol van knalvuurwerk kan ik eerlijk gezegd niet in zien. Je steekt 'm aan, gooit 'm weg en hoort een knal. Nou, gefeliciteerd ermee.....Ik zal de traditie niet missen als 'ie verdwijnt, maar aangezien er mensen zijn die er wel plezier aan beleven, mogen ze van mij een dagje hun gang gaan. Als zij hun geld daar aan willen uitgeven, dan gaan ze hun gang maar....
Dat moet ook iedereen voor zich weten, ook ik heb jarenlang vuurwerk afgestoken omdat het er bij hoort. Maar nu vindt ik het zonde geld. Maar de discussie is natuurlijk ontstaan door de jaarlijks terugkerende grote aantallen slachtoffers, en de daarmee samenhangende medische kosten.
Maar het blijft een traditie die wat mij betreft mag blijven bestaan.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38478
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door mschr »

Scholen, huizen, monumentale panden, kerken fikken tot de grond toe af en we praten nog over het toestaan van het afsteken van vuurwerk door particulieren?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten