Vuurwerk-discussie

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Necco
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:27
Contacteer:

Re: Vuurwerk moet blijven

Bericht door Necco »

vak Oost schreef:
Necco schreef:Wat te denken van allemaal dronken mensen die naar één plek moeten om vuurwerk te kijken... Ruzies, ongelukken, dronken rijden...
verspreid het over stadsdelen en dat probleem is deels dan ook opgelost
Nee, want dan heb je overal politie nodig om de orde te handhaven...

Daarnaast: Vuurwerk geeft geen problemen. Illegaal vuurwerk geeft geen problemen.
En juist illegaal vuurwerk blijft bij een verbod over...
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4437
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Vuurwerk moet blijven

Bericht door Ron Delgado »

De Gelderlander heeft een poll of mensen vinden dat NEC maar eens een wedstrijd zonder publiek moet spelen vanwege al dat vuurwerk. Driekwart is het daarmee eens. Ik als supporter heb tegen gestemd, maar het zou me niets verbazen als de KNVB binnenkort een keer met zo'n maatregel komt. NAC is wel voor minder gestraft.
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31648
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Vuurwerk moet blijven

Bericht door vak Oost »

Ron Delgado schreef:De Gelderlander heeft een poll of mensen vinden dat NEC maar eens een wedstrijd zonder publiek moet spelen vanwege al dat vuurwerk.
Driekwart is het daarmee eens.
Ik als supporter heb tegen gestemd, maar het zou me niets verbazen als de KNVB binnenkort een keer met zo'n maatregel komt. NAC is wel voor minder gestraft.
het zal je niet verbazen dat alle halve bennies uut arnep op die stelling reageert en er daardoor zo'n uitslag er uit komt rollen ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4437
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Vuurwerk moet blijven

Bericht door Ron Delgado »

Het gaat me niet om de poll, maar om de maatregel. De boetes lopen op bij NEC en de volgende stap is deuren dicht.
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5416
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Vuurwerk moet blijven

Bericht door illestyl »

Vuurwerk is leuk en aardig, maar het is gebleken dat de huidige maatschappij er niet mee om kan gaan. Over het algemeen gaat het dan om dezelfde mensen die vuurwerk o zo belangrijk vinden.

Gebruikersavatar
emiel-eniesee
Berichten: 498
Lid geworden op: zo 03 jul 2011, 10:52
Contacteer:

Re: Vuurwerk moet blijven

Bericht door emiel-eniesee »

80% dat op GLD reageert heeft nog nooit een wedstrijdje bezocht.

Voorwaarts
Berichten: 4161
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Vuurwerk moet blijven

Bericht door Voorwaarts »

vak Oost schreef:
Ron Delgado schreef:De Gelderlander heeft een poll of mensen vinden dat NEC maar eens een wedstrijd zonder publiek moet spelen vanwege al dat vuurwerk.
Driekwart is het daarmee eens.
Ik als supporter heb tegen gestemd, maar het zou me niets verbazen als de KNVB binnenkort een keer met zo'n maatregel komt. NAC is wel voor minder gestraft.
het zal je niet verbazen dat alle halve bennies uut arnep op die stelling reageert en er daardoor zo'n uitslag er uit komt rollen ...
Het gaat er mij om dat ik, mijn medesupporters en NEC de dupe worden door een paar baldadigen.
Hoop dat mensen als groep eens een keer zelfreinigend handelen en mensen aanspreken/aangeven of...wat dan ook om dit soort gasten (waar iedereen van baalt) uit te sluiten.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Vuurwerk moet blijven

Bericht door Polleke »

Voorwaarts schreef:
vak Oost schreef:
Ron Delgado schreef:De Gelderlander heeft een poll of mensen vinden dat NEC maar eens een wedstrijd zonder publiek moet spelen vanwege al dat vuurwerk.
Driekwart is het daarmee eens.
Ik als supporter heb tegen gestemd, maar het zou me niets verbazen als de KNVB binnenkort een keer met zo'n maatregel komt. NAC is wel voor minder gestraft.
het zal je niet verbazen dat alle halve bennies uut arnep op die stelling reageert en er daardoor zo'n uitslag er uit komt rollen ...
Het gaat er mij om dat ik, mijn medesupporters en NEC de dupe worden door een paar baldadigen.
Hoop dat mensen als groep eens een keer zelfreinigend handelen en mensen aanspreken/aangeven of...wat dan ook om dit soort gasten (waar iedereen van baalt) uit te sluiten.
Gebeurd niet... alleen met keiharde maatregelen kan je deze mensen pakken. Die luisteren alleen naar extreem hoge boetes of een mooi strafblad.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31648
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Vuurwerk moet blijven

Bericht door vak Oost »

uit den oude doosch http://www.youtube.com/watch?v=zrb5xYmbG3w

enne ik ben niet anti vuurwerk maar wel tegen onverantwoord gebruik en misbruik van vuurwerk in het algemeen
Alles komt goed !!

jbnmgn

Re: Vuurwerk moet blijven

Bericht door jbnmgn »

NECAnGeL schreef:Juist knal vuurwerk, is lachen man ben 33 en wij stoken nog steeds net zoals vroeger. tasje vol en effe lopen heerlijk
Als jij 33 bent dan had ik je verstandiger ingeschat. Niet omdat je "knal" vuurwerk mooi vindt, want dat vindt ik ook. Met oud en nieuw steek ook ik vuurwerk af.
Merendeels siervuurwerk, maar het ultime blijft voor mij toch een 100.000 of 200.000 klapper.
Maar die steek ik wel zo af dat ik weet dat er niemand te kort in de buurt staat.
Die achterlijke "BOMMEN" zoals Cobra's en Nitraten zal ik nooit gebruiken, levensgevaarlijk. En dat zie je elk jaar weer terug!
Maar als jij met je 33e nog steeds zo kortzichtig bent dat je probeert alles wat krom is recht te lullen, dan schat ik jou verstandelijke vermogens niet hoger in dan 13.

jbnmgn

Re: Vuurwerk moet blijven

Bericht door jbnmgn »

emiel-eniesee schreef:80% dat op GLD reageert heeft nog nooit een wedstrijdje bezocht.
Oh, jij kent ze?

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31648
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Vuurwerk moet blijven

Bericht door vak Oost »

East-Side-Nmgn schreef:
ernie schreef:Maar sommige mensen kun je dit gewoon niet uitleggen, misschien moeten we daar maar mee eindigen.
Als mensen bij sommige dingen de mindset hebben 'maar het ging toch goed, dus is het geen probleem' ben je al snel uitgepraat.
Zo werkt de wereld, Wel eens aan kernenergie gedacht? gaat toch goed? dus geen probleem.
Denken dat de mens nu ineens anders kan of gaat doen is zeer naïef. Ben een beetje klaar met die achterlijke wereld verbeteraars. Jullie helpen niks.
maar je vind het wel in orde als er mensen in een voetbalstadion gewond raken door vuurwerk cq een explosief ... want zo werkt de wereld ?
Alles komt goed !!

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vuurwerk moet blijven

Bericht door NiMMA_024 »

jbnmgn schreef:
NECAnGeL schreef:Juist knal vuurwerk, is lachen man ben 33 en wij stoken nog steeds net zoals vroeger. tasje vol en effe lopen heerlijk
Als jij 33 bent dan had ik je verstandiger ingeschat. Niet omdat je "knal" vuurwerk mooi vindt, want dat vindt ik ook. Met oud en nieuw steek ook ik vuurwerk af.
Merendeels siervuurwerk, maar het ultime blijft voor mij toch een 100.000 of 200.000 klapper.
Maar die steek ik wel zo af dat ik weet dat er niemand te kort in de buurt staat.
Die achterlijke "BOMMEN" zoals Cobra's en Nitraten zal ik nooit gebruiken, levensgevaarlijk. En dat zie je elk jaar weer terug!
Maar als jij met je 33e nog steeds zo kortzichtig bent dat je probeert alles wat krom is recht te lullen, dan schat ik jou verstandelijke vermogens niet hoger in dan 13.
:withstupid:
Wat is juist vuurwerk in de gedachten van NECAnGeL?
In mijn ogen zijn dat de potjes en rotjes die je alleen in de 3 verkoopdagen mag kopen en af mag steken tijdens oud en nieuw als amateur zijnde.
"Juist vuurwerk" voor amateurs, en "Juist vuurwerk" die alleen professionals met vergunningen mogen afsteken voor bijv. een show. Er word daarmee een inschatting gemaakt of iemand er mee kan en mag omgaan. en dat is niet voor niets. Die cobra6 werper versta ik niet als dusdanig geschikt.
En ik versta ik geen mortierbommen en andere vuurwerkbommen onder de qualificatie "Juist Vuurwerk", want dat is het niet.

Ik heb niets tegen vuurwerk, maar wek tegen die levensgevaarlijke flitskruid rotzooi e.d. Levensgevaarlijk
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31648
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Vuurwerk moet blijven

Bericht door vak Oost »

Dogfather schreef:Morgen krijgen we weer wat extra's voor ons geld. Naast het dubbele fouilleren, de verplichte busrit van 20 minuten die een uur duurt
en het eenzijdige optreden van politie tegen NEC supporters als ze met zeik worden bekogeld krijgen we er nu ook nog een check van honden op vuurwerk bij.
tja oorzaak en gevolg ... blijkbaar een noodzakelijk kwaad vooral kort na de incidenten waar kids en vrijwilligers onbedoeld met vuurwerk in aanraking zijn gekomen
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31648
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door vak Oost »

http://www.gelderlander.nl/regio/nijmeg ... -1.4198770

Als de daders zich niet uit eigen beweging melden,
dreigt de politie camerabeelden vrij te geven van het incident met een vuurwerkbom in NEC-stadion De Goffert in Nijmegen,
vorige week woensdagavond voorafgaand aan de bekerwedstrijd tegen FC Utrecht.

http://www.gelderlander.nl/regio/nijmeg ... -1.4197677

De NEC-steward die vorige week woensdagavond ge­wond raakte toen een vuur­werkbom in een vak met de fana­tieke NEC-aanhang ontplofte,
heeft blijvende gehoorschade op­gelopen. „Hij is aan een kant doof”, aldus een woordvoerster van de Nijmeegse club.
Alles komt goed !!

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door Goffert »

vak Oost schreef:http://www.gelderlander.nl/regio/nijmeg ... -1.4198770

Als de daders zich niet uit eigen beweging melden,
dreigt de politie camerabeelden vrij te geven van het incident met een vuurwerkbom in NEC-stadion De Goffert in Nijmegen,
vorige week woensdagavond voorafgaand aan de bekerwedstrijd tegen FC Utrecht.

http://www.gelderlander.nl/regio/nijmeg ... -1.4197677

De NEC-steward die vorige week woensdagavond ge­wond raakte toen een vuur­werkbom in een vak met de fana­tieke NEC-aanhang ontplofte,
heeft blijvende gehoorschade op­gelopen. „Hij is aan een kant doof”, aldus een woordvoerster van de Nijmeegse club.
Dit lijkt mij een flink staaltje bluffen!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door bertje »

Hopelijk komt er wat uit!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3156
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door denniesee »

Goffert schreef:
vak Oost schreef:http://www.gelderlander.nl/regio/nijmeg ... -1.4198770

Als de daders zich niet uit eigen beweging melden,
dreigt de politie camerabeelden vrij te geven van het incident met een vuurwerkbom in NEC-stadion De Goffert in Nijmegen,
vorige week woensdagavond voorafgaand aan de bekerwedstrijd tegen FC Utrecht.

http://www.gelderlander.nl/regio/nijmeg ... -1.4197677

De NEC-steward die vorige week woensdagavond ge­wond raakte toen een vuur­werkbom in een vak met de fana­tieke NEC-aanhang ontplofte,
heeft blijvende gehoorschade op­gelopen. „Hij is aan een kant doof”, aldus een woordvoerster van de Nijmeegse club.
Dit lijkt mij een flink staaltje bluffen!
Denk ik ook. Waarom laten melden als ze het toch al weten?
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door Demtsjenko »

nee, ze weten het niet... ze willen door middel van verspreiden van de beelden een naam losweken... en voor de betrokkene kan het beter zijn dat zijn tronie niet in de media verschijnt... jezelf aangeven is dan maatschappelijk gezien wat 'handiger'...

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door Arjan van Hout »

ze weten blijkbaar niet wie het zijn, maar hebben ze wel beelden..... dan moet je ze eerst de kans geven om zich te melden voordat je ze openbaar maakt

osienec
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 25 aug 2013, 08:15
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door osienec »

Super triest wat er is gebeurd, allereerst sterkte voor de 2 stewards.

Ook triest om te zien dat alle HKN leden / fanatieke NEC supporters over 1 kam geschoren worden.

1 tip voor alle andere stewards: Mocht er ooit nog vuurwerk gegooid worden, raap het niet op want dat wilde deze beste man ook doen......

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door rooie »

Maar of deze man is bij niemand binnen NEC/politie bekend of we hebben een prut camerasysteem? Ik hoop het eerste, het camerasysteem is er toch voor dit soort dingen?
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

jbnmgn

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door jbnmgn »

rooie schreef:Maar of deze man is bij niemand binnen NEC/politie bekend of we hebben een prut camerasysteem? Ik hoop het eerste, het camerasysteem is er toch voor dit soort dingen?
De beelden van het camera systeem zouden "perfect" moeten zijn. Dus als ze die beelden hebben, dan zouden ze normaal gesproken, ook moeten weten wie daar stond in dat vak.
Alleen: je hebt bij deze wedstrijd te maken gehad met het feit dat er heel veel mensen waren die of nooit of zelden naar NEC gaan of die op een heel andere plaats zaten dan hun normale eigen stoeltje.
Je zou zeggen dat NEC aan de hand van de beelden en de foto's die ze hebben van de seizoenkaarthouders, zo kunnen uitzoeken wie daar stonden, zelfs als ze normaal een andere plaats hebben.
Maar als die gast niet bij NEC bekend is maar gewoon een losse kaart had, dan kan dat niet. Dus moeten ze die beelden vrijgeven op internet en op TV vindt ik. En snel.

osienec
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 25 aug 2013, 08:15
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door osienec »

Denk dat ze niet veel met de beelden kunnen aangezien er een vlag over het vak ging...

Gebruikersavatar
RZG
Berichten: 1696
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 00:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Vuurwerk-discussie

Bericht door RZG »

rooie schreef:Maar of deze man is bij niemand binnen NEC/politie bekend of we hebben een prut camerasysteem? Ik hoop het eerste, het camerasysteem is er toch voor dit soort dingen?
De gooier van de aansteker van €50.000,- (HSV thuis) is ook nooit gepakt. Denk dat de kwaliteit van het camerasysteem vies tegenvalt.
Als je alles geeft, verlies je niets.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten