School onderzoek (win shirt van het Nederlands Elftal)

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Plaats reactie
Rexter4live
Berichten: 1
Lid geworden op: di 27 nov 2012, 16:36
Contacteer:

School onderzoek (win shirt van het Nederlands Elftal)

Bericht door Rexter4live »

Mede N.E.C. supporters!

Ik ben een vierdejaars student van de Fontys Economische Hogeschool in Tilburg. Voor mijn bedrijfsproject van school doen wij een communicatieonderzoek naar de passieve en actieve naamsbekenheid van verschillende voetbalreis organisaties.

Dit is de link naar de enquête: http://www.thesistools.com/web/?id=303084

De enquête is onderverdeeld in een informeel stuk en een deel wat betrekking heeft op uw kennis en ervaringen met voetbalreis organisaties.
Wanneer u de enquête serieus invult maakt u kans op een origineel shirt van het Nederlands elftal twv. €70.-

Geen van uw gegevens worden doorgespeeld aan derden en dienen puur voor het onderzoek. Alvast bedankt voor uw deelname!
*Ik heb voor het plaatsen van dit topic toestemming gevraag aan de moderator (wachtend op antwoord maar is in deze rubriek waarschijnlijk geen probleem)*

Het gaat hier puur om een onderzoek van school, dus niets commercieels. Het invullen van de enquête duurt hooguit 2 minuten.

Sportieve groeten,

Student Sport&Media

Gebruikersavatar
East-Side-Nmgn
Berichten: 479
Lid geworden op: do 17 nov 2011, 07:10
Locatie: Nijmegen

Re: School onderzoek (win shirt van het Nederlands Elftal)

Bericht door East-Side-Nmgn »

Rexter4live schreef:Mede N.E.C. supporters!

Ik ben een vierdejaars student van de Fontys Economische Hogeschool in Tilburg. Voor mijn bedrijfsproject van school doen wij een communicatieonderzoek naar de passieve en actieve naamsbekenheid van verschillende voetbalreis organisaties.

Dit is de link naar de enquête: http://www.thesistools.com/web/?id=303084

De enquête is onderverdeeld in een informeel stuk en een deel wat betrekking heeft op uw kennis en ervaringen met voetbalreis organisaties.
Wanneer u de enquête serieus invult maakt u kans op een origineel shirt van het Nederlands elftal twv. €70.-

Geen van uw gegevens worden doorgespeeld aan derden en dienen puur voor het onderzoek. Alvast bedankt voor uw deelname!
*Ik heb voor het plaatsen van dit topic toestemming gevraag aan de moderator (wachtend op antwoord maar is in deze rubriek waarschijnlijk geen probleem)*

Het gaat hier puur om een onderzoek van school, dus niets commercieels. Het invullen van de enquête duurt hooguit 2 minuten.

Sportieve groeten,

Student Sport&Media
Gewoon spam :slot:

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: School onderzoek (win shirt van het Nederlands Elftal)

Bericht door Jeroen »

East-Side-Nmgn schreef:Gewoon spam :slot:
Een enquête is geen spam.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten