Het Bankwezen

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3721
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Het Bankwezen

Bericht door Super-Simr »

Dat gezeur hier over 'het bankwezen'... Zo hypocriet!
Hetgeen ons hier op dit forum samenbrengt is een betaald voetbal organisatie. Als er ergens grof geld wordt verdiend... Hoef je niet eens hersenen voor te hebben!
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12639
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het Bankwezen

Bericht door Curva »

Super-Simr schreef:Dat gezeur hier over 'het bankwezen'... Zo hypocriet!
Hetgeen ons hier op dit forum samenbrengt is een betaald voetbal organisatie. Als er ergens grof geld wordt verdiend... Hoef je niet eens hersenen voor te hebben!
met dit verschil dat ik er niet onderuit kan om gebruik te maken van een bank (en hier voor te betalen) terwijl ik wel kan kiezen of ik m'n centen naar een betaald voetbalclub breng of niet.

Lars
Berichten: 880
Lid geworden op: za 04 sep 2010, 22:45

Re: Het Bankwezen

Bericht door Lars »

Kanchelskis schreef:
Lars schreef:De ontslagen Rabobankbestuurder Sipko Schat krijgt als ontslagvergoeding 884.000 euro mee. Dat bedrag is gelijk aan een jaarsalaris. Rabobank maakte de vertrekregeling vrijdag bekend.

Foto: ANP
Schat moest weg na de Liboraffaire, waarbij bankiers van Rabobank manipuleerden met rentetarieven. Schat was verantwoordelijk voor de afdeling die zich aan de fraude schuldig maakte. Rabobank kreeg boetes tot 774 miljoen euro opgelegd in deze zaak.
Rabobank heeft een arbiter ingeschakeld om de vertrekregeling voor Schat vast te stellen. Die bepaalde dat een jaarsalaris van 884.000 euro een redelijke afvloeiingsregeling is.


De wereld op zijn kop! Ipv een mooie afvloeiregeling had deze oplichter de gevangenis in moeten gaan. Klassejustitie van de ergste soort!
Schandalig inderdaad. Als je ook ziet hoeveel ontslagen er plaatsvinden en nog gaan plaatsvinden bij de Rabobank. Belachelijk ook dat Sipko Schat in eerste instantie aanbleef en door druk van de lokale banken is (gedwongen) af te treden.
Inderdaad. Als je als bankdirekteur, burgermeester of bedrijfsvoerder voor grote bedragen fraudeert krijg je als ¨beloning¨ een gouden handdruk, als je als bijstandsmoeder wat bijwerkt om je kinderen naar een sportclub te laten gaan, word je zwaar aangepakt en draai je hiervoor jarenlang financieel op. Onrecht ten top.

Gebruikersavatar
Dogfather
Berichten: 819
Lid geworden op: do 01 dec 2011, 17:09
Locatie: Nijmegen-Zuid
Contacteer:

Re: Het Bankwezen

Bericht door Dogfather »

Lars schreef:
Kanchelskis schreef:
Lars schreef:De ontslagen Rabobankbestuurder Sipko Schat krijgt als ontslagvergoeding 884.000 euro mee. Dat bedrag is gelijk aan een jaarsalaris. Rabobank maakte de vertrekregeling vrijdag bekend.

Foto: ANP
Schat moest weg na de Liboraffaire, waarbij bankiers van Rabobank manipuleerden met rentetarieven. Schat was verantwoordelijk voor de afdeling die zich aan de fraude schuldig maakte. Rabobank kreeg boetes tot 774 miljoen euro opgelegd in deze zaak.
Rabobank heeft een arbiter ingeschakeld om de vertrekregeling voor Schat vast te stellen. Die bepaalde dat een jaarsalaris van 884.000 euro een redelijke afvloeiingsregeling is.


De wereld op zijn kop! Ipv een mooie afvloeiregeling had deze oplichter de gevangenis in moeten gaan. Klassejustitie van de ergste soort!
Schandalig inderdaad. Als je ook ziet hoeveel ontslagen er plaatsvinden en nog gaan plaatsvinden bij de Rabobank. Belachelijk ook dat Sipko Schat in eerste instantie aanbleef en door druk van de lokale banken is (gedwongen) af te treden.
Inderdaad. Als je als bankdirekteur, burgermeester of bedrijfsvoerder voor grote bedragen fraudeert krijg je als ¨beloning¨ een gouden handdruk, als je als bijstandsmoeder wat bijwerkt om je kinderen naar een sportclub te laten gaan, word je zwaar aangepakt en draai je hiervoor jarenlang financieel op. Onrecht ten top.
:withstupid: Vriendjespolitiek waar je niet tegen op kunt boksen. Dit gebeurt bij elke grote organisatie. Houden elkaar allemaal de hand boven het hoofd. Als je hoog in de boom zit, maak je zelf de regels.
Makkers, staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Dogfather
Berichten: 819
Lid geworden op: do 01 dec 2011, 17:09
Locatie: Nijmegen-Zuid
Contacteer:

Re: Het Bankwezen

Bericht door Dogfather »

Curva schreef:
Super-Simr schreef:Dat gezeur hier over 'het bankwezen'... Zo hypocriet!
Hetgeen ons hier op dit forum samenbrengt is een betaald voetbal organisatie. Als er ergens grof geld wordt verdiend... Hoef je niet eens hersenen voor te hebben!
met dit verschil dat ik er niet onderuit kan om gebruik te maken van een bank (en hier voor te betalen) terwijl ik wel kan kiezen of ik m'n centen naar een betaald voetbalclub breng of niet.
Nou dat is niet per definitie waar. Ik noem een kuchkuchvitesse. Heeft de inwoner van Arnhem, maar ook de andere inwoners van Gelderland toch meerdere malen aan meebetaald.
Makkers, staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20568
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Het Bankwezen

Bericht door Mark Ariaans »

Dogfather schreef: Nou dat is niet per definitie waar. Ik noem een kuchkuchvitesse. Heeft de inwoner van Arnhem, maar ook de andere inwoners van Gelderland toch meerdere malen aan meebetaald.
Waarom noem je dan niet gewoon NEC als voorbeeld? Beetje hypocriet om hierbij naar de arneppers te wijzen terwijl de gemeente Nijmegen NEC ook miljoenen aan overheidssteun heeft toegespeeld.

zepher hatert
Berichten: 667
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 19:22
Contacteer:

Re: Het Bankwezen

Bericht door zepher hatert »

Raus mit die gelb zwertsen..en ja ik weet dat spelling niet klopt

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten