Nijmegen

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Gebruikersavatar
William
Berichten: 987
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:26
Contacteer:

Nijmegen

Bericht door William »

Plaats hier de dingen waar je je aan ergert of vind dat er veranderd moet worden in Nijmegen.

- Ik weet niet of er mensen werken of wat dan ook maar ik erger me kapot aan de geel-zwarte auto's van de rijschool Nova. :pukeface:
Legio Noviomagum en De Trouwe Honden

Steven
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 02:47

Re: Nijmegen

Bericht door Steven »

LOWrider schreef:Plaats hier de dingen waar je je aan ergert of vind dat er veranderd moet worden in Nijmegen.

- Ik weet niet of er mensen werken of wat dan ook maar ik erger me kapot aan de geel-zwarte auto's van de rijschool Nova. :pukeface:
Erger jij je dan ook aan de geel/zwarte nummerborden?! :roll:
:zzz:
Een stukje tekst die je optioneel aan al je berichten kunt toevoegen.

Gebruikersavatar
William
Berichten: 987
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:26
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door William »

Steven schreef:
LOWrider schreef:Plaats hier de dingen waar je je aan ergert of vind dat er veranderd moet worden in Nijmegen.

- Ik weet niet of er mensen werken of wat dan ook maar ik erger me kapot aan de geel-zwarte auto's van de rijschool Nova. :pukeface:
Erger jij je dan ook aan de geel/zwarte nummerborden?! :roll:
:zzz:
Dat ligt iets anders, maar als je als ondernemer in Nijmegen een rijschool begint en je gebruikt de kleuren geel-zwart over de hele auto heen heb je niet echt goed na gedacht na mijn mening.
Legio Noviomagum en De Trouwe Honden

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1551
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door NEC4EVER »

Helemaal met je eens Lowrider, die auto's zijn schandalig en doen pien aan de ogen!! Kunnen we die dingen niet een keertje (voor arnep-NEC) in de hens zetten!? :nut:

Gebruikersavatar
AvdS
Berichten: 401
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:42
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door AvdS »

Ik irriteer me ook aan die bakken. Je kunt het kortzichtig noemen, maar als ik iets zie wat volledig geel-zwart geverft is denk ik 'he, wat lelijk'. En als het dan ook nog in Nijmegen is, irriteert het mij extra.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Nummer 11 »

Er zijn ook mensen in Nijmegen die niks om voetbal geven en die niks weten over Vitesse en de derby etc...
Ik vind het allemaal een beetje overtrokken.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door De Kletskop »

Nummer 11 schreef:Er zijn ook mensen in Nijmegen die niks om voetbal geven en die niks weten over Vitesse en de derby etc...
Ik vind het allemaal een beetje overtrokken.
Inderdaad.
En ik geef wel om voetbal ,maar ik kan het verrekte goed scheiden van autorijlessen :tong:

Kira
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:45
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Kira »

LOWrider schreef:Plaats hier de dingen waar je je aan ergert of vind dat er veranderd moet worden in Nijmegen.

- Ik weet niet of er mensen werken of wat dan ook maar ik erger me kapot aan de geel-zwarte auto's van de rijschool Nova. :pukeface:
Dan ga je aan de andere kant wonen daar heb je die iig niet. :roll: Maak je druk zeg :nut:

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Danish Dynamite »

W.V.W.3 schreef:
Nummer 11 schreef:Er zijn ook mensen in Nijmegen die niks om voetbal geven en die niks weten over Vitesse en de derby etc...
Ik vind het allemaal een beetje overtrokken.
Inderdaad.
En ik geef wel om voetbal ,maar ik kan het verrekte goed scheiden van autorijlessen :tong:
:withstupid: Daarnaast heeft NOVA volgens mij die kleur auto's al uit de tijd dat de stadskleuren van Nijmegen officieel nog geel/zwart waren.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door DR »

Ik erger me in Nijmegen aan het feit dat we het lelijkste station van Nederland hebben met daarvoor een totaal onoverzichtelijk stationsplein met als hoogtepunt een stel drollen waarom heen ze legoblokken hebben gelegd omdat iemand anders wel eens zo'n drol kan omrijden. En elke keer als het plein op de schoffel gaat (zo'n 3 keer per jaar) komt het er nog complexer en lelijker uit.

Steven
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 02:47

Re: Nijmegen

Bericht door Steven »

DR schreef:Ik erger me in Nijmegen aan het feit dat we het lelijkste station van Nederland hebben met daarvoor een totaal onoverzichtelijk stationsplein met als hoogtepunt een stel drollen waarom heen ze legoblokken hebben gelegd omdat iemand anders wel eens zo'n drol kan omrijden. En elke keer als het plein op de schoffel gaat (zo'n 3 keer per jaar) komt het er nog complexer en lelijker uit.
Hmm... Ik vind het geen lelijk station. Ook niet complex eigenlijk. Ze zijn nu in ieder geval die glasse glasplaten aan't vervangen en er komt een nieuwe fietsenstalling. Ze hebben het juist erg mooi opgeknapt, roltrappen en liften. En over kunst (drollen) valt natuurlijk te twisten.
Een stukje tekst die je optioneel aan al je berichten kunt toevoegen.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Bleum »

Ik erger me over het feit dat het parkeren zo duur is in Nijmegen. OK OK Utrecht en Amsterdam zijn duurder, maar voor een provinciestad gaat het echt nergens over. Kost de stad ook veel geld.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
William
Berichten: 987
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:26
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door William »

Bleum schreef:Ik erger me over het feit dat het parkeren zo duur is in Nijmegen. OK OK Utrecht en Amsterdam zijn duurder, maar voor een provinciestad gaat het echt nergens over. Kost de stad ook veel geld.
Daar heb ik gelukkig nog geen last van, me fiets is nog heilig :hail:
Legio Noviomagum en De Trouwe Honden

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Don Corleone »

Bleum schreef:Ik erger me over het feit dat het parkeren zo duur is in Nijmegen. OK OK Utrecht en Amsterdam zijn duurder, maar voor een provinciestad gaat het echt nergens over. Kost de stad ook veel geld.
:withstupid:

bijna 2 euro per uur!!

bezopen, als ik naar scheveningen aan het strand wil liggen kost het parkeren me nog goedkoper!!
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

jpnec
Berichten: 1722
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door jpnec »

LOWrider schreef:
Steven schreef:
LOWrider schreef:Plaats hier de dingen waar je je aan ergert of vind dat er veranderd moet worden in Nijmegen.

- Ik weet niet of er mensen werken of wat dan ook maar ik erger me kapot aan de geel-zwarte auto's van de rijschool Nova. :pukeface:
Erger jij je dan ook aan de geel/zwarte nummerborden?! :roll:
:zzz:
Dat ligt iets anders, maar als je als ondernemer in Nijmegen een rijschool begint en je gebruikt de kleuren geel-zwart over de hele auto heen heb je niet echt goed na gedacht na mijn mening.
Ach lul toch niet... lekker boeiend... mag je nog wel geel zwarte smileys gebruiken op dit forum of voel je je dan ook niet goed... sjongejonge ga leven man... :zzz:

Gebruikersavatar
William
Berichten: 987
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:26
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door William »

Vermoeiend he. Maargoed weet niet of je die auto's welles hebt langs zien rijden maar het is gewoon te lelijk voor woorden.
Legio Noviomagum en De Trouwe Honden

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Nummer 11 »

LOWrider schreef:Vermoeiend he. Maargoed weet niet of je die auto's welles hebt langs zien rijden maar het is gewoon te lelijk voor woorden.
Dat ze lelijk zijn ok, maar niet omdát het toevallig de kleuren van Vitesse zijn. Dat vind ik echt vergezocht.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Arjan van Hout »

LOWrider schreef:
Bleum schreef:Ik erger me over het feit dat het parkeren zo duur is in Nijmegen. OK OK Utrecht en Amsterdam zijn duurder, maar voor een provinciestad gaat het echt nergens over. Kost de stad ook veel geld.
Daar heb ik gelukkig nog geen last van, me fiets is nog heilig :hail:
:withstupid: enne het kan kaartje werkt ook prima :tu:

Steven
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 02:47

Re: Nijmegen

Bericht door Steven »

Nummer 11 schreef:
LOWrider schreef:Vermoeiend he. Maargoed weet niet of je die auto's welles hebt langs zien rijden maar het is gewoon te lelijk voor woorden.
Dat ze lelijk zijn ok, maar niet omdát het toevallig de kleuren van Vitesse zijn. Dat vind ik echt vergezocht.
:withstupid: :tu:
Een stukje tekst die je optioneel aan al je berichten kunt toevoegen.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Bleum »

Mogen we nou ook niet meer vinden dat geel-zwart lelijk is? Mogen we ons daar ook niet meer over ergeren? Geel zwarte smilies vind ik ook lelijk, wat mij betreft worden ze vandaag nog vervangen voor een groen of rood zwarte variant. En ja ik vind het ook kut dat nummerborden geel-zwart zijn. als iedereen een blauw nummerbord kan aanvragen stond ik morgen op de stoep.
ik erger me ook kapot aan die geel-zwarte bakken van Nova. natuurlijk het zal allemaal wel dat veel mensen niks om voetbal geven, maar wat boeien mij die andere mensen nou? Veel NEC supporters, waaronder ik, vinden die bakken lelijk vanwege de kleuren. Die zijn dan weer overdreven bezig? dat mag weer niet? Dat is weer kinderachtig? Dat mensen andere mensen steeds maar weer op grond van hun mening trakteren op betweterige morele kletskoek, DAT is pas vermoeiend.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

jpnec
Berichten: 1722
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door jpnec »

Bleum schreef:Mogen we nou ook niet meer vinden dat geel-zwart lelijk is? Mogen we ons daar ook niet meer over ergeren? Geel zwarte smilies vind ik ook lelijk, wat mij betreft worden ze vandaag nog vervangen voor een groen of rood zwarte variant. En ja ik vind het ook kut dat nummerborden geel-zwart zijn. als iedereen een blauw nummerbord kan aanvragen stond ik morgen op de stoep.
ik erger me ook kapot aan die geel-zwarte bakken van Nova. natuurlijk het zal allemaal wel dat veel mensen niks om voetbal geven, maar wat boeien mij die andere mensen nou? Veel NEC supporters, waaronder ik, vinden die bakken lelijk vanwege de kleuren. Die zijn dan weer overdreven bezig? dat mag weer niet? Dat is weer kinderachtig? Dat mensen andere mensen steeds maar weer op grond van hun mening trakteren op betweterige morele kletskoek, DAT is pas vermoeiend.
:roll: En het ergste is dat je ook nog serieus bent waarschijnlijk...

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Bleum »

jpnec schreef:
Bleum schreef:Mogen we nou ook niet meer vinden dat geel-zwart lelijk is? Mogen we ons daar ook niet meer over ergeren? Geel zwarte smilies vind ik ook lelijk, wat mij betreft worden ze vandaag nog vervangen voor een groen of rood zwarte variant. En ja ik vind het ook kut dat nummerborden geel-zwart zijn. als iedereen een blauw nummerbord kan aanvragen stond ik morgen op de stoep.
ik erger me ook kapot aan die geel-zwarte bakken van Nova. natuurlijk het zal allemaal wel dat veel mensen niks om voetbal geven, maar wat boeien mij die andere mensen nou? Veel NEC supporters, waaronder ik, vinden die bakken lelijk vanwege de kleuren. Die zijn dan weer overdreven bezig? dat mag weer niet? Dat is weer kinderachtig? Dat mensen andere mensen steeds maar weer op grond van hun mening trakteren op betweterige morele kletskoek, DAT is pas vermoeiend.
:roll: En het ergste is dat je ook nog serieus bent waarschijnlijk...
En wat dan nog? Ben ik dan nu een IQ-loze holbewoner met opvattingen waar zelfs Bonnie St Claire slim bij is? Wat zijn we allemaal weer lekker moralistisch bezig zeg! Ik denk bij zo'n vieze geel-zwarte kutbak van Nova aan dat andere van 15 km verderop ja.. moet ik nu de dwangverpleging in? Hou toch op zeg!
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Steven
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 02:47

Re: Nijmegen

Bericht door Steven »

Bleum schreef:
jpnec schreef:
Bleum schreef:Mogen we nou ook niet meer vinden dat geel-zwart lelijk is? Mogen we ons daar ook niet meer over ergeren? Geel zwarte smilies vind ik ook lelijk, wat mij betreft worden ze vandaag nog vervangen voor een groen of rood zwarte variant. En ja ik vind het ook kut dat nummerborden geel-zwart zijn. als iedereen een blauw nummerbord kan aanvragen stond ik morgen op de stoep.
ik erger me ook kapot aan die geel-zwarte bakken van Nova. natuurlijk het zal allemaal wel dat veel mensen niks om voetbal geven, maar wat boeien mij die andere mensen nou? Veel NEC supporters, waaronder ik, vinden die bakken lelijk vanwege de kleuren. Die zijn dan weer overdreven bezig? dat mag weer niet? Dat is weer kinderachtig? Dat mensen andere mensen steeds maar weer op grond van hun mening trakteren op betweterige morele kletskoek, DAT is pas vermoeiend.
:roll: En het ergste is dat je ook nog serieus bent waarschijnlijk...
En wat dan nog? Ben ik dan nu een IQ-loze holbewoner met opvattingen waar zelfs Bonnie St Claire slim bij is? Wat zijn we allemaal weer lekker moralistisch bezig zeg! Ik denk bij zo'n vieze geel-zwarte kutbak van Nova aan dat andere van 15 km verderop ja.. moet ik nu de dwangverpleging in? Hou toch op zeg!
Bleum. Ik vind deze reactie eigenlijk een beetje vreemd, omdat je jezelf tegenspreekt en deze erg overdreven is. Je geeft aan dat jij van degene die er niks om geven jouw mening niet mag geven. Maar op het moment dat ik niet meer mag aangeven dat ik het onzin vind van jou, dan verbied jij mij dus ook mijn mening te geven.

Ik vind het gewoon ontzettend overdreven. Simpel, niet meer en niet minder. En ik denk, wat jammer voor je dat jij je er aan ergert, want het heeft gewoon geen zin. Als de mens zich al 30 % minder ergert aan dingen, zal het een stuk vrolijkere wereld zijn. Ik noem je niet dom, geen kneus of holbewoner en laat je dus verder in je waarde. Maar ik vind het echt de grootste onzin dat NEC-supporters zich kunnen ergeren aan dit soort dingen.
Een stukje tekst die je optioneel aan al je berichten kunt toevoegen.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door Bleum »

Steven schreef:
Bleum. Ik vind deze reactie eigenlijk een beetje vreemd, omdat je jezelf tegenspreekt en deze erg overdreven is. Je geeft aan dat jij van degene die er niks om geven jouw mening niet mag geven. Maar op het moment dat ik niet meer mag aangeven dat ik het onzin vind van jou, dan verbied jij mij dus ook mijn mening te geven.

Ik vind het gewoon ontzettend overdreven. Simpel, niet meer en niet minder. En ik denk, wat jammer voor je dat jij je er aan ergert, want het heeft gewoon geen zin. Als de mens zich al 30 % minder ergert aan dingen, zal het een stuk vrolijkere wereld zijn. Ik noem je niet dom, geen kneus of holbewoner en laat je dus verder in je waarde. Maar ik vind het echt de grootste onzin dat NEC-supporters zich kunnen ergeren aan dit soort dingen.
Dan heb je dat niet goed gelezen, want dat zeg ik nergens. Iedereen mag van mij een mening hebben, die hoef ik niet te delen, daar kan je over discussieren. Het gaat er mij om dat mensen met een andere mening getrakteert worden op marolistisch gezever. Dat ze persoonlijk als het ware verkeerd bezig zijn, dat ze eigenlijk niet wies zijn. Dat ze kinderachtig zijn en vermoeiend en meer van dat soort non-argumenten die totaal niet inhoudelijk zijn. Ik zou willen dat iedereen gewoon zijn mening kan verkondigen hier, maar dan NIET dat ze na die mening alleen maar getrakteerd worden op een moralistisch tegengeluid. Discussies worden op die manier persoonlijk gemaakt en niet inhoudelijk, DAAR erger ik me aan. Jouw laatste alinea vind ik prima, dat is inhoudelijk. Ik vind het geen onzin, het zit er bij gewoon ingebakken. Ik vind het juist raar dat veel supporters bij vitesse wel een hekel hebben aan die kleuren. Niemand die dan in een geel-zwart shirt meereist in de bussen. Dan zijn die kleuren wel belangrijk, maar wanneer je een dag na de wedstrijd in een geel-zwarte trui loopt is het opeens allemaal wel ok. Dat vind ik dus gek. het is echt niet zo dat ik hier beweer dat geel-zwart niet bij mij in huis te vinden is, maar ik let er wel op, omdat ik me er aan erger. Als het aan mij ligt is er niks geel-zwarts bij mij in huis. heel veel mensen veranderen hun huis, auto of weet ik veel wat omdat het ze aan iets of iemand herinnerd, dat is heel normaal hoor. Bijna niemand heeft foto's in huis hangen van dingen waar hij niet aan herinnerd wil worden, wel van dingen waar dat wel bij geldt.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nijmegen

Bericht door De Kletskop »

pfffffff :yawn:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten